voi kun onnellinen perhetapahtuma ollut Safiirin isän luona =)))
mun täytyy tulla tunnustumaan, mitä tein tossa äsken (en rillannu itteeni)
... no, kävin kattoon, että koska olis laskettu, jos nyt sattuis olemaan ovis 2vk päästä ja siitä raskaaksi tulisin =))
voi ei! mulle tuli ihan kauhee vauvakuume.. en tiedä mistä.
ei kyl nyt tähän rakoon mitään vauvelia ruveta väsäämään. tai ehkä se "teko" saattais hyvinkin jeesata suhdetta

) huomatkaa mun tuplaleuat.
nyt vaan tuntuu, että ihan liian helpolla pääsee, kun molemmat lapset niin helpossa vaiheessa! yli-kilttejä ja ihania ja nukkuu hyvin ja syö hyvin ja hymyilee vaan äidille
mitä - vieläkö tehis pesee ikkunoita?
onkos tullut lämpöjä mittailtua?
ompulla juuri oikea asenne! ja pimssit kunniaan =)
täällähän on oikein retkipäivä tänään. on kyllä niin hienoja ilmoja luvattu, että taitaa meidän perhe suunnatta uimastadikalle la aamupvällä.
Lapsia en sitten grillaile, vaan pidän tiukasti varjossa ja kyllä olen käyttänyt oikein hellepäivinä = rannalla tunteja aurinkorasvaa. tai tytsylle kylläkin vaan, kun toi poju vaan nukkuu ja nukkuu.
ostettiin etelään silloin sitä apteekin rasvaa jota moni farmaseutti sanoi, että saa käyttää ihan pienillekin vauvoille, kun ei imeydy yhtään ihon sisälle.
no, ei nyt olla mitenkään viljelty sitä, mutta kyllä lastenlääkärikin sanoi, että parempi se on laittaa vähän rasvaa kuin antaa lapsen ihon kärähtä...
sisällä kun ei voi koko kesää pitää noita pikkuisia =)
tulipa taas juttua aurinosta.
nyt pyykkejä keräileen - jee!
meilläkin tänään treffit yhden kummitädin kanssa =)