EX-KERMIT 26 toukokuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja senora
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Taitaa taas metsäpaloa pukata, kun meni piipaat torvet soiden just..

Silmät jäi ulos, niin kirkasta. Lehtee tos yritin lukea, kun Tee viihtyy itekseen Tomi Traktorileikkinsä kanssa..

Jaa Kaprikselle sitte koopee ykköstä tyrkkäs. Varmaan oli ihan odotettua?

Tosiaan on tullut jokunen viinilasillinen otettua, vaikka imetinkin. SIis justiin illalla tai sitte heti imetyksen jälkeen. Järki kun on kädessä sen viinilasin lisäksi, niin eiköhän se tosiaan ole ok. Eikä tämä liity nyt Kapriksen kaljapullosuunnitelmiin tämä kommentti ;)

Pitäisköhän (oliskohan pitänyt) jättää tvlupamaksu maksamatta, jos sillä sais vaikka isännästä enempi irti, kuten Tehis? Meinaan, että jos tulisivat hakemaan laitteet pois valtion puolesta :)

Niksulla ollut ikävä hammaslääkärikokemus. Tai ei kai ne ikinä mukavia voi ollakaan! Mulla tosiaan on alkava reikä (heh, yläpäässä reikä suurenee ja alapäässä taitaa kasvaa umpeen, hih), mutta ei kuulemma vielä tarvi paikata?? Muuten kiva, mutta kun se vihloo, kun joku pehmee karkki tms. uppoo sinne :/

Jep, levottomat jalat..

PIti tulla jo jauhelihaa paistamaan. Vähän jäi vielä kesken.. Pakko hankkia tonne terassin nurkkaan kattoon joku ötököidentappovehje. On aivan sairaasti tota itteään noissa ikkunoissa.
Tänään syödään makaronipataa. Lasten lempparia! Siis makaronilaatikkomössöä ilman munamaitoa ja uunia. Reilusti mausteita. Tummaa makaronia, niin on suht terveellistäkin. Edullista arkiruokaa.

Hahaa, Kapris kärisee :-) Taitaa olla jo kaunistunutta läskiä siellä ja palomiehet innostuneet..
Omppu, suosittelen tota lupamaksun maksamatta jättämistä!
Tosin meillä ei kyllä telkkariaikanakaan ollut sen asian kans ongelmia. VÄhän oli välillä sitä, että molemmat katottiin omaamme eri huoneissa. Nykyisin yhteinen hetki alkaa sillä, kun katotaan ne uutiset netistä ja sitten istuskellaan&rupatellaan.

Melkoinen raskaanaolotila täällä taas päällä :-( Siis aivan niin kuin olis kuumetta. Hiukan kyllä lämmöt onkin tavallista korkeammalla, mittasin pirruuttani.

Tehis

joo minä täällä käryän...hirveesti koitan aurinkorasvaa laittaa, mut silti punottaa.
pakko mennä varjoon istuun.

ja saa onnitella kp1,vaikken kyl ois halunnut vielä tädin palaavan - seuraavaksi loppuelämäksi.. tai no ehkä vaihdevuosiin asti - blaah!

ja voi kääks. naapuri (mies 60v) alko soittaan kitaraa ja laulaa takaovi auki. ei mitään hirmu kaunista kuunneltavaa...

Erittäin hyvin tultiin juttuun uuden terkan kanssa:) Oikein helpottunut olo on... Ymmärsi miksi en halunnut tälle entiselle enää mennä. Keppikselläkin kaikki hyvin. Verenpaineet oli 132/81, pissa puhdas ja painoa tullut 300g. Hemppa oli 152!!!

Niksulla yhtä hyvä hammas kuin minullakin. Olen pyytänyt lääkäriä repimään sen irti, kun en jaksa kokoajan juosta hammaslääkärissä. Mutta hammasta ei kuulemma voida ottaa pois, koska voisi vaikuttaa liikaa purentaan. Tsemppiä purukaluston hoitamiseen!

Hieman väärin ymmärsin Tehiksen tekstin miehen reissusta. Vähän aikaa pähkäilin, että miksi se mies sinne Kiinan jonkun kaverin tarvitsee..:)

gia

Ei ihme Gia, jos mun tekstejä väärin vähän tulkitsee. Yleensä mun ajatus menee nopeempaa ku sormet, joten tulos sen mukaista.
Hieno juttu, että synkkas terkan kanssa.

Niin, siis eihän se ihme ole, jos kuumeinen olo on.
36,9 näyttää mittari ja normaalisti 36,3-36,4. Kipee en kyllä ole.

Sori, pitää kiitää taas.
Niksulle unohdin tuumata, että ikävä juttu nuo hammashommat :-(

KUUMA!!!

hyvä juttu kun Gian terkka oli nyt kiva! ja tosi hyvä hemppa sulla on!

jaa-a... tehis??? mites ois uudet testailut? tai sit sul on ovis ollut (taas ;D) ja luteaalivaihe päällä...

Kuukausi on hyvä testausväli :-) Eiköhän se täti pölähdä paikalle ennen sitä!

Tehis ja kuusi lasta ;-) (lainalapsia pari)

P.S. Tuli mieleen tosta kuudesta lapsesta, että mun äidiltä pääsi kiva lipsahdus kirkon penkillä niissä hautajaisissa. Tuumas, että oishan se ollu aikamoista siellä kirkossa viiden kanssa :-D Meinaskohan, ettei isäntäkään osaa käyttäytyä vai aatteleeko meitä viisilapsisena perheenä.

Huh oli pakko tulla välillä huilaamaan sisälle. Olenkin tuossa rehkinyt ja kyykkinyt lähes koko päivän. Nyt meinaa massua heittää kovaksi. Periaatteessa 9 havua istuttanut, muutama vaihtoi vaan paikkaa ja sit laitoin jokusen uuden. Nyt olen tyytyväinen, että sain ne tehtyä. Sit vielä vähän maalailin (siis aidan kyllästetyt tolpat, joita ei voinut viime vuonna vielä maalata. Niitä oli noin 10 tolppaa jäljellä)

Kaprikselle kp1 onnittelut. Mä en myöskään ole menkkoja kaivannut yhtään tässä odotus aikanakaan :) Suorastaan ihanaa :)
Siellä on grillattu itseään.

Ja mitäs me nyt taas Tehiksen kanssa tehdään. Uusinta testin teko voisi olla ihan paikallaan!!!!!Johan tässä menee yöunet kun miettii sun oireita.....

Gialla mukavat neuvolakuulumiset kaikinpuolin. Tosi hyvä juttu.

Niksulle tsemppiä hampaan kanssa

Gallup: kuinka hyvin te rusketutte????

Mä en kovin helposti. En mä koskaan tule mitenkään älyttömän ruskeaksi vaikka makaisin auringossa kuinka. Ja loppupelissä varsinainen auringonotto on aika tylsää ja hikistä puuhaa. Ennemmin samalla touhuilen pihalla jotain. Juu siitä tulikin mieleen. Viime kesänä biksut päällä keräsin voikukkia sillä kerääjällä monta tuntia. Arvatkaa oliko selkä ja takareidet hiukan punakat illalla. (rasvaa en yleensä hirveästi käytä)

Niin ja parin vuoden ajan ylähuulen päälleon alkanut ilmestymään auringosta ns maksaläiskää. Nyt odotusaikana näyttää poskipäätkin reagoivan jonkin verran. Jatietty pisamia tulee joka kesä.

Mitäköhän seuraavaksi menisi puuhastelemaan?????

Nythän täällä ollaan kusi sukassa...... Olin äsken kontillani askareissani terassilla ja jotain lorahti housuun. Kipitin vessaan ja sit ei lisää tullut mitään. No menin takaisin terassille ja taas lorahti. Nyt sit ihmetellään..... ja parasta kaikessa,että miehen olisi pakko osallistua vielä huomisen päivän ohjelmaan eli huomenna vasta klo 16 jälkeen pääsisi ajelemaan kotiin.

Kääkkis Katzu!!! Jokohan se on menoa?

Galluppiin. Ennen vanhaan rusketuin tosi helposti enkä palanut mutta nyt vanhempana jostain kumman syystä palan helpommin. Onkohan sitä ollu liikaa auringossa niin iho on herkistyny???

Apua Katzu! Lapsivettä!
(hän sanoo rauhallisesti, että ei hermostuta pian synnyttävää äitiä) =)
Jos vielä lorahtelee, niin hän soittaa sitten kätilölle.

:) Johanna

Huissan Katzu! Laita side ja seuraile tilannetta. Jos lorahdukset tuoksahtavat imelälle ja side kastuu oikein kunnolla, niin silloin on kyse mitä todennäköisimmin lapsivedestä. Jännää! Heh, oletkohan sä musta hevonen ja kiilaat takavasemmalta Gian ohitse. Toivottavasti Nöpö kuitenkin odottaisi isukin kotiin tuloon asti!

Minervalle lämpöinen lohtuhalaus ja pahoittelut kokemastasi keskenmenosta! Tervetuloa kirjoittelemaan tänne ja tuonne suljetulle.

Ihana kuulla, että Pikku2:n mies oli avannut suunsa. Toivottavasti saatte puhdistettua ilmaa oikein kunnolla. Tsemppiä!
Kaprikselle myös kovasti tsemppejä parisuhteen karikoihin! Ja onnea koopee ykkösestä!

Tehis kyseli meidän asuntokuvioista. Paritalo hylättiin koska siinä oli niin kalliit sähkökulut kun kyseessä oli sähkölämmitteinen asunto. Sitä paitsi ei viitsi ottaa sitä riskiä, että naapuriasunto tulisi myyntiin ja anoppi keksisi muuttaa siihen.... =D

Kävin iltapäivällä juttelemassa pomon kanssa ja keskustelu oli oikein hedelmällinen. Sanoin avoimesti, että suuri tekijä tällä hetkellä on palkka, kerta meidän perheen kulut nousevat todella paljon mun töihin paluun myötä. Haastavampia tehtäviä ja asiantuntijan paikka olisi mitä todennäköisemmin luvassa, mutta palkka-asiaan hän ei osannut sanoa juuta eikä jaata. No, ensi viikolla ollaan toivon mukaan viisaampia.

Poitsulin nukahtamisesta ei meinannut tulla tänään mitään kun pikkuherra nousi ihan koko ajan konttausasentoon itseään heijaamaan. Puoliunessa, silmät ummessa hetkutteli siinä ja imi samalla soittorasiansa häntää (on lehmän mallinen). Höpsö poika. =) Konttausasentoon hän ei kuitenkaan vielä nouse muuta kuin sängyssä.

Höpsöistä pojista tuli mieleen Tuulin M, jolla oli aikasta hassu ilme ensimmäisen perunalusikallisen jälkeen. Siitä se lähtee. =)

Ihime-Tirpasta oli tosi suloisia kuvia suljetulla! Johan tässä vauvakuume nousee....

Mutta nyt on mentävä valmistautumaan huomiseen. Lähdetään seurakunnan retkelle lähisaareen.

Hyvät yöt ja kauniita unia!

Hih.. Tuleekohan tosiaan Katzulle lähtö.. Jännittää:) Pitää meitä sitten ajan tasalla!

Joo täällä on kaikki supistukset jossain huitsin nevadassa eikä muutenkaan tunnu yhtään siltä, että pitäisi synnytykseen valmistua.. Taitaa Keppiksellä olla turhan hyvät oltavat.

Toivottavasti Jazzin poppoo löytäsi mieleisen asunnon. Omakotitalosta täälläkin haaveillaan, mutta taitaa mennä tuo projekti muutaman vuoden päähän.

Rusketusgallup: Rusketun suht hyvin, mutta en jaksa olla suorassa auringon paisteessa pitkään. Tulee helposti huono-olo.. Niin kuin Katzu mainitsi niin jotain tekemistä täytyy olla.

Tänään vedin tahtojen taistelut koiran kanssa. Se oli jostain löytänyt persikan kiven ja sitä sitten mussutti menemään. Ei ollut järin yhteistyöhaluinen pois antamisessa.. Saattoi olla aika koominen näky kun toinen yrittää paeta sängyn alle ja minä lyllerrän perässä ja huudan että tänne se kivi..

gia

Siis apua noiko se Katzu sitten lähtee tyynen rauhallisesti synnyttämään ;) Ihan kämmenet hikoaa jännityksestä täällä! Tsemppiä matkaan ja terkkuja Nöpölle ;) Voi itkut, jos sun miehes ei nyt ehdi mukaan!

Nyt ei ehdi muuta...........

Tuuli

Katzuhan ei siis tätä nyt sitten näe enää, kun on matkalla
tarkistettavaksi ja ehkä jopa synnyttämään,
mutta mä toivon, että isukki sitten lähtee hetimiten tulemaan ja ehtii mukaan!!

Ihanaa, jos nyt onkin tosi kyseessä ja Katzulla on pian vauva sylissä!!

Johanna taas.

Hui! Joko se Katzu pääsee jo synnyttämään?? Laitoin just hänelle viestiä, et saa ilmoitella kuinka siellä käy. Odottelee kuulemma kaveriaan ja supistelee.. Nyt mua kyllä vähän jännittää!

Mitähän mulla olikaan..meni patsmat sekaisin uutisista..

No palailen myöhemmin..ja tuun kertoo, jos jotain uutta Katzulta..

Voi kääks ja vääks. Nyt kyllä rupesi jännittämään Katzun puolesta tosi paljon! Taitaa tehdä kuten tuossa jokunen aika sitten uhosi, kiilaa Gian ohi ja synnyttää tytön. =) Huisin jännää. Hurjasti tsemppejä!

Gialle lähettelen täältä suppareita! Katzulle ei oikein uskalla, että mieskin ehtisi mukaan synntykseen.
Mikä sulla Gia on vointi ja olotila? Et ole ainakaan hetkeen valitellut mitään liitoskipuja ja neuvolakuulumiset olivat hyvät. Toivottavasti olo on ok ja pystyt nauttimaan hetkistä ennen Keppiksen syntymää.
Susta oli tosi söpö peikkotyttökuva suljetulla. =) Ihanan tuuhea ja tumma tukka.

Pikku ÄssÄ oli myös tosi hellunen. Suljetulla oli taasen paljon ihania kuvia!

Ja myös ikäviä juttuja, todella järkyttävä tarina elävästä elämästä Kapriksen tuttavapiirissä!!!!

Mites Sonian iskias? Toivottavasti ei kovasti enää vaivaa.
Johannalla ensi viikolla rakenneultra, tsemppiä sen odotteluun.

Jaha, mies tuli kotio työkeikalta. Eiku sitä viihdyttämään, josta tulikin mieleen ettei meillä ole vielä aloitettu siedätyshoitoa...!!! Pari päivää sitten ehdotin eikä silloin kelvannut herralle. Uskomatonta. =) No, ei kai ne ukotkaan ihan napista painamalla syty... vaikka tosin välillä tuntuu ettei siitä napistakaan tarvitse painaa.

Tulipa yht'äkkiä mieleen, että Kapris kyseli mun herkuttomuudesta. En ole täysin kieltäytynyt herkuista, mutten syö niitä enää joka päivä. Viikonloppuisin olen syönyt vähän vapaammin. Harjoittelen ns. normaalia elämää ja ruokarytmiä ja hyvin on mennyt toistaiseksi. Pari kiloa on tippunut paino tässä muutaman viikon aikana, vaikken nyt varsinaisesti laihduta.

Mutta nyt mä meen. Terkkuja ja vilkutuksia kaikille!

Alkoi tämä aulavahdin väijyvuoro, kun iskä lähti reissuun. Lentelee taas aamulla aikaisin. Ajattelin tän väijyajankin käyttää kurkistamiseen tänne lasten koneelta..
Ja mitä mitä mitä silmäni näkevätkään?!?!
Siis se Katzu meinaa vissiin nyt sen tytön pyöräyttää etuajassa ja näyttää meille kaikille piiiiiitkäääää nenua :-)
Ihan hirmusesti tsemppiä matkaan, vaikket enää ehkä luekaan. Oi joi, taas saadaan jännätä, jippitijiiii.

Ajattelin muuten Jazz tuota riskiä sillon, kun asuntoasioista viimeksi kirjottelit :-) Tosiaan parempi ehkä paritaloista pysyä erossa, hihii.
Niin, kyllähän ne haastavammat hommatkin lämmittää, mutta kyllä se palkan lisä vielä enempi.. Toivottavasti saisit nyt kaikki palikat paikalleen!
Meillä hoolla vähän samaa probleemaa nyt tuon konttausasennon kanssa kuin Ämmällä. Nytkin pidin tiukasti kainalossa, että sain nukahtamaan. Muuten on koko ajan vatsallaan ja kontillaan..
Minäkin käväsin pomoa pikamoikkaamassa. Anoin sitä hoitovapaata vuoden loppuun. Mitenkähän tuo äippäloma sit alkais, jos nyt ois raskaana? ;-) Täytyypä käydä laskurilla. Ei kait mene päällekkäin.. Ja varsan selkää katkotaan taas, että rutina käy!
Iski meinaan vauvakuume samalla. Oli yksi kokous tuolla työpaikalla ja siellä oli 5vkon ikäinen vauveli, nyyh :') En mä tosissaan, kai...
Pikkusisko nauroi muuten ihan vääränä, kun hälle kerroin meidän ehkäisyfilosofian. Eli ei olla päätetty vielä jatkosta ja sillä aikaa ollaan ilman ehkäisyä, kun tätä päätöstä pähkäillään. Totesin vaan, että seuraa vatsan seutua. En aio ennen puoliväliä kertoa, jos niin käy.. :-) Meinas vaan, että mitä se tiirailu auttaa, kun ei se kumminkaan näy!

Tuulin Ämmän ilme oli kyllä aivan huippu! ;-) Et oo äiti tosissas!

Yläkerta ihan hiljainen, joten siirryn alas pyykkien kimppuun ja saatanpa vielä palailla. Pitäis kyllä yksi puhelukin soitella ja sopia niitä yksiä treffejä vielä loppuviikolle..