EX-KERMIT 24 - MAALISKUU

  • Viestiketjun aloittaja UUSI KETJU
  • Ensimmäinen viesti
Sonia...
Gialle noista raskausarvista, oon kans siinä luulossa, että joillekin niitä tulee ja toisille ei vaikka mitä tekis :/
Mulle kans tuli eniten siinä ihan lopussa, juuri kun pääsi ajattelemasta, että eihän niitä niin paljon oo... :) Vaan ei ne mua haittaa, ajan kuluessa on paljon vaalentuneetkin ja harvoin on niin vähillä vaatteilla, että niitä kukaan huomaa :)

Ja laskeutumisesta, tyttö oli pitkä ja oli tosi tuskallista se loppuraskaus kun sais hengittää ihan urakalla. Ja aika lopussa vasta laskeutu, heti helpottu sitten se hengittäminenkin!

Ai niin....

Sonia rv tasan 16 :)
 
senora
Sonialla oli hyvät neuvolakuulumiset... jee!!
Mulla ei (ainakaa vielä) oo tullu raskausarpia... vaikka ympärysmitta onkin kasvanu... Ny oon kyl varma että paino ainaki on noussu... Ihimeen takamus tuntuu tuossa kylkien välissä... Kai alkaa vähä ahistaakki... Mutta kai mä oon sit sellainen luonne, etten pyri mihinkää täydellisyyteen, että en sit kotihommillakaan stressaa... Eileniltapäiväl oli kyl olo yhtä ähinää...

Vai sijoitusvinkkiä Tehikselle... Voisko olla joku huonekalu?? Lipasto tms.. Vois nyt jo alkaa pitää omia rompeita siellä... tai jalkalamppu tai löhötuoli... (karseita...)

btw... just eilen piti miettiä 30 v lahja... ei sit keksitty. Laitettiin kumpikin kuoreen mukaan euro joka vuodesta... Tänään sit kaveri soitti ja kiitteli lahjasta. Kyselin, että mitähän meinaa rahalla laittaa... Tuulipuku ja lenkkarit ja/tai kumpparit, oli vastaus... Ei kyl ois tommoseen riittäny mielikuvitus...

Luvattiinhan tuota kirjaa kappale jokaiselle, joka siihen juttunsa saa... Mutta ei oikein nappaa... Mieluummin kasataan oma kirja, saadaan siitä niin monta kappaletta kuin halutaan. Eikös vaan??

Täytyykin käydä vielä suljetulla... Vähänkös on höntti olo.. syötiin ja tirpasin puolen tunnin nokoset...
 
Tehotyttö.
Tosi ihana juttu Sonia :) Unohdinkin aiemmin lahopää taas tsempata...

Raskausarvista samaa mieltä kuin edelliset. Ehkä se ihon kosteana pitäminen kuitenkin kannattaa.. Vaikkakin itse olen tosi kuivaihoinen, enkä ole rasvaillutkaan. Yhtään arpea en ole saanut noissa x raskaudessa. Mutta eipä ole ollut isoa mahaakaan...

Sonia sen sano, toinen kristallikruunu! :) Ei taitais mennä läpi, kun joutuis laittamaan lisärahotusta aika paljon. Toikin oli melkoinen vääntö, että ton yhden sain ostaa :-D Kun ois noita rahanmenokohteita miljoonia tässä keskeneräisessä läävässä. Kyllä muuten kirosin kyseistä kapistusta ristiäissiivoja tehdessä...

Piti tuota Jazzin poitsun Äiti -huutelujakin kommentoida jo aiemmin...
Hassu juttu, nimittäin täällä myös tulee tuota. Luulen, että kuuluu niin paljon tuota sanaa, joten sen on jotenkin jo poiminut. Tuskin vielä tietää, mitä sanoo :) Arvelee varmaan, että joku tehokas sana sen täytyy olla, kun niin paljon huudellaan.
 
Tehotyttö.
Juu, Senora sitä huonekalulinjaa itsekin olen tosiaan kelannut. Siksi sitä pulpettia. Ei kait auta muu, ku mennä antiikkiliikkeeseen ja katsoa mitä mööpeliä löytyis :) Ne on vaan vähän vaarallisia reissuja!
 
Omppu75.
Hieno homma Sonia!

Pakko mainita, että teepä osaakin sanoa perkele! Sen "äidin" lisäksi... :) Ihan selkeesti muutaman kerran sanonut tuon kirosanan. Joopa joo..

Mulla ei taida olla raskausarpia, en oo kattonut (!). No, nyt oon; housut alas ja peilin eteen. Ei oo. Enkä kyllä mitenkään ole sen kummemmin rasvaillut, vaikka pitäis kyllä, on niin korppu olo, sisältä ja ulkoa, heh.

Tein äsken mannapuuron itelleni. Olipas hyvää. Kohta sitte ollaan jo rv 22...
 
Tehotyttö.
Täällä tapahtui historiaa.. Nukuin soffalla pienet tirsat. Ettekä ikinä tiedä mihin heräsin. Esikoisen luokkalaisten möykkään itkuhäläristä. Oikeesti! Olivat lenkillä ja ope poikkes meidän oven takanakin kyselemässä yhtä jutskaa.. Olipa kiva ylläri. Silmät ristissä ja tukka pystyssä. Sen ainoan kerran ku mä olen päikkäreillä :-D

Onpas taitava tee... ;-) Ja kiva, että Ompun massukin taas pyöristyy.

Hei monta kertaa on pitänyt muuten vähän vinoilla, että missä ihan oikeasti ne Tuulin menkat mahtaa olla. Luulisi alkavan, jos ovisoireita on ollut, etkä ihan täysillä imetäkään. Ei testi mitään olis???
 
Omppu75.
Pakko tulla tännekin ihmettelemään, miten helppoa tämä toisinaan on; t nukkunut jo neljä tuntia vaunuissaan, ja aamulla ehdittiin olemaan pystyssä puoltoista tuntia ennen sitä.. alkaa jo etumusta kivistämään! Mulla siis ;)

Hih, Tehiksen herätystä. Kih kih suorastaan =D
 
Omppu75.
=D Ja edellisen kirjoitettuaan hän meni keittiöön, vilkaisi itkuhälyä ja kappas, sepäs ei ollutkaan päällä! No huutoahan sieltä heti kuului...mut ei se kauaa ollu huutanu, koska hetki aiemmin olin käyny postilaatikolla ja sillon oli hiljasta. Ja hetken syötyään teekin jo väläytti tarjahaloshymyn :).

Lastensuojeluviranomaiset, tervetuloa..
 
Tuuli!
Heipä hei ja mukavaa perjantaita! Täällä päin on aivan upea auringonpaiste ja hirveesti loskaa...tehtiin just pitkä vaunulenkki. Aamupäivä menikin, kun kävin kasvohoidossa, joten nyt ollaan entistä ehompia... Ompulle piti heti sanomani, etä juu tottakai ollaan M:n kanssa tulossa tiistaina, joten pölyrätti esiin! Tosin vähän arveluttaa, että minkälaisia kielellisiä vaikutteita M mahtaa teidän t:ltä omaksua :D

Sonia, ihana juttu, että pääsit neuvolaan tarkistuttamaan ja että kaikki oli ok!

Senorakin oli jo jotain heitellyt sairaalakassin pohjalle. Ensi viikolla se on jo huhtikuu...aika myöhään tosiaan teillä toi synnytystapa-arvio. Olikos sulla neuvola tänään vai muistanko ihan väärin?

Miten Jazzin talotarjouksen kävi? Toivottavasti M:n yskä alkaa nyt parantua! Vai sanoo se poitsu jo äiti ja syö lihaa - niin se vaan tämä aika menee ja vauva-aika jää taakse.
On se kyllä haikeeta.

Paranemisia Ässälle ja Tehiksen H:lle! Mikäs on Katzun kunto? Toivottavasti jo parempi, kun töissäkin kerta olet. En kyllä osaa sulle antaa mitään kasvispiirakan ohjetta. Koska ne ristiäiset muuten on?

Pikku 2:lle onnittelut hienosta urakasta!! Ihan käsittämätöntä, että joku osaa tehdä tuollaista. Mä en noista käsityöjutuista ymmärrä yhtään mitään - enemmän tiedän jopa autoista kuin käsitöistä ;)

Tosiaan viikonloppua meinaa taas pukata. Mitä suunnitelmia teillä on? Pikku2 lähtee Tampereelle vai? Ja Johanna kaivautuu peiton alle? Jaksamisia muuten sinne!! Ja Gia kokoilee pinnasänkyä ;)

Niksu on sentäs tehnyt jotain enemmän tuon ehkäisyasian suhteen kuin me muut! Tosin kyllä mekin ollaan nyt kumia käytetty - paitsi kerran, kun se "unohtu" ;) Heh vai Tehis yrittää patistaa mua testaamaan...en kyllä usko millään, että voisin olla raskaana. Kai sitä nyt edes joku oire olisi?!? Odottelen nyt vaan kiltisti niitä menkkoja. Mä muuten ehdotan, että ostat h:n rahoilla jonkun pienen taulun/grafiikkatyön tai vastaavan. Ja tuo korukin on kyllä kiva idea...mä kattelin kanssa sitä Kalevalan lapsikorua ja musta olisi ihan hieno idea antaa se sitten omalle tyttärelle muistoksi. Nyt en sitä sitten viitsinyt ostaa, kun tuli tuo poika. Mutta ehkä sitten, kun se tyttö syntyy ;)

Jaa josko menis laittamaan perheelle ruokaa...mies meni käymään kaupungilla ja M nukkuu vielä vaunuttelun seurauksena.

Mukavaa viikonloppua itse kullekin!

Tuuli
 
gia
Niin vähän ajattelinkin, että arpia tulee jos on tullakseen ja niille ei mitään mahda. Ja eihän ne tuolla pyllyn puolella haittaa, kun en ole sellanen tyyppi, että takamustani esittelisin kovin monille:) Saa tosiaan nähdä, että tuleeko tohon mahaan arpia. Luulen että syy miksi mahaan ei vielä ole tullut on se, että mulla on hirveän pieni tuo vauvamasu. Moni on jo ihmetellyt miten voin olla niin pitkällä, kun en edes näytä siltä että olen paksuna. Jotenkin nuo kommentit loukkaa, vaikka eihän kukaan varmaan pahaa tarkoita.

Tehis, voi kauhea mikä olo sulla on varmaan loppuraskaudessa ollut.. Siinä ei vissiin kovin paljoa enää kyykitty. Toivottavasti tää meidän kaveri laskeutuis aikaisemmin, mutta pitää tietysti henkisesti varautua siihen että tukalat on oltavat ihan loppuun saakka.

Sonialle onnittelut sydänäänistä! Sullakin nuo rv:t hujahtanut nopeasti.. Kohta jo puolessa välissä:)

gia
 
Tehotyttö.
Heh, vai ei se Gia tykkään näytellä takapuoltaan, erikoista! ;-)
Juu, tukalaa on ollu, mutta kyllä mä olen loppuun asti alapään karvat ite sheivaillu ja kengät laittanu jalkaan. Kummasti siihen olotilaan vähitellen tottuu..

Tuuli, muistuttaisin, että ei kaikki oireile heti!
Kyllä jotenkin kovasti kaipaisin niitä menkkoja jo sulle, jos ei jotain muuta.. Missä lie luuraa??? Ja tyttöäkin haikailet, niin eikös se kivasti sopisi...
Hyvä idis myös tuo taulu tms.!
Tiesin, että täältä niitä idiksiä tulee niin, että ropina käy :)

Omppu, koitahan jaksaa heilua sen pölyrätin kanssa! Tää kevätaurinko ei kovin armollinen ole...
Mullakin jäi kaikki siivoustouhut, kun niille päikkäreille menin. Oli niin katkipoikkiolo tän flunssan takia ja päätäkin särki. Mutta en enää ikinä nuku päikkäreitä!!! Hitto!

Täällä jo perhekin ruokittu. Olikin muuten todella mielenkiintoinen menu. Sarjassamme Kootut teokset&Tyhjästä nyhjästy -pitopöytä :) Tuli lähetettyä tällä viikolla mies ruokakauppaan, niin plöröksihän se puoli meni...
Nyt täytyy katsoa vissiin lapsille discovaatteita valmiiksi. Tänään on vanhempainyhdistyksen järkkäämä disco koululla. Leikitään ilta siis pikkulapsiperhettä vaan...
 
senora
Onhan se Tuulikin palaillut ulkomailta... Matkakin taisi olla onnistunut.

Terkut neuvolasta..Verenpaineet huiteli omilla teillään, mut ne on aina kun on erí mittaaja. Tuttuhan tääkin täti on, mutt silti... Laski sit lopulta 132/86.. Painoa on tullu melkein kilo viikossa, nyt on sit puoli kiloo lähtöpainoa enemmän. Hemppakin otettiin... ei näköjään oo kirjannu tuohon korttiin, muistelen jotai 151 lukemaa. Syke oli 120-140 ja toi ylin lukema näköjään kirjattu. sf oli 34. pissa puhdas...
Ens viikolla torstaina sit seuraavan kerran.

Kukas kyseli, että teenkö päivittäisiä muistiinpanoja... Lämpötilan laitan muistiin.. Joo voishan tuonne kassin pohjalle nakata vihkon ja kynän.. hammaspesuvehkeet laitoinki ja dödö siellä oli... Kai jotai trippejä vois ostaa. Tai sit tehä mehua lähtiissä pulloon.. ja jos jotai hedelmiä sattuu olemaan kun lähtö tulee, niin ne vois ottaa mukaan.... Liivinsuojat... hmm... kai niitä pitäis ostaa... Ne on kai kertakäyttöisiä?? tai taitaa niitäkin olla kestoversioina olemassa...

Sitä tää terkka kyseli, että onko vauvan kassi valmiina, ei omasta kassista puhunu mitää.... Kertoi vaan että on hän joskus käyny jollekki isälle kaverina kattelemassa mitä pitää mukaan ottaa, kun on tullu lähtö ennen kuin on ollu kaikki valmista. Päikkäreitä suositteli, eikä saa rehkiä...

On kyl tosikomee ilma... vois lähtee ulos vähäksi aikaa...

Ompun teehän on sit oppivainen . toivottavasti Tuulin M ei opi rumia sanoja vierailulla :)
 
Ninni..
Oli ihan pakko avautua, kun Omppunkin liha ollut kiinni. Minä oon monena iltana ollut 8-puol 8 tissistä kiinni lähes kokoajan! En ymmärrä mikä ihmeen imemisen tarve tytöllä on?! Syö puol tuntia - tunnin, on 15min-puol tuntia tyytyväinen ja taas tissi saatava suuhun vähintään puoleksi tunniksi. Sänkyyn olen siis vienyt 8 aikaan ja siellä sitten jumitellut, välillä oon tietysti päässyt hetkeksi livahtamaan, kunnes kutsu on taas käynyt. Mitä ihmettä keksin? tutti ei kelpaa ja jos irrotan itse otteen tissistä herää silloinkin melko pian. Mitäs tekisitte mun tilanteessa? Niin ja päivällä tyttö syö 4-5 kertaa sosetta ja lisäksi vielä aika paljon maitoa. Päivälläkin siis saa tisutella aika paljon. Vinkkejä pliis!
 
pikku2
Yllätys, yllätys..

Ette ikinä arvaa kuka on hereillä.. joo, olin kyllä jo nukkumassa ja nukuin neljä tuntia. Siiri heräs kahdelta rääkymään.. syötin sille velliä ja rääkyminen jatkuu.. No, nyt se on isin vieressä nyyhkyttämässä.. Tulin etsimään netistä Tampereen ensiapuun numeroita jne. Pakko suunnata aamulla ensimmäisenä näyttämään neitin korvat.. aarg!

Se se tästä vielä puuttui.. Neljältä pitäs lähteä ajelemaan kohti Tamperetta ja isännällä alkaa koulu 9. Vasta klo. 14 päästään hotelliin, joten aamupäivästä tulee mielenkiintoinen ja takuulla piiiiiiiiitkäääääääää..

Pitäkää peukkuja, jotta selvitään kunnialla perille ja saadaan neidille asianmukaista hoitoa + selviän näiden kahden lapsen kanssa vieraassa kaupungissa. Isännän koulu loppuu vasta klo. 18. Joten eipä siinä paljoa perheen kanssa laatuaikaa vietetä..

Ei muuta kun mukavaa viikonloppua itsekullekin !!!

Pikku2 + koko katras..
 
senora
Pikku2:lle 'mukavaa' Treen reissua... Vaikka taitaa Siirin korvat nyt teettää ylimääräistä työtä.

Varmaan pitää tänäänki ottaa päikkärit. Viime yö meni taas harakoille noitten käsien kans... Siis kun liikkeellä niin särkyä ei juuri ole. Pitänee yrittää katella lisätyynyjä sänkyyn.. auttaisko ne...
 
**Johanna**
Huomenet!

Senora, mulla meni kuopuksen odotuksen loppumetreillä oikea hartia jumiin ja se kipu säteili tuohon olkavarteen. Vietin viikon verran öitäni sohvalla ja nukuin istualtani nojaten kylmäpakkaukseen. Fysioterapiassa ne sitten hoitivat sitä ultraäänellä, ja pääsin taas sänkyyn nukkumaan. Loppuraskaus tuo mukanaan jos jotakin kolotusta ja paikat menee jumiin. Ei mikään ihme, kun kaikki venyy ja paukkuu ja verenkierto on kovilla.

Mulla on ongelma kuopuksen kanssa. Hän ei kakkaa pottaan. Tai no joskus toki, kun istutaan potalla ruoan jälkeen puoli tuntia. Mutta yleisesti ottaen hän menee nurkan taakse vääntämään tavarat ja sitten tulee kertomaan, että nyt vois vaihtaa vaipan kiitos. Häntä muistutetaan monta kertaa päivässä siitä, että pottaan tehdään jutut, eikä vaippaan. Pissahommat onnistuu oikein hyvin, mutta tämä isompi hätä on nyt ongelmana. Me käymme potalla useita kertoja päivässä kokeilemassa, että josko se kakka tulisi, mutta ei...
Pitää varmaan ostaa se pytyn pienentäjä, jos tämä on hänelle asentokysymys. Onko teillä viisaat naiset neuvoja?

Ninniä en osaa yhtään neuvoa imettämisen kanssa, kun ensimmäinen sai rintaa 6 viikkoa ja sitten sanottiin neuvolasta, että rouva on hyvä ja antaa reippaasti sitä korviketta, kun lapsi ei kasva teidän rintamaidollanne tarpeeksi. Se imettäminen päättyi sitten aika nopeasti, kun korvike tuli nopeasti ja rinnasta ei pian oikein mitään. Ja toisen kohdalla lypsin sen 4 viikkoa, kun kuopus oli teholla, enkä saanut imettää ennenkuin kotona kun E oli niin väsynyt koko ajan. No sanomattakin selvää, että kuukauden pulloteltu tyttö ei ollut kiinnostunut rinnasta, vaan hermostui heti kun ei saanutkaan pulloa. Ja siinä ei sitten ollut kokeiluvaraa, kun E painoi melkein saman kuukauden ikäisenä kuin syntyessään. Joten surkeat ovat nämä tähänastiset imetyskokemukset. Numero kolme joutuu ehdottomasti ankaran imetysyrityksen kohteeksi. Olen kuullut naisista, jotka ovat onnistuneet vasta kolmannella, tai vasta neljännellä kerralla.

Mitäs muuta, olen pirteämpi, mutta nuhainen. Voin taas vähän pahoin, ja odottelen ultraa... Miehenkin suunnitelmat muuttui taas, nyt se lähtee sinne reissuun maanantaina, mutta tulee kotiin torstaina ja sitten taas häipyy seuraavana maanantaina. Mutta siis jos käy hyvä tuuri, niin on maisemissa np-ultran aikaan!!

Kaunista keväistä lauantaita!!

Johanna rv tasan 11!!
 
ÄssÄ!
tervehdys!

Gialle piti arpiasiaa vastailla. Mulla tuli teini-ikäisenä enemmän raskausarpia kun raskausaikoina. kasvoin naisen mittoihin melkosella vauhdilla. Tosiaan mulla on saldona 1 raskausarpi näistä kolmesta tyttösestä, ja vaikka vauvat ei ole olleet isoja niin maha oli aika mollee. En oo rasvaillu, kai se on ihmisen kudostyypistä kii tuleeko arpia vai ei. Ainakin synnytyksessä repeemisen kans on verenpaineella joku yhtäläisyys. korkeella paineilla varustetut repee useemmin, kerto kätilö. Mulla ei oo odotusaikoina paineita ollenkaan--> tosi matalat paineet

Senoraa K**t kiusaa öisin ;), toivottavasti jää kivut synnärille. Inhottavaa tommonen kipuilu!

Sonia oli kuullu pikkujunan jyskytykset neuvolassa, ne on niin ihanan kuuloset! =)

Ninnille voimia... kuullostaa rankalle. En osaa vinkkejä antaa..

jahas ÄrrÄ heräs aamupvän päikyltään--->menoks
 
Katzu
Huomenta

Täälläkin ihana aurinkoinen ilma. Odottelen just miestä kotiin ja sit lähdetään kauppa asioille.

Soniakin käynyt kuuntelemassa mukavia ääniä :)

Toivottavasti Pikku2:n perheellä on mukava Tampereen reissu ja kaikki on tyytyväisiä :) Ja peukkuja, että korvat on kunnossa.

Senora se yöt kukkuu sormiensa kanssa. Hö kun ei ota helpottaakseen.

Niin ne kummipojan ristiäiset on 17. päivä, Tuuliko se sitä kyseli. Minä olen sit sylikummi, sekin asia varmistui. Mä jo kauhulla mietin, miten pystyn pitämään itseni kasassa!!!! Ristiäiset on ollut tähän asti niin liikuttavia hetkiä, että aina on alkanut hieman silmät kostumaan. Mutta entäs nyt kun on raskaana ja itkettää kaikki ihan pienet ja tyhmätkin asiat....... Eli onko kenelläkään mitään hyviä vinkkejä?????

Tehis ollut iskussa päikkäreiden jälkeen ;) Eikö ole ihana tunne herätä kuula ihan jumissa ja yrittää näyttää sellaiselta ettei nyt ainakaan olisi just herännyt.
Mikäköhän siinä muuten onkin,kun joskus on joku aamulla soittanut sen verran aikaisin, että on vielä nukkumassa. Sit yrittää vastata kauhean pirteänä kuuloisena ja sit jos toinen vielä kysyy, että enhän herättänyt, vastaus on oitis. Et, kyllä tässä jo hereillään oltiin. Onko muilla vastaavaa havaittavissa?????

Onko Tuulilla hyviä vinkkejä mistä Tallinnasta löytyy suht keskustasta kivoja lastenvaateliikkeitä? Olen meinaan menossa käymään viikon päästä siellä.SIt pidätte peukkuja ettei ole tuulinen keli. Minä tulen tosi herkästi merisairaaksi..... :)

Jaahas pyykkikone meni loppuun, ei muuta kun pyykin levitykseen ja uutta satsia koneeseen


 
senora
Katzulla on tulossa herkkä paikka... Mä kans märisen kaikissa juhlissa... Viimeisimmät ristiäiset oli aika herkät.... (ja silloin oli vielä hieman tukanjuurikin kipeenä kun juhlakalun isovanhempien kanssa hieman otettiin miestä väkevämpää edellisenä iltana ja tais mennä liki kahteen...) Ei kai auta ku yrittää nieleskellä kyyneleitä...

Yääk.. kävin helistimen sivuilla lukemassa huhtikuisten kuulumisia.. Siellä on jo useammalla oma nyytti sylissä... Viimeisin synnytyskertomus kyllä pisti aattelee, mikä kaikki voi mennä vikaan vielä viime metreillä eikä itse tiijä mitää... Ihan referaattina ... istukka oli alkanu vuotaa, vuoto oli alkanu suppareitten kans. vauva oli nielly veristä lapsivettä ja kun olivat saaneet vauvan ulos, oli se ollu ihan sininen... nyt keskolassa... Käykää lukemas jos inhorealismi kiinnostaa...

Katzulla pyykkäystä... Jokos äippäpakkauksen vaatteet on pyykättävänä, vai ihan normaalikamppeet?? Täälläki on komee ilma, valmistuis tuo ruoka nii sais syödä ja vois lähtee asioille...
 
Katzu
Niin ne ristäiset on siis 19. ei 17. päivä :)

Nyt pyörii lakanat. Nöpön vaatteet yms. alkaa olla pestynä. Olihan niitä aika monta koneellista....

Just tultiin kauppareissulta ja syötiin ja nyt on vuorossa kupillinen kahvia. Kohta lähdetään koiran kanssa ulos. Toisaalta voisi hyvin mennä päikkäreille :) Alkoi jotenkin ramasemaan.

Hieman suunniteltiin tulien tekoa grillimökkiin ja makkaran paistoa, siis sit hieman myöhemmin tänään. Sikäli et pääsee kahlaamaan grillimökille, takapihalla on jokseenkin paljon lunta. Hyvä ettei ihan kainaloihin asti :)


Jaahas ihan kuin alkaisi Senoralla jo pukkaamaan "pientä paniikkia" ;) Ei siinäkään enää kauaa mene, kun teillä on nyytti kainalossa.
 
gia
Tuli Katzun pyykkäilyistä mieleen, että silitättekö kaikki vauvan vaatteet? Nyt kun ekaa kertaa vaatteet pesin niin silitin, mutta jotenkin tuntuu, että tuskin tulee samaa tehtyä enää vauvan syntymän jälkeen. Omatkin vaatteet yleensä silitän vaan jos tiedossa on joku tärkeä tapaaminen ja pitää näyttää erityisen siistiltä.

Sain just anopilta tietoa, että mulla on neuvolalääkärinä joku nuori mies kandi.. (Anoppi työskentelee tk:ssa ja siksi aina tietää kuka lääkäri on missäkin ja milloin.) Olisin ennemmin ottanut kokeneemman lekurin, mutta eiköhän tuokin kelpaa.

Katzulla tiedossa herkkä hetki.. Kai sitä sylikummi saa pari kyyneltä tirauttaa.. Ja vielä kun olet raskaana niin ei kukaan mitään ihmettele:)

Ässä en oo ennen kuullutkaan tosta verenpaineiden yhteydestä ja synnytyksessä repeämiseen.. No onneksi mulla on raskausaikana paineet olleet hyvät. Terkan kanssa veikattiin, että mulla paineita alensi tehokkaasti tupakoinnin lopettaminen.

Pikku2:lle tsemppiä tampereelle!

Tuuli ollut kasvohoidossa.. Vitsit kun pääsis itsekkin..

gia
 

Yhteistyössä