Haaveena vauva 2023

vierailija
Mulla ainakin testi näytti haaleampaa, kun pidätti liian kauan Mitä pidemmälle raskaudessa eteni, niin sen vähemmän piti pidättää. Liika hcg-määrä saa testin näyttämään väärin. Mulla oli siis noin haalea viiva, kun oli menossa rv7+ ja pidätin 4h. Vaja tunnin pidätyksellä tuli leffaviivat samana päivänä. Sulla varmaan se n. 2h pidätys ois parempi Mutta en olisi vielä huolissani
Ja vastaanpa vielä tähän omaani, että mulla testit näytti haaleaa aamulla ja iltapäivällä/illalla mun testit näytti aina paremmin.
 
Saa nähdä palaanko tänne haaveilemaan. Aamulla tein testin pidätettyä koko yön pissaa ja haaleemmalta/samalta näyttää mitä lauantaina Oireitakaan ei oo edelleenkään ilmestynyt (vaikka tiedän, et hyvin voi alkaa myöhemminkin), lauantaina tissit aristi reunoilta, mutta sekin sit hävis ennen sunnuntaita. Vuoto nyt ei oo kuitenkaan alkanut.
Toivotaan että kuitenkin vahvistuis ❤

Itse testannut dpo8 alkaen negaa tai viivanpaikkoja 😢 tänään apteekin ultralla viivanpaikka joka oudon selvästi näkyi tänään.
Mutta hei, meidän lääkäri on jo tällä viikolla! Perjantaina!
 
Mulla ainakin testi näytti haaleampaa, kun pidätti liian kauan Mitä pidemmälle raskaudessa eteni, niin sen vähemmän piti pidättää. Liika hcg-määrä saa testin näyttämään väärin. Mulla oli siis noin haalea viiva, kun oli menossa rv7+ ja pidätin 4h. Vaja tunnin pidätyksellä tuli leffaviivat samana päivänä. Sulla varmaan se n. 2h pidätys ois parempi Mutta en olisi vielä huolissani
Oo, kiitos tsemppaavista viesteistä ❤ Testaan iltapäivällä parin tunnin pidätyksellä☺
 
Tervehdyd pitkästä aikaa. Olikin tullut muutama (rapiat 20😂) sivu uutta tekstiä sitten viimisen käynnin kun piinailin yk1 tuolla maalis-huhtikuun vaihteessa. Täällä siis yk 2 nyt menossa ja dpo 7, kiertopäivä 34/39 eli aika pitkä kierto menossa jota jo uumoilinkin.

Aivan mahtavia plussa uutisia tänne tullut!!! Paljon onnea kaikille❤ ja suuret sympatiat tärppiä vielä odottaville.

Mut voi lisätä nyt siis piinailijoihin dpo7.

Meinasin yrittää malttaa testata vasta to (dpo10) tai pe (dpo11) mutta saas nähdä. Viime raskaudessa sain jo himmeän haamun dpo9.

Paljon tsemppiä kaikille ja ihanaa kun tulee kevät!!😎🌱
 
Tervehdyd pitkästä aikaa. Olikin tullut muutama (rapiat 20) sivu uutta tekstiä sitten viimisen käynnin kun piinailin yk1 tuolla maalis-huhtikuun vaihteessa. Täällä siis yk 2 nyt menossa ja dpo 7, kiertopäivä 34/39 eli aika pitkä kierto menossa jota jo uumoilinkin.

Aivan mahtavia plussa uutisia tänne tullut!!! Paljon onnea kaikille ja suuret sympatiat tärppiä vielä odottaville.

Mut voi lisätä nyt siis piinailijoihin dpo7.

Meinasin yrittää malttaa testata vasta to (dpo10) tai pe (dpo11) mutta saas nähdä. Viime raskaudessa sain jo himmeän haamun dpo9.

Paljon tsemppiä kaikille ja ihanaa kun tulee kevät!!
Tai siis ihanaa kun ON kevät!!😂✌🏻
 
  • Tykkää
Reactions: Wintersun
vierailija
Joo pitää vaikka iltapäivällä kokeilla vielä, yks pregcheck on vielä. Pitää sit hakee lisää
Oletko kokeillut testata digillä? Se kertoo myös hyvin että onko vahvistumaan päin. Itselläni oli kyllä ekassa km niin että viivat ei lähtenyt tummumaan. Lähti aika nopeasti vaalenemaan. Aika samanlainen oli mulla kuin sinulla viiva taisi olla hiukan vaaleampi kylläkin. Keskenmenossa tein plussan lauantaina ja maanantaina oli Digi raskaana 1-2 vko ja tikkutesti näytti samanlaisia viivoja kuin lauantaina. Keskiviikkona tai oliko torstaina digi testi näytti ei raskaana ja samana aamuna alkoi myös vuoto. Toisessa lähti tummumaan hyvin mutta RV 4+5 tunsin kovan vihlaisun alavatsalla. Jotenkin tuli vaan tunne että kaikki ei ole kunnossa. Tein testin seuraavana päivänä ja viivat vaaleammat kuin plussa aamuna. Soitin neuvolaan josta sain labra lähetteen hcg mittaukseen. Arvo liian matala viikkoihin nähden. Tiesin että kesken on menossa. Vuoto alkoi kovien kipujen kanssa RV 5+4 . Samana aamuna hcg oli enää laskenut huomattavasti.
 
