eikö ylläpito saa tota mamumamumamu-tyyppiä kuriin?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuinka rakentavaa uskot sellaisen olevan että jokainen vetäytyy omaan kaikukammioon vahvistamaan omia kenties vääriä ajatuksiaan ilman ajatustenvaihtua ja väittelyn mahdollisuutta?
 
Miksei poikkeavia mielipiteitä saisi olla ap?
Saa ja ne on toivottuja, mutta samalla tavalla sanottaisiin jollekkin jeesustelijalle, joka laittaa viiskytä harrasta alotusta viikossa ja tuomitsee kaikki suoraan h*lvettiin.

Eikä kukaan enää usko et mitään ongelmia olis, vaan raiskailumamuilu kääntyy itseään vastaan ja pienikin persu-ajatus hakataan vihreäksi oman pääkopan sisällä. Sit terve keskustelu kaatuu ja palstanazi on syyllinen siihen, mitä uskoo tapahtuvan, eli Eurooppa kaatuu islamin jalkoihin, vai mitä se nyt onkaan.
 
Saa ja ne on toivottuja, mutta samalla tavalla sanottaisiin jollekkin jeesustelijalle, joka laittaa viiskytä harrasta alotusta viikossa ja tuomitsee kaikki suoraan h*lvettiin.

Eikä kukaan enää usko et mitään ongelmia olis, vaan raiskailumamuilu kääntyy itseään vastaan ja pienikin persu-ajatus hakataan vihreäksi oman pääkopan sisällä. Sit terve keskustelu kaatuu ja palstanazi on syyllinen siihen, mitä uskoo tapahtuvan, eli Eurooppa kaatuu islamin jalkoihin, vai mitä se nyt onkaan.
Ahaa. Ehkä aloitukset on sitten poistettu koska en näe mitään tuollaiseen viittaavaa.
 
Sananvapaus ei tarkoita sitä, että saisi spämmätä mitä vaan missä vaan. Teikäläisillekin löytyy ne omat sivustot joissa voisit tehdä joka päivä vaikka sata raiskausaiheista aloitusta jos mieli tekee.

Voi, onko suvakilla nyt mennyt lopullisesti tunteisiin toisten, ehkä erilaiset mielipiteet kuin omasi?(n)
Ja se ärsyttää, että maahanmuuton ongelmista keskustellaan liikaa/ett keksi miten kunnolla puolustelisit näitä ongelmia järkevin argumentein?

Voi palstasuvakki, tämä on aihe vapaa, mutta ota vaikka vähän lomaa tästä palstasta ja mene selailemaan vaikka rasmuksen sivuja.
Siellä varmasti saanet rauhan:love:
 
Voi, onko suvakilla nyt mennyt lopullisesti tunteisiin toisten, ehkä erilaiset mielipiteet kuin omasi?(n)
Ja se ärsyttää, että maahanmuuton ongelmista keskustellaan liikaa/ett keksi miten kunnolla puolustelisit näitä ongelmia järkevin argumentein?

Voi palstasuvakki, tämä on aihe vapaa, mutta ota vaikka vähän lomaa tästä palstasta ja mene selailemaan vaikka rasmuksen sivuja.
Siellä varmasti saanet rauhan:love:
Onko mielestäsi yhtään eroa keskustelulla ja jatkuvalla provoilulla, missä nazipersut yrittää tunkea oikeistopropagandaa lankojen läpi kakkakasaksi näytön eteen?
Mut siis jatka vain, kohta persuilla ei ole enää yhtään kannattajaa, kylähulluja ny löytää aina.(y)
 
Onko mielestäsi yhtään eroa keskustelulla ja jatkuvalla provoilulla, missä nazipersut yrittää tunkea oikeistopropagandaa lankojen läpi kakkakasaksi näytön eteen?
Mut siis jatka vain, kohta persuilla ei ole enää yhtään kannattajaa, kylähulluja ny löytää aina.(y)

Voi, heti ensimmäisen viestini jälkeen vedit natsikortin(n)
Alan jo melkein epäillä, että sen täytyy johtua siitä että vahvoilla olet?(n):whistle:

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Natsikortti
 
Tuskin kukaan on valmis muuttamaan kantaansa pelkästään toisen mielipiteen takia. Se tarvitsee taakseen riittävän perusteltuja argumentteja. Aivopieruja lentää ihan puolin ja toisin.

Ei tarvikaan muuttaa mutta sitä miettii, eikö ihmisellä ole mitään muuta elämässään kuin kirjoitella jollekin random-palstalle vuodesta toiseen samoja juttuja. Oikeesti, onhan tuo säälittävää.
 
Itse en koe yhtään vaikeaksi vain "ignoorata" spämmit ja vastaavat. Se taito pitäisi mielestäni opettaa koulussakin koska kaikkea on mahdotonta kontrolloida pilaamatta internetin vapaata luonnetta.
 

Yhteistyössä