Haaveissa vauva, maaliskuun haaveilut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -2009-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heips kaikki ihanaiset, pitkästä aikaa. Ja Limelle munkin puolesta tervetuloa :) Ja nyt en kyllä lukenut teidän kaikkia juttuja kun ovat rästissä niin pitkältä aikaa. Mutta mielessä ootte olleet vaikka täällä en ole nyt käynytkään kirjoittamassa.

Tupakkalakossa tapahtui hetkellinen retkahdus mutta sitten mä menin ja hain champix-lääkkeen ja nyt ei tee kyllä röökiä mieli yhtään. Suorastaan oksettaa koko ajatus. Lomaa tässä vietellään ja tekee hyvää rentoutua kun työstressi oli vähän aikaa sitten melkoinen.

Siniksen hiihtelyt kuulostaa ihanalta. Itse en vielä ole suksille kerennyt mutta tarkoitus loman aikan olis. Ollaan nautiskeltu ulkoilusta ja lumileikeistä riiviön kanssa. Mutta nyt pitää mennä paistamaan lohimedaljonkeja kun kermaperunat alkaa olla jo pian valmiit..

Terkuin Prätkis kp 20/25-26

Mene sinä kermaperunoiden ja medaljonkiesi kanssa.. :) Onko reilua tulla nälkäiselle laihduttajalle tuollaista kertomaan?? Kysynpähän vaan.. ;D No ei, kiva kuulla sinustakin! Ja oih, lomaa.. olen tuplakateellinen. Ja hyvä, että lakko pitää edelleen.

Kuten huomaatte, täällä taas.. tein kyllä välissä pari työjuttua ja nyt lähden kohta lääkäriin eli päivä pulkassa! Oon kyllä ollut tänään oikea työnantajan unelma, mutta välikös tuolla. Huomenna sitten taas ahkeroin. Moro!
Sinis

Ooh, lohimedaljonkeja... *kuolaa homermaisesti ;) *
Tervehdys vaan prätkiksellekin pitkästä aikaa ja kiva kuulla että olet saanut apua sauhuttelun lopettamiseen!
Mukavaa (hiihto)lomaa sinulle!

Henkilökohtaisesti muuten kuulun siihen laajaan joukkoon josta peruskoulu vei viimeisetkin innon rippeet mitä hiihtämiseen tulee pakollisine hiihtokisoineen. Ja ne tuloslistat sitten esille koko koulun tavattaviksi koulun oveen, ou nouuuuu!!!! Muuten urheilulliselle tytölle oli kova kolaus löytää itsensä aina sieltä viimeisten joukosta sieltä listalta. Ja välineurheiluakin on mokoma, eihän minun voitelemattomilla (kukaan perheestämme ei moisen päälle ymmärrä...) hikilankuilla varmaan kovin miellyttävää hiihtäminen ollut jos olisi verrannut hyvin huollettuihin vastaaviin. Paha verrata kun en ole muuta kokeillut...

Muuten minulle talviurheilu maistuu, luistelut, kävelyt ja lumikenkäilyäkin olen kokeillut. (ja oli hauskaa!)

Oli tarkoitus tulla lähettämään Sinikselle tilaamansa kunnon banaanipotku persuksille, mutta onkin tainnut jo luikkia lääkärin kautta kotiinsa. Nyt kyllä jänskättää Siniksen puolesta. db db db
Heti aamulla et voi sitten huomenna ahkeroida, sillä sun pitää (!!!) tulla heti raportoimaan meille lääkärireissu, et sori vaan boss!

Viluski

VAUVAHAAVEILIJAT:

Myy80, 28/28, Y 03/08
Puhina 26/46, Y 10/08
Prätkämimmi, 36/36 tjot Keski-Suomi
Ramona 20/41 Y 10/08
Sinililja, 31/33, Y 01/08
*Tiiti, 31/31, Y 9/07,
Vilukisu 29/34 Tjot 06/07,( km 08/08)

++++++Plussanneet++++++++

-Ama- 24/25 v., y09/06, plussa 10/07
Mi-iu 22/26 y08/07, plussa 11/07
Emeliina* 24/25, (tjot) y 11/07, plussa 12/07
Tähti*, 23v. / 28v., Keski-Suomi, y08/07, plussa 12/07
*Helmi, 35v/29v, pk-seutu, Y 08/07, plussa 02/08
Sanibel 31v/35, Pohjois-pohjanmaa, Y 12/07, plussa 02/08
Hertta 26/28 Itä-Suomi Y12/07, km 03/08, plussa 04/08
philippa 27 v/29 v, Keski-Suomi, y 02/08, plussa 04/08
Noa 27/39 v. Itä-Suomi Y 12/07, km 03/08, plussa 05/08
Liliania 28/33 y 10/07 pk-seutu, plussa 06/08
hippu81, y 08/07, plussa 07/08
Liisaleena, 25/28 Y 11/07, plussa 10/08
Wilma80, 28v/28v, Y 09/07, plussa 10/08
Miini -81, 27/27, Y 07/08 (TJOT 02/07) , plussa 11/08
hensku 24/23, tjot 01/08, plussa 12/08
Utelias pahalainen, 30v/31v Y 02/08, Varsinais-Suomi, plussa 12/08
Dinna 26, tjot 05/08, y 12/08, plussa 01/09

NO NIIN!
Iäm bäck.

Siispä, Tallinnan reissusta on selvitty, hengissä ja vieläpä niin, että työpaikkakin säilyi vaikka kotimatkalla jo pomon maksamat punkut poskia kuumottivatkin ja jutut alkoi käydä vähän pikkutuhmiks.. Onneks ei ole nöpönuuka pomo! :D

Perjantain reissu oli siis aivan mainio! Teimme hyviä ostoksia liikettä ajatellen ja tulipa sieltä muutama löytö itsellekin tehtyä! Lauantai ja maanantai olin vapaalla ja tänään oli ensi syksyn malliston sisäänostopäivä, joten vasta nyt ehdin koneelle. Pakko muuten mainita, että kun on sovittanut 5 tuntia putkeen farkkuja, niin ei enää tee mieli paljoo shopata! Luulen, et ei tarvi munkaan aikoihin vaatekauppaan hinkua..

Tervetuloa Lime joukkoomme iloiseen! Hyvin olet näköjään porukkaamme solahtanut! :) Mut tää onkin niin sutjakkaa sakkia et ken uskaltaa paikalle pyrähtää, niin täällähän on ja pian koukuttuneena :D

Päivitin tuonne meidän parin tiedot.. muistelen ne johonkin silloin syksyllä laittaneeni, mut ne jäi varmaan huomioimatta sillon ja hukkuivat virtuaaliavaruuteen.. (mut silti mä en kokenu et mua ei ois tänne joukkoon 'haluttu' :D) asennekysymys!

Sinis, mä olen kans sitä mieltä et tommoset kermaperunajutut voi ihan hyvin jättää kertomatta, JOS ei aio meille tarjota :D Mulla kans yritystä päästä suloisesta vyötärömakkarasta eroon ja tänään sit olikin lounaana ihanaa savulohisalaattia! Superhyvää! Ainoo ongelma vaan, et aina kun pomo on paikalla niin se tuo mulle viineriä tmv.. eikä tämä päivä tehnyt poikkeusta elikäs tuli sit mässättyä kuitenkin..

Ja himputti vie, kuka sitä Cointreauta täällä suositteli?!! Minä ostin sitä pullollisen laivalta ja lauantaina meillä oli pienet lätkämatsin jälkeiset juhlinnat ja tämä nainen pisteli puoli pulloa cointreauta nielusta alas.. Muistikuvia?? Onko kellään?? Siis olihan se ihan hiton hyvää teen kans ja sittemmin myös ilman teetä, mut aamulla vasta katselin et minkä takia mun muisti hävis.. no syynä oli sit tämä 40 prossanen appelsiinijuoma. Ett' persiit vetäsin oikein olan takaa. Varmaan joskus 6 vuotta sitten viimeks noin juonu et muisti menny.. Hirvitys aivan! Jatkossa pidän siis tuon pullon oikeasti vain sitä hiihdon jälkeistä kaakaota varten jemmassa, enkä rupea sitä kaksin käsin kiskomaan.

Mun napasestani vielä:
eilen oli soittoaika gynelle..
No, mulla ei alkanu ne menkat, joiden piti alkaa viim. la.. Gynen mukaan mulla on myös siis testosteronin tuotannossa ongelmia ja seuraavaks yritetään käynnistellä mun menkkoja Yasmin-kuurilla.. Eli e-pillereitä kehiin.. Ts. sanoen, eipä tarvii mikään proffa olla, niin meille ei ainakaan plussaa tule tämän kuun aikana. *huokaus* Nyt siis kolme viikkoa pillereillä ja sit odotetaan tyhjennystä. (Mulla tais oikeesti alkaa ne vaihdevuodet, himskatti vie!)

Rutistuksia teille!

en näytä pääsevän tänään irti tietokoneesta joten ilmoittaudunpa tähänki ketjuun. heti kun ukko kotiutuu reissusta, meillä alkaa uusi yrityskierros km:n jälkeen. tsempit kaikille! eli nimi on homegirl80, mun finlandssvensk avokkini on 30v, ehkäisy jäi pois 06/08 ja plussa tuli 12/08 7. yrityskerralla, mut meni nyt sitte kesken 02/09. mitään syytä ei oo viel löytyny tai ainakaa ilmoitettu :( nyt ku jälkivuodot alkaa olla ohi alkaa uus kierros joka ny on kai sit 8. kerta.

Prätkämimmi, erityisen hauska tutustua! :D me kans ton ukon kans on ajeltu kesäsin meidän ikälopulla väinöllä, tosin valitettavasti mun ajot on jääny vähemmälle kun en oo kovin iso, joten mulle tahtoo ton pyörän hallinta olla vähä vaikeaa. pitäis olla pitemmät sääret! :D

mut ny tietty haaveissa ois 2-pyöräsen sijasta 4-pyöränen... eli lastenvaunut...

Heips!

Siiniiiis, saitko eilen jotain infoa lekurista? Pakko oli tulla tänne heti urkkimaan ja mitämitämitä täällä ei oo mitään!

Puhinalle halit, paska takaisku noi pilsut mutta jos niistä jotain apua on... Toivotaan! En jaksa muistaa, olitko sä lapsettomuuteen erikoistuneella gynellä?

Myylle jonka tissi on raskaana piti sanoa että muistatko rinnakkaisketjusta Amildan, muistaakseni hänelle tuli vaan toinen tissi kipeeksi alussa. Ihan selvä enne!

Terkuin huomista rakenneultraa jännittävä Miini 19+2

Jaahas, Miini on käynyt täällä jotain hourimassa.. ;) Kiva, kun piipahdat!

Mehän saadaan lisävahvistusta taas, tervetuloa vaan Homegirl ja pahoittelut km:stä.

No onpas Puhinalla lääkäri! E-pillerit sitten sait? No kaipa ne lekurit tietää, mitä tekee. Mutta mukavan kuuloinen reissu on sulla ollut. Mä antaisin mitä vaan, että pääsisin johonkin minilomalle..

Niin, se lekuri. Eipä sieltä mitään uutta tullut, kaikki tähän asti ok, myös miehen näyte. En siitä enempää vielä saanut tietoa, mutta siis normaali. Huh! Oon todella helpottunut! Mä käyn nyt loppukierrosta taas verikokeessa, tsekataa se progesteroni (vaimikäsenytoli) eli onko ovulaatio tapahtunut. Sitten ensi kierrosta aukiolotutkimus ja sen yhteydessä sitten kuullaan enemmän ja mietitään jatkoa. Mutta tähän mennessä ei siis ole mitään löytynyt. Eli sama juttu kuin Tiitillä ilmeisesti. Eilisessä ultassa oli jo nyt yksi pamahtamaisillaan oleva munarakkula ja lääkäri käski harrastamaan seksiä eilen ja tänään. Ei olisi voinut vähempää kiinnostaa tässä väsymyksessä, mutta pakkohan se oli.. mutta saa nähdä jaksaako enää tänään.. Miehellä on ihan kamala viikko, raukka oli kauhuissaan, kun kerroin lääkärin määräyksen.. :) Mutta nyt on siis vasta kp 12 eli aikainen ovis sitten ilmeisesti.
Mutta jos mitään ei löydy, niin saa nähdä miten sitten edetään. Toisaalta hyvä, toisaalta olisin toivonut omalta osaltani jotain pientä napeilla korjattavaa vikaa.. Mutta hyvä siis näin. Siellä oli joku juuri erikoistumaan tullut lääkäri toisena ja mä tiesin enemmän näistä asioista kuin se.. kysyi mm. multa että mitäs nää ovulaatiotestit on ja mitä niillä tehdään.. Toisaalta oli mielenkiintoista kuunnella, kun tämä "oikea" gyne selitti sille toiselle siinä samalla asioita ja näytti sitten mullekin mm. ultrat ym.

Tän siitä saa, kun laiskottelee töissä.. seuraavana päivänä saa sitten painaa tukka putkella. Nyt kyllä käyn siemaisemassa kahvit, jotta jaksan vielä vähän aikaa.

Sinis

Tervetuloa mukaan Homegirl80! :)
...ja onnea yritykseen! :D

ja Puhina on täällä taas, jippii! :D
Vai että oikein pe**eet olalle kiskasit? No hyvää se joskus tekee... ;)
Niin ja aiheesta viidenteen, joudutko sä siis kuin kauan niitä pillereitä syömään vai vaan nyt että saat menkat tulemaan...?
Toivotaan että niistä kuitenkin olis apua! :)

Eipä se ovulaatio ollukkaan sitten viikonloppuna, vaan luulisin että eilen.
Nipisteli ja alavatsa oli tosi kipee ja ne limat tuli takas.... ja taas oireet loppu kuin seinään! Paitti tää ärsyttävä tissikipu! Mut nyt kuitenkin saatiin sit oikein täsmäisku... ;) Että taas on toiveet korkeella vähän aikaa. :)

Oh-hoh, Puhis on nollautunut ihan huolella! ;D Mutta mitä ilmeisemmin hauskaa on ollut koko cointreaun edestä... ;)
Itsekin ajattelin jo jossain vaiheessa et olisin syönyt pari kuukautta pillereitä lähinnä villiintyneen ihoni takia. Mutta sitten tulin siihen lopputulokseen, että vaikka pillerit ihooni (akne) auttaakin, niin toisaalta juuri niistä ja niiden lopettamisesta aiheutuneesta hormonien heilahtelusta ne ongelmat lopulta juontuvatkin. Joten jospa se ajan kanssa rauhoittuisi ihan omia aikojaan, johan tuo aurinkoloma helpotti kummasti! :)

Siniksellä ja Mr. Siniksellä hyviä lääkäriuutisia. Hyvähyvähyvä! Toivottavasti pakkoseksi nyt sitten tuottaa hedelmää. On sitten isällä pojalleen kerrottavaa miten joutui rehkimään hänen eteensä, heheheh...

Tervetuloa joukkoon Homegirl! Minullakin takana yksi km, joka tapahtui melko alussa, jo kahdeksannella raskausviikolla. Sitä ennen yritystä olikin jo vuosi takana, ja sen jälkeen on sitten mieheni toiveesta pyritty viettämään vauvakuumeetonta/yrityksetöntä aikaa. Ja tätä ketjua olen sitten saanut käyttää kaatopaikkanani ja purkautumispaikkana kun en voi kotona näistä asioista kouhkata.
Meidän harrastuksiin lukeutuu myös tuo prätkäily, joten yhteistä löytyy meiltä senkin asian myötä. Tosin minä viihdyn ihan kyytiläisenä, enkä edes omista korttia. Mutta tuhansia kilometrejä olenkin sitten siellä kyydissä nököttänyt, ja rakastan sitä vauhdin hurmaa! ;D

Ramonalla h-hetket käsillä siis. Ehkäpä myös minulla, ainakin eilen illalla ja tänä aamuna on mahaan koskenut aika ilkeesti. Yleensä mulla ei tällaista ole, liekö sit oviskipuja? Ja peittoa ei olekaan sitten hetkeen pelmuutettu, alkais olla jo aika saada jotain aikaiseksi... Mutta sanoinko jo että mulla kai joku lievä lomanjälkeinen masis. Kun minä, normaalisti terveet halut omaava nainen en ole saanut sängyssä muuta aikaiseksi kuin nukuttua. Evvk! höh... :(
Pitäis kai vaan "väkisin" vinkua ukko hommiin, kyllähän siihen yleensä itsekin innostuu kun saa asian aluille...

Viluski

Huomenta!
Eilen olin niin tehokas töissä, että tänään on sitten taas vuorossa laiskottelupäivä :) Näin se menee, joka toinen töitä ja joka toinen laiskottelua.

Puhina, puhuisitko mut sinne teille töihin sovittelemaan viideksi tunniksi farkkuja, jos nyt haluaisin vaihtaa alaa? Ei kuulosta yhtään pöllömmältä, voisin tulla vaikka heti :) Joo, on taas tällainen mitä-haluan-elämältäni-kevät näköjään tulossa tästäkin..

Hauska toi Vilukisun Mr. Sinis :D Voin kertoa, että Mr.Sinis ei ollut kovin ilahtunut pakkoseksimääräyksestä, mutta jo tuttuun tapaan alistui siihen kiltisti.. Välillä sitä kyllä tuntee itsensä aika kamalaksi, kun saa komentaa toista sänkyyn.. vaikka tietää, että raukka on ihan kuolemanväsynyt.. Eli jos tästä joskus se plussa vielä pärähtää, niin voi isä todella kertoa rehkimisistään.. ;)

Ai että ovista pukkaa siellä useammilla? Antakaapa palaa tytöt! Ja teitähän on useampi prätkis tässä porukassa, voisiko joku teistä poimia mut kyytiin kesällä? En ole koskaan ollut prätkän kyydissä.

Missä on Tiiti? Mitä teidän lääkäri teille neuvoi, kun teistä ei mitään vikaa tutkimuksista löytynyt? Mä oon miettinyt, että mitenköhän tuolla julkisella edetään, jos mitään erityistä ei löydy? Pitääkö vaan jatkaa puurtamista vai olisiko jossain vaiheessa mahdollista päästä esim. inssiin? No se selvinnee sitten seuraavalla kerralla. Jotenkin tästä touhusta on mennyt maku (ihanko tosi??) ja huomaan ajattelevani sitä, miten tästä nyt vaan pääsisi helpoimmalla eteenpäin.. tosi hyvä lähtökohta. Eli olisin valmis menemään vaikka siihen inssiin saman tien. Mutta kahtellaan. Aika hutera usko on tällä hetkellä luomuplussaan, vaikka se mahdollinen tietysti onkin.

Jaahas, pitäisiköhän sitä koittaa saada aikaiseksi jotain järkevää tänään? Ehei, ei nyt sentään.. ;)

Mukavaa päivää! Se on jo torstai, jee!
Sinis

Piti vielä tuosta oviksen tikuttamisesta vähän valittaa.. se lääkäri kyseli multa, että mitäs testit ovat nyt näyttäneet ja kun sanoin etten nyt ole ajatellut niitä käyttää, niin lääkärin mielestä se oli hyvä juttu. Sanoi, että se voi hankaloittaakin asiaa eli ilmeisesti tarkoitti stressiä. Mutta en mä nyt tiedä onko se yhtään stressittömämpää olla tikuttamattakaan.. mun päänuppi ei suostu ajatukseen, että nyt vaan ollaan ja mennään eteenpäin ja katsotaan, mitä tapahtuu. Ei, se päättää kytätä entistä tarkemmin kaikkia limoja ym. ja halusi vielä mitata aamulämmötkin.. koita siitä sitten tulkita, että joko nyt? Vaiko nyt? Vai kenties nyt? :) Kertokaahan rakkaat, miten saisin tuon päänupin ojennukseen? Nyt siis olin jo vakuuttunut, että ovis oli, mutta eiköhän sieltä taas ala kamaa tulemaan.. tämä limalogi (vanha kunnon Karamellin meille antama nimike) on taas ihan pihalla. Ja huvittavintahan tässä on se, että mitä väliä asialla oikeasti on, jos nyt kerran kuitenkin tällä viikolla on mies saatu huokuteltua petiin. AGRHH!!! ;) Joo, mihin katosi se cool-Sinis, joka täällä kävi alkuvuodesta kääntymässä?

Mutta tästä siis lopputuloksena se, että ehkä mä kuitenkin mielenrauhani takia jatkossa tikuttelen. Ehkä. Yritin muuten miehelle eilen illalla vitsillä ehdotella rentoutumista raskaan päivän jälkeen makkarin puolella, johon mies vaan totesi, että eikös se pakkopäivä ollut vasta huomenna.. että näin meillä! ;D

Ai niin, ne työt. Tulkaa piristämään mun päivää! Pliiiis!!!!

Huomenia vaan sinikselle ja muillekin!
Aika romanttiselle kyllä kieltämättä kuulostaa tuo teidän seksielämänne tällä hetkellä. :) Tosin täällä puhuu kisu joka sai eilen varmaan ekan kerran viikkoon... :P No, turha valittaa, kun nyt kuitenkin sain. Luulen että ovis on ollut tässä lähiaikoina, mutta voihan se olla vasta parin viikon päästäkin tai olla olematta kokonaan. Mutta nyt siis oli eilen ja toissap. sitä kipuilua ja vuotoja. Lämpöjä en mitannut ennen kuin tänään (mittari oli hukassa...), ja se oli nyt 36,6, eli nousemaan päin. (alkukierrosta yleensä 36,2 ja loppuk 36,6-36,7) Mutta nuo ei nyt mitään kerro tosiaan, kun en tikuttele. Ja siinä ollaan tosiaan erilaisia siniksen kanssa...

Pikainen moi. Mun elämä on mennyt niin kiireiseksi ettei ehdi mitään, ei edes haaveilla :)

Sinikselle kuitenkin ryhdyin vastaamaan. Me ollaan oltu tutkimuksissa YTHS:llä ja yksityisellä. YTHS:n lääkäri oli sitä mieltä että katsellaan, koska ikää näin vähän (häh?) ja mitään vikaa ei löydy. No yksityisellä lapsettomuusklinikalla tehtiin aukiolotutkimus marraskuussa ja gyne katseli muutkin tulokset ym. Se sanoi että jos halutaan niin inssiinhän rahalla pääsee tai voidaan saada lähete julkisille, mutta hän myös suositteli yrittelemään vielä kotioloissa koska kaikki on kunnossa. Kuulemma julkisella tehdään inssejä alkuun hyvin uskollisesti, ennenkuin lähdetään muihin järeämpiin hoitoihin. Yksityisellä tehdään yleensä kolme inssiä ja sen jälkeen voidaan siirtyä eteenpäin, koska kuulemma prosentit onnistua kolmen inssin jälkeen on aikas pienet.

Jossakin hoito-ohjeessa sanotaan että selittämättömästä lapsettomuudesta kärsivien kannattais yrittää pari vuotta ennen hoitoja. Helsingissä ei kai tuota pidetä rajana, mutta voihan hoitojen alkaminen aika lähelle siihen mennä kun tutkitaan ja suunnitellaan ensin vuosi vuoden yrittämisen jälkeen. Tosi iso prosentti selittämättömistä saa lapsen kuuden vuoden aikana, mutta herravarjele, kuka jaksaa kuutta vuotta yrittää ja pettyä?!?

Hyvä kuitenkin että teillä kaikki kunnossa. Mutta tiedän tunteen: olisi niin paljon helpompaa jos jotain vikaa löytyisi ja se voitaisiin hoitaa ja korjata. Itseä on alkanut pelottamaan että mitäs jos se vika on jokin sellainen (esim. munasolun ja siittiön toistensa hylkiminen) johon ei voida vaikuttaa... IVF: hän hoitomuotona kertoo taas jo paljon syistä jota ilman sitä ei voida tutkia. Mä olen sitä mieltä että mulla tikuttaminen vähentää stressiä, koska seksielämä ei ole kamalan villiä. Tietääpähän puuhailla oikeaan aikaan.

Kiva että Vilukisukin pääsi puutteesta :) Olisipa ajoitus ollut juuri oikea!

Tervetuloa myös kaikille uusille ja tasapuolisesti onnea oviksen etsimiseen. Täällä odotellaan menkkoja, sen verran vahvat ennusmerkit taas ilmassa. Taas ollaan yhtä kiertoa lähempänä hoitoa, kääk.

Mutta nyt pakko taas mennä... Olis kiva tulla kunnolla lukemaan kuulumisia, ehkä illalla. Ai niin huomenna on naistenpäivä, saatteko mieheltänne jotain tuon päivän kunniaksi yleensä? Meillä mies ostaa aina jotain pientä, kukkia, jäätelöä, tms.

Yellow (joo..liikaa simpsoneita..)Ladies!

Minusta Sinis on mukavamman kuuloista että lääkärin mukaan olette molemmat miehen kanssa kunnossa. Vaikka on varmasti 'työlästä' vääntää sitä luomuplussaa, niin on se kuitenkin sinällään musta jollain tapaa parempi kuin et joutuis napsimaan nappuloita vauvan saamiseksi. Tähän mielipiteeseeni nyt varmaan mulla vähän vaikuttaa oma tilanteeni, vaikken vielä näekään syytä miks en vois jossain vaiheessa raskautua.. (ai niin paitsi se pikku juttu ettei ole menkkoja ollenkaan..) Mut varmaan ajatuksiin vaikuttaa sekä siellä että täällä tämä kesto jonka on lasta yrittänyt ja toivonut. Minä olen niin alkumetreillä koko asian kanssa, mut kypsyttää ihan hemmetin paljon että en tavallaan nyt voi edes uskoa odottavani kun ei ole siihen fyysisiä mahdollisuuksia.. Tämäkin e-pillereiden syönti on ihan arpapeliä siinä mielessä, että nyt aloitin syödä niitä aivan tyhjästä, kun kierrosta ei ole hajuakaan. (kun yleensähän aloitetaan kp.1:stä) eli kun kolmen viikon syöntijakso on ohi, saan taas sit vaan jännityksellä odotella et kuinka käy.. saapuuko täti vai ei.. hoppas att lyckas! Toinen vaihtoehto olisi ollut e-pillereiden sijaan ruveta syömään jotain, millä hoidetaan vaihdevuosioireista kärsiviä leidejä.. Sinänsä mun 'vitsailut' varhaisista vaihdevuosista kohdallani eivät ole olleetkaan kaukaa haettuja :D Päädyttiin kuitenkin lääkärin kans Yasmin-pillereihin ja katsotaan mitä tapahtuu..

Ehkä mä nyt keskityn sitten vaan täysin voimin kevätmalliston saapumiseen ja farkkujen tuumakokojen järjestämiseen.. Sinis, olet milloin vain tervetullut puljaamaan mun kans farkkuja pinoon ja pakettiin :)Tuu meille työharjoitteluun :) Saat päivän pörrätä täällä mun kans ja höpötellä naisten juttuja, sovitella farkkuja ja järjestää rekkejä ojennukseen :) Farkkulasti tosin saapuu meille vasta maaliskuun lopulla, mut sit riittäis tekemistä sullekin!

Jess! Viluski on saanut! :) bd Toivotaan et osuu nyt sit ovuloinnin kans kohilleen!
Miekin sain :) Toissailtana ärähdin miehelle yhdestä turhasta jutusta ja painuin sohvalle nukkumaan. Koko eilisen mies oli työreissulla ja vasta illalla kohdattiin uudelleen riidan jälkeen.. Saimme jo iltakävelyllä sellaiset sovittelevat pakkaspusut vaihdettua ettei jäänyt kyllä epäselväks että yö vietetään samassa sängyssä ja sillä siisti! ..tai ei se niin siistiä ollut mut selvä tasapeli kuitenki, molemmat sai ja sippas tyytyväisenä :) Tänään aamulla käsiteltiin toissailtainen rätinä loppuun ja nyt onkin onneksi taas kovin sopuisaa!

Hmm.. minä olen miettinyt että jos kevään korvalla keräis nyt tavaroita kasaan ja veis kirpparille. Mä en ole koskaan aiemmin harrastanu moista ja mietinkin nyt et miten mun kannattais toimia.. Onko asiasta kokemusta omaavia? Minkä hintaluokan tavaraa kannattaa ylipäätään kirpparilla kaupata ja mitä? Kirjoja, cd-levyjä, koruja, kenkiä.. Ei teillä kellään olis kengänkoko 39 ja haluaisitte hankkia itsellenne superupeat stilettikorkoiset swarowskinkristallein koristellut korokepohjakengät? Mä olin aiemmin töissä paikassa jonka kautta sain ostettua suoraan ihania kenkiä muutamat, mut esim. em. kengät on olleet kaapissa hankkimisesta lähtien.. Kun mulla harvemmin on tilaisuuksia joihin voisin kyseisiä kenkiä kuvitella.. Tai no, ehkä mä kehystän ne seinälle.. Kyl ne näyttää hienoilta, mut eihän niil kyl pahemmin kirmaile.. Täytyy miettiä..

Hah :D Ai että cointreau teki tepposet Puhikselle! Teen kanssa?
Sinis!! Ei saa olla vahingoniloinen, kun toisella vähän lipes homma lapasesta :D Joo, ihan Earl Greyn kans mä ton lipittelin ja hyvää oli! Liian hyvää :D :D

Tervetuloa munkin puolestani Homegirl80!

Kiitti Miini haleista! Toivottavasti teidän rakenneultra näytti hyvältä! *rutistus takaisin*

Missä meidän Myy? Eikä Ramonaakaan ole viel tänään ilmaantunut? Kuin teidän raskautuvat rintanne :)

Olette tärkeitä!

-Puhis
(joka odottaa et pillereiden sivuvaikutuksena alan masentua, voida pahoin, saada päänsärkyä, kadottaa seksihaluni ja ahdistua) No ei vaiskaan.. ei kai noita oireita vielä yhdestä kolmen viikon pätkästä pitäis tulla? 18-vuotiaana kyllä tuli ainakin alakulo ja seksihaluttomuus eikä se ollut yhtään kivaa... enkä haluis vetää näitä hormonaalisia juttuja yhtään kauempaa kuin tarve vaatii..

*rutistelee kaikkia kun potee akuuttia halipulaa*

Pikainen tervehdys töistä! ja tervetuloa homegirlille...:)

Kiirettä piisaa, kun "eräät" vaan lomailee ja työ häiritsee mun palstailua..aaargh...
Tänään kaiken lisäksi on pyörryttänyt ihan kamalasti...mies toi mut autolla töihin, kun ei uskaltanut mua laskea kävelemään...eli jotain kummaa taas tapahtuu...varmaan paineet ihan sekaisin - STRESSI!!!! Kärsin nukahtamisvaikeuksista ja unista... LOMAN TARPEESSA...

Puhikselle hali pilsujen aloituksesta... höh...

Tiitille moikka kiireen keskelle...

Nyt on pakko lähteä syömään tai kuukahdan...:/

Myy.

Vai on Puhinalla halipula *halaa takaisin*
Tuliko parempi mieli? :D
Mä oon kans miettiny tota kirpparihommaa kun ei raatsiis kaikkee pois heittää ja tota kamaa on kertyny. Yhdestä paikasta jo kysyin ja siellä oli pöytä+rekki 25euroa/viikko.
Nyt tars vaan pestä noita vaatteita ja vähän kattoo ettei mitään risaa kamaa tuu laitettua... En tiiä onks noilla hinnoilla paikkakuntakohtasia eroja, toi kirppis mistä kysyin on hämeenlinnassa...

Huhhuh, mä olen taas ihan tillin-tallin-tööt-tööt, nukuin melkein 13 tunnin yöunet!
En jaksa käsitää mikä väsyttää näin!
Ennenmuinoin jos tällain nukuin niin tasan valvoin seuraavan yön mut nyt simahdan heti kun silmät ummistan... Outoa!??

Mikäs Myytä noin huipattaa...? :/
Koitahan ottaa iisisti ettet pyörry sinne töihin!

Mä otin muuten tänään viimeiset jouluvalot pois räystäästä.... ;D
Oishan ne siinä ens jouluun asti saanu roikkua!
...mut ei ne onneks enää päällä ollu! Sehän olis vasta hienoa ollu kun täällä palais värivalot räystään reunassa ympäri vuoden! x)
(minäkö laiska ja saamaton, ehei.....)

Kiitti Ramona, kyllä halit aina oloa helpottaa! :)

Ehkäpä se oli jo aika sielläkin ottaa jouluvalot räystään reunaa koristamasta. Meillä vatvottiin muutama viikko liian kauan pihapuskan valojen poistamista, koska koira päätti hoitaa sit asian meidän puolesta ja oli järsiä jyrskytelly johdon muutamasta paikkoo poikki ja riipiny valot alas. Näin meillä hoidettiin koristeiden poisto. :D

Mulla on siinä mielessä hyvä tilanne ton kirpparitsydeemin kanssa, että saan tutun kautta pöydän ilmaiseks. Tuntuu että törkeitä hintoja muutoin pyytävät pöydästä.. tai et kyllähän 25€:n eteen saa sit aika paljon myydäkin, jos siel kuitenkin pääasiassa liikkuu joku euron/kahden tavara..

