EX-KERMIT 25 - huhtikuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yötä!

Valtavasti onnea Senoralle. miehelle ja tuoreelle prinsessalle lähipäiviin sekä päiviin eteenpäin !!!

Täällä valitusvirsi jatkuu.. Kiitos muuten monista kommenteista kännykkäviestiasiaan.. Tuntui mukavalta "kai" lukea, että toiset on painineet joskus samaisen ongelman kanssa.. Siis meilläkin oli suhteen alkuvaiheessa jonkinlainen kriisi miehen ex-tyttöystävän viestien kanssa, mutta siitä selvittiin.. Se kyllä nakersi luottamusta aika lailla ja jotenkin tuntuu, että kerran loukattu aina loukattu..

Jotenkin tuntuu niin epäreilulta, että kaikki oli taas hyvin.. ilmeisesti liiankin hyvin kun piti tulla tällasta turhaa kärhämää..

Taitaa tulla vielä toinenkin sohvayö.. No, yritin tänään touhuta täällä kotona. Lämmitin uunin sekä takan tuolla aitalla.. Ulkoilutin petivaatteita sekä vaihdoin puhtaa lakanat + pesin likaiset.. käytin molemmat muksut kerhoissa.. Esikoinen oli sen kolme tuntia omassa kerhossaan ja Siirin kanssa käytiin MLL:n perhekahvilassa.. Leivoin vähän sitä perhekahvilaa varten niitä lepuskoita + aamulla vielä pari pellillistä viinereitä.. nam..

Illansuussa käytiin koko perhe paistamassa makkaraa ja ihmettelemässä papan uutta traktoria.. isäntä siinä sitten otti muutaman oluen, joo.. itse kävin sille niitä kaupasta ostamassa..

Tuli kyllä loppuillasta niin paha olo, että oksat pois.. Olen yrittänyt saada tätä huushollia pikkuhiljaa siedettävään kuntoon.. Siis lähinnä ettei tarvii vieraita käännyttää jo ovelta takaisin.. ; ( Isäntä täyttää parhaan kykynsä mukaan kaikki minun päivällä raivaamat pöydät/tuolit kun tulee töistä kotiin..

Isäntä raivostui minun raivonpuuskalleni ja visko jopa vessassa sideroskiksen sisällön pitkin vessaa.. ja tiuski kaupan päälle, että enkö vois tehä noille haiseville kääröille mitään.. Itkua väänsin siinä sitten lasten nähden kun oli juuri keskiviikkona kyseisenkin roskiksen tyhjentänyt.. Kyllä tuntuu taas ylitsepääsemättömän vaikealta.

Olo on aika epäreilu kun kuuntelen kuorsaavaa/oluelle haisevaa miestä puhtaissa lakanoissa ja itse kömmin sohvalle. No, onhan ne sohvankin tyynyt ja täkit käyneet ulkoilemassa.. ; )

Nyt, jos ei huomenna tule anteeksipyyntöä niin tulee kyllä mukavat pari viikkoa lasten kanssa yksin. Isäntä lähtee kahdeksi viikoksi Helsinkiin yksilölliseen selkäkuntoutukseen.. Katkeaahan se kuntoutus pariin otteeseen.. siis wappu ja 3. päivä lauantaina hautajaisiin..

Joo, nekin vielä. Isännän entinen valmentaja kuoli reilu viikko sitten syöpään. Minähän ne hommaan kukat ja vaatteet koko perheelle.. + runoilin meidän kukkalaitteen muisrovärssyn kun sekin oli oltava tietynlainen.. ja arvatkaa vaan kuka sen vielä joutuu siellä hautajaisissa lukemaan..

Jotenkin sitä vaan toivos joskus kiitoksen sanan..

Lapsukaisille ei kuulu mitään uutta.. Siirillä kädet nousi oikein pään yläpuolelle kun esitteli kerhossa miten kontataan.. kyllä siellä äitejä hymyilytti..

Öitä.. Pikku2, joka kömpii sohvalle..

Pikku2, joskus tuntuu siltä, että me holhotaan ja huolehditaan miehet pilalle. Se on jotenkin sanomattakin selvää, että kaikki mikä liittyy taloudenhoitoon tai lapsiin, kuuluu naiselle. Mun mies on viimeksi ollut lasten kanssa viikonlopun kolmistaan lokakuussa, kun olin siellä teatteripäivillä. Viikko silloin tällöin tekis oikein hyvää. Tämä, että mä pärjään lasten kanssa viikkojankin yksin, on sille ihan itsestäänselvyys.
Täten tilaan joka huusholliin yhden dr. Philin. Tai vastaavan, ei tarvi olla isokokoinen teksasilainen, voi olla ihan suomalainenkin. =) Joskus dr Philin neuvot ja habitus lyö mulla yli, mutta yleisesti ottaen siinä ukossa on mahtavaa se, että se ymmärtää naista. Rouvansa Robin on opettanut hänet hyvin. Dr. Phil sanoisi suomalaisille epäkiitollisille itsekkäille miehille, että "what are you thinking?!"
Nosta pikku2 nokka kohti taivasta ja näytä sille ukollesi närhen munat. Mutta tee se rauhallisesti, niin ei pääse raivoamaan raivoamisesta. Se on mahtavaa, että pidät kämpän siistinä, mutta siivoa tästä lähtien vain lastesi ja itsesi takia, jos ukko ei tajua olla kiitollinen, niin miksi nähdä kaikki se vaiva hänen takiaan? Ja kaljaa ostamalla suurinpiirtein palkitsit hänet riidasta. Toisin, pata kattilaa soimaa, mä välillä raivoan kunnioituksen puutetta ja seuraavassa hetkessä jo suurinpiirtein kerjään sitä. Missä on naisellinen ylpeys kysynpähän vaan??
No juu, melkoinen parisuhderomaani tähän aamuun. Ehkä tästä tekstistä huomaa sen, että tämä asia nostaa mulla karvat pystyyn ja että kokemusta löytyy. :0)
Tsemppiä Pikku2!

Johanna 15+0!!

Huomenta

Onpas outoa kun ei ole Senoran kommentteja :) No kunhan pääsevät Ihimeen kanssa kotiin, niin eiköhän sitä koneellekin taas ehdi. Onkohan se Senoran mies malttanut pitää varpajaiset??? :)

Niin eilen treffattiin Ninnin kanssa ja oli mukava kyläily. Puhuttiin, että pitäisi yrittää järkätä se koko porukan tapaaminenkin (tai siis ketkä nyt paikalle pääsisivät). Olisi ihan kiva nähdä muitakin livenä.

Eilen en paljoa ehtnyt koneella istumaan. Tekee miele tönöttää pihalla ja nauttia aurinkoisesta ilmasta. Näyttäisi tulevan tästäkin päivästä hieno ja ensi viikolla lupailtu peräti 20 astetta.

Pikku2:lla rankkaa miehen kanssa. Toivotaan, että saatte asianne kuntoon. Muista olla vahva äläkä taivu liian helposti miehen tahtoon. Joo joskus helpommin sanottu kuin tehty. Miehet tuppaavat pitäämään monia asioita liiankin itsestään selvinä.

No nyt en meinaa muistaa mitä tuolla edellisellä sivulla luki!!!

Ai niin ainakin Gia kirjoitti anopista. No olisin kyllä minäkin suuttunut tuossa vaiheessa.

Täällä tuli eilen täyteen 33+0. Jonkin verran alkanut tulemaan kavereilta kyselyjä,että kuinka kauan meinaan olla yhdessä kasassa. Voi kun osaisikin vastata :)

Nyt taidan mennä puuhastelemaan jotain sisähommia,ennen kuin pääsen ulos.

Aurinkoista ja makoisaa viikonloppua kaikille

Oli olevinaan vaikka mitä sanottavaa, mut nyt kun alkaa kirjottamaan ei muistakaan mitään!

Pikku2..Miehet osaavat toisinaan olla rasittavia! Sun pitäis tosiaankin saada parempaa kohtelua, kukaan ei ansaitse tollasta käytöstä. Toivottavasti saatte asiat selvitettyä!

Omaa miestä on kyllä pakko kehua, on jo aika hyvin oppinut tavoille. Mutta koska on mies, niin ottaahan se aika ajoin päähän.. Ja luulenpa, että jos mies ois ihan täydellisen kiltti aina, niin eihän sitä jaksais katsella :) ..koska olisi sitten liian tylsä..

Jazzin ja Ompun ja muidenkin pitäisi mun mielestä hankkia joku oma säännöllinen harrastus! Vai joko teillä on? Itse oon ottanut tavoitteeksi käydä 2x viikossa salilla. Ostin jo uuden 10xkortinkin. Tekee hyvää päästä aika ajoin yksin ilman lapsia pois kotoa, muuallekin kuin kauppaan.

Gialla oli kyllä aika ilkeä anoppi!

Milloin sulle Katzu ois sopinutkaan se mistä puhuttiin?..tuo isompi tyttö kun siinä häselsi niin en nyt enää millään muista. Niin ja muista myös levätä! Eihän koko ajan tarvitse olla jotain puuhastelemassa.
Olisi kyllä kiva tavata muitakin. Elikkäs täytyisi alkaa järkkäämään niitä treffejä..

Ai niin mullekin tarttui se huoneitten vaihto, Tehis ainakin vaihteli.. Vaihdettiin sängyt tyttöjen leikkihuoneeseen. Saatiin sinne sängyt niin, et pinnis on meidän sängyssä kiinni, joten voin pikkuhiljaa totuttaa tuota kakkosta siihen..Ei ole yhtään yötä nukkunut vielä siinä, eikä kyllä päikkäreitäkään.. Toisaalta on niin ihanaa, kun nukkuu mun vieressä..

Mut nyt täytyy mennä..

Ninnille: ensi viikko vapun vuoksi jo täysi ohjelmaa, mutta sitten seuraavasta viikosta eteenpäin minulla on aikaa :) Oikeastaan muita sovittuja juttuja ei ole kuin neuvolassa käynnit.

Nyt pois täältä koneelta............

GRRRR nousee niskakarvat pystyyn täälläkin kun luin Pikku2 kuulumisia X(
Minä kyllä vaatisin asiallisen keskustelun tilanteesta tai lähtis ukko ulkoruokintaan niska-pers-otteella... VOIMIA pikku2!

höm,taidan olla melkonen pirttihirmu, kun meillä ei ole ukolle viidentähden palvelua... Mä odotan miehen osallistuvan perheen pyörittämiseen, ja niin tuo on tehnykki. Mutta omapa tuo tienny millasen "hirmun" on eukokseen ottanu xD

Horoskooppigallua tais muuten olla: me ollaan kuopusta lukuunottamatta kaikki leijonia, tää "erilainen nuori" on neitsyt =)

Tää hirmu lähtee nyt jatkamaan eilen alotettua siivous+ikkunanpesuprojektia, tänään vuorossa yläkerta

aurinkoista päivää kaikille toivottaapi ÄssÄ

Senoralle ja miehelleen suuren suuret onnittelut pienen prinsessan syntymän johdosta!Ihana ihime on nyt vihdoin saapunut suureen maailmaan =)

Kyynel silmäkulmassa,
Tiuhti

Vilkutukset kaikille ihanaisille tässä ketjussa =)
(Kävin tuonne suljetulle puolelle laittamassa omia kuulumisia...)