@Oliivi3 kyllä toi musta on selkeästi vahvempi, että ei kai raskaushormonin määrä kehossa voi kasvaa, jos ei ole raskaana :) ? Täysin noviisina sanoisin, että näyttää hyvältä!

Vauvakuumeisen mieli on kauhea :D . Tiedän, että tässä kierrossa ei ole mahdollisuuksia raskaudelle, kun seksiä harrastettiin se viikko ennen ovulaatiota, mutta silti sitä googlailee, että josko joku on onnistunut raskautumaan samalla lailla.. Niin typerää. Ja tää dynamiikka on se, että oikeasti tiedän (sekä järjen että tunteenkin tasolla), että en ole raskaana ihan samalla lailla kuin ehkäisyä käyttäessä tiesin, että en ole raskaana. Mutta silti sitä haaveilee, että entä jos. Mitenkähän sitä kestää kuukautisten odottelun sitten kun on jotain oikeita mahdollisuuksia raskauteen 🙈
 
Tulihan niitä vauva uutisiakin eilen yhdeltä tuttavalta Onnellinen ja kiitollinen olemassa olevista lapsistani mutta silti suru sydämessä siitä että haave vielä yhdestä ei ole toteutunut

Aurinkoista uutta viikkoa kaikille
Mulla kävi romahdus sunnuntaina. Jotenkin ollut raskasta muutenkin (keskenmenot, rautavarastot tyhjät, yllättäviä ikäviä juttuja), nuorimmainen kiukkus aivan täysillä ja sit lukiokaveri oli laittanut kuvan raskausmahasta ja la samoissa, kun olis ollut ekalla keskenmenneellä. . 😕
 
Mulla kävi romahdus sunnuntaina. Jotenkin ollut raskasta muutenkin (keskenmenot, rautavarastot tyhjät, yllättäviä ikäviä juttuja), nuorimmainen kiukkus aivan täysillä ja sit lukiokaveri oli laittanut kuvan raskausmahasta ja la samoissa, kun olis ollut ekalla keskenmenneellä. .
On kyllä varmasti tullut huonoon väliin, en muuta kuin tsemppiä osaa toivottaa ❤

Täällä on kanssa ollut mieli aika lailla maassa. Tuntuu että vauvan yritysaika on taas huono kun hommassa on kestänyt (la ajoittuisi tosi pahaan aikaan) ja stressitasot niin korkealla ettei varmaan muutenkaan onnistu. Tekisi mieli pitää pidempikin yritystauko mutta toisaalta ikä ei oikein anna. Muut puhuu yrityskerroista mutta itse olen jo sekaisin laskuissa kun on kulunut jo sen verran kauan aikaa.
 
Mulla kävi romahdus sunnuntaina. Jotenkin ollut raskasta muutenkin (keskenmenot, rautavarastot tyhjät, yllättäviä ikäviä juttuja), nuorimmainen kiukkus aivan täysillä ja sit lukiokaveri oli laittanut kuvan raskausmahasta ja la samoissa, kun olis ollut ekalla keskenmenneellä. .
Täälläkin oli eilen tosi vaikea ja alakuloinen päivä.. some täynnä ihmisten äitienpäiväkuvia ja hehkutuksia, ja omilla isovanhemmilla käydessä taas saatiin vihjailuja lasten hankinnasta, ihan kun niitä noin vain hankittais…😞 itellä oli koko päivän vaan mielessä, että saakohan sitä itse ikinä viettää äitienpäivää😭

Mutta niin nää fiilikset aaltoilee, välillä on ajanjaksoja, kun on melko positiivinen ja toiveikas fiilis, mutta välillä on näitä romahduksia😞

Nyt pitää vaan koittaa taas keskittyä niihin asioihin, mitkä on elämässä tällä hetkellä hyvin. Ite ootan innolla kesää ja lämpimiä kesäiltoja❤

Tsemppiä kaikille❤
 
Täällä jo myös hieman valoisammat ajatukset ja selvästi mieli parempi jo näin jo 3.
Olen viime aikoina yrittänyt panostaa omaan hyvinvointiin ja rentoutumiseen, sekä lukenut paljon miten omaa hormonitoiminnan voi tukea. Tämän sisäisen hyvinvoinnin tukeminen ja ihana kevät luovat uskoa ja intoa jatkaa yrittämistä.
 
@lehmätyttö Kyllä siellä jotakin näkyy. 🤩 Toivottavasti vahvistuu! Pregcheck on myös alkanut antamaan melko vahvaa viivanpaikkaa, itse just tein reklamaation heille.

Siis aivan jäätävät kaks finniä tullut molempiin poskiin toissayönä. 😳 Mulla on tosi harvoin finnejä, enkä oo aiemmin huomannut liittyvän kiertoon, nyt tuli heti oviksen jälkeen.
 

Yhteistyössä