Haaveissa vauva 21

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Johkuliini (ei kirj.)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No jos en ihan väärässä ole, niin ovis on ollut siinä kp 14-16 paikkeilla, suurinpiirtein. Kohtahan se selviää milloin tässä kierrossa! Tikut ajattelin ottaa käyttöön perjantaina ja jtp:n voisi aloittaa jo tänään. Parempi aikasemmin kuin myöhemmin ;) Kuulostapa tämä kamalan järjestelmälliseltä ja suunnitellulta :D

Juu, eikun tikut vaan käyttöön ja peiton alle ;) Kyl tän aika järjestelmällistä pitääkin olla, mikäli meinaa mahd. pian onnistua :) Tuurilla jos tässä seilais, niin tiiä kuin pitkän ajan päästä sitä vasta raskautuis... Jos kävis moneen otteeseen niin huono säkä, et seksiä ei ois just oikeeseen (oviksen) aikaan, niin eipähän sitä raskaaksikaan tule pyhästä hengestä.

Mut mie lähen nyt kotiin päin! Eikun huomiseen :)

Moiks kaikille ihanille! Kiitos Philippa kysymästä. Vanha herra on ollut tänään hieman pirteämpi, johtunee kortisonista, jota syö anemian lievittämiseen. On jaksanut kerjäillä makupaloja ja heilutella häntää. Ehkä me sit saatiin viel muutama, toivottavasti kuukausi, jatkoaikaa. Kyllä on ollut kurjaa, ruoka ei oo maistunut ym. Wilma! Älä tosiaankaan vielä luovuta kun se kiinnittymisvuodon mahdollisuus on kerran olemassa. Mimmi pitää tääl kovasti peukkuja ettei täti sua löydä :)

Onnea Philippa! Ja jaksamista kanssa. Surullinen tarina, voimia teille kovasti. Mutta jotain positiivista (kirjaimellisesti ;) teidän viikkoon muiden asioiden vastapainoksi.

Noalle tsemppiä oviksen metsästykseen! Ja Prätkämimmille kanssa voimia koiran kanssa. Ja loput sitten jo unohdin.

Ai niin ja erityishalitus ja Onnentoivotukset Philipalle plussasta. Kurjaa vaan sun siskon puolesta ja kovin surullista :( . Mutta yritä kuitenkin nauttia ihanasta asiasta joka sua on kohdannut :) Kiitokset Sinililjalle!

Utelias pahalainen 29v/30v Y 02/08, Varsinais-Suomi
Johkuliini, 24 v. vauva haaveissa (Y.kevät/kesä 08...ehkä ;))
Lumikukka, 27v./29v. TJOT 10/07
hippu81, y 08/07
Wilma80, 27v/27v, pk-seutu, TJOT
~Miisa 26/26, Y 4/08
Viirulainen 25/27
Aurora81 26/25, Y 03/08
Sinililja 30/32, pk-seutu, Y 01/08
*Tiiti 30/30 Y 9/07, pk-seutu
Liliania 28/33 y 10/07 pk-seutu
Tuuli79 28/34 TJOT 11/07 PK-seutu
Hensku 23/22 tjot
Noa 26/38 v. Itä-Suomi Y 12/07, km 03/08
Prätkämimmi

Plussanneet:
-Ama- 24/25 v., y09/06, plussa 10/07
Mi-iu 22/26 y08/07, plussa 11/07
Emeliina* 24/25, (tjot) y 11/07, plussa 12/07
Tähti*, 23v. / 28v., Keski-Suomi, y08/07, plussa 12/07
*Helmi, 35v/29v, pk-seutu, Y 08/07, plussa 02/08
Sanibel 31v/35, Pohjois-pohjanmaa, Y 12/07, plussa 02/08
Sacha 28v, plussa 03/08
Ainikki plussa
Hertta 26/28 Itä-Suomi Y12/07, km 03/08, plussa 04/08
philippa 27 v/29 v, Keski-Suomi, y 02/08, plussa 04/08

Päivitystä, toivottavasti nappasin viimeisimmän listan :) Teilläkin philippa tärppäsi nopeasti!

Ja vielä ovistikuista. Oliko sillä väliä mihin vuorokaudenaikaan testaa? Noissa mun testeissä sanotaan että myös aamuvirtsa käy, mutta muistan täältä jostain lukeneeni että olisi parempi muuhun aikaan...

