T
*tiiti
Vieras
Onpa taas paljon tekstiä, ei perässä pysy
Ramona on varsinainen vitsiniekka...
MIINI on jo hurjan pitkällä. Onnea kahdesta pienestä tytöntylleröstä ja hyvistä ultrakuulumisista. Sä pääsetkin ultraan vähän useammin. Hyviä vointeja sinne, pianhan sä jo synnytytät, koska ihan vasta vähän aikaa sitten plussasit ja nyt olet jo puolessa välissä raskautta. Onko sulla jo iso maha? Potkiiko tytöt kovasti?
MYYlle onnea oviksen löytymisestä ja hyödyntämisestä. Ja tsemppiä seuraaville pitkille piinaviikoille. Kuulostat taas niin energiselle ja hyväntuuliselle, mäkin haluan solariumiin jos siitä tulee tuollaiselle tuulelle... Mukavaa iltaa kavereiden kanssa.
Kiva että PRÄTKISkin on takaisin haaveilijoiden joukossa. Joko siellä odotellaan kovasti tulevaa kesää ja pyöränselkää. Meinasitteko tehdä ensi kesänä jotain pidempiä reissuja? Angiina on vihonviimeinen tauti, mulla oli se viime vuonna ja vieläkin puistattaa se kivun määrä. Kamalaa. Kohta joudut varmaan risojen poistoon, jos vielä monesti uusiutuu. Mistähän sä sen onnistut saamaan?
PUHINAlla on haastavat asiakkaat. Palvele nyt sitten tuollaisia
Miten muffinssit onnistuivat? Toivottavasti lääkäri oli oikeassa ja pillerikuuri auttaa kierron tasapainottamiseen. Mä olen joskus jostain lukenut että ensimmäinen kierto pillereiden lopettamisen jälkeen lisää plussan mahdollisuutta.
RAMONAkin painiskelee opiskelu/vauvapohdintojen kanssa. Mä olen sitä mieltä (kokemuksen syvällä rintaäänellä) että mitään ei kannata jättää tekemättä vauvayrityksen vuoksi. Jos huonosti käy (kuten meillä) ei vauvaa kuulukaan ja sitten ärsyttäisi vielä sekin että on jättänyt jotain sellaista tekemättä mitä haluaisi tehdä. Jos vaikka aloittaisit koulun ja tulisit raskaaksi voisit varmasti jatkaa koulua myöhemmin lapsen ollessa isompi. Ja jos raskauden alkaminen kestäisi, niin olisipahan tullut käytettyä odotusaika hyödyksi
Ai VILUKISUkin on kova nukkuja. Samoin minä, rakastan nukkumista
Mäkin yritän herätä aina ysin maissa viikonloppuisinkin, ettei mene rytmit ihan sekaisin. Tänään heräsinkin ysiltä ja nukuin päiväunia kaksi tuntia iltapäivällä... Onnistuiko sun pannari?
Missäs SINILILJA luuraa? Sielläkin suunnalla piinaviikot alkamassa...
Ja uusia kirjoittelijoitakin saatiin. Tervetuloa vielä kirjoittelemaan LIME ja HOMEGIRL. Toivottavasti visiittinne tähän ketjuun jää lyhyeksi ja pääsette siirtymään pian odotuspuolelle sisarketjuun.
Mä ajattelin korkata viinipullon ja alkaa tekemään ruokaa. Ostettiin taas ihan liikaa herkkuja miehen kanssa kaupasta, ei pitäisi mennä sinne nälkäisenä... Laihis etenee, olen käynyt jumpassa vaikka kiirettä pitää. Ensi viikolla lähden taas työmatkalle, ei yhtään huvittaisi, vihaan työmatkustamista vaikka muu matkustaminen on kivaa! Kuukautisolo on selvänä ja huomenna varmaankin alkavat, nyt on ihan ok-olo ei edes ketuta pahemmin. Vaikka ehtiihän se ketutus vielä tulla.
Mukavaa loppuviikkoa kaikille ihanaisille toivottelee Tiiti kp 27
MIINI on jo hurjan pitkällä. Onnea kahdesta pienestä tytöntylleröstä ja hyvistä ultrakuulumisista. Sä pääsetkin ultraan vähän useammin. Hyviä vointeja sinne, pianhan sä jo synnytytät, koska ihan vasta vähän aikaa sitten plussasit ja nyt olet jo puolessa välissä raskautta. Onko sulla jo iso maha? Potkiiko tytöt kovasti?
MYYlle onnea oviksen löytymisestä ja hyödyntämisestä. Ja tsemppiä seuraaville pitkille piinaviikoille. Kuulostat taas niin energiselle ja hyväntuuliselle, mäkin haluan solariumiin jos siitä tulee tuollaiselle tuulelle... Mukavaa iltaa kavereiden kanssa.
Kiva että PRÄTKISkin on takaisin haaveilijoiden joukossa. Joko siellä odotellaan kovasti tulevaa kesää ja pyöränselkää. Meinasitteko tehdä ensi kesänä jotain pidempiä reissuja? Angiina on vihonviimeinen tauti, mulla oli se viime vuonna ja vieläkin puistattaa se kivun määrä. Kamalaa. Kohta joudut varmaan risojen poistoon, jos vielä monesti uusiutuu. Mistähän sä sen onnistut saamaan?
PUHINAlla on haastavat asiakkaat. Palvele nyt sitten tuollaisia
RAMONAkin painiskelee opiskelu/vauvapohdintojen kanssa. Mä olen sitä mieltä (kokemuksen syvällä rintaäänellä) että mitään ei kannata jättää tekemättä vauvayrityksen vuoksi. Jos huonosti käy (kuten meillä) ei vauvaa kuulukaan ja sitten ärsyttäisi vielä sekin että on jättänyt jotain sellaista tekemättä mitä haluaisi tehdä. Jos vaikka aloittaisit koulun ja tulisit raskaaksi voisit varmasti jatkaa koulua myöhemmin lapsen ollessa isompi. Ja jos raskauden alkaminen kestäisi, niin olisipahan tullut käytettyä odotusaika hyödyksi
Ai VILUKISUkin on kova nukkuja. Samoin minä, rakastan nukkumista
Missäs SINILILJA luuraa? Sielläkin suunnalla piinaviikot alkamassa...
Ja uusia kirjoittelijoitakin saatiin. Tervetuloa vielä kirjoittelemaan LIME ja HOMEGIRL. Toivottavasti visiittinne tähän ketjuun jää lyhyeksi ja pääsette siirtymään pian odotuspuolelle sisarketjuun.
Mä ajattelin korkata viinipullon ja alkaa tekemään ruokaa. Ostettiin taas ihan liikaa herkkuja miehen kanssa kaupasta, ei pitäisi mennä sinne nälkäisenä... Laihis etenee, olen käynyt jumpassa vaikka kiirettä pitää. Ensi viikolla lähden taas työmatkalle, ei yhtään huvittaisi, vihaan työmatkustamista vaikka muu matkustaminen on kivaa! Kuukautisolo on selvänä ja huomenna varmaankin alkavat, nyt on ihan ok-olo ei edes ketuta pahemmin. Vaikka ehtiihän se ketutus vielä tulla.
Mukavaa loppuviikkoa kaikille ihanaisille toivottelee Tiiti kp 27