eikö ylläpito saa tota mamumamumamu-tyyppiä kuriin?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huoh, kerrohan nyt ap selkeästi ja perustellusti seuraavat asiat:

A) palstan nimi on aihe vapaa.
Mistä täällä saa mielestäsi keskustella?

B) kuuluuko maahanmuuttoon liittyvät asiat mielestäsi asioihin joista täällä saa/ei saa keskustella.
Perustele mielipiteesi?

C) jos nyt päädyt siihen, että tällä palstalla (jonka nimikin on tosiaan aihe vapaa) saa keskustella kaikesta, maahanmuutto mukaan lukien, niin kerro meille miten maahanmuutosta saa/ei saa keskustella.
Perustele ajatuksesi järkevin argumentein.

d) kerro miksi juuri sinä koet olevasi oikeutettu määrittelemään tämän keskustelupalstan säännöt/sallitut puheenaiheet kun me muut käyttäjät sitä emme tee?
Perustele tämäkin kohta järkevin argumentein.

Kiitos.
 
Huoh, kerrohan nyt ap selkeästi ja perustellusti seuraavat asiat:

A) palstan nimi on aihe vapaa.
Mistä täällä saa mielestäsi keskustella?

B) kuuluuko maahanmuuttoon liittyvät asiat mielestäsi asioihin joista täällä saa/ei saa keskustella.
Perustele mielipiteesi?

C) jos nyt päädyt siihen, että tällä palstalla (jonka nimikin on tosiaan aihe vapaa) saa keskustella kaikesta, maahanmuutto mukaan lukien, niin kerro meille miten maahanmuutosta saa/ei saa keskustella.
Perustele ajatuksesi järkevin argumentein.

d) kerro miksi juuri sinä koet olevasi oikeutettu määrittelemään tämän keskustelupalstan säännöt/sallitut puheenaiheet kun me muut käyttäjät sitä emme tee?
Perustele tämäkin kohta järkevin argumentein.

Kiitos.
Et tule saamaan järkevää vastausta...
 
C) jos nyt päädyt siihen, että tällä palstalla (jonka nimikin on tosiaan aihe vapaa) saa keskustella kaikesta, maahanmuutto mukaan lukien, niin kerro meille miten maahanmuutosta saa/ei saa keskustella.
Perustele ajatuksesi järkevin argumentein.

d) kerro miksi juuri sinä koet olevasi oikeutettu määrittelemään tämän keskustelupalstan säännöt/sallitut puheenaiheet kun me muut käyttäjät sitä emme tee?
Perustele tämäkin kohta järkevin argumentein.

Kiitos.

En ole AP, mutta komppaan ja vastaan omalta osaltani.

c) Saa keskustella, ei saa spämmätä. Sitä käydään läpi nykyisin pikkulapsillekin.
Tuolta löytyy ohjeita asialliseen keskusteluun http://www.internetopas.com/netiketti/, muista, kukaan ei tykkää spämmistä, joten älä jaa sitä itsekään!

d) Muutkin käyttäjät puuttuvat toistuvaan häiriköintiin, AP ei ole asiansa kanssa tässä yksin.
 
Huoh, kerrohan nyt ap selkeästi ja perustellusti seuraavat asiat:

A) palstan nimi on aihe vapaa.
Mistä täällä saa mielestäsi keskustella?

B) kuuluuko maahanmuuttoon liittyvät asiat mielestäsi asioihin joista täällä saa/ei saa keskustella.
Perustele mielipiteesi?

C) jos nyt päädyt siihen, että tällä palstalla (jonka nimikin on tosiaan aihe vapaa) saa keskustella kaikesta, maahanmuutto mukaan lukien, niin kerro meille miten maahanmuutosta saa/ei saa keskustella.
Perustele ajatuksesi järkevin argumentein.

d) kerro miksi juuri sinä koet olevasi oikeutettu määrittelemään tämän keskustelupalstan säännöt/sallitut puheenaiheet kun me muut käyttäjät sitä emme tee?
Perustele tämäkin kohta järkevin argumentein.

Kiitos.
Palstapersu olet ymmärtänyt väärin käsitteen "aihe vapaa". Vaikka aihe on vapaa, niin sääntöjä on silti ja asiattomuudet poistetaan.

Ne "suvakit rakastaa joukkoraiskauksia" -tyyliset viestit joita sinä tänne kirjoittelet ties kuinka monta kappaletta päivässä eivät ole asiallisia ja siksi ne yleensä poistetaan. Itse et ehkä sitä asiattomuutta ymmärrä kun elät niin syvällä ideologiasi pauloissa, mutta normaali-ihminen ymmärtää.
 
Palstapersu olet ymmärtänyt väärin käsitteen "aihe vapaa". Vaikka aihe on vapaa, niin sääntöjä on silti ja asiattomuudet poistetaan.

Ne "suvakit rakastaa joukkoraiskauksia" -tyyliset viestit joita sinä tänne kirjoittelet ties kuinka monta kappaletta päivässä eivät ole asiallisia ja siksi ne yleensä poistetaan. Itse et ehkä sitä asiattomuutta ymmärrä kun elät niin syvällä ideologiasi pauloissa, mutta normaali-ihminen ymmärtää.
Ai sun mielestä "normaali-ihminen ymmärtää" joukkkoraiskaajamamujen olevan rikkaus ja voimavara?
 
Ai sun mielestä "normaali-ihminen ymmärtää" joukkkoraiskaajamamujen olevan rikkaus ja voimavara?
99,99% suomalaisista ei ole sitä mieltä, että joukkoraiskaukset ovat "rikkaus ja voimavara". Se, että te persut silti jankkaatte sellaista 24/7 kertoo paljon enemmän teistä persuista kuin siitä täysin marginaalisesta porukasta jonka mielestä joukkoraiskaus on kiva juttu.
 
99,99% suomalaisista ei ole sitä mieltä, että joukkoraiskaukset ovat "rikkaus ja voimavara". Se, että te persut silti jankkaatte sellaista 24/7 kertoo paljon enemmän teistä persuista kuin siitä täysin marginaalisesta porukasta jonka mielestä joukkoraiskaus on kiva juttu.
Ei voi välttyä siltä mielikuvalta, että persujen poliittinen ydinsanoma on "liity meihin tai kannatat joukkoraiskauksia". Tämän tason asiattomuus ja vulgaarius selittää hyvin sen, miksi persujen kannatusluvut ovat nykyään niin matalat.
 
Ai sun mielestä "normaali-ihminen ymmärtää" joukkkoraiskaajamamujen olevan rikkaus ja voimavara?
Itseasiassa me ymmärretään nazipersujen ääripropaganda ja niiden halu eristäytyä muusta maailmasta ja tyrmätä täysin tieteellinen tutkimus kaikesta, koska perttiperusäijän mutu on aina se oikeampi.

Nyt nämä nimeämäsi "suvakit" ovat pahassa tilanteessa, heidän pitäisi valita toinen ryhmä, koska harmaata aluetta ei ole olemassa.

a) mamut joukkoraiskaa holtittomasti kaikki vastaantulijat.
b) hyväksyä kritiikittömästi pertti perusäijän maailmankuva, mikä ulottuu siis n.5km oman navan ympäriltä.

Molemmat vaihtoehdot kumpuavat joko Euroopan loppuun tai maailmanloppuun. Kumpaa tilannetta olisi helpompi kehitää, jos haluaa selviytyä?
hmm. Valitsen kohdan a. Käytöstä voi muuttaa, pertti perusäijän maailmankuva on horjumaton hautaan asti.

PS.Trumppikin kehittyy, kehