V
vierailija
Vieras
Itsehän se niitä rajoja vaatii, niin eikö niitä nyt vois sille asettaa? Oikeesti nyt vähän jotain tolkkua tähän hommaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Suvakkien maailmaan mahtuu vain yksi totuus.Mikä sinua tarkalleen ottaen häiritsee maahanmuuttajia koskevissa kirjoitteluissa? Jos et koe, että palstan keskustelulinja on mieleisesi, niin mene ihmeessä jollekin toiselle palstalle, vaikka vauvalle. En ole koskaan ymmärtänyt, miksi joku valittaa jostain tietystä keskusteluaiheesta keskustelupalstalla.
Mikä sinua tarkalleen ottaen häiritsee maahanmuuttajia koskevissa kirjoitteluissa? Jos et koe, että palstan keskustelulinja on mieleisesi, niin mene ihmeessä jollekin toiselle palstalle, vaikka vauvalle. En ole koskaan ymmärtänyt, miksi joku valittaa jostain tietystä keskusteluaiheesta keskustelupalstalla.
Suvakkien maailmaan mahtuu vain yksi totuus.
Meidän sukupolvi ratkaisee elävätkö lapsemme Euroopassa vai Paskastanissa. Kumman sinä valitset lapsillesi?Onko joku ollut kieltämästä aiheen kokonaan? Ei. Mut pakkoko niitä aloituksia on vääntä joka uutisesta joka löytyy puolen maapallon kattavista aviiseista. Ihan ku ei muuta maailmassa tapahtuiskaan kuin mamut ja mamut.
Eikai ne välitä. Raskasta enää käydä palstalla kun jotkut vaan höpöttää mamuista eikä mistään muusta.
ja silti valitat itsekkin?![]()
Onko joku ollut kieltämästä aiheen kokonaan? Ei. Mut pakkoko niitä aloituksia on vääntä joka uutisesta joka löytyy puolen maapallon kattavista aviiseista. Ihan ku ei muuta maailmassa tapahtuiskaan kuin mamut ja mamut.
En valita, vaan en ymmärrä. En itsekään käy palstoilla, jotka eivät kiinnosta minua.
Vuohiin sekaantuminen on yleisesti hyväksyttyä tietyissä maailmankolkissa, vaikka sen yrität kieltää.
Näin! Viimeisimpänä tuo "vuohialoitus", jonka vääntää mamujutuksi, vaikka sillä ei mamujen kanssa ole mitään tekemistä, vain yleensä sairaista tyypeistä, joita löytyy ikävä kyllä joka puolella.
Niin mitenkä se menikään? Maahanmuutosta saa keskustella, kunhan keskutelee oikealla tavalla. Eli premissistä, että maahanmuutto on aina rikkaus. Sitten saa alkaa keskustelemaan vapaasti.
Mä olin täällä ennen mamujuttuja, jos ei lapsi ja perheaiheisia keskusteluita jaksa itse seurata niin menkööt ne mv tai homman sivuille linkittelemään uutisiaan.
Natsi-Saksassa oli tapana hiljentää ihmiset jotka olivat "väärää" mieltä.
miten esim vuohialoitus liittyi maahanmuuttoon?
Ei mitenkään, koska kantasuomalaisetkin rakastelee vuohia.
Tämä on aihe vapaa, joten täällä saa keskustella mistä vain. En ole tällä palstalla juurikaan nähnyt lapsi- tai perheaiheita muutenkaan.
Vuohiin sekaantuminen on yleisesti hyväksyttyä tietyissä maailmankolkissa, vaikka sen yrität kieltää.