Haaveena vauva 2023

Täällä on menossa nyt kp 5. Mikä kp olette alkaneet testaamaan ovulaatio testeillä. Tämä ovulaatiotesti juttu on vähän uusi juttu kun ei esikoisen kohdalla ollut niitä käytössä🤭🤭 Meillä mies tekee reissutöitä niin ajattelin että helpottaisi yritystä vähän jos tietäisi ovulaation ajankohdan tarkemmin
 
Täällä on menossa nyt kp 5. Mikä kp olette alkaneet testaamaan ovulaatio testeillä. Tämä ovulaatiotesti juttu on vähän uusi juttu kun ei esikoisen kohdalla ollut niitä käytössä Meillä mies tekee reissutöitä niin ajattelin että helpottaisi yritystä vähän jos tietäisi ovulaation ajankohdan tarkemmin
Kuinka pitkä sun kierto on?
mä testaan kp8-9 alkaen. Mun kierto 24-28 päivää.
 
vierailija
Onpa täällä ollut aktiivista keskustelua, kiva lukea näitä! Täällä on kp 11 menossa ja ovulaatiotestit näyttää nyt jo tosi tummilta, mut ei ihan vielä ole positiivisia. Jännä nähdä milloin tulee plussa (jos tulee). Yleensä mulla on ollu vasta melko myöhään kierrossa, kp 17-19. Voiskohan esikoisen jälkeen olla kierto muuttunut🤔

-Kookos30
 
  • Tykkää
Reactions: Tähti123
Siis aivan jäätävät kaks finniä tullut molempiin poskiin toissayönä. Mulla on tosi harvoin finnejä, enkä oo aiemmin huomannut liittyvän kiertoon, nyt tuli heti oviksen jälkeen
Näihin finneihin.. mulla tulee suht helposti hormoonien mukana finnejä ja nyt taas tullut.. onko enteilyä menkoista vai mahdollisesta raskaudesta.. hmm siinä taas pohdittavaa.😳😒 En millään muista miten viime raskaudessa oli alku vaiheessa, mutta raskauden aikana tuli kausia jolloin tuli enemmän ja joitakin kausia kun iho oli hyvä. 😅
 
Yleensä on ollut 28-30 päivää. Nyt kuitenkin yllättäen oli vain 25 päivää ja olin ollut testien kanssa myöhässä. Tässä kierrossa aloitan kyllä jo ajoissa. Vaikka jo kp 8, ettei varmasti mene ohi
Joo sama mulla oli yks kierto vain 24 päivää. Ja silloin ovis siis oli kaksi päivää aikaisemmin. Kierto ilmeisesti määräytyi sen oviksen ja luteaalin pituuden mukaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Jossu_95
Minut voisi nyt siirrellä sinne piinailijoihin 😍

Miten te muut laskette DPO:t? Kun mä mietin, että eilen ovisplussa, tänään ovis, onko huomenna sit DPO1? Vai lasketteko siitä ovisplussasta eteenpäin? Ei sillä, sinänsähän menee vähän hiusten halkomiseksi, mut kyllä tässä jännityksessä jokaisella päivällä on väliä!
 
Hei!

Olen lukenut nyt koko ketjun ja tahtoisin osallistua sillä olen yhtäkkiä lämmennyt ajatukselle vauvasta, meillä mies on ollut se innokkaampi. Minulla on yksi kouluikäinen lapsi ennestään, miehelle ensimmäinen. Ollaan 30 +. Jo viime kierto meni vähän huolettomasti makkarin puolella, toki ei oviksen aikaan mutta mitään ehkäisyä ei ole käytössä. Ja siitä se ajatus sitten lähti.. Nyt on menossa kp2/23-25

Joten jos joku ystävällisesti lisäisi minut huomenna 11.5 listaan 🤗 vai miten tämä nyt menee?

JellyBee:
- kp 2/23-25
- yk1 (pikemminkin tjottaillen mutta enivei)
- 2.lapsi, miehen 1.
 
Dpo 3 tänään ja sellainen fiilis että olikohan sitä ovulaatiota edes. Mikäli oli niiin kauheasti ei kyllä mitään oireita siitä ollut ja yleensä on. Fiilis ettei tästä kierosta nappaa, vaikkakin näin kävi kyllä myös esikoisen kanssa.

Te jotka meette suunnilleen samoissa dpo tällä hetkellä, niin koska ajattelitte testata? ☺
 
  • Tykkää
Reactions: Wintersun
Kiva että uusia nimiä löytää tänne 😊 Täällä onkin aktiivinen porukka.

On kyllä tosi epäreilua, miks joillakin yrittämiseen menee niin pitkä aika. Näitä asioita pitäis jonkun tutkia enemmän, ettei jäisi selittämättömiä tilanteita.
Pitää kai testamentata lapsettomuus tutkimuksiin varat jo valmiiksi, jos ei mummona satu näin tärkeää aihetta muistamaan.

Täällä alkaa flunssa helpottaa vihdoin. Vihjailin miehelle vähän, että huomenna vois koittaa jaksaa päivällä puuhailla, haluja ois nimittäin... Vihreetä valoa tuli, kuten yleensä tulee, eli kp11 pääsee hyötykäyttöön 😉👍🏻 Just sopivasti.

Kiva seurata teidän muiden ovis plussia, ite kun en testaile. Luotan omalla kohdalla tähän "tarpeeks puuhailua" -taktiikkaan ja säästyy rahat r-testeihin sit
 
Toivotaan, että olis kuitenkin ollut oireettomuudesta huolimatta!

Mä en testaa ollenkaan, mulla pitäis alkaa tiputtelu jo dpo 7/8 ja luteaali 9 vrk niin turha testata, ikinä en oo "luomuna" päässyt dpo 10 asti, joten tuskin nytkään..
Mä oon nyt vähän tietämätön ja siksi kysynkin. Onko sitä luteaalia mahdollisuus mitenkään pidentää? Voiko sitä jotenkin hoitaa että ei olis niin lyhyt?
 
Tervetuloa uusille 🤗. Ite tykkään tästä ryhmästä kun on aktiivinen ja täällä hyvä tsemppi päällä.

@Tähti123 mä oon sua pari päivää edellä, mut meinasin et yritän olla testaamatta sunnuntaihin saakka. Viimeks testasin dpo 11 illalla kun sain haamun. Että jos ei sunnuntai iltaan mennessä oo tullu merkkejä menkoista tai alkanu niin sit testaan 🤔
 
Mukava saada mukaan lisää haaveilijoita :)

Vierailijalle isot tsempit ❤Pitkä yritys siellä :(

Tsempit myös uuteen kiertoon siirtyneille ❤

Täällä kp9 , tallettelut aloitettu jo muutama päivä sitten:) Flo ennustaa viikonlopulle oviksen.Nyt päätin että nostan jalat ylös, kokeillaan nyt sekin vielä..Täällä vaan harmittavasti alaselkä tullut kipeäksi:/ Rinnat elää taas ihan omaa elämää, kipuilee. Ensi viikolla vihdoin ultra/mammografia, lääkärissä jo käyty, tunnustellessa ei mitään kasvaimia yms.. löytynyt:) Täällä siis pitkin kiertoa rinnat kipeät, joka huolestuttaa.Epäilen kyllä suuresti hormonaalisiksi.

Eilen tuli jälleen lisää vauva uutisia tuttavalta :( Vuoden välein tullut lapsia..Tuntui niin pahalta kun itsellä ei tapahdu mitään :(

En silti aio luopua toivosta ❤
 
Mulla oli ennen viime raskautta luteaalivaihe myös tosi lyhyt, vaihteli 6-9vrk välillä. Luin tosi paljon kaikkea kotikonstein pidentämisestä, ja lopulta söin vahvaa B-vitamiinia ja E-vitamiinia. 3 kiertoa meni näillä ja neljännessö sitten oli pidempi luteaalivaihe ja siitä heti tärppäs.

Testata ajattelin dpo 10, eli ens viikon tiistaina Medigoolla, sillon pitäis näkyä, jos on näkyäkseen. 🤔
 
  • Tykkää
Reactions: Wintersun
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille 😔 @Oliivi3, paljon voimia! En tiedä kumpi on pahempi, se ettei plussan plussaa tule vai se että annetaan toivo ja sitten se otetaan pois 😭
Ajattelin eilen lukiessani kp ykkösistä että tänään tullaan perässä. Tänään siis kp30/29, dpo14. Yleensä vuoto alkanut dpo13 tai dpo13-14 vastaisena yönä, näin ei kuitenkaan käynyt. Testasin eilen one stepeillä 2x mutta molemmissa näytteet oli niin laimeat että oli hulluutta edes uittaa tikkua, negojahan ne oli. Tänään en ole testannut enkä testaa, eiköhän ne menkat sieltä pamahda vielä.
 
Dpo 3 tänään ja sellainen fiilis että olikohan sitä ovulaatiota edes. Mikäli oli niiin kauheasti ei kyllä mitään oireita siitä ollut ja yleensä on. Fiilis ettei tästä kierosta nappaa, vaikkakin näin kävi kyllä myös esikoisen kanssa.

Te jotka meette suunnilleen samoissa dpo tällä hetkellä, niin koska ajattelitte testata?
Itellä dpo5 tänään ja aattelin aikaisintaan ens viikon perjantaina testata. En haluu sitä pettymystä, mikä negatiivisesta testistä tulee ja en myöskään jaksa tulkita viivoja ja sit jos tuleekin kemiallinen niin tulee vaan valheellista toivoa.. 😬

@Oliivi3 isot tsempit! 🧡
 
  • Tykkää
Reactions: Wintersun
Mukava saada mukaan lisää haaveilijoita

Vierailijalle isot tsempit Pitkä yritys siellä

Tsempit myös uuteen kiertoon siirtyneille

Täällä kp9 , tallettelut aloitettu jo muutama päivä sitten Flo ennustaa viikonlopulle oviksen.Nyt päätin että nostan jalat ylös, kokeillaan nyt sekin vielä..Täällä vaan harmittavasti alaselkä tullut kipeäksi:/ Rinnat elää taas ihan omaa elämää, kipuilee. Ensi viikolla vihdoin ultra/mammografia, lääkärissä jo käyty, tunnustellessa ei mitään kasvaimia yms.. löytynyt Täällä siis pitkin kiertoa rinnat kipeät, joka huolestuttaa.Epäilen kyllä suuresti hormonaalisiksi.

Eilen tuli jälleen lisää vauva uutisia tuttavalta Vuoden välein tullut lapsia..Tuntui niin pahalta kun itsellä ei tapahdu mitään

En silti aio luopua toivosta
Mehän ollaan sitten ihan samoissa :) mulla flo ennustaa lauantaille ovista. Eilen oli sitä ruskeaa vuotoa, tänään ei mitään. Ei oo kyllä ainakaan vielä yhtään ovisoloja. Mieskin tänään aika myöhään töissä, että toivottavasti mekin päästäis puuhailee, vaikka säännöllistä seksiä onkin, mutta kuitenkin :)
 

Yhteistyössä