EX-KERMIT 26 toukokuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja senora
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Älyttömänä salamana kurkkimassa josko joku tietäis Katzusta mitään.

Täytyy tulla myöhemmin uudestaan. Ollaan lähössä viemään miestä töihin jotta saahaan auto. Lähtö puolen tunnin päästä...... Heissulivei.

olen ihan tohkeissani! Sain nukkua 9 asti, kun mies heräsi lasten kanssa ja mua odotti kaks tekstiviestiä.. Viime yönä on kahdelle tutulle syntynyt tyttö ja toinen niistä Katzu!!

Eli..kello 01.20 syntyi Katzulle pieni prinsessa, pituutta 49 cm ja painoa 3044g. Kaikki meni hyvin ja isäkin ehti just sopivasti paikalle. Lällätteli vielä, kun pääsi yllättämään meidät :) Ja todellakin yllätti.

Nyt ei pysty muuta.. :)

ONNEA Katzulle ja isännälle ihanasta pienoisesta prinsessasta!!!!
mutta oli ihan hyvän kokoinen vaikka vähän varaslähtöä ottikin =)

ja onnea myös Ninnin toiselle ystävälle tytöntylleröstä =)

täytyy kehaista, poju nukku (en osaa käyttää ämmää, kun sit musta tulis iso ämmä... enkä ole ;D ) 8.45-6.45. söi desin ja jatko unia puol 9 =)))) jippii!!

nyt menox

Huomenta! Mekin vasta herättiin Ämmän kanssa ja ensimmäisenä oli Katzu mielessä, joten kone kiireesti auki ja iiks täällähän ne uutiset sitten olivatkin. ONNEA KATZU JA MIES PIENESTÄ TYTÖNTYLLERÖSTÄ! Siis aivan huippua! Suhteellisen vauhdilla on kyllä tyttö tähän maailmaan tullut. Ihanaa, että isukkikin ehti mukaan ja kaikki meni hyvin. Niiks kyllä itkettää, kun ajattelee Katzua siellä pienen tyttärensä kanssa ;)

Täytyy mennä laittaan puurokattila tulelle ja samalla lukea, että mitä täällä on taas sivukaupalla kirjoitettu viime yönä...eikö ihmiset nuku enää ollenkaan...

Tuuli

No niinhän se sitten Katzu yllätti, voi ihanuus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3
Onnea valtavasti pikkuruisesta tyttelistä. SNIIF :')
Hih, ihan kyllä naurattaa ja itkettää samaan aikaan. Katzu tosiaan teki sen minkä uhkas.
Äkkiä on muuten syntynyt, jestas!

Ja nyt sinne pihalle...

Tehis

Huomentapäivää!!!

Pikaisesti aamupiipahdukselle.. ja mitä silmäni näkevätkään..

Täältä sylin täydeltä onnea pikkuprinsessan syntymän johdosta Katzulle ja synnytykseen mukaan kerinneelle isälle! Kyllä kieltämättä tuli nuo omat "syöksysynnytykset" mieleen tuosta Katzun lähdöstä..

Tehikselle piti sanoman, että taitaa meidän neideillä olla aika samat kommellukset mielessä.. Meillä syötiin maha ähkyyn puuroa illalla 20.00, 1.30 kitis jo velliä.. joi 160ml ja 5-6 kitis, konttaili jne.. joten annoin vielä maitoa 80ml.. en tajua mikä tankkausyö meillä oli.. Toivottavasti on ensi yönä normaalimpi kun ollaan mummilla.. Niin ja se ylähuuli suorana on myös tuttua.. + kaksi alaetuhammasta loistaa.. taitaa olla myös täällä tulossa ylähampaita kohtapuolin.. ; )

Jaa, has.. Myöhässä taas, joten pitää lähteä aamupalapöytään.. Sitten ulos ja suuntana kukkakauppa ja pankki.. Pitäs käydä tuhlaamassa tuo synttärilahjaksi saama lahjakortti kukkakauppaan ja sitten pankissa viemässä suoraveloitusvaltakirja.. Meinasin käydä hakemassa jonkin amppelin tuohon terassille ja isomummille muutaman perennan myöhästyneeksi äitienpäivälahjaksi..

Päikkäriaikaan lähden muksujen kanssa matkaan ja sitten huomenna päikkäriaikaan palaillaan kotiin.. Joten aurinkoisia terveisiä lähettelen kaikille! Lupaili to, pe ja la 19, 20 ja 24 lämmitä..

Pikku2

Juups lupaili kyllä loppuviikoksi ja viikonlopuksi mahtavia kelejä. Pääsee Kapriskin grillailemaan...Mä en rusketu juuri ollenkaan, lähinnä vaan palan :( Mulla on käsivarsissa hirveesti pisamia, vähemmän naamassa. Juu ja luomiakin on paljon ja olen tässä itse asiassa katellut, että raskausaikana ne vaan lisääntyi...mutta sitä oli täällä tapahtunut monelle muullekin eikö?

Vai oli se täti löytänyt sitten Kapriksenkin luo ja Jazzin oven takanakin jo kolkuttelee. Hyvä, että Jazzilla oli ollut rakentava keskustelu pomon kanssa. Toivottavasti asiat alkaa loksahtelemaan paikoilleen siis sekä työ- että asuntokuviot.

Niksulla ollut hieman ikävä hammaslääkärikäynti...Ai niin on muuten pitänyt vielä kysäistä, että voiko sille sun tutulle laittaa sinisiä vaatteita?

Senoran Tirppa on kyllä sitkeetä sissiä, kun ei suostu päikkäreitä nukkumaan. Oletko ostanut apteekista niitä keittosuolatippoja? Ne auttaa myös tukkoiseen nenään ja sit voi sen jälkeen imeä räät pois sillä niistäjällä.

Eipä nyt muuta, sillä täytyy lähteä suunnistamaan Ämmän kummitädin luokse. Ajateltiin mekin vähän retkeillä ulkosalla, kun on niin hieno ilma! Eikös se Jazzkin ollut lähdössä tänään saariretkelle? Toivottavasti on onnistunut retki! Mukavaa reissua myös Pikku 2:lle! Säkin olit siellä lähtötunnelmissa. Niin ja Gia se taitaa olla hieman erilaisissa lähtötunnelmissa...jokohan se Keppiskin malttais tulla? Ota nyt Gia kunnon päikkärit ja mä laitan supparilähetyksen tulemaan iltapäiväksi, niin pääset säkin matkaan ;)

Aurinkoista torstaita kaikille!

Tuuli

Voi että.. Onnittelut Katzulle ja tuoreelle isille!! Vissiin aika nopea synnytys..
Juuri sain tekstarin parhaalta ystävältäni ja hänellekkin tulossa perheen lisäystä tammikuussa:)

gia

On niin hyvä mieli tuosta Katzun tyttären syntymästä :) Samaa mäkin katoin, että nopeeta on ollut toiminta. No, parempi kai niin, kuin meikäläisen 29 tuntia..

Gia pääsee sitten ystävää tukemaan raskaudessa, kivaa! Onko hänelle tulossa ensimmäinen lapsi?

Tehis siellä oireilee..ei kyl kivaa varmaan tollanen juupaseipästely. Testiä vaan kehiin.. ens viikollako sulla oli se ttlääkäri? Mäkin muuten sain aamuyöstä mennä vessaan, kouras vatsassa siihen malliin.. tais olla ne letut ;) Ja nyt kahvia, tekee hyvää tälle tyräfiilikselle :/

Asioilla käytiin poikien kanssa ja sain molemmat ruokittua ja pienemmän uneen. Isäntää täs odotellaan; siellä se varmaan makaa perä homeessa veljensä kanssa ja syö krapulapitsaa.. ei muuten kiusallanikaan tee mitään täällä kämpässä: miks mun pitäis täällä puunata ja laittaa kun yks on vähän väliä tuulettumassa! Joo, vähäks olen ilkee ja lapsellinen, mut ei vaan nyt huvita leikkiä mitään kilttiä vaimoa.

PMS.

Jaahas, Omppu se täällä pimssittelee.. Juu ota ihan rennosti vaan!

Maanantaina mulla se lekuri.. Jos/kun verikokeisiin saan lähetteen, niin voishan siinä samalla kattoo muitakin arvoja..kai.

No okei, enhän mä nyt voi vaan antaa olla. Pyykit viikattu ja vähän pikaimurilla imuroitu ja sen sellasta. Kai toi keittiöki pitäis laittaa kuntoon.. tietää taas, että isännästä ei kuitenkaan oo mihinkään tänään(kään). No mut hei, onhan mullakin meno perjantaina; kaverin kynttiläkutsuille. Laiha lohtu, mutta pääsenpähän taas johonki, tuhlaamaan :)

Juu juu, samalla myös hcg, Tehis.

Unohtu toivotella hyvät retkeilypäivät Jazzille ja Tuulille ja olikos muita. Taisitte kyl mennä jo.. Täytys iteki vähän ulos päästä vielä täs kohta.

Toivottavasti Tirppa oppis pian päiväunille. Se voi sitte olla todella raskasta, jos ei äiti päivälläkään saa sitä hengähdystaukoa. Tsemppiä Senoralle!

OIJOIJOIJOIJOI sentään mitä uutisia! Suuren suuret onnittelut meiltä kaikilta Katzulle siippoineen neitokaisesta. Sniif, tippa on linssissä...

Eilen äiti kerto hauskan jutun isäukostani. Heillä on tuomiokapitulin pihalla pesiny koko alkukesän sorsa. Yheksää munaa on emo hautonu. Toissapäivänä niistä kuoritu osa ja eilen just ku isä oli menossa töihin klo 7.50 kuoriutu loput. Emo ja poikaset lähti sitte vaappumaan jonossa kaupungin kadulle ja rakennuksen vierustaa taapertamaan. Seurue ylitti suojatien ja jatkoi matkaansa kohti Oulun keskustan läpi virtaavaa Laanaojaa. Perille päästyään emo hyppäsi veteen, mutta poikasparat ei päässykkään. Siinä kohdalla oli joku kivinen luiska missä pikkusorsien jalat ei pitäneet. Emo kaakatti vedessä kaula pitkällä ja poikaset kadulla kaakatti takas. Isä sitte otti ja nosteli yksitellen kaikki yheksän sorsanpoikasta emon luo veteen. Siinä ne sitte lähti jonossa uimaan kohti Oulun keskustaa - emo eellä ja poikaset perässä. Isä sai kuulema hauskoja kuvia räpsittyä tästä iloisesta perhetapahtumasta :)

voi kun onnellinen perhetapahtuma ollut Safiirin isän luona =)))

mun täytyy tulla tunnustumaan, mitä tein tossa äsken (en rillannu itteeni)
... no, kävin kattoon, että koska olis laskettu, jos nyt sattuis olemaan ovis 2vk päästä ja siitä raskaaksi tulisin =))
voi ei! mulle tuli ihan kauhee vauvakuume.. en tiedä mistä.
ei kyl nyt tähän rakoon mitään vauvelia ruveta väsäämään. tai ehkä se "teko" saattais hyvinkin jeesata suhdetta ;)) huomatkaa mun tuplaleuat.

nyt vaan tuntuu, että ihan liian helpolla pääsee, kun molemmat lapset niin helpossa vaiheessa! yli-kilttejä ja ihania ja nukkuu hyvin ja syö hyvin ja hymyilee vaan äidille :)

mitä - vieläkö tehis pesee ikkunoita?
onkos tullut lämpöjä mittailtua?

ompulla juuri oikea asenne! ja pimssit kunniaan =)

täällähän on oikein retkipäivä tänään. on kyllä niin hienoja ilmoja luvattu, että taitaa meidän perhe suunnatta uimastadikalle la aamupvällä.
Lapsia en sitten grillaile, vaan pidän tiukasti varjossa ja kyllä olen käyttänyt oikein hellepäivinä = rannalla tunteja aurinkorasvaa. tai tytsylle kylläkin vaan, kun toi poju vaan nukkuu ja nukkuu.
ostettiin etelään silloin sitä apteekin rasvaa jota moni farmaseutti sanoi, että saa käyttää ihan pienillekin vauvoille, kun ei imeydy yhtään ihon sisälle.
no, ei nyt olla mitenkään viljelty sitä, mutta kyllä lastenlääkärikin sanoi, että parempi se on laittaa vähän rasvaa kuin antaa lapsen ihon kärähtä...
sisällä kun ei voi koko kesää pitää noita pikkuisia =)

tulipa taas juttua aurinosta.

nyt pyykkejä keräileen - jee!

meilläkin tänään treffit yhden kummitädin kanssa =)

Katzulle hurjasti onnea pikkuprinsessasta... Mähän sanoin että se on tyttö... tsekkaa vaikka vanhoista viesteistä, kun ilmoitit ensimmäiset sykelukemat... Tirppa kiljahtelee omat onnittelunsa sekaan... nyyh... Katzu ja mies siellä opettelee vauvanhoitoo... Nyt vaan ootellaan että pääsette kotiin ja saadaan synnytyskertomus...

Missä BM ja Antziakaan ei oo aikoihin linjoilla ollu??

Tehiksen salaraskaus vaan jatkuu... :)

Kiitos vaan toivotteluista ja kyselyistä. Miten sitä keittosuolaa käytetään?? Tirppa nukahti syliin ja sain sen vaunuihin nukkumaan... Taitaa mennä levolla ohitse tuo olo... Söin itse särkylääkettä ja imetin... näyttää vaikuttavan näinkin. Piti vaan tosiaan nostaa pohjaa ja melkolailla rönöttävässä asennossa se tuolla TAAS nukkuu... Mies niksautti sitten selkänsä ja kävi lääkärillä, sai saikkua. Piti perua se lastenvalvojan tapaaminen, eli isyyden tunnustus on sitte ens viikolla. Saas nähdä kerkiääkö päätös maistraatista tulla ennen juhannusta ja ristiäisiä.. Huh niitäki pitäis kai alkaa suunnitella. Ekaks kai pitäis lyödä lukkoon ketä kutsutaan ja laittaa kutsut... Taidamme kutsua tekstarilla. Jos kiitoskortit tekis jo valmiiksi ja tulostelis.. Sais jokainen kiitokset mukaansa kun lähtevät juhlista.

Ihana toi Safiirin isän ja sorsaperheen tapaaminen... :)