Haaveena vauva 2023

Oliko täällä muita jolla suht lyhyt kierto 23-24pv esim? Jos testaatte ovista, millon teillä on ollut plussa o-testissä?
Katselin miten mulla on kuopusta yrittäessä mennyt. Sillon ollut kierrot 24-27 välillä. Ja muutamassa kierrossa tikuttanut, niin ovisplussa olla kp 9-12 välillä. Tärppikierrossa kp 8 nega, kp 9 posit ja kp 10 oli kovat oviskivut.
 
  • Tykkää
Reactions: Mirkkuli26
vierailija
Täällä eka yrityskerta menossa ja nyt jännät paikat päällä. Tää on toka kierto pillereiden jälkeen ja ei hajuakaan kierron pituudesta.. viime kierto oli 35pv ja jos sen mukaan mennään ni nyt on 32/35 ja en millään uskalla testata ennenkuin toi kp35 ohitettu😶

Viime kierrossa menkkojen alkamispäivänä oli hirveä huonovointisuus ja tässä kierrossa nyt ollut viimesen viikon joka pv pahaolo, ehkä raskausoire tai sitten ei. Jännittää hirveesti..
 
Hyvää äitienpäivää kaikille äideille 😊! Ja meille vielä äitiyttä odottaville plussatuulia ja tsemppiä, luotetaan siihen, että vielä lapset saadaan! Ja plussaa toivon tietenkin ihan jokaiselle♥.

Vielä ei ole menkkaoireet alkaneet, jee jee! Toivon tosiaan, että tulisi pari päivää pidempi kierto, että seuraava ovis ei osuisi tyttöjen reissun vikoille päiville. Noin viikko ennen menkkoja maha menee mulla yleensä sekaisin ja rinnat kipeytyy. Nyt ei vielä kumpaakaan oo tapahtunut ja toivottavasti vielä huominen ja ti menisi ilman!

Huomasin muuten tänään ekan kerran jotain, jonka epäilen olevan muiden kuvailemia repäisykipuja. Olin sängyssä ja kun tuli yllättävä yskänkohtaus niin molempien munasarjojen kohdalla tuntui ihmeellinen heti ohi menevä kipu. Tai sit se oli jotain ihan muuta 😅
 
Aurinkoista sunnuntaita kaikille! Ja valtavasti onnea plussan teille ja tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille!
Täällä tänään myös kp 1, odotetusti, mutta jotenkin kirpaisi silti sisintä ja tuli itkut tirautettua. Olisi niin ihana antaa esikoiselle lahjoista parhain, pikku sisarus, mutta meinaa epätoivo iskeä. Mutta tästä synkkyydestä vielä noustaan, onneksi on ihanan keväistä, täytyy lähteä luontoon hakemaan energiaa ja hyvää mieltä!
 
  • Tykkää
Reactions: Kirahvi-Koo
Voisin hypätä tuolta taustalta mukaan!

Yk6 menossa.
Kiertopäivä tänään olisko 38, dposta ei tietoa. Edellinen kierto oli 44pv.

Tänään aamulla tuli pyyhkiessä vaalpun vuotoa. Sen jälkeen ei oo enää näkynyt. Varovaisen toiveikas josko tämä tarkoittaisi jotain ja saataisiin tammikuinen.

Onko jollain kokemusta kiinnittymisvuodosta?
 
  • Tykkää
Reactions: vauvakuume7
Oliko täällä muita jolla suht lyhyt kierto 23-24pv esim? Jos testaatte ovista, millon teillä on ollut plussa o-testissä?
Mulla on aika selkeä, että kp 9 alan seuraamaan onestepin liuskalla ja sit 10,11 ja tarvittaessa 12 apteekin testi tai cb-digi. Toki alkaa vertailukelpoista dataa olla flow'ssa jo valitettavan paljon, niin kierto on aika selkeä.
 
Moikka! Liityn uutena tänne keskusteluun mukaan, meillä miehen kanssa ensimmäisen lapsen yrittäminen alkanut ja nyt odotellaan, että tärppäskö ekasta😊

Pieni ihmetys alkuun🤔Heräsin yöllä kovaan vähän menkkamaiseen kipuun ja olin ihan varma, et nyt ne menkat alko ja menin vessaan kattoon alkoko ne menkat. Ei verta tullu mut kipu jatku hetken aikaa kunnes sit helpotti ja nukahdin uudestaan ja aamulla ei kipua eikä verta😶mitähän ihmettä nyt..

Tosiaan pillereiden jälkeen ei ovulaatiosta eikä kierron pituudesta tietoakaan, viime kierto (eka pillereiden jälkeen) oli 35, en tiedä onko tää toinen kierto sitte 35 vai vähemmän. Vielä en oo testaillu ja nyt mennään 32/35
 
Täälläpä on paljon viestejä ja ihania uutisia. Onnea plussanneille! 🧡

Itse oon ollut lomalla ulkomailla ja samalla somepaastolla. (Ilmeisesti kaiken puhelimella roikkumisen ajalla ehtii lukeen kaks kirjaa viikossa..😅) Yrityksetkin osui nyt nappiin, kun dpo0, dpo -1, -3 ja -4. Nyt vaan kiinnostaa kaikki kikkakolmoset, että miten edesautan kiinnittymistä jne. Tänään siis dpo 2.

Onko se siis niin, että pysyvästä hymystä seuraavana päivänä ovis? Kertokaa kokeneet.. 😁
 
Mulla oli ferritiini 6 ja tulin raskaaksi. Lääkäri käski syyä rautaa joka toinen päivä, saa arvot nousemaan paremmin..

Viiniä kannattaa juoda, se rentouttaa ja rentona törppi mahdollisuudet (ehkä) kasvaa... Ja miehelle kans vähän, rentous on kyllä kaiken keskellä.. Jos onnistuu saamaan o:n, sekin kuulemma auttaa parantaa tärppi mahdollisuuksia. ja kokemuksesta..toimii kyllä.

Kaikki asiat mitkä saa stressiä vähänkään pois, niin ehdottomasti kannattaa kokeilla.
P.S.Ja greippimehu kokeiluun.
Mä taas oon vinkkien mukaan vältellyt O:n saamista tärppipäivinä, kun kuulema muuttaa emättimen pH:tai siittiöille epäedulliseksi 😮🤦😄
 
  • Vau!
Reactions: Mamiks ja kANaNdA
vierailija
Mä taas oon vinkkien mukaan vältellyt O:n saamista tärppipäivinä, kun kuulema muuttaa emättimen pH:tai siittiöille epäedulliseksi
Orgasmi on tosiaan hyödyllinen asia tärppiä ajatellen. Se saa kohtua supistelemaan jolloin siittiöt pääsee paremmin liikkumaan ja oliko se nyt niin että ne ohjautuu paremmin oikeaan suuntaan.
 
Onnea plussanneille! 😍

En tiennytkään, että naisen orgasmista on hyötyä tärppiä ajatellen.
Onneks lähes joka kerta saan itsekin orgasmin, hyödynnetään sekin 😄
Oon ollu flunssassa nyt muutaman päivän, edelleen jäätävä nuha. Onneks ovis on oletettavasti ens viikon lopulla, ehtii tää tauti mennä ohi ja jaksaa puuhailla sillon.
Vähän harmitti, kun mies ois just tänään halunnu jutella lasten ikäeroista mut mä en tässä nuhassa jaksanu yhtään 🙈 Siis kauhee tilanne, koska oon oikein odottanu koska juteltais aiheesta kunnolla. Täytyy ottaa puheeksi uudelleen aihe kunhan vointi on pikkusen parempi, tykkään kauheesti nimittäin spekuloida näitä asioita 😉
Meillä nyt siis yk1 , jos nyt tärppäis niin edelliseen tulis 1v 6kk ikäero.
 
  • Tykkää
Reactions: Wintersun
Voisin hypätä tuolta taustalta mukaan!

Yk6 menossa.
Kiertopäivä tänään olisko 38, dposta ei tietoa. Edellinen kierto oli 44pv.

