Heipä hei ja mukavaa perjantaita! Täällä päin on aivan upea auringonpaiste ja hirveesti loskaa...tehtiin just pitkä vaunulenkki. Aamupäivä menikin, kun kävin kasvohoidossa, joten nyt ollaan entistä ehompia... Ompulle piti heti sanomani, etä juu tottakai ollaan M:n kanssa tulossa tiistaina, joten pölyrätti esiin! Tosin vähän arveluttaa, että minkälaisia kielellisiä vaikutteita M mahtaa teidän t:ltä omaksua
Sonia, ihana juttu, että pääsit neuvolaan tarkistuttamaan ja että kaikki oli ok!
Senorakin oli jo jotain heitellyt sairaalakassin pohjalle. Ensi viikolla se on jo huhtikuu...aika myöhään tosiaan teillä toi synnytystapa-arvio. Olikos sulla neuvola tänään vai muistanko ihan väärin?
Miten Jazzin talotarjouksen kävi? Toivottavasti M:n yskä alkaa nyt parantua! Vai sanoo se poitsu jo äiti ja syö lihaa - niin se vaan tämä aika menee ja vauva-aika jää taakse.
On se kyllä haikeeta.
Paranemisia Ässälle ja Tehiksen H:lle! Mikäs on Katzun kunto? Toivottavasti jo parempi, kun töissäkin kerta olet. En kyllä osaa sulle antaa mitään kasvispiirakan ohjetta. Koska ne ristiäiset muuten on?
Pikku 2:lle onnittelut hienosta urakasta!! Ihan käsittämätöntä, että joku osaa tehdä tuollaista. Mä en noista käsityöjutuista ymmärrä yhtään mitään - enemmän tiedän jopa autoista kuin käsitöistä
Tosiaan viikonloppua meinaa taas pukata. Mitä suunnitelmia teillä on? Pikku2 lähtee Tampereelle vai? Ja Johanna kaivautuu peiton alle? Jaksamisia muuten sinne!! Ja Gia kokoilee pinnasänkyä
Niksu on sentäs tehnyt jotain enemmän tuon ehkäisyasian suhteen kuin me muut! Tosin kyllä mekin ollaan nyt kumia käytetty - paitsi kerran, kun se "unohtu"

Heh vai Tehis yrittää patistaa mua testaamaan...en kyllä usko millään, että voisin olla raskaana. Kai sitä nyt edes joku oire olisi?!? Odottelen nyt vaan kiltisti niitä menkkoja. Mä muuten ehdotan, että ostat h:n rahoilla jonkun pienen taulun/grafiikkatyön tai vastaavan. Ja tuo korukin on kyllä kiva idea...mä kattelin kanssa sitä Kalevalan lapsikorua ja musta olisi ihan hieno idea antaa se sitten omalle tyttärelle muistoksi. Nyt en sitä sitten viitsinyt ostaa, kun tuli tuo poika. Mutta ehkä sitten, kun se tyttö syntyy
Jaa josko menis laittamaan perheelle ruokaa...mies meni käymään kaupungilla ja M nukkuu vielä vaunuttelun seurauksena.
Mukavaa viikonloppua itse kullekin!
Tuuli