Senoralta terkkuja kaikille: neiti on yöpynyt hoitajien huomassa, jotta tuore äippä on saanut huilattua. Sokerit ovat vähän alhaalla, joten saa lisäksi pullosta maitoa. Ainakin yksi pilkkikaveri on yllätetty : on siis aamusella soitellut osallistumaan pilkkikisoihin ja kovasti on hämmästynyt kun on kuullut miksei juuri nyt onnistu..=) Ainakin veljenpojat ovat pitäneet varpajaisia... Ja neidin sokerit juur olleet 3,6; näin ilmoitti Senora juurikin.

Siinäpä referoidusti. Omaan napaan ei ihmeitä. Naapurusto säästyi palolta...=) Nyt lienee parantelevat oloansa sisätiloissa, kun eivät ole mitään ihmeitä ulkosalla ainakaan vielä keksinyt... Taidanpa painua haravoimaan.

Helteistä päivää! Upeeta..

Kiitos Niksulle Senoran terkuista. Kiva kuulla, että siellä on kaikki ok ja äiskäkin saanut levätä. Ja yllättämäänkin vielä päässyt :)

Katzun ja Ninnin trehvit olleet ilmeisen onnistuneet, kiva!! Olis tosiaan joo mukava tavata porukalla.. mä oon vaan niin huono mitään järjestämään ja edes lähtemään..

Pikku2:lle edelleen niitä rutistuksia ja tsemppiä, että saatte asiat halki. Jospa saisitte vähän kahden keskistä aikaa, että voisitte jutella? Meillä onneksi mies osallistuu kotitöihin ja joskus tuntuu, että on vähän yli-innokaskin! Hoputtaa muakin siivoomaan, voitteko kuvitella.. Tuulille tästä mainitsinkin muistaakseni, että naapurin rouvan kanssa puhutaan mun miehestä vaimona =) Ei mut välillä ärsyttää, kun yks hinkkaa keittiötä ja odottaa munkin osallistuvan ja jos just sillon ei sattuis yhtään huvittamaan... Kerranki pyysin, että antais teelle vellin, niin eiku tää keittiö.. sanoin, että kumpi on tärkeempi, ruokkia huutava lapsi vai hinkata jotai helvetin tiskipöytää.

Isäntä on piakkoin vapautumassa edustustehtävistään ja sitte tulee ne hemmetin aika-ajot. Meinattiin mennä illalla oikein "ulos" syömään.. katotaan nytte. Aamusta lähin teen kanssa mun äidille, tai oikeestaan sen miesystävälle tänne meidän pitäjään. Ulkona tuli siis muutama tunti oltua. Tais tulla rusketusrajatkin! tee simahti uudelleen kun kotiuduttiin.

Täällä laitettiin sit tammikuun vauvan hakemukset eilen vetämään ;) No, ei kyl tarttis tulla, jos totta puhutaan. Ilta oli muutenkin mukava ja illallisvieraskin viihtyi puolille öin. Tuli pari lasillista kumottua ja se taas vahvisti käsitystä, että ihan hyvin voisin luopua koko aineesta. Ihan ku olis krapula tullu niistäki.. Nii, imetin siis teen ensin ja sitte se otti, JIPPII, pullosta 160 ml velliä ihan heittämällä!! Nukkuikin jopa neljään sitte, kiva. Ite heräsin tietty jo kolmen jälkeen kattelemaan kelloa, että eikös se jo herää. Ja tee nukkui siis ekaa kertaa omassa huoneessaan yksin.

Että näin.l

Ompulla päinhän on hyvät kelit, kun rusketusraidatkin olet saanut. Täällä käy viima vielä sen verran, että tarvii takkia käyttää, mutta kokoajan kelit tietty lämpenee. Toivottavasti illallissuunnitelmat onnistuu!

Täällä anoppi-draama vaan jatkuu.. Tänään se sitten soitti miehelle ja riskas taas palvelusta. Mies sitten sanoi, että tuu auttamaan niiden ikkunoiden kanssa niin autan. No anoppi tietty tuumas, että en nyt jaksa, mutta sinun on pakko auttaa minua. Sanoin miehelle, että et tasan auta, joku järki pitää tässäkin hommassa olla. Kuulostan varmaan kunnon pirttihirmulta, mutta mies oli kyllä samalla linjalla.. Hyvä mun anoppi on muuten, mutta tällaisissa jutuissa tuppaa vaan ärsyttämään..

Pikku2 täältäkin tsempitykset! Katzun kanssa olen samoilla linjoilla, että puolensa täytyy pitää. Jos toinen kohtelee väärin niin siihen ei saa alistua. Jaksamisia!!

Sonialle onnittelut pyöreistä viikoista ja puolivälin ylityksestä! Jokos on äitiyshousut päässeet käyttöön vai mahtuuko omat vaatteet vielä?

gia

Saman neuvon antaisin Pikku2:lle kuin edellisetkin. Tee miehelles selväksi, ettet siedä tuollaista kohtelua! Tuon jälkeen meillä mies menis varmaan yksin hautajaisiinkin pitämään itse kirjoittamansa puheen.

Sun miehes huomaa, että eihän tästä mitään seurannut.... Ässän kans samoilla linjoilla, jos ei suostu keskustelemaan asioista...

Helppohan se on täältä neuvoa mitä tehdä, mutta ei sun tosiaankaan kannata ottaa kaikkea p***aa vastaan!

Kiva kuulla, että katzun ja Ninnin treffit oli onnistuneet :) Ja uudetkin on suunnitteilla...

Gia, oon pitäny jo jonku aikaa äitiyshousuja kun muut puristaa inhottavasti. Yksiä kokeilin (tavallisia) viikko sitten ja olis menny kii, puristi vaan ikävästi. Eilen kokeilin uudestaan niin ei puhettakaan... :)
Tytöstä ei tässä vaiheessa vielä huomannut mitään, oikeen odotti mahan kasvua :D

Kyläilin kaverilla torstaina, hän kokeili mun mahaa kun epäili siellä vauvan olevan... tunnustin. Meinas, että pieni on maha... ei minusta :)
Eipä tuota aina muista olevansakaan raskaana, välillä ihan säikähtää kun huomaa, että on jossain ihmeellisessä asennossa... mitähän siellä mahassa tästä tykätään :D

Miehen entisen työkaverin vaimo oli saanu kans tytön eilen tai tänään, melkeen 2 viikkoa odottivat yli lasketun ajan :)

Täytyi tulla vielä tänne kurkkaamaan. Olen ollut oikeastaan koko päivän pihalla. Toppi päällä tarkeni kummasti, itseasiassa välillä meinasi olla todella kuuma. Nyt olisi koko piha haravoitu ja pesin myös suihkualtaan puhtaaksi. Myös koristekaivon laiton "kesäkuntoon". Hissukseen kun teki ja välillä istuin, niin ei mitään ongelmia. Ei alkanut yhtään supistelemaan tms.
Mies lähti yöksi töihin ja minä menen kohta saunaan rentoutumaan. Täytyy oikein nautiskella.Sit töllöä katsomaan loppu illaksi.

Sonia alkaa "paljastumaan" :)

Voi vitsi Gian anopin kanssa. Onneksi miehesi on kanssasi samoilla linjoilla asian suhteen. Helposti voisi mies mennä äitinsä puolelle.

Heips taas ja aamulla viimeistään taas putkahdan linjoille :)

No ni, Rossossa käyty. Kyllä se kuulkaa onnistuu pippuripihvin syöminen ja yhtäaikainen vauvan imettäminen yms viihdytys :) Välillä oli kyllä tuskanhiki...

Gialle sanon samaa, että onneksi miehesi on samalla linjalla kanssasi. On ihan kauheeta olla eri puolella miehen ja anopin kanssa. Onneks hyvin hyvin harvoin näin on päässy käymään.

Hetken aikaa piti miettiä tuota Katzun koristekaivoa.. itseasiassa mietin sitä vieläkin =)!

Pitää muuten ehdottomasti jatkojalostaa tuota Ninnin ehdottamaa omaa harrastusta. Lenkkeilyä harrastaisin kyllä mielelläni, täytyy katsoa, alkaisko onnistumaan. Olis vaan käytännössä iltapainotteista ja sitten on noi poikien iltatouhut. Mutta, pienellä suunnittelulla.. Kiitos huolenpidosta :)!

Täällä on vieläkin -16 astetta varjossa! Eiku siis PLUS!!

Pikaisesti lueskelemassa kuulumiset, ettei ihan kärryiltä putoa viikonlopun aikana..

Päällimmäisenä jäi lukemasta mieleen, että Omppulassa pikku kuohareissa tammivauvaa väsäilty ;-)
Anopit ja oliot kiehuttaa eli kohtullisen normaalilla tolalla ex-kermittien elämä!
Mullakin kiehuttaa, mutta siitä myöhemmin... Ja liittyy isompien kouluun&opettajiin TAAS.

Mieletön keli kyllä tänään ollu. Täällä isompi neiti sai päähänsä, että pitää saada pieni kasvimaa. No sitä sitten tehtiin.. Eihän näillä keleillä nyt sisäsiivouksia kukaan voi tehdä!
Palaillaan paremmalla ajalla taas joskus... Tiistaina tulevat sitten appivanhemmat, jippii :-D

Tehis

Senoralle ja koko perheelle sylintäydeltä onnea!!!!! Aivan mahtavaa! :D

Täällä ei ihmeitä, neiti kasvaa ja vahvistuu ja meillä on miehen kanssa jo kamala vauvakuume.... ;) Miten sitä jaksaa loppuvuoteen odottaa?!

Taitaa olla pääosa ex-kermiteistä ulkohommissa viihtyvää mallia, sen verran rauhallista täällä on viime aikoina ollut. Ihimeen maailmaantuloa tietty lukuunottamatta. Mulla meni noi haravoinnit vähän myöhäiseksi, kun päivällä tulla paukahti vieraita just kun olin kiskonut haravointitamineet niskaan...=/ No, siinä sitten kaffeteltiin ja sit lähdettiin koko perheen voimin kauppaan. Haravoimaan läksin sitten ruuan jälkeen. Kiva heilua haravan kanssa kun oli ensin mättänyt kaksin käsin sapuskaa naamariin... Isäntä ja esikko pillasivat (=esikko ei oikein hanskaa sanaa grillata ja on sit luovasti muokannut ko. termin uudelleen...) terassilla, nam ja maiskis... Meillä on ollut myös +16 lämmintä tänään varjossa ja ensi viikoksihan lupasivat, että 20 astetta menee rikki.

Jepu, nyt saunaan.

Huomenta

Aamupala syöty ja kahvi juotu. Nyt onkin ns. hiljainen aamu,kun mies nukkuu yövuron jäljiltä. Eli ei parane suuremmin ryskätä :)

Täytyykin ottaa kuva tuosta meidän kaivosta ja laittaa tuonne suljetulle. Ei sitten Ompun aivonystyrät joudu liian koville sitä miettiessä ;)

RInta aavistuksen punoittaa eilisestä ulkona olosta. Näyttäisi tänäänkin tulevan hieno keli.

Tehis ja Antzikin ehtinyt linjoille. Mä olenkin ensi viikolla ti illasta perjantaihin asti reissussa ja katsotaan pääsenkö koneelle. Voi olla että en.

Eipä tässä nyt mitään sen tähdellisempää asiaa taida olla.

Katzu pirteänä aloittanut aamun, muuten näyttää hyvin hiljaiselta :)
Mullakaan ei tuu yhtäkkiä mieleen mikä se koristekaivo on... onko se jonkinlainen suihkulähde tms.?

On teillä ollut hienot ilmat, eilen just luin, että ihan kesäkelejä siellä vietetään ja meidän korkeudella on vaan +5-10. Täälläkin pitäis lämmetä ens viikolla, jee!

Antzille huiskutukset :) Vai vauvakuume vaivaa, mikäs siinä.... ei kun takas haaveilemaan ;)

Tuo mun "paljastuminen" johtui vaan ihan siitä kun menin sinne tupareihin/synttäreille
autolla, se on niin harvinaista meidän porukoissa :D Jos ei tietäis, niin ei kuulemma huomaa.
Samapa tuo vaikka kaverit saa tietää, oon niin huono keksimään selityksiä miksi en koskaan lähde iltaa istumaan...

Illalla tuntu enemmän myllerrystä kuin koskaan aiemmin, parin hiljaisen päivän jälkeen. Nää liikkeet onkin enemmän ollu sellasta möngerrystä, eilen tuntu ihan polkemiselta :)

Pitää mennä katteleen tytölle vaatteita mitä vois synttäreille laittaa... palataan!

Siis se on ihan kaivo, mutta koristeena. Suihkuallas systeemi meillä on ihan erikseen pihalla. Nyt se kaivon kuva on suljetulla :)

Sonia siellä saa tuntea liikkeitä päivä päivältä enemmän.
Nöpöllä on alkanut ajoittain olemaan hikka. Monesti heti kun olen syönyt,se alkaa hikottelemaan.

Missäs kaikki muut luuraa???? Taitaa hyvät kelit vetää muualle kuin tietsikalle :)

Nyt herättelemään tuo kaksilahkeinen. Saas nähdä saako sitä vielä ylös.

Helout! Eipä tännekään mitään uutta. Toinen onnistunut iltavellitys takana :)

Isäntä töissä vielä hetken ja mä valmistelin valkosipuliperunat äsken, kun sain teen sammumaan. Komea keli tänäänkin, mutta paljon tuulisempi, kuin eilen.

Ihanaa kun Sonia saa mylläystä tuntea jo säännöllisemmin! Ja Antzi siellä haaveilee.. niin olikos se sektion takia, kun piti loppuvuoteen odottaa vai oliko se joku oma päätös..? Hyvä muisti mulla.. Oliko sulla edes sektio??

Tehikselle etukäteen voimia tulevaa tiistaita jne päiviä varten =D Ja onnea uudelle kasvimaalle.

Senoralta tuossa tuli viestiä. Yritän omin sanoin toistaa lukemani :-)
Siellä oli ekaa kertaa kylvetetty ja käyttöohjeitakin saatu, hihih. Tyttö ekaa kertaa nakuna äidin nähden. Hoikalta näytti tyttö kuulemma. Sokrut oli 2,6. 3h:n syöttöväliä ja omaa maitoa näyttäisi tulevan hyvin. Muistinkohan kaiken. Känny on nyt jossain...

Minäpäs taidan tietää minkälainen on koristekaivo. Täytyy käydä katsomassa olenko oikeassa..

Vai on Senora saanut jo Ihimeen käyttöohjeet...=) Tehikselle kiitokset omasanaisesta tilannekatsauksesta!

Mä oon niin reipas: pesin aamulla koirien lenkityksen jälkeen kaikki meidän ikkunat (peilipinnat pitäs kai vielä käydä läpi, yäk...), oon suihkuttanut kaikki huonekasvit pesuhuoneessa, pessyt pari koneellista pyykkiä ja nyt uunissa paistuu vadelma-mustikkapiirakka. Pojat nukkuu ja isäntä ottaa rennosti - pitäsköhän minunkin....

Sunnuntain jatkoa kaikille säädyille, toivottelee ex-reipas Niksu...=)