Haaveena vauva 2023

Toivotaan, että olis kuitenkin ollut oireettomuudesta huolimatta!

Mä en testaa ollenkaan, mulla pitäis alkaa tiputtelu jo dpo 7/8 ja luteaali 9 vrk niin turha testata, ikinä en oo "luomuna" päässyt dpo 10 asti, joten tuskin nytkään..
Toivotaan, että nyt olisi pidempi tai että olisi sinun vuoro tässä kierrossa plussata☺ kuten myös toivon kaikille ❤
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Wintersun
vierailija
Täällä yksi innokas lukija joka on seurannut teidän matkaa ketjun alusta asti. Ja sitten kun pääsin loppuun ja ajattelin että kirjoitan itsekin... Tein hailakan plussahaamusen tänään 😍

Taustaa vähän: miehen kanssa pitkä taival yhteistä eloa takana. Aina lapset ei ole kuuluneet edes haaveisiin, mutta viime aikoina ajatus omasta lapsesta on ollut vahvana läsnä. Päätimme siis että otan viimeisen pillerin maaliskuun alussa. Näin tein. Ja voi sitä pettymystä kun tuntui että kroppa on ihan hukassa, pillereitä olen syönyt ihan teinistä, varmaan 14 vuotiaasta asti. En tunnistanut ovulaatiota ja kiertokin oli vain 21 päivää, molemmissa yritys kierrossa jotka jäivät siis vain yritykseksi 🙁 Tänään on kp 21. Uskaltauduin testaamaan kun olen nähnyt näitä "jopa 5 päivää ennen kuukautisten pois jäämistä" testejä.. sitten tein sellaisen aamulla ja ehkä joku viivan paikka tuli. Mutta koska täältä olen lukenut että ne rfsu:n testit ei olisi kovin hyviä muutenkaan niin kokeilin illalla onneani pregcheckillä ja kyllä sieltä ihan selkeästi jotain näkyy 😅 jos odottaisi pari päivää ja testais uudestaan(tai kuka näitä laskee, testais jo huomenna uudestaan vaikka tuskin tilanne on sen kummempi). Uskomatonta jos yk3 tärppää, henkisesti varauduin vähintään puoleen vuoteen ja täytyy sanoa että kun itsellä ikää jo 32 vuotta niin pelkäsin tosissaan että olen odottanut aikani ohi.. Mutta semmoiset piinailut täällä, dpo:sta ei mitään hajua kun tosiaan en saanut ovista kiinni tässä kierrossa ja olin ihan varma että hukkakierros tämäkin. Vähän jännittää ja pelottaa, tai aika paljonkin.

Hurjasti onnea plussanneille ja plussaisia tuulia sitä vielä odottaville ♥ ja tarrasukkia meille jokaiselle ♥
 
Täällä yksi innokas lukija joka on seurannut teidän matkaa ketjun alusta asti. Ja sitten kun pääsin loppuun ja ajattelin että kirjoitan itsekin... Tein hailakan plussahaamusen tänään

Taustaa vähän: miehen kanssa pitkä taival yhteistä eloa takana. Aina lapset ei ole kuuluneet edes haaveisiin, mutta viime aikoina ajatus omasta lapsesta on ollut vahvana läsnä. Päätimme siis että otan viimeisen pillerin maaliskuun alussa. Näin tein. Ja voi sitä pettymystä kun tuntui että kroppa on ihan hukassa, pillereitä olen syönyt ihan teinistä, varmaan 14 vuotiaasta asti. En tunnistanut ovulaatiota ja kiertokin oli vain 21 päivää, molemmissa yritys kierrossa jotka jäivät siis vain yritykseksi Tänään on kp 21. Uskaltauduin testaamaan kun olen nähnyt näitä "jopa 5 päivää ennen kuukautisten pois jäämistä" testejä.. sitten tein sellaisen aamulla ja ehkä joku viivan paikka tuli. Mutta koska täältä olen lukenut että ne rfsu:n testit ei olisi kovin hyviä muutenkaan niin kokeilin illalla onneani pregcheckillä ja kyllä sieltä ihan selkeästi jotain näkyy jos odottaisi pari päivää ja testais uudestaan(tai kuka näitä laskee, testais jo huomenna uudestaan vaikka tuskin tilanne on sen kummempi). Uskomatonta jos yk3 tärppää, henkisesti varauduin vähintään puoleen vuoteen ja täytyy sanoa että kun itsellä ikää jo 32 vuotta niin pelkäsin tosissaan että olen odottanut aikani ohi.. Mutta semmoiset piinailut täällä, dpo:sta ei mitään hajua kun tosiaan en saanut ovista kiinni tässä kierrossa ja olin ihan varma että hukkakierros tämäkin. Vähän jännittää ja pelottaa, tai aika paljonkin.

Hurjasti onnea plussanneille ja plussaisia tuulia sitä vielä odottaville ja tarrasukkia meille jokaiselle
Ja kyllähän mä tänne ihan rekisteröidyn siis 😅
 
Kirjoittelinkin tuossa aiemmin vierailija nimimerkillä, mutta nyt ajattelin kirjautua. Täällä siis yritystä takana (taas) 1,5vuotta. Tänään alkaa taas uusi kierto , miten se riipaisee aina!! Testit tein ma ja ti hyvin tyylikkäät negat tuli, toki ne tiesin mutta ärsytti silti. . Mulla näkyy testeissä aina todella todella hitaasti mutta en usko että tästäkään kierrosta tärppää.. ajatukset kohti seuraava kiertoa. ❤❤
 
Kylläpä päivät matelee kun odottaa uutta kiertoa 😅. Ja samalla toivoo, että ei vielä su tai ma alkaisi.

On kyllä kierrukan jälkeen pms oireet vähentyneet! Tuntuu kuin rintojen aristus vaan vähenisi ja oikeastaan mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan ei ole. Menkkakivut alkaa muutama tunti ennen menkkoja (tai ainakin viimeksi alkoi) niin ihan puskista ei pääse menkat yllättämään.

Vika antibiootti on kanssa nyt otettu, jee jee :)! Se kyllä meinaa aiheuttaa hiivaa, että sitä ehkä pitää tässä vielä hoitaa / ehkäistä. Valkovuoto on kyllä jotenkin outoa, kosteaa mutta yllättävän paksua, mutta ei hiivamaisesti (ei kuivaa tai kokkareista vaan voidemaista eikä kutise tai kirvele). Tai siis kai se on hiivaa, mutta vauvakuumeisena sen haluaisi tulkita raskausoireeksi :D . In any case, kiva saada tää kuuri viimein loppuun :)! Ehkä vihdoin on mahdollisuuksia saada jonkinlainen tasapaino takaisin tonne alakertaan.

Ihanaa torstaita kaikille ja tervetuloa uusille 😊!
 
  • Tykkää
Reactions: Mamiks
Tänään ovisplussa tikkuun, joten tänään dpo -1 ? / Huomenna dpo 0.

Tänään myös lääkäriaika noista mun huonoista ferritiineistä. En tiedä pitäiskö sille mainita yrityksestä vai ei?
Oon niin arka kun työterveys kuitenkin kyseessä vaikka tiedän kyllä vaitiolovelvollisuuden
 
Tänään ovisplussa tikkuun, joten tänään dpo -1 ? / Huomenna dpo 0.

Tänään myös lääkäriaika noista mun huonoista ferritiineistä. En tiedä pitäiskö sille mainita yrityksestä vai ei?
Oon niin arka kun työterveys kuitenkin kyseessä vaikka tiedän kyllä vaitiolovelvollisuuden
Kannattaa mainita 👍🏻 Kyllä ne ymmärtää tommoset asiat ja saat ainakin asianmukaista palvelua, kun tietävät todellisen syyn 😊
 
Voisin hypätä kanssa joukkoon mukaan! Aiempien vuosien ketjuja olen aktiivisesti seuraillut ja joskus jotain kirjoitellutkin :D
Esikoinen täyttää kesäkuussa vuoden ja toiveena olisi saada seuraava lapsi pienellä ikäerolla. Taustaa sen verran, että esikoista yritettiin reilu vuosi ja lopulta ovulaation induktiolla tärppäsi. Monirakkulaiset munasarjat on todettu. Nytkin siis henkisesti olen varautunut, että hoidot saattaa olla taas edessä. Kierto ei ole vielä raskauden jälkeen palautunut, mutta nyt vaikuttaisi siltä, että kuukautiset ovat tuloillaan. Tulen sitten vasta listoille, kun kierto lähtee käyntiin :giggle:
 
Tsemppiä @Tähtipölyä

Pahoittelut @Saaga86 uudesta kierrosta

Huvikseni laskin yksi päivä yritys kuukausia joita en ole enää kuukausiin laskenut, mutta nyt menossa yk 29
Ensin minäkin taisin haaveilla kevät/kesävauvasta, nyt ihan sama kunhan vaan vielä testiin plussa piirtyisi ja vauvan syliinsä saisi

Kierto on säännöllinen ja luteaali 13-14 päivää.Kaikki pitäisi olla hyvin mutta silti ei onnistuta Toiset raskautuu epäsäännölliselläkin kierrolla kuten kävi yhdelle tuttavalle:/
Onko teillä mieheltä otettu kans näyte?
Voi kunpa onnistuisitte ❤
 
@Siikli kyllä näkyy testissä jotain . Oireetkin sulla niin lupaavan kuuloisia, että on kyllä jännät paikat sulla! Toivottavasti olisi tärppi käynyt
Juu sitä täällä kyllä kovasti toivotaan!❤ Huomenna uusi testi ja onneksi samoja testejä vielä kaksi jäljellä. Tai sit jos malttais pitää päivän välissä, mutta tunnen itseni että en malta.😊
 
@Sipiriina olen muutamalle ystävälle/kaverille voinut avautua tästä pitkästä yrittämisestä ❤ olemassa olevat lapset pakottaa elämään elämää eteenpäin, mutta silti se suru että perhe ei kasva on läsnä ihan jatkuvasti :( Välillä itken pettymystä ihan kunnolla välillä olo on turtunut :/

@Mamiks ei ole näytettä otettu, kun ei kuitenkaan hoitoihin mentäisi. Olen aika varma että "syy" on minussa kun niitä esivaihdevuosi oireita on :( Lisäksi on muutakin terveydellistä haastetta kuten se lantion virheasento:/ ja matalat ferrit.

Ihmetyttää nämä julkisuuden iäkkäämmät odottajat, ovatko oikeesti luomuna raskautuneet? Eikö missään vaiheessa ole mitään apuja ollut käytössä :/

Välillä mietin että olisi helpompaa kun kroppa ei antaisi merkkejä oviksesta, ei tarvitsisi toivoa/odottaa mitään.Nyt iski finnit kasvoihin ja limaisuus kielii lähestyvästä oviksesta. Geleet loppuu kesken kierron samoin vitex, pakko pärjätä ilman.Niin turhauttavaa kun gynellä joka kerta kaikki "hyvin" mutta eihän se kaikkea kerro . Olisi säästynyt monelta mielipahalta, kun tämä vauvakuume olisi jäänyt tulematta enää .Lähdin aivan liian sinisilmäisesti tähän yritykseen, kuvittelin että kyllähän se onnistuu kun aiemminkin on :( Sydän voittaa valitettavasti järjen .
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä