Esitteleekö kukaan täällä Party Liteä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ford Prefect
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pidät yhdet tai kahdet kutsut joiden yhteenlaskettu myynti on 450 euroa, jolloin saat sen alotuspakkauksen itelles. Sen jälkeen alkaa tulemaan rahallisia palkkioita
 
Alkuperäinen kirjoittaja mellan:
Pidät yhdet tai kahdet kutsut joiden yhteenlaskettu myynti on 450 euroa, jolloin saat sen alotuspakkauksen itelles. Sen jälkeen alkaa tulemaan rahallisia palkkioita

ne rahalliset palkkiot mahtaa olla
 
Alkuperäinen kirjoittaja paljonko:
Alkuperäinen kirjoittaja mellan:
Pidät yhdet tai kahdet kutsut joiden yhteenlaskettu myynti on 450 euroa, jolloin saat sen alotuspakkauksen itelles. Sen jälkeen alkaa tulemaan rahallisia palkkioita

ne rahalliset palkkiot mahtaa olla
partyliten sivuilta kävin lukemassa, niin vähintään 20%. Voin viel kotona tarkistaa asian esitteestä ja huomenna lisätä tänne
 
Alkuperäinen kirjoittaja mellan:
Pidät yhdet tai kahdet kutsut joiden yhteenlaskettu myynti on 450 euroa, jolloin saat sen alotuspakkauksen itelles. Sen jälkeen alkaa tulemaan rahallisia palkkioita

Kääk. :|

Keväällä riskaabelia hommaa? :xmas:

20% kuulostaa ok. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Jos vois ystävällisesti kertoo vaikka Y:nä, et mitä se vaatii, jos rupeis hommaan? :wave: =)

Mä alotin huhtikuussa konsulttina. Tosiaan tuo 450? myyntiä niin silloin on aloituspakkaus oma. Mulla tuli myyntiä sen verran jo ekoilla kutsuilla.
 

Yhteistyössä