EX-KERMIT 25 - huhtikuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vitsit kun on niin hyvä fiilis Senoran tyttären syntymän johdosta! Toivottavasti kaikki meni hyvin ja saadaan pian kuulla kaikki Senoran itsensä kertomana.

Tossa leluja raivailin ja katoin pöydän. Saadaan nääs tänään illallisvieras, teen kummitäti. Kiva välillä vähän laittaakin..

Eipä muuta, kaunis sää jatkuu.. ainiin, pikku2:lle symppishalit. Ei varmaan tuntunut susta mukavalta tapahtunut, ja voi olla, että olis keskustelun paikka.. Täällä kans käsi muuten nousee tunnustuksena, että joskus suhteemme alkuaikoina tuli välillä kateltua miehen puhelinta, ja kyllä se jonkun joutui joskus selittämäänki. Mutta enpä enää vuosiin ole niin tehny.. kyllä se luottamus on niin kova kuitenkin.

Aattelinkin just tulla huhuilemaan, että kaffiteltasko ja lörpöteltäskö Omppu :-)
Ja tietty MUUTKIN! Täällä kaikki hoot nukkuu ja sain jo syöntijäljetkin siivottua sekä tiskikoneen tyhjättyä. Mustahan vois tulla vaikka perhepäivähoitaja, ehheheh!

Mellevät on fiilikset täälläkin tuon nti Karvisen syntymästä. Vaikka hiukkasen kaivertaa tuo noi täpärä häviö ;-) Mutta mun on ainakin nyt kyllä helppo muistaa Ihimeen synttärit!

Eipä kivan kuuloinen tilanne Pikku2:lla.
Yritänpäs avata tätä kännyhommaa myös vähän toiselta kantilta... Siis vaikka munkaan kännykässä ei ole mitään SELLASTA, niin en todellakaan haluais isännän viestejä lukevan. Mä kun harrastan pöljäilyä ja maailmaparantamista enemmän kuin laki sallii, niin ei ne ihan kaikki ole tuollekaan sopivaa luettavaa :-D Ei mulla mitään salaisuuksia ole, mutta on se jotenkin niin henkilökohtainen kapistus. Ja mulla ainakin sellanen olo, että joudun tätä persoonaani kyllä niin paljon jakamaan, että saa mulla olla jotain omaakin. Ollaan tästä kännykkähommasta isännän kanssa muutaman kerran puhuttukin. Olen hänelle sanonut, että on vihoviimeinen juttu, mitä itse teen eli kännykästä viestien lukeminen. En tiedä mikä ylpeys vai mikä se on, joka ei sitä sallisi. En siis todellakaan ole koskaan yhtään isännän kännyä pläränny. Ainoastaan joskus sillä soittanut firman piikkiin. Vähän sitäkin, koska mulla on oma känny!
Lähinnä näitä keskusteluja on käyty näiden muutamien sivustaseurattujen "kiinnijäämisten" takia. Yhdellä tutulla oli ollut ihan eri puhelin sitä hommaa varten ja kas kas, olikin tipahtanut taskusta sohvalle nukkuessa. Vaimopa sitten ihmetteli ja vähän tutustui aparaattiin.. Sivuraiteelle män, sorry!
No, toisaalta meillä on niin läpinäkyvä tuo isäntä ja minä toisaalta sellanen ihmisanalyytikko, että käry kävisi heti ilman kännykkääkin :-D

Mitähän vielä.. Täytyy nyt kaivella se Senoran numero ja lähettää onnittelutekstari.
Tulen varmaan kohta takas toisen kaffekupposen kanssa..

Juu, nuoruuden ja huonon itsetunnon piikkiinhän nuo aiemmat satunnaiset isännän puhelimen selailut on laitettava. Ei tosiaan ole tarvetta enää moiseen. Nii ja enkä mäkään kyllä haluais, että mieheni lukee, kuinka usein ja missä asennossa naapurin rouvamme saa ;). (enkä tarkoita anoppia, vaan toista naaapuria hih) Miehestäni olen muuten huomannut sen, että varsinkin jos illemmalla myöhään mulle tulee tekstari, niin ukko on heti, että kukas siellä tähän aikaan...

Olin hetken tos takapihalla ja lueskelin Multasormen esitettä. Kaikkee ihanaa, mitä haluisin pihaan!! Tollaset pallotuijatki, tosi söpöjä :) Varmaan kuolis heti kättelyssä meidän pihaan, kun toi on niin kuuma, jos on kuuma keli.

Ehdinpä minäkin tänne vielä tänään ;) Tässä olis 45 minsaa aikaa ennen kuin täytyy lähteä hakemaan vieraita lentsikkakentältä. Piti noista puhelimista ja tekstareista laittaa kanssa, että meilläkään ei toisten tekstareita lueta, mutta saman lailla kuin Ompun mies, niin meilläkin mies saattaa joskus kysyä, kuka sieltä oikein viestittelee, jos viesti tulee tosiaan myöhään illalla...tai aikaisin aamulla niin kuin Senoran viesti tänä aamuna ;)

Nyt Ämmälle ruokaa ja puhtaat vaipat ja taas menox...Ihana tuo Ninnin tyttö, kun niin kovasti odotteli tätiä! Ai niin Safiirille ihania kummipojan ristiäisiä!

Tuuli

Höh. Unohdin vallan hoota onnitella!! Raikuvat puolivuotisonnittelut täältäkin päin!!

Kiva sitten kuulla, kuinka Ninnin ja Katzun tapaaminen sujui :)

Ja juu niitä ihania ristiäisiä toivotan minäkin, Safiirille. Ärsyttävää, kun en ikinä muista kaikkee kerralla enkä edes kahdella :/

Senora tuumasi että kaikki on hyvin kun oli aamupalaakin saanut...=) Viestiteltiin ihan vähän siinä aamutuimaan. Ja varhais- ja np-ultran mukainen la olisi ollut eilen, eli aika kohdilleen meni tuo arvioitu laskeutumisaika..

Ihanaa kun tulee vauvoja...=) Huokaus.... Ja ihanaa kun ne vauvat sitten nukkuu - meillä siis poitsut päikkäreillä ja mä loisin koneella teekupposen kanssa. Etsin myös puuhamattoa lapselle, Vauvattaressa on aika ihquja (Safiirille vinkvink!!).

Viime yönä se sitten tapahtui, puoli neljältä heräsin kuopuksen karmeaan itkukohtaukseen (ja ko. lapsi ei siis ole koskaan yöllä vielä itkenyt, nälissään pitää sellaista tihinää vaan). Nousin katsomaan mikä hätänä ja tadaa, herra oli sängyn toisessa päässä poikittain hermonsa menettäneenä.... Toivottavasti mun ei ihan vielä tarvi heittää hyvästejä 6-8h yhtäjaksoisille yöunille....

Ninnille ja Katzulle kivoja treffejä! Mun tarvii ehkä yrittää tehdä taas jotain järkevää...

Kiitos kaikille kaikista onnitteluista!
Meillä ei vielä noita esikoisen päiviäkään vietetä. Vasta tuossa vapun tienoilla, kun nuo appivanhemmatkin on täällä.. Kahvitetaan sitten kaikki kerralla. Ja puolivuotisia ei oikein ole ollu tapana viettää. Yksvuotiskemut sitten isot pippalot! :-)

Mä kuolasin kans eilen, kun tuli sellanen Siisti Piha -esite. Kaikkia sepeleitä, kiviä ym. Mitähän isäntä tuumais kun tilaisin tuohon sellasen jättisäkin nuppukiviä.. Hän kun on vannottanut muakin pysymään nyt pihajutuista pois, kun pitää rakentaa talo ja talli valmiiksi ensin. Noihin kun sais sit niitä euroja aika kivasti menemään.. ;-)
Toistaiseksi ei tosiaan kauheesti vielä sormet syyhy, kun pitää tää kevätsiivous ensin tehdä. Anoppi tulee avuksi. Hän saa kokata, niin minä siivoan.
Pitäis kyllä orvokit muuten jo hakea! Kanervat olen jo pois heittäny...

Tein elämäni ensimmäisen nettikuvatilauksen :) Käytin sen tarjouksen hyväkseni että sai 50 kpl kuvia ilmaseksi. Samalla tilasin anopille 60-vuotislahjaksi kupin, jossa on pesuepotretti. Anoppi ei halua synttäreitään mitenkään juhlia, mutta aattelin nyt kuiteski jollaki tapaa häntä muistaa.

Pikku2:lle piti aikasemmin jo mainita että varsin hyvin kyllä ymmärrän tunteesi. Mulla oli kans pitkään tilanne että aina ku miehen puhelin piippasi tekstarin, nousi niskavillat pystyyn. Edellisessä suhteessa nimittäin armas siippa piti peliä toisen naisen kanssa justiin tekstareilla. Potkasin hänet loppujen lopuksi kodistani pihalle. Vaikka meille oliki vauva tulossa (tämä ykkönen siis). Sitte viiden vuoden kuluttua tapahtuneesta tällä exälläni oli otsaa eka soittaa ja kysellä kuulumisia ja sitte laittaa tekstari että miksi mää jätin hänet niin helposti. Aaaaaargh. Taas alkaa kiukku nousta. Sillon aikoinaanhan tämä exä ihan sano suoraan mulla että hän haluais muuttaa sen toisen naisen luo eikä asua mun kanssa. Aikani sitä touhua kattelin (lähinnä masuasukkaan takia), mutta sitte riitti. Kutsuin velipojan vaimoineen hätiin ja me roudattiin kylmästi pihalle kaikki tämän exän kamat. Oli siinä naapureilla kattelemista. Onneksi näin tein, kun sitten muutaman kuukauden päästä tapasin tämän nykyisen aviomieheni... No niin, tässä muistu taas mieleen se miksen minäkään oikein hyvällä kattelis jos mieheni salailis tekstareitaan.

Nyt hakemaan toinen kuppi kahvia. Niin alko taas kiukuttaa :/

Hihii, tuli tässä mieleen, että onneks sillon ei vielä ollu tekstareita edes olemassa, kun mulla oli niitä "petturimiesystäviä"... Tämä kännykkäkulttuuri kun on tullut tämän liiton aikana, heh.
Sillon ihan bongattiin vaan auto keskeltä Turkua, vaikka piti olla jossain "kalareissulta". ARGH! Täälläkin nousi villat pystyyn. Sitä miestä vielä luulin elämäni mieheksi, voi jessus! Ja samainen mies kyllä sitten kuolasi perään tuossa muutamia vuosia sitten.. Öö, sillon kyllä tuli tekstareita, joista isännälle KERROIN. Höh, nyt lähti taas oikein lentoon :-D
Taidan juo kolmannen kupin kahvia. Paree ku kohta heräilisivät nuo hoot ;-)

Huh mikä hiki! Sain pikaimuroitua kämpän (..kurkkaan, moneltako viimeks kävin täällä.. aha, aika nopee =D) Mut kyl helpotti, kun on tuo homma pois alta.

Ai täällä on enemmänki petoksen uhreja :(. No, onneks nyt on kaikilla suhteet kunnossa!

I'm back - olen selkä....=) V***U!!! Käytin koirat ulkosalla ja mitä mun silmäni näkevätkään: naapurin lievästi alkkis pariskunta siellä poltteli ojan penkalla roskia. Aikamoinen tuuli ja kaikkien naapureiden pihat ihan rutikuivia ja siellä emäntä istui vedettömän ojan penkalla ja haravalla pöyhi sitä palavaa roskakasaansa. Isäntä siellä kuului kiroavan tyhmää emäntää, meinasin jo liittyä seuraan. Siis oikeesti, saas nähdä missä vaiheessa pitää kutsua sit palokuntaa hätiin. Kattelin just ikkunasta et taitaa olla promillet taas kohdillaan kun ei emäntä meinaa tolpillaan pysyä. P**kele.

Pikku2:lle tsemppiä asioiden selvittelyyn. Noi on aina niin inhoja juttuja. Eka pitkä suhteeni päättyi myös petturuuteen, joka alkoi tekstareista, eli samaa sakkia ollaan tässäkin asiassa...=) Nykyään en halua koskea tikullakaan isännän puhelimeen, eikä hänkään ole erityisen kiinnostunut ollut mun puhelimesta. Avoin mielin tässä on pakko mennä, kun isäntä on kuitenkin niin paljon työn takia reissussa. En siis voi antaa mielikuvituksen ollenkaan päästä valloilleen...

Suuren suuret onnittelut koko Senoran perheelle!

Olen käynyt tällä viikolla vähän kurkkimassa että joko on ollut uutisia, mutta en ole ehtinyt (muka) kirjoittelemaan. Aina kaikenlaista puuhaa. Mies on ollut kuukauden sisällä 2 vkoa pois ja taas lähti reissuun. Eli koti ainoastaan meikäläisen vastuulla... Heh, pommi on tänne räjähtänyt. Mutta anoppi hokee että vaikka seinät kaatuisi niin lapset ensin. Sitä olen toteuttanut...

Ihanaa, aurinkoista viikonloppua kaikille. Olette kyllä usein mielessäni, vaikken täällä niin aktiivisesti olekaan. Mietin usein mitä kenellekin kuuluu. Meillä muuten pikkumies oppi kunnolla eilen ryömimään. Muutaman viikon on mennyt eteenpäin pelkästään jalkojen avulla, nenä maata viistäen...

Senoralle ja siipalle suuren suuret onnitteluhalit Ihimeen syntymän johdosta! Ihanaa!!

Ja Tehiksen puolivuotiaalle hoolle lämpöinen onnittelurutistus!

Kirpun poitsulle myös puolivuotis- ja ryömimään oppimisonniteluhali! Kiva kun pyörähdit.

Nyt on mentävä sohvalle pitkäkseen. Ollaan oltu ulkona ihan koko päivä ja J sekä äippä ovat ihan tööt ja poikki.

Aurinkoista ja ihanaa viikonloppua!

"Neiti veteli pikkusen maitoa naamaan. Tunti kummastaki! Ja pullosta vartin päästä 10ml. Sit oli tullu hikka. Eka veskireissuki tehty"

Kysyin sitte häneltä, onko kipuja sormissa tai sektion takia:

"Imetys on rankkaa - Sormet puutuu! Oon koittanu huilia. Puhelin piippaa välil viestiä. Kummitytön eskaris oleva sisko laitto viestiä ja varotteli et äite o hassuna ja voi tulla kaappaamaan vauvan. Ootko laittanu elleihin viestiä? Jahas ny neiti simahti!"

Ja tännehän mää tulin oitis kuulumisia välittään... Ihana ajatella että nyt se Ihimekki on syntyny!

Kiva kuulla Kirpustakin, ja pikku ryömijästä :) Onnittelut sinnekin puolivuotispäivästä.

Ja kiitos Senoran terveisistä Safiiri. Aivan ihanaa luettavaa, voi kyllä he ovat varmasti onnensa kukkuloilla!

Tehiksen kanssa multimediana jaettiin hulluuttamme, tai lähinnä hän ;) Ihana kuulla, ettei ole yksin taipumustensa kanssa :). Sit kävi työtapaturma; lähdin teen kanssa ulos (ihan törkeen kuuma!!) niin palloposki nukahti mun syliin.. no, jätin vaunuihinsa. Jos lähtis vaik alottelee sitä illallisen tekoa. Hyvää viikonloppua, jos en ennätä enää.. Tai no, isäntä on kyl viikonlopun töissä, että sikäli..

Omppu

Jou jou, eipäs lärpätellä :-)
Täällä yksi kuumana käyvä äiteee!!! Ja eikä käy kuumana iskän mieleen vaan höyry nousee päästä esikoisen takia. Meillä on ruoka-aika NELJÄLTÄ. Jätkää ei näy missään ja kännykkä soi omassa huoneessa. PRKLVTTSTN!!!

Hyvät viikonloput! Taisin kyllä jo aamulla toivotella siinä toivossa, että täältä pysyisin pois.

Tosi kiva kun Kirppukin pyörähti!
Heh, ja Jazz ulkoillu itsensä tainnoksiin.

Tehis

Elämän pienistä asioista se kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.

Sylin täydeltä onnea Senoralle ja miehelle Pikku Prinsessan johdosta <3

Anskuli ja "Tahvo" Huhtimammoista

Että ottaa aivoon... Ollaan miehen kanssa auteltu anoppia ties missä asioissa ja vaikka kuinka monta kertaa. Eilen sitten mies kysyi anopilta vastapalvelukseksi, että jos hän auttaisi ikkunoiden pesussa, kun minusta ei siihen ole ja mies ei oikein tiedä miten ne pestään. No anoppihan tietenkin kieltäytyi! En tiedä johtuuko raskaushormooneista vai mistä, mutta v*****aa harvinaisen paljon. Sitten vielä tuo mies kiskoo röökiä kaksin käsin eikä kuuntele ollenkaan, kun yritän sille toitottaa vähentämisestä!!

No on tänään ihan kivojakin asioita tapahtunut. Liitoskivut on lieventyneet, kärsii ihan kunnolla kävelläkkin:)

Jo on Niksulla naapurit.. Todella raivostuvaa tollanen käytös, ettei mietitä toisia ollenkaan..

gia

Perjantaiehtoota.

Täällä istuskellaan ja ootellaan miestä kotiin. Matkalaukku on pakattu. Kolmonen nukkuu, nelkku valvoo tuossa vieressä. Ykkönen ja kakkonen häippäs viiden jälkeen mummin ja ukin mukaan sinne perheleirille. Nyt mietin, pitäisköhän vielä keittää sumpit ennen ku lähetään ajaan. Mää onnistuin torkahtaan momentiksi vähä aikaa sitte niin voisin päikkärien ja kaffen voimalla jaksaa ajaa, jos miestä väsyttää. Hänhän on ollu töissä jo kaheksasta asti.

Jep, ei muuta ku kahvinkeitin ropiseen... Viikonlopun toivotuksia.

ps. nyt ei muistista tuu millään, mutta tutkailen jossain vaiheessa sen linkin, jonka joku vinkkas, josta vois kattella sitä mattoa... Kiitokset siis vinkkaajalle :)

Niin herkältä kuulosti tuo Senoran väliaikaraportti :) Siellä ihmetellään uutta pientä ihmistä <3 Tulee ihan tippa silmään kun ajatteleekin...

Tuohon Pikku2:n perheessä tapahtuneeseen puhelinjupakkaan liittyen... mää oisin varmaan niin vainoharhanen tuossa tilanteessa, että lypsäisin vaikka väkisin ukosta ulos totuuden.... todella tuntuis olo loukatulta. Vielä jos ois ollu muutenkin vaikeuksia, niin sehän löis vielä pökkyä pesään.
Eihän tuossa edes alettu lukemaan viestäjä, vaan vain viestikenttä tuli esille ja miehen täytyi jostain syystä poistaa jotain viestäjä... :/

Toivottavasti te saatte nyt keskusteluyhteyden auki ja selvitettyä tämän jutun ja jos on jotain joka hiertää toistuvasti...
Ikävältä tuntuu kun tietää, että toisella on mieli apea... jaksamista Pikku2.

No ois Gian anoppi voinut vastapalvelukseksi ojentaa auttavan kätensä :/ Ihan vaikka kysymättäkin. Kiva jos liitoskivut helpottaa, ne voi tosiaan olla tuskallisia. Toivottavasti ei ala enää uudestaan vaivaan.

Onkohan siellä Niksu paloa sammuttamassa ;) Kiva kun saavat tukevassa humalassa päähänsä kulotuksen, todellinen älynväläys...

Kirpun pojalle onnittelut uudesta taidosta :)

Tänään soitin labratuloksia, kaikki tähän asti ok. Papa-kokeen ja kilpparikokeen tuloksen kuulen vasta seuraavalla neuvolakäynnillä.

Mitähän vielä jäi kommentoimatta... varmaan paljonkin...

Sonia, tänään rv tasan 20 :)