V
vierailija
Vieras
Aloita itsestäsi.Mutta oikeus on pyytää toisia keskustelijoita käyttäytymään asiallisesti ja jos toisilla on yhtään älyä, niin nätisti käyttäydytään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Aloita itsestäsi.Mutta oikeus on pyytää toisia keskustelijoita käyttäytymään asiallisesti ja jos toisilla on yhtään älyä, niin nätisti käyttäydytään.
Jep!Palstapersu on päässyt palstasuvakin ihon alle...
Pitäisikö ylläpidon tehdä jotain?Ylläpito ei halua tehdä mitään.
Jos aloitan, niin jatkatko?Aloita itsestäsi.
Mitä luulet? Täällä on muutenkin moderointi retuperällä.Pitäisikö ylläpidon tehdä jotain?
Onneksi ylläpito poistaa sentään palstapersun pahimmat ylilyönnit. Muistaakseni esim. eilen poistui useampi joukkoraiskauksia käsitellyt öyhötysaloitus.Mitä luulet? Täällä on muutenkin moderointi retuperällä.
Kolkuttaako sun omaatuntoa mamujen tekemät joukkoraiskaukset?Onneksi ylläpito poistaa sentään palstapersun pahimmat ylilyönnit. Muistaakseni esim. eilen poistui useampi joukkoraiskauksia käsitellyt öyhötysaloitus.
Et tule saamaan järkevää vastausta...Huoh, kerrohan nyt ap selkeästi ja perustellusti seuraavat asiat:
A) palstan nimi on aihe vapaa.
Mistä täällä saa mielestäsi keskustella?
B) kuuluuko maahanmuuttoon liittyvät asiat mielestäsi asioihin joista täällä saa/ei saa keskustella.
Perustele mielipiteesi?
C) jos nyt päädyt siihen, että tällä palstalla (jonka nimikin on tosiaan aihe vapaa) saa keskustella kaikesta, maahanmuutto mukaan lukien, niin kerro meille miten maahanmuutosta saa/ei saa keskustella.
Perustele ajatuksesi järkevin argumentein.
d) kerro miksi juuri sinä koet olevasi oikeutettu määrittelemään tämän keskustelupalstan säännöt/sallitut puheenaiheet kun me muut käyttäjät sitä emme tee?
Perustele tämäkin kohta järkevin argumentein.
Kiitos.
C) jos nyt päädyt siihen, että tällä palstalla (jonka nimikin on tosiaan aihe vapaa) saa keskustella kaikesta, maahanmuutto mukaan lukien, niin kerro meille miten maahanmuutosta saa/ei saa keskustella.
Perustele ajatuksesi järkevin argumentein.
d) kerro miksi juuri sinä koet olevasi oikeutettu määrittelemään tämän keskustelupalstan säännöt/sallitut puheenaiheet kun me muut käyttäjät sitä emme tee?
Perustele tämäkin kohta järkevin argumentein.
Kiitos.
Palstapersu olet ymmärtänyt väärin käsitteen "aihe vapaa". Vaikka aihe on vapaa, niin sääntöjä on silti ja asiattomuudet poistetaan.Huoh, kerrohan nyt ap selkeästi ja perustellusti seuraavat asiat:
A) palstan nimi on aihe vapaa.
Mistä täällä saa mielestäsi keskustella?
B) kuuluuko maahanmuuttoon liittyvät asiat mielestäsi asioihin joista täällä saa/ei saa keskustella.
Perustele mielipiteesi?
C) jos nyt päädyt siihen, että tällä palstalla (jonka nimikin on tosiaan aihe vapaa) saa keskustella kaikesta, maahanmuutto mukaan lukien, niin kerro meille miten maahanmuutosta saa/ei saa keskustella.
Perustele ajatuksesi järkevin argumentein.
d) kerro miksi juuri sinä koet olevasi oikeutettu määrittelemään tämän keskustelupalstan säännöt/sallitut puheenaiheet kun me muut käyttäjät sitä emme tee?
Perustele tämäkin kohta järkevin argumentein.
Kiitos.
Ai sun mielestä "normaali-ihminen ymmärtää" joukkkoraiskaajamamujen olevan rikkaus ja voimavara?Palstapersu olet ymmärtänyt väärin käsitteen "aihe vapaa". Vaikka aihe on vapaa, niin sääntöjä on silti ja asiattomuudet poistetaan.
Ne "suvakit rakastaa joukkoraiskauksia" -tyyliset viestit joita sinä tänne kirjoittelet ties kuinka monta kappaletta päivässä eivät ole asiallisia ja siksi ne yleensä poistetaan. Itse et ehkä sitä asiattomuutta ymmärrä kun elät niin syvällä ideologiasi pauloissa, mutta normaali-ihminen ymmärtää.
99,99% suomalaisista ei ole sitä mieltä, että joukkoraiskaukset ovat "rikkaus ja voimavara". Se, että te persut silti jankkaatte sellaista 24/7 kertoo paljon enemmän teistä persuista kuin siitä täysin marginaalisesta porukasta jonka mielestä joukkoraiskaus on kiva juttu.Ai sun mielestä "normaali-ihminen ymmärtää" joukkkoraiskaajamamujen olevan rikkaus ja voimavara?
Ei voi välttyä siltä mielikuvalta, että persujen poliittinen ydinsanoma on "liity meihin tai kannatat joukkoraiskauksia". Tämän tason asiattomuus ja vulgaarius selittää hyvin sen, miksi persujen kannatusluvut ovat nykyään niin matalat.99,99% suomalaisista ei ole sitä mieltä, että joukkoraiskaukset ovat "rikkaus ja voimavara". Se, että te persut silti jankkaatte sellaista 24/7 kertoo paljon enemmän teistä persuista kuin siitä täysin marginaalisesta porukasta jonka mielestä joukkoraiskaus on kiva juttu.
Itseasiassa me ymmärretään nazipersujen ääripropaganda ja niiden halu eristäytyä muusta maailmasta ja tyrmätä täysin tieteellinen tutkimus kaikesta, koska perttiperusäijän mutu on aina se oikeampi.Ai sun mielestä "normaali-ihminen ymmärtää" joukkkoraiskaajamamujen olevan rikkaus ja voimavara?