Tänään aamulla tuli pyyhkiessä vaalpun vuotoa. Sen jälkeen ei oo enää näkynyt. Varovaisen toiveikas josko tämä tarkoittaisi jotain ja saataisiin tammikuinen.

Onko jollain kokemusta kiinnittymisvuodosta?
Mulla useampi lapsi, enkä kyllä mielestäni ole kenenkään kohdalla huomannut mitään kiinnittymisvuotoa. Sen sijaan sitten kyllä vähän plussaamisen jälkeen on useimmiten alkanut pieni rusehtava tiputteluvuoto, jota on voinut kestää useammankin viikon (mikä on ihan jäätävän ärsyttåvää ja pelottavaa aina).
 
  • Tykkää
Reactions: Wintersun
Hyvää äitienpäivää kaikille äideille ! Ja meille vielä äitiyttä odottaville plussatuulia ja tsemppiä, luotetaan siihen, että vielä lapset saadaan! Ja plussaa toivon tietenkin ihan jokaiselle.

Vielä ei ole menkkaoireet alkaneet, jee jee! Toivon tosiaan, että tulisi pari päivää pidempi kierto, että seuraava ovis ei osuisi tyttöjen reissun vikoille päiville. Noin viikko ennen menkkoja maha menee mulla yleensä sekaisin ja rinnat kipeytyy. Nyt ei vielä kumpaakaan oo tapahtunut ja toivottavasti vielä huominen ja ti menisi ilman!

Huomasin muuten tänään ekan kerran jotain, jonka epäilen olevan muiden kuvailemia repäisykipuja. Olin sängyssä ja kun tuli yllättävä yskänkohtaus niin molempien munasarjojen kohdalla tuntui ihmeellinen heti ohi menevä kipu. Tai sit se oli jotain ihan muuta
Joo se repäsykipu on sellanen, että tuntuu just munasarjojen luona tosi pikasesti, mutta välillä niin kovaa, että tekis mieli vetää itsensä pienelle rullalle. 😅
 
@lehmätyttö muistan et silloin kun plussasin esikoisesta niin mulla oli sitä ennen vähän vaaleanpunaista pyyhkiessä. Noin viikko aikasemmin ja luulisin et oli kiinnittymistä. Luulin silloin, että menkat alkaa ja pidin hetken sidettä ja sit turhauduin hetkeksi kun ei sitten alkanutkaan. Silloin vitsaili, että oliko tää nyt sitä kuuluisaa kiinnittymisvuotoa, josta täällä aina puhutaan 🤭
 
  • Tykkää
Reactions: Wintersun
Mulla 2/6 raskaudessa tullut ihan vähän vuotoa dpo 7/8. Ihan siis yhdellä vessareissulla havaittu vähän rusehtavaa tai tippa veristä vuotoa ja siitä vähän jo aavistellut plussan tulevan.

Mut voi laittaa piinalilijohin dpo 2.
 
Saa nähdä palaanko tänne haaveilemaan. Aamulla tein testin pidätettyä koko yön pissaa ja haaleemmalta/samalta näyttää mitä lauantaina:( Oireitakaan ei oo edelleenkään ilmestynyt (vaikka tiedän, et hyvin voi alkaa myöhemminkin), lauantaina tissit aristi reunoilta, mutta sekin sit hävis ennen sunnuntaita. Vuoto nyt ei oo kuitenkaan alkanut.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Joo pitää vaikka iltapäivällä kokeilla vielä, yks pregcheck on vielä. Pitää sit hakee lisää
Mulla ainakin testi näytti haaleampaa, kun pidätti liian kauan :eek: Mitä pidemmälle raskaudessa eteni, niin sen vähemmän piti pidättää. Liika hcg-määrä saa testin näyttämään väärin. Mulla oli siis noin haalea viiva, kun oli menossa rv7+ ja pidätin 4h. Vaja tunnin pidätyksellä tuli leffaviivat samana päivänä. Sulla varmaan se n. 2h pidätys ois parempi 😊 Mutta en olisi vielä huolissani ❤
 

Yhteistyössä