EX-KERMIT 26 toukokuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja senora
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis kääks tosiaan!

hirmuisesti tsemppiä Katzulle jos/kun se on menoa nyt !

nöpö tosiaan taitaa kiilata edelle =)

rusketun aika helposti enkä pala. ja rakastan ottaa aurinkoa...
saas nähdä miten ryppyinen rusina olen muutaman vuoden päästä =) ja miten ihosyöpäinen.. -hui! tarkkailen kyllä luomia kovin. niitä onkin tullut vähän liikaa viimeisen 5v aikana =/

jaaa... me ollaan myös käyty katsomassa paritaloja joissa sähkölämmitys, joten ehkä jopa samoja?!?! vai mistä päin Jazz kattelette asuntoja? joskus oli vain puhe, että jopa tänne peräkylille voisitte muuttaa =))
ihailtavaa tuo elämäntapa muutos Jazzilla! mulla on tosi huonot tavat ollut aina! siis en syö säännöllisesti todellakaan ja muutenkin välillä paastoan pari pvää ja saan nesteellä muutaman kilon pois ja sit ahmin täysillä jotain pizzaa päälle.. ei hirveen hyvä..

nyt töllöä katteleen.

Äh, pakko vielä tuohon rusketusgallupiin vastata, kun taas Kapris siitä muistutti :-)

Rusketun aikas helposti, välillä voi vähän kärtsätäkin. En makaa auringossa koskaan! Siis rantsulla muksujen kanssa väkisin lasten takia. Mutta touhuaminen ja samalla vähän ruskettuminen ihan kiva juttu. Olen pisamanaama. Mutta mun pisamat on aikas jänniä. Siskot on aina ihan vihreitä, kun mulla alkaa pisamat kesällä ilmaantua. Heidän mielestä on epistä, ettei heillä ole samanlaisia ;-) On sellanen tasanen rusketus oikeastas, mutta kuitenkin pisamia. En osaa selittää. Täytyy ottaa kuva joku päivä. Itse en niistä niin kauheesti piittaa, mut kai ne kivoja, kun joku niitä kadehtii :-D
Luomia mulla on kans paljon. Raskausaikoina varsinkin aina vaan lisääntyy ja lisääntyy..

Nyt menen.

En rusketu juurikaan. Paitsi nyt tänä keväänä olen saanut kyl väriä, lieko hormoneilla vielä tekemistä sen asian kanssa? Juu ja luomissa löytyy, on tullut poistettuakin ts poistatettua melkoinen määrä :/

Ja sit unohdin taas lahjakkaasti kaiken mitä piti kirjoittaa.. kyllä tää yyhoona oleminen on rankkaa, mulla on jalatki ihan poikki :). Ja yks iltasyöppö (Tee) vaatii koko ajan lisää iltapalaa. Söi puuroa lautasellisen, sit kaks paahtista ja nyt näkkäriä. tee sippas just punkkaansa. Ihanasti itekseen! Oon nyt muutamasti vaan laittanut sen sänkyynsä ja hetken siellä murisee ja sit nukahtaa.

Jännittää Katzun tilanne!! Gialle sitte supparilähetystä heti tästä matkaan!

Mulla(kin) on nyt sit ihan raskausmaha. Käytiin Teen kanssa sen kummitädillä/mun (työ)kaverilla ja siellä tarjoiltiin lettuja. Kivasti turvottaa... Nyt alkaa kyl itteeki ärsyttämään vähitellen tää pötsi. Ikinä ei aikasemmin oo tarvinnu mahaa vetää sisään, niin nyt vois kyllä olla aihetta... Täytyy kai kaivaa ne mammapaidat takas esille.

Hih hauska tuo Tehiksen äidin "mitentäälläviidenkanssaolispärjännyt" -tyylinen heitto :) Ettei olis jotain ennustajaeukon vikaa hänessä..

Saiskohan tuon vanhemman käännettyä jo vaakatasoon..

Pikaisesti vieraiden viihdytyksen lomassa piipahtamassa... Ja mitämitä silmäni näkevätkään.... Jokohan se Katzu karautti tositoimiin....??? Käääääk. Toivottavasti Nöpö nyt malttaa odottaa isin paikalle.......

Täällä taas. Mies on puhelimessa niin kerkiää pikaisesti taas pyörähtää.

Piti vain tulla raportoimaan, että olisikohan täälläkin kohta koopee 1. Alavatsaa polttelee nimittäin hyvin tutunoloisesti. Ja lisäksi tekee ihan hirveästi makeeta.... just kun pääsin kehuskelemasta.... =/ Niin ja näiden oireiden lisäksi olen pikkasen pinnahiiri, taas vaihteeksi.
Edellisellä kerralla menkat alkoivat kun Jii oli 8kk, mutta silloin en enää imettänyt öisin ja tämä meidän pikkuinen tissitakiaispoikasemme haluaa maitoannoksensa myös yöllä pari kertaa.

Tissittellystä tulikin mieleen Tehiksen pikkuinen hoo, tosi hieno homma että hälle on alkanut taas rintamaito maistumaan päivällä!

Kapris, ei olla käyty siellä teillä päin asuntoesittelyissä. Voipi olla että rauhotetaan koko tilanne joksikin aikaa, ainakin siihen asti että mun työkuviot tässä selkiytyvät. Mies muuten soitti tänään pankkiin ja tinkaisi marginaalia alaspäin, korontarkistus on parin viikon päästä ja 12kk:n euribor yli viiden. Hirvittää.

Ei ollukkaan rumpu vielä pyörittäny..Joudun siis odottelemaan täällä alakerran koneella, heh :-)

Ja tuli tuossa mieleeni, että ehkä Katzua valvottaa ensi yönä ihan joku muu kuin mun oireet :-D Aloin ittekseni täällä hekottamaan, kun muistin tuon päivän heiton Katzulta.

Pitäiskö Ompunkin se NEGA sitten varmuudeksi tekasta, niin uskaltaa luottaa siihen, että letut ne vaan turvottaa.
Onko Ompullakin siis niin läheinen työkaveri, että ei voi oikein työkaveriksi sanoa? Mulla nimittäin on myös yksi, se joka heilu siinä videossa mun kans.. Hän on siis työkaveri, mutta tuntuu oudolta sanoa häntä työkaveriksi, koska hän on paljon enemmänkin. Myös kummiksi olisin pyytänyt, mutta en kehtaa pyytää vain häntä ja mies ei oikein ole sellainen, jonka lapseni kummisedäksi haluaisin.. Harmi! Asuu myös täällä, vaikka ollaan töissä siellä ;-)

Jospas edes tiskikoneen täyttäisin tässä välissä..
Odottelen myös viestiä, että voiko soittaa :-) Ja ihan on naispuolinen ystävä sekin tapaus..

Rusketusg: en rusketu, punoitan vaan vaikka kuinka kärtsäisin itseäni. Pisamia tulee senkin eestä ja niitä kadehtii siskokulta. =) Luomiakin löytyy vaikka olen niitä poistanut useamman, raskausaikana tuli paljon lisää kuten Tehiksellekin.

Ompulle tsemppiä yyhoona olemiseen! Toivottavasti saat isomman Teen omaan punkkaansa piakkoin. Hienoa että tee sippasi itsekseen!

Ja Niksulle tsemppiä hampaan korjaamisprojektiin! Mulla on myös juurihoidettu hammas, joka jouduttiin poistamaan. Se oli kaiken lisäksi etuhammas, jonka tilalle laitettiin hammasproteesi. Aivan eri paria kuin aito ja oikea naapurihammas. Ärsyttävää.

NO eihän tästä tarvii mihkään siirtyä, kun aina tulee viestiä sillä aikaa, ku kirjottaa.. :-D Ja voi kommentoida..

Vai meinaa Jazzkin nyt koopeeykköstä.. Voihan noi oireet muutakin tietty olla :-) Negatesti tietty tehty, mutta mutta..

Niksullekin vilkutellaan kovasti!

jazzille että tosiaan marginaalia alaspäin kannattaa vaatia! mekin käytiin pankissa (minä pauhasin - yllätys) pankki-tädille niin, että johan putos marginaali 0,3% eli aika paljon het kättelyssä.. ja vaihdettiin osa lainasta primeen kun on (vielä) halpaa lainaa kun "vaan" sen 4,25.. että jos teillä pamahtaa siihen yli 5% niin kannattaa vaihtaa..

no, etteköhän te itsekin tiedä miten kannattaa toimia =) kuhan kerroin miten me tehtiin..

jaa. ykköspäiviä muutkin viettää =) mulla ei ole tullut kuin päivällä hirmuisesti limaista verta - jaa, tais tulla Gian limatulppa tänne ;)

ja jos nyt tätönen tuli, niin ehkä siinä vähän syytä, munkin "pieneen" herne nenässä-oloon?! nyt kyl herne poissa - ihana tunne.
vaikka vähän piti ärsyyntyä miehen polttamisesta... mut ihan vähän vaan!

minnes muuten Antzi on kadonnut? tulehan välillä kertoon kuulumisia!!!!!

nyt nukkuun - aikuisten oikeesti

Nukkuu Teekin :)

Lainoista ja koroista, meilläpä onkin korkotukilainaa osalle lainasummasta, olikohan 80 % osalle. Jos korot menee yli "jonkun" niin valtio maksaa osan. Onpa sitä vähän päässyt tässä hyödyntämäänkin. Mutta juu, just käytiin myös tossa joku aika sitten näistä keskustelemassa. Kun ei ne oikein itekään pankista sitä halvempaa meinaa tarjota, vaikka olis suhteitakin ;)

Mä olen myös kaipaillut Antzia. Pitäsköhän heittää sähköpostilla tai tekstarilla jossain välissä..

Jazzille meinaa siis myös tätönen yrittää. Ai Kaprikselle ei kunnolla tullutkaan? Hih taas, miestä siellä poltetaan.. :) Hmm, teelle taitaa tulla mun perintönä sama sairas huumorintaju. Tosiaan mitä enempi säikähtää, sen paremmat naurut ja muutenki nauraa ihan höpö höpöille.

Tosi kiva tosiaan, että Tehiksen hoolle tisukka kelpaakin vielä!

Nyt varmaan kaikki on jo nukkumassa, joten enköhän mäkin.. no sitä Katzua joutuu ehkä vähän kelailemaan yön aikana :)

Yötä!

Vai on Katzu lähtenyt laitokselle.. Voimatsempityksiä sinne yön tunteihin. Kun luin Katzun päivän vaiheita tuli niin elävästi mieleen omat synnytyksiin lähdöt.. Noita kuuluisia lorahduksiahan niitä on täälläkin tullut.. Ei muuta kun peukutellaan..

Täällä alkaa olla taas rauha maassa.. Huomenna lähdetään isomummin iloksi 100km päähän kotonta. Olis pihatalkoot tiedossa.. Isäntä oli sitä mieltä, että on meidän mentävä kun satutaan omistamaan tuosta taloyhtiöstä kaksi osaketta ja ei mikään iso taloyhtiö ole.. Siis vähän sekavasti, mutta isomummi sattuu asumaan samassa kaupungissa.. mennään siis hänen luokseen yöksi.

En siis pääse huomenna koneelle aamupäivän jälkeen.. joten toivottavasti ei jää Katzun tilanne kovin kimurantiksi..

Tänne lupaili aika mahtavaa keliä viikonlopulle, joten on varmaan yritettävä tehdä pihahommia..

Kesäsuunnitelmia meillä ei oikein suuremmin ole tehtyä.. Keskisuomessa ollaan yleensä kurvailtu.. Käyty Ylivieskassa, Iso-Kärkkäisellä ja ehkä Ähtärissä.. Saas nyt nähdä mennäänkö tänä vuonna.. Isännän työpaikka on järjestäny jo monta kesää peräkkäin Linnanmäkipäivän.. siis saadaan hurvitella kolme tuntia ilmaiseksi.. toivottavasti päästään myös tänä kesänä.. Muuten mökkeillään jne. Meillä mökille on n.20km joten saunan voi käydä lämmittämässä vaikka keskellä viikkoa.. jos haluaa vain oman perheen kesken mökillä olla..

Ruskettumisesta en oikein osaa sanoa.. Ennen rusketuin mielestäni kauniisti, mutta nykyään näytän isännän vieressä kalkkilaivan kapteenilta.. Hänestä kun tulee oikein kahvipapu.. ja siihen lisätään lihaksikas urheilijakroppa.. niin tämän tätin pitäs vähän vielä laihduttaa.. On muuten suunnilleen kestäny se mitä sain pois, mutta vielä olis nipistettävää.. Jos vaikka vielä tässä alkukesästä saisin viitisen kiloa pois olisin tyytyväinen..

Palailen vielä aamulla kurkkimaan uutisia..

Pikku2

Minä täällä vielä nautin yh-illasta. Tosiaan, niin ihanaa kuin nuo yhteiset iltahetket onkaan, niin tämä se vasta mahtavaa onkin :-)
On muuten tosi valosaa. Suuri osa sälekaihtimista vielä auki, kun nautiskelen lähes kesäyöstä.