Sulla tuntuu tuota unta riittävän. Ettei se miehesi vaan sua näännyksiin aina öisin valvota ;P

Opiskeletko jotain vai oletko täyspäiväinen kotirouva? (mietin vaan, että ei sitä taideta ihan millä tahansa työvuoroilla tuollaisia unia vedellä :))

Mä ryystelen täällä rooibos-teetä päiväni 'iloksi'.. hidastaa muuten vanhenemista :D Jeepä jee!! Haistatan harakan papanat näille vaihdevuosille, näin on!

Voi vitsit, että on tylsimys päivä! Eilen oli niin nastaa tehdä oikeesti töitä, et vallan nautin! Nyt on taas niin vaisua et minuutit raahaa toisiaan perässään.. Pitäs keksiä jotain kivaa puuhastelua..

Ramona, sä voisit tänään olla mun täyspäiväinen viihdyttäjä, eikös juu? :)

Kiinni veti Puhis! Jos mä ottaisin huhtikuun virkavapaata ja tulisin järjestelemään teidän farkut? Miltäs kuulostaisi? ;) Tarjoatko pullat tauolla?

Kyllä mä tottakai olen tyytyväinen, jos mitään ei löydy. Lähinnä vaan harmittaa se, että tää tilanne on mennyt tällaiseksi ja tuo seksipuoli on usein tollaista väkisinvääntämistä. Ei onneksi aina. Siitä ne ajatukset siitä inssistä tuli. Pitäisi vaan taas koittaa ottaa rennommin, vähän aikaa siinä jo mielestäni onnistuinkin. Mutta ei näitä asioita vaan väkisin pysty työntämään syrjään tai ainakaan mä en näköjään pysty. Mutta nyt on ehkä vähän kevättä rinnassa eli eiköhän tämä taas tästä. Pitää kehitellä jotain pikkuprojekteja, joihin saa ajan kivasti kulumaan. Tiitillä taitaa tosiaan pitää kiirettä, jos ei edes haaveilemaan ehdi! ;D Kiitos taas tiedoista, kävinkn vähän surffailemassa.

Ja Puhina, mulla taitaa olla sama kengänkoko, mutta popot kuulosti sellaisilta, joilla mä todellakaan tekisi mitään.. enkä varmaan edes pystyisi kävelemään.. ;) En oo kirppari-ihmisiä, mutta mun sisko on ollut muutaman kerran myymässä ja saanut kyllä ihan hyvin rahansa takaisin. Mutta se on myynyt lähinnä vaatteita ja vieläpä ihan hyväkuntoisia.

Mikäs Myytä huipattaa? Mullakin on vähän heikko olo, ärsyttävää tällainen jatkuva miniflunssa. Prkl.

Mutta tää lähtis kotiin, jei!
Sinis

Sulla on sit hyvä "sauma" jos pöydän saat ilmatteeks käyttöön...
Ne pöytävuokrat on tosiaan aika kalliita, kun ei sit kehtaa ihan sikahintoja niissä kamoissa pitää että kannattais..
taitaa mennä ihan "plus miinus nolla" linjalle jos noita jonnekin myytäväks vie.
Mut tosiaan kun ei viittis vaan roskiin heittää....
Täytyy pistää pystyyn joku pihakirppis! ...niin kukahan tänne meille mettään eksyis paitsi naapurit! :D

Niin eikä toi ukko mua pahemmin valvota, ;D nukkuis varmaan vielä enemmän jos sais...! Se voi ollakin kun jäin vuodenvaihteessa työttömäks että tää kotona istuminen tyhjänpanttina väsyttää... Vaikka touhuunhan mä täälläkin kaikkee etten vaan sohvannurkassa istu (jaa en!?) En tiiä...
Työpaikat on tällä hetkellä niin kiven alla että voivoi....
Seuraava suunnitelma olis lähtee kouluun mut kaikki on niin auki vielä. :)
Kaikki energia menee näihin vauvajuttuihin! ;D

Vai teillä oli niin ahkera jouluvalojen siivooja :D
Jos se sit meinas että täällähän ei ole mikään ympärivuotinen valosirkus! x)

Hmm...mitähän sulle sit keksiis piristykseks loppu(työ)päivälle...
Jos vaikka vitsi:

Nainen menee ostamaan hääpukua. Hän kertoo olevansa menossa
neljättä kertaa naimisiin. Hän valitsee perinteisen valkoisen puvun,
mikä ihmetyttää myyjätärtä.
"Minä olen edelleen neitsyt", nainen selittää.
"Miten se on mahdollista?" myyjätär kummastelee.
"Ensimmäinen mieheni oli psykologi ja hän halusi vain puhua siitä.
Toinen mieheni oli gynekologi, ja hän halusi vain tutkia sitä, kolmas
mieheni oli postimerkkeilijä.... jestas miten ihana hän oli!"

*ja saa nauraa, hekoheko...* ;D