Joo kyllä jotain näkyy
Kuinka pitkä sun kierto on?Täällä on menossa nyt kp 5. Mikä kp olette alkaneet testaamaan ovulaatio testeillä. Tämä ovulaatiotesti juttu on vähän uusi juttu kun ei esikoisen kohdalla ollut niitä käytössä Meillä mies tekee reissutöitä niin ajattelin että helpottaisi yritystä vähän jos tietäisi ovulaation ajankohdan tarkemmin
Yleensä on ollut 28-30 päivää. Nyt kuitenkin yllättäen oli vain 25 päivää ja olin ollut testien kanssa myöhässä. Tässä kierrossa aloitan kyllä jo ajoissa. Vaikka jo kp 8, ettei varmasti mene ohiKuinka pitkä sun kierto on?
mä testaan kp8-9 alkaen. Mun kierto 24-28 päivää.
Näihin finneihin.. mulla tulee suht helposti hormoonien mukana finnejä ja nyt taas tullut.. onko enteilyä menkoista vai mahdollisesta raskaudesta.. hmm siinä taas pohdittavaa. En millään muista miten viime raskaudessa oli alku vaiheessa, mutta raskauden aikana tuli kausia jolloin tuli enemmän ja joitakin kausia kun iho oli hyvä.Siis aivan jäätävät kaks finniä tullut molempiin poskiin toissayönä. Mulla on tosi harvoin finnejä, enkä oo aiemmin huomannut liittyvän kiertoon, nyt tuli heti oviksen jälkeen
Joo sama mulla oli yks kierto vain 24 päivää. Ja silloin ovis siis oli kaksi päivää aikaisemmin. Kierto ilmeisesti määräytyi sen oviksen ja luteaalin pituuden mukaan.Yleensä on ollut 28-30 päivää. Nyt kuitenkin yllättäen oli vain 25 päivää ja olin ollut testien kanssa myöhässä. Tässä kierrossa aloitan kyllä jo ajoissa. Vaikka jo kp 8, ettei varmasti mene ohi
Kiitos varmistuksesta! Näin mä sen itse oon laskenut ja ajatellut, mut pakko varmistaa kun ei omaan pöähän voi luottaa raskausaivot, eiks nii? Terkuin DPO 0Just noin se lasketaan! Eli ovisplussa dpo - 1, ovis dpo 0 jne. Dpo = days past ovulation /päivät ovulaation jälkeen.
Mukaan vaan
Kiitos Wintersun!Tervetuloa! Lisäsin sut jo tuohon tämän päivän listaan
Mä oon nyt vähän tietämätön ja siksi kysynkin. Onko sitä luteaalia mahdollisuus mitenkään pidentää? Voiko sitä jotenkin hoitaa että ei olis niin lyhyt?Toivotaan, että olis kuitenkin ollut oireettomuudesta huolimatta!
Mä en testaa ollenkaan, mulla pitäis alkaa tiputtelu jo dpo 7/8 ja luteaali 9 vrk niin turha testata, ikinä en oo "luomuna" päässyt dpo 10 asti, joten tuskin nytkään..
Itellä dpo5 tänään ja aattelin aikaisintaan ens viikon perjantaina testata. En haluu sitä pettymystä, mikä negatiivisesta testistä tulee ja en myöskään jaksa tulkita viivoja ja sit jos tuleekin kemiallinen niin tulee vaan valheellista toivoa..Dpo 3 tänään ja sellainen fiilis että olikohan sitä ovulaatiota edes. Mikäli oli niiin kauheasti ei kyllä mitään oireita siitä ollut ja yleensä on. Fiilis ettei tästä kierosta nappaa, vaikkakin näin kävi kyllä myös esikoisen kanssa.
Te jotka meette suunnilleen samoissa dpo tällä hetkellä, niin koska ajattelitte testata?
Mehän ollaan sitten ihan samoissa mulla flo ennustaa lauantaille ovista. Eilen oli sitä ruskeaa vuotoa, tänään ei mitään. Ei oo kyllä ainakaan vielä yhtään ovisoloja. Mieskin tänään aika myöhään töissä, että toivottavasti mekin päästäis puuhailee, vaikka säännöllistä seksiä onkin, mutta kuitenkinMukava saada mukaan lisää haaveilijoita
Vierailijalle isot tsempit Pitkä yritys siellä
Tsempit myös uuteen kiertoon siirtyneille
Täällä kp9 , tallettelut aloitettu jo muutama päivä sitten Flo ennustaa viikonlopulle oviksen.Nyt päätin että nostan jalat ylös, kokeillaan nyt sekin vielä..Täällä vaan harmittavasti alaselkä tullut kipeäksi:/ Rinnat elää taas ihan omaa elämää, kipuilee. Ensi viikolla vihdoin ultra/mammografia, lääkärissä jo käyty, tunnustellessa ei mitään kasvaimia yms.. löytynyt Täällä siis pitkin kiertoa rinnat kipeät, joka huolestuttaa.Epäilen kyllä suuresti hormonaalisiksi.
Eilen tuli jälleen lisää vauva uutisia tuttavalta Vuoden välein tullut lapsia..Tuntui niin pahalta kun itsellä ei tapahdu mitään
En silti aio luopua toivosta