Omppu, niinpä ;-) Ai mihin? No, kyllä sää tiärät!
Hei, olikin tossa illalla taas mielessä, että on pitäny sulle ehdottaa, että joku kerta hyppäät niiden mun sukulaisten peräkonttiin ja tulet meille viikonloppuolomalle. Ovat muuten vissiin nytkin tulossa, joten perjantaina kiipeät salamatkustajaksi. Annan osoitteen suljetulla, jos et tiedä. Haen sut sitte maalta.

Ja pitäs ny malttaa mennä nukkumaan. Lupasin herättää seiskalta jo toista koululaista, kun ois vähän puuhaa aamuksi kuulemma..

Öitä siis!
Mitähän tosiaan se Katzu nyt puuhaa ensi yön?!
Mä en kestä, määki haluun vielä synnyttää :')

Luin vanhoja =D

Juu voisin Tehis vaikka kyytiin lähteeki, joku kerta. Ihan kiva olis päästä, kun isännälläkin on noita virkistäytymismatkoja.. just tänään taas soitti, että sopiiko mennä kesäkuussa jotain äfyksveneitä kattomaan---

Siis sitähän mä alunperin tulin vastaamaan, sitä työkaverikuviota. Siis joo. Tää mun työkaveri on enempi ku työkaveri. On siis mun työpari - tai oli - enäähän me ei sitte yhteistyötä tehdäkään, kun palaan töihin, kiitti vaan v*tusti johtoryhmän idiooteille. Tää rouva on mua 7 vuotta vanhempi, mutta ei tunnu missään :) Ollaan ku sisarukset ja Teelle tosiaan halusin sitte hänet kummiksi ja iloksemme suostuikin. Hänellä on nyt vähän vaikeeta parisuhteessa, tai on oikeestaan ollut aina, syynä miehen alkoholin käyttö. Siis kun ottaa, niin on ihan idiootti. No, kukapa ei...mutta siis hän on oikeesti silloin ihan tolkuton. No, mut tää nyt ei taas liittynyt alkuperäiseen kysymykseen..

Omppu

Huomenta...

Olipa eilen taas päivä... Tirppa ei suostunu päikkäreille... tissitteli vaan koko ajan ja torkkui sylissä. Iltapäivällä pääsin käymään kaupassa kun mies lupas hoitaa meijän vauvaa... Sit käytiin vielä naapurissa 50-v synttäreillä... Siellä naapurin vanhapoika juhli... Muita vieraita ei ollut.. Tää kävi pari päivää sitten meillä ja silloin sanoi että ottais tytön syliin, mutta kun on työvaatteet... Nyt oli ihan uus paita, joten lykkäsin tytön hälle syliin. Siinä se sylissä sitten nukkui... :) Tää oli ihan otettu, että ei ois tällaista lahjaa tarvinnu... Kovasti kahvitellessa kyseli, että mistä tällaisia saa... Välillä käytiin tissittelemässä kun tuli kiukku... Ja ennen nukahtamista tuli ihan hirvee itkuraivari... pystyasentoon sit nukahti syliin... Aamullapa sit selvisi... tytöllä on nenä tukossa...eikä tietenkään oo niistäjää... Tunnin tyttö nukkui tässä sylissä, kun luin viestejä, nyt vein tuonne vaunuun. nostin vähän pääpuolta..

Mitämitä... Katzuko on häipässy synnärille...!! Saas nähdä pitääkö mun tyttöolo paikkaansa.. Pitäiskö useammin pitää päivän taukoja nettailussa... Silloin aina näitä synnärillemenoja tapahtuu... Hurjasti tsemppiä sinne näin jälkikäteen.

Pikku2 on saanu miehen kans puhuttua. bra!! Vai lomareisulla käytte Ylivieskassa.. Sekin on melkein nurkkajuurissa, parisataa kilsaa täältä meiltä ja Safiirikin on siellä seudulla...

Koopeeykkösiäkö oli eilen liikenteessä... Jokos sitten seuraavaksi liitetään myös jännäyslista tuonne esittelyyn...?? hmmph.. mitäs muuta. Ai nii täytyy käydä kelaamassa vielä BM:n viesti... oliko siinä la?? vai oliko vaan se että heinäkuulla... Aattelin vaan kun ens viikolla vaihtuu taas kuukausi, niin saadaan tää jättimegapino vaihdettua uuden uutukaiseen...

