Homma menee jännäksi. Tänään treenin aikana mulla oli tullut pikkareihin hieman ruskeaa vuotoa ja sitä jäi paperiinkin pyyhittäessä. Sen jälkeen ei ole enää tullut. Jonkinlaista (ehkä kuvitteellistakin) särkyä kohdun seudulla on tässä ollut. Ovulaatiosta ei tosiaan ole tietoa, mutta silloin 26.12. oli yhtäkkiset himot ja siitä johtuen petipuuhia kahdesti sinä päivänä. En siis tiedä oliko ovulaatio juuri silloin vai vasta tulossa lähipäivinä, joten dpo voisi nyt olla jotain 8-10? Siinä mielessä kiinnittymisvuoto voisi olla aivan mahdollinen siis. Aiemmissa raskauksissa en ole havainnut kiinnittymisvuotoa lainkaan. Toisaalta, voisiko tämä vain enteillä menkkoja alkavaksi lähipäivinä? Mulla ei kyllä ole muistaakseni ennen ollut tiputtelua tai ruskeaa vuotoa ennen menkkoja, mutta kaikkihan on mahdollista. Nyt on siis kp27, mutta kierron pituus on vaihtelevaa, edellinen oli 38.
Huomaan kuitenkin, että mulla on jotenkin tosi ristiriitaiset fiilikset mahdollisesta raskaudesta. Olen innoissani, mutta samalla kauhuissani. Viimeaikoina on ollut aivan ihanaa nyt kahden pienen kanssa kun kuopuskin on jo pian vuoden ja ehkä pahimmat vauvavuoden vaiheet on selätetty. On ollut jotenkin tosi seesteistä ja lapsista on jo vähän seuraa toisilleen. Uskaltaako/jaksaako/haluaako kaiken aloittaa taas alusta? Mulla on pieni paniikki oman pääni sisällä, enkä ole vielä halunnut mainita tästä mitään miehelle kun juuri tänään aamupalalla hän totesi, että "ei sitä kolmatta ehkä tarvis tähän, meillähän on just hyvä näin.". Siis vaikka ollaankin ihan yhteisymmärryksessä ilman ehkäisyä ja ollaan heitetty läppääkin että taisi kolmas lähteä alulle. Plääh, en mä tiedä. Haluaisin nähdä raskaustestissä parin päivän päästä kaksi viivaa ja toisaalta en todellakaan. Ymmärrätteköhän?
Mutta siis sitä mun piti nyt teiltä tulla kyselemään, että onko teillä ollut kiinnittymisvuotoa, mutta ei kuitenkaan tärpännyt? Tai jos oli ja tärppäsi, niin monenko päivän jälkeen teit raskaustestin? Mulla on kaapissa testi, mutta silti näin varhaisilla dpo:lla en halua testata.