Voimia prätkämimmille. Itsekin koiranomistajana tiedän, että rakkaasta lemmikistä luopuminen sitten joskus tulee varmasti oleen aika kauheeta :'(
Onnittelut philippalle plussasta! Taitaa tosiaan kohta plussanneiden määrä ylittää meidät yrittäjät!

Mulla kp 13 tänään ja tein ekan ovistestin. Viivanpaikka tuli haaleena näkyviin eli ei lh-kohoamista vielä. Aloitin kans hyvissä ajoin :) Mun testeissä sanotaan, että paras aika testaukseen olis klo 10-22 eli ei ihan ekasta aamuvirtsasta vielä!

Kiits kaikille onnitteluista! Tosin itse yritän tuota uutista vasta sulatella. Jotenkin tuntuu vielä sen verran epätodelliselta, että jostain syystä odotan koko ajan menkkoja alkavaksi :D Vaan kun eihän ne nyt taida alkaa.

Kiitos kun niin moni jaksoi lukea tuon mun sepustuksen... Pakko oli vaan saada purkaa jollekin tätä, kun sydän on nyt niin täynnä! Edelleen hirmuinen suru siukun puolesta, mutta toisaalta olen niin innoissani tästä omasta tilanteestani. Siskon kanssa juttelin tänään jokapäiväistä puheluani, ja hän kuulosti ensimmäistä kertaa jopa ihan pirteältä. Oli jo jaksanut syödäkin, ja siitähän se sitten lähtee kunto kohoamaan. Mutta luulenpa, että siskon silmistä ei koskaan tule suru kokonaan häviämään.

Jaa, lähetin vahingossa liian aikaisin tuon viestin...

Mulla olis ihan idiootteja kysymyksiä, voisikohan joku vastata viisaampana...
1. Eikös olekin niin, että nega voi valehdella, mutta plussa ei?
2. Kuinka monta testiä pitää tehdä, ennen kuin voi olla täysin varma raskaudestaan? Käytin Mammaksin puikkomallista testiä.
3. Milloin pitää soittaa neuvolaan ja milloin sinne mennään ekaa kertaa?
4. Milloin voi mennä varhaisultraan ja täytyykö sinne mennä yksityisen kautta?
5. Mitkäs ne taas olikaan ne raskauden aikana vältettävät ruoka-aineet?
6. Mikä on hyvä raskausvitamiini ja onko niistä oikeasti hyötyä?

Että vähän pukkaa kyssäriä :D

Philippa rv 4

Philippa, mä tein samanmerkkisil mammaksin puikkotesteillä ja vaan sen yhden testin.. itse rupesin uskomaan vauvaan kun näin ekan kerran ultrassa.. ja sit toisen kerran ja sit alko jossain vaiheessa tuntumaa potkuja ja sit taas ultrassa... :D kyllä sitä pikkuhiljaa sitten uskoo :)

ja tosiaan plussa ei valehtele! :)

Ite kävin neuvolas ekan kerran viikolla 9, joskus viikolla 6 soittelin sinne... olis ehdottanu viikolle 8 ekaa neuvolaa, mut mulle ei käyny just sillon.. mut nääkin vaihtelee neuvoloittain..

Varhaisultra kuuluu joissain kunnissa/kaupungeissa asiaan mutta ei läheskään kaikissa... neuvolasta saat tietää mitä teijän kuntaan kuuluu.. :)

Ja maksatuotteet on niitä varottavia runsaan a-vitamiinipitosuuden vuoksi.. sit oli homejuustot ja graavilohet/raa´at lat... ja olihan noita... mutta neuvolasta saa sitten koko listan mitä niitä oli.. mutta liian tarkkaan ei kannata niitäkään tuijottaa että minkäpitusta kalaa saa syödä ja mitä ei.. tärkeintä on että on kypsytetty/kiehautettu ennen syöntiä..

Jos tämä nyt näin alkuun vähän auttaisi :)

Niin ja siis suuret onnittelut Philippa!! hieno juttu... saas nähdä vältytkö oksuilulta ym muulta kivalta :) mulla alko tommoset oireet vklla 6... eikä vieläkään ole loppunut...

Mi-iu rv 28+1

mi-iu, kiitoksia vastauksista! Oon aina kuvitellut että tietäisin jotain näistä raskauteen liittyvistä asioista, mutta en näköjään... Olen kuin ö aapisen laidassa, tuntuu kuin ois halolla päähän heivautettu. Jotain oiretta sentään mulle pukkaa, eli ällötystä ja palelua. Näitä on ollut jo muutamana iltana, jotenkin en vaan oo osannut yhdistää niitä raskauteen, kun ei koko asia ole juuri ollut nyt mielessä.

Kiitos siis viisaammalle!

Huomenta!

Toivottavasti bongaat oviksen hyvin, Noa! bdbdbd

Onkos Pahiksella jo oireita ilmaantunut?

Täälläki on jo aika mukava jännäyslista :) Kyllä varmasti tulee plussia tuosta listasta...

Havaintoja: Vuotoa tullut tänään teelusikallisen verran, vessapaperiin tuli kans pyyhkiessä...myös vähän jotain hyytymiä. En osaa oikeesti sanoa onko tämä nyt täti vaiko jotain muuta. Vatsa on turvonnut, näytän ihan siltä kun olisin 4kk raskaana, kivat...:/Jomotti oikealta puolelta äsken...

Sitä vaan ihmettelen, että voiko menkat mulla tosiaan alkaa kp23, onko runsasta kiinnittymisvuotoa, varhainen km tms. mitä helvettiä tapahtuu!!!!
Kannattaa nyt varmaan vaan ootella ja kattoa ja sitten jos ei varmuutta tuu niin ens viikolla vasta testailla kun on kp28-30....Mä tuun hulluksi!!!joka kerta kun meen vessaan hermostuttaa...Haluan uskoa, että jotain olisi tekeillä, mutta järki vie voiton.

KÄÄK!

Voi vitsi, mitähän tuo nyt mahtas olla?! Ei tuo nyt tuskin menkkojakaan ole, kun ei tuon enempää vuotanu ja kun noin aikanen kp vasta menossa...

Kyl tuon on pakko olla kiinnittymisvuotoa! Onko nyt viikko oviksesta?

En mie tuohon muuta järkevää selitystä keksi...

Jaa-a, en mäkään usko että noi Wilman oireet vielä olis menkkoihin liittyvää, jos on vasta kp 23 menossa. Toivotaan että ne on kiinnittymistä. Mut en kyllä tiedä. Peukut pystyyn!

db db db db db db db db db db db db db db db db db db
(huomaatteko, alan vähitellen omaksumaan tätä "palstaslangia" ;)

Probleema on nyt se, että laskureiden mukaan ovis olis ollut 9-11.4, eli viikko sitten, seksiä harrastettiin 3.4,6.4 ja 10.4.Remppa vei voiton muuna aikana :(

Kuitenkin tunsin (omasta mielestäni) selkät oireet jo aiemmin eli 4-6.4 (kp10->). Ovistikut näyttivät (haaleaa) plussaa 4-11.4. Hiiva alkoi viime su ja on vaivannut tähän päivään asti, alkoi kutinalla ja ällövalkkarilla ja loppui tähän veriseen vuotoon. Otin Diflucan lääkkeen heti ma, mut en viitti uusia kuuria vaan toivon, että menee ohi itsestään.

Eli en siis tiedä oliko ovis oletettua aiemmin, kuvittelinko vain niin, vai oliko silloin kun pitikin olla....olen siis ihan sekaisin...

Ei kai auta muu kuin katella (kärsivällisyys ei ole parhaimpia puoliani!!...Luin tuolta odotuspuolelta, että vuoto voi olla hyvinkin yleistä raskauden alussa varsinkin....En kuitenkaan jaksa uskoa vielä mihinkään...tiputtu on korkealta niin monesti aiemminkin. Wait and see...

Mut sittenhän se natsaa, jos siis ovis olis ollut 9-11.päivä, siitä on nyt viikko! Äläs nyt masennu! Joo, tiedän, helppo sanoa, että kyllähän se kohta selviää, odottele vaan..

Hei kaikki ihanaiset! Meillä tänään surunpäivä kun koirapapan kunto huononi niin radikaalisti, että meidän täytyi päästää rakas menemään koirien taivaaseen. On niin ontto ja tyhjä olo :( :(

Prätkämimmi; Voi itkut :'( Halitukset ja pahoittelut... Tuntuu varmasti tosi pahalta, mutta uskon että teitte aivan oikean ja epäitsekkään ratkaisun. On silkkaa eläinrakkautta tajuta päästää ajoissa irti.

Wilmalle peukkuja dbdbdbdbdbdbd