Eihän testit tummene niin nopeasti, puolessa vuorokaudessa. Kannattaa rauhassa odottaaTein nyt aamupissasta uuden ja sama tulos mitä eilen, olis varmaan tummempi pitänyt olla. Huono fiilis tästä . Toki jos ovulaatio oli sillon kp 17-19 ja nyt ois kai kp 32 niin on tosi aikaista. Eilen illalla alkoi tulla huono olo ja leposyke edelleen koholla. No ei auta kun testata uutta huomenna ja viikonloppuna jos viivat tummuisi.
-Tikkunekku
Pidetään peukut ristissä! Ootko paljon mittaillut lämpöjä? Lähinnä, että mun käsityksen mukaan lämmöt voi oviksen jälkeen sahailla kyllä ja en olisi yksittäisestä dipistä huolissaan. Eikös se ole enemmän, että päivien keskiarvo on tyypillisesti ovista edeltävää aikaa ylempänäON: kyllä jotenkin laski fiilis kun lämpö tänään taas vaan 35,6 ja oli tässä jo noussut yli 36. Tuo 35,6 on mun peruslämpö. Eikä ole mahdollista että olis kiinnittymisestä johtuva lämmönlasku kun nyt vasta dpo 3 tai dpo 4. Tallettelut osu kyl nyt ihan hyvin dpo-2 ja dpo -1. Kamalan pitkä aika odottaa..
-Heidihuu
En oo kyllä paljoa mittaillutPidetään peukut ristissä! Ootko paljon mittaillut lämpöjä? Lähinnä, että mun käsityksen mukaan lämmöt voi oviksen jälkeen sahailla kyllä ja en olisi yksittäisestä dipistä huolissaan. Eikös se ole enemmän, että päivien keskiarvo on tyypillisesti ovista edeltävää aikaa ylempänä .
Omaa napapa: mulla palasi eilen aamun jälkeen palelu ja vaikka palelu ei oo kivaa niin se on, että menkat ei vielä alkaneet . Keltarauhanen siellä vielä ainakin eilen varmaan puksutti. Eilen tuli valkkaria ja se oli omalle loppukierrolle tyypillisesti vähän keltaista. Vielä saa siis muutamat päivät piinailla. Menkat normikierron mukaan alkaisi su-ti. Eli ke aikaisintaan ajattelin testata, jos sinne asti pääsee. Olo on flunnsainen ja tukkoinen. Päätäsärkee, väsyttää, aivastuttaa ja kurkku kipeä. Se on paha kun toi kurkku on kipeä, muuten voisi pitää flunssaoireita raskausoireina . Ei mitään selkeitä raskausoireita. No, sormet ristissä ja ihmettä toivoen.
Muistelen lukeneeni, että parin vuorokauden välein kannattaa testata. Onhan sulla tosi aikaista, varsinkin, jos ovis olisi ollut kp 19. Ja jos nuo ovat samoja RFSU:n normiliuskoja, joita itselläkin on ollut, niin voivat kyllä tummua melko hitaasti. Nyt kannattaa nauttia joka päivästä eikä stressata tulevaa, vaikka se vaikeaa onkin.Tein nyt aamupissasta uuden ja sama tulos mitä eilen, olis varmaan tummempi pitänyt olla. Huono fiilis tästä . Toki jos ovulaatio oli sillon kp 17-19 ja nyt ois kai kp 32 niin on tosi aikaista. Eilen illalla alkoi tulla huono olo ja leposyke edelleen koholla. No ei auta kun testata uutta huomenna ja viikonloppuna jos viivat tummuisi.
-Tikkunekku
Joo nää on jotain halppistestejä rfsuMuistelen lukeneeni, että parin vuorokauden välein kannattaa testata. Onhan sulla tosi aikaista, varsinkin, jos ovis olisi ollut kp 19. Ja jos nuo ovat samoja RFSU:n normiliuskoja, joita itselläkin on ollut, niin voivat kyllä tummua melko hitaasti. Nyt kannattaa nauttia joka päivästä eikä stressata tulevaa, vaikka se vaikeaa onkin.
Ymmärrän huolen, mutta en vielä hätäilisi, kun hCG pitoisuus kaksinkertaistuu 1.5 - 2 vuorokaudessa (HUS) mutta jossain lähteessä on lukenut jopa 3 vuorokaudesta. Yksilöllistähän tuo miten tuplautuu, että itse vasta 2-3 pv päästä tekisin seuraavan testin jos haluaa varmistella, että viiva tummuu. (Tietenkin jos tikkuja on paljon ja haluaa, niin voihan sitä tehdä useamminkin)Tein nyt aamupissasta uuden ja sama tulos mitä eilen, olis varmaan tummempi pitänyt olla. Huono fiilis tästä . Toki jos ovulaatio oli sillon kp 17-19 ja nyt ois kai kp 32 niin on tosi aikaista. Eilen illalla alkoi tulla huono olo ja leposyke edelleen koholla. No ei auta kun testata uutta huomenna ja viikonloppuna jos viivat tummuisi.
-Tikkunekku
Papaa ei raskausaikana tietääkseni oteta. Mutta jos kuitenkin olet sen merkeissä gynellä ja kerrot raskaudesta niin ties vaikka ultraisivat tms...Joo nää on jotain halppistestejä rfsu . Ajattelin et päivässä ois jo vahvempi. No, jos huomenna on yhtään vahvempi niin kerron miehelle.
Ainut mikä mietityttää on se kun ensi viikolle on papaseulonta. Menkkojen pitäs olla ohi siinä vaiheessa, toki perun ajan jos nyt alkaa niin alkuviikosta tuskin on tarpeeks niukka vuoto. Ärsyttää toi terkkari kun ei sieltä saa ketään kiinni sinä päivänä kun se ois. No ei sit auta ku mennä paikalle jos tulee vuotoa, ottavat sitten tai ei. Muuten olo on tosi rauhallinen, menee miten menee. Viimeks oli hysteriat tulilla plussasta vauvan syntymään, olin aivan paniikissa koko raskausajan millon mistäkin. Pelkäsin hullusti tauteja ruuista yms… Nyt ei oo semmosta ainakaa vielä yhtään. En ees tiedä vaivautuisiko sitä varhaiseen ultraan, kallista ja ei oo tae mistään. No, ehkä sit jos viivat ei tummu ollenkaan ja ei ala vuotokaan.
-Tikkunekku
Labrahoitajana tääl huutelen, että voidaan ottaa raskausaikana, vikalla kolmanneksella ei otetaPapaa ei raskausaikana tietääkseni oteta. Mutta jos kuitenkin olet sen merkeissä gynellä ja kerrot raskaudesta niin ties vaikka ultraisivat tms...
mulla otetiin papa ja siinä vaiheessa oli viikkoa 33+Papaa ei raskausaikana tietääkseni oteta. Mutta jos kuitenkin olet sen merkeissä gynellä ja kerrot raskaudesta niin ties vaikka ultraisivat tms...
Joo siis ainakin huslabilla me otetaan sinne rv35 saakkamulla otetiin papa ja siinä vaiheessa oli viikkoa 33+ kirjeen mukaan se voidaan ottaa viikolle 35 saakka.
Mä tein uuden tänään ja ihan samalle näyttääYmmärrän huolen, mutta en vielä hätäilisi, kun hCG pitoisuus kaksinkertaistuu 1.5 - 2 vuorokaudessa (HUS) mutta jossain lähteessä on lukenut jopa 3 vuorokaudesta. Yksilöllistähän tuo miten tuplautuu, että itse vasta 2-3 pv päästä tekisin seuraavan testin jos haluaa varmistella, että viiva tummuu. (Tietenkin jos tikkuja on paljon ja haluaa, niin voihan sitä tehdä useamminkin)
Lisäys muokkaus: En vielä lisännyt sua Tikkunekku vielä plussanneisiin, kun en ollut varma et haluatko vielä vai odotteletko viivan vahvistumista. Kerro, ni voin muokata tohon jo, jos haluat
Voisi olla myös aikainen ovis ja se kai joskus aiheuttaa ihan pientä vuotoa? Ja sit mulla on menkat n. 4 päivää, mutta jotain tuhruja voi tulla vielä kp 8 tai 9. En ole näistä ikinä huolestunut. Ennen menkkoja ei tuhruta niin se on riittänyt mulleKyllä tässä ollaan ihan syvässä päädyssä
Nyt en kyllä tajua mikä on. Tosiaan nyt olisi kp9, menkat tuli normaalia paljon aiemmin (kp25) ja kestivät vain kolme päivää normaalin 5-6 sijaan. Ajattelin että johtuu sitä ennen tehdystä kaavinnasta. Mutta nyt tänään valkkarin seassa vaaleanpunaista tuhrua? Onkohan tämä ihan normaalia mulla ei normaalisti ole mitään välivuotoja. Ourassa oli selkeä pudotus lämmössä nuo 3pv, nyt vähitellen noussut 0-tasolle taas. /kolmattakehiin
Jos haluaa nimimerkillä kirjoitella niin pitää rekisteröityäMitäs nykyään ostetaan halvat ja hyvät ovistestit, mielellään paljon kerralla
Edellisestä yrityksestä on taas sen verran aikaa, aikoinaan ostin joko kaupan Pregcheck-merkkisiä tai tilasin jostain netistä, oiskohan ollut raskauskeiju.
Rfsun ovistestit omalla kohdallani ei toiminut kovin hyvin ja muistaakseni jotkut ns. Halpikset ei myöskään.
Tarkoitus olis lopetella pillerit ja aloittaa samantien testaus et miten kierto lähtis käyntiin.
Kilometrejä on kyllä sen verran takana, että ei tässä henkeä pidätellen enää uskalla yrittää ja kun on hoitotaustaa ni vielä vähemmän sen takia.
-Sunflower-
(pitikö tänne vielä jotenkin rekisteröityä..muistaakseni viimeksi kirjoitellut yli 10v sitten..)
Okei, kiitos, oon siis ymmärtänyt jotain väärin kun oon laskenut plusssapäivän DPO0!Itse koittaisin jo tänään ainakin. Tilastollisesti DPO -2 on kaikkein optimaalisin ja DPO -1 (eli tänään) on parempi kuin DPO 0 (eli huomenna), ainakin tämän lähteen mukaan: https://www.terveyskyla.fi/naistalo/lisaantymisterveys/hedelmallisyys/raskauden-alkaminen/milloin-on-hedelmallinen-aika-kuukautiskierrossa
Eilen illalla viimeinkin alkoi menkat kovalla vuodolla. Eli tänään kp2. Helpotti kun loppui epätietoisuus ja päästään uuteen yritykseen. Se on jännä kuinka pitkältä toi eka yrityskierto tuntui ja kuinka olin niin sata varma että oltiin onnistuttu. Niin kai omassa päässä voi kehitellä kaikenlaisia oireita…Äh puh, viimeiset piinapäivät. Tänään kyllä tuntui aamusta ekat lievät menkkakivut.. No, aina se pieni toivonkipinä on ennen kuin menkat alkaa. Flunssa alkaa hellittämään niin se on ainakin positiivista! Vielä tosin väsyttää ja pää on vähän pöhnäinen, mutta parempi jo .
Mitäs toiselle loppupään piinailijalle @gaoxiaojie kuuluu ?
Mites muille - koitatteko jotenkin "hillitä" vauvakuumetta (vaikka keskittymällä muihin juttuihin) vai heittäydyttekö kokonaan kuumeilun valtaan ? Musta tuntuu, että oon tässä kuussa päätynyt syvään päätyyn tässä kuumeilussa, että ehkä olisi hyvä palailla täältä taas maan pinnalle (tai edes keskivaiheille allasta) . Bongaan kaikki vauvat mediasta, kadulta, mistä vaan ja mietin kuinka söpöjä ja ihania ne on ja kuinka haluan kanssa vauvan. Itkin välillä vauvavuonna väsymystä (äärimmäisen huonosti nukkuva vauva), mut aika on totisesti kullannut muistot .
Minä ostin täältä muuutama kuukausi sitten 100 ovulaatiotestiliuskaa: https://www.ebay.com/itm/393102651391Mitäs nykyään ostetaan halvat ja hyvät ovistestit, mielellään paljon kerralla
Edellisestä yrityksestä on taas sen verran aikaa, aikoinaan ostin joko kaupan Pregcheck-merkkisiä tai tilasin jostain netistä, oiskohan ollut raskauskeiju.
Rfsun ovistestit omalla kohdallani ei toiminut kovin hyvin ja muistaakseni jotkut ns. Halpikset ei myöskään.
Tarkoitus olis lopetella pillerit ja aloittaa samantien testaus et miten kierto lähtis käyntiin.
Kilometrejä on kyllä sen verran takana, että ei tässä henkeä pidätellen enää uskalla yrittää ja kun on hoitotaustaa ni vielä vähemmän sen takia.
-Sunflower-
(pitikö tänne vielä jotenkin rekisteröityä..muistaakseni viimeksi kirjoitellut yli 10v sitten..)