Jokohan tänään saadaan Katzulta päivitys Nöpöstä... Mokoma ronttilas kiilasi takavasemalta Gian ohi... Tais olla Nöpöllä kiirus maailmaan, kerkesköhän isukki mukaan. Hyvä että kaveri kuitenkin...

Vai Tuuli on nähny unta Omppulasta... Meillekin vois joku tulla työsiirtolaan, vaikka unissaan... Täälläkin on muuten ihanan vihreää. Eilen huomasin että koivuissa on lehdet... aika pienet vielä. Jotenki ton tytön kans päivät on yhtä hurakkaa ja kai toissapäivänä en oo akkunasta ulos katsonu...

halaukset kaikille...

Huomenet!

Pakkohan se on heti sännätä kattoon oisko mitään..

Omppu olikin jatkanut vielä höpöttelyjä :-) Toi vanhojen viestien lukeminen on joskus mukavaa ajanvietettä!
Mun (työ)kaveri on kans kuutisen vuotta mua vanhempi. En oo kyl oikeestaan koskaan aatellu, että sillä ois jotain merkitystä. No, mähän oon noihin vanhempiin ysätäviin tottunut, kun mieskin on mua melkein kahdeksan vuotta vanhempi :-D
Mutta hyvin sitä tulee toimeen noiden nuortenkin kanssa. Pienempi siskohan täyttää ensi viikolla 21v.

Nytpitäämennäpalataan.

Tehis

Katzun kuulumisia taas kyyläämässä.. Kyllä se vaan taas Nöpö pölähtää ennen Keppistä..

Tehiksellähän on sitten minun kanssa saman ikäinen sisko:)

Viime yö meni vähemmän hyvin. Heräilin monta kertaa mahakipuihin. En ole varma oliko ne supistuksia vai mitä, mutta kipeetä teki. Yritin olla keskittymättä niihin ja nukkua, että ei ihan plörinäksi menisi. Tänään pitää päivällä ottaa vajaus takasin ja nukkua päikkärit.

Jazz, liitoskipuja on ollut koko tämän loppuraskauden ajan, mutta aika hyvin niiden kanssa elämiseen on tottunut. Sängyssä kääntyminen/nouseminen on hankalaa ja kävellä ei pysty puolta kilometriä pidempään, ihan hyvä olo siltikin.

Nyt pitää viedä koirat pihalle..

gia ja Keppis 38+6

Täällähän on hiljainen tunti ollut..
Voih, kuuluisipa siitä Katzusta nyt jotain...

Täällä oli vähän levoton yö. Neidillä kyllä tuo konttausasentoharjottelu on nyt niin pop! Myös yöllä sitä treenattiin :-) Ja puoli kuudelta tuo jo heräs kirkumaan.. Aika hyvin kyllä viekussa leikkii, kun muistaa ladata lelut yöpöydälle valmiiksi. Siitä sitten puoliunessa ojentelee tytölle ja saa vielä vähän torkkua.
Mutta jossain vaiheessa menee hermot ja haluu nousta ylös.

Onpas se Tirppa nyt sissi noiden päikkäreidensä kanssa. Mikäs Senora sulla on oma olo ja jaksaminen?
Ihana tuo lahja vanhallepojalle :-)

Kävinpäs muuten Kelan sivuilla selkää varsalta katkomassa. Menis kyllä ihan nappiin:-) Hoitovapaa kun loppuu, niin äippäloma alkais. Äippärahathan jäis kyllä tienaamatta, kun ei enää saman mukaan saa.. Tosin tuollainen alkuvuoden vauva olis hyvään saumaan, kun ensin sais 3kk:n palkan ja sitten vois taas olla kesän töissä :-D No, rahapa ei olekaan se joka näitä asioita säätelee ja ratkaisee, mutta kyllä sillä vaan iso merkitys on, kun tätä pesuetta yrittää leivässä ym. pitää.
Oireet jatkuu.. Joko olen raskaana tai sitten se kilppari tosiaan äksyilee tai molemmat. Näitä oireita ei voi kuvitella ;-) Jäseniä kolottelee, nenän limakalvot tosi kuivat, sitä lämpöä (en oo nyt mitannu) ja aamulla sai juosta vessaan aikas sähäkästi.
Väsyttää ihan sikana, mutta se johtuu ihan muusta.. Tänään tarvis kyllä päikkärit vetästä, mutta hommia on niin tajuttomasti.

Täytyy lähteä ulkotöihin piristymään...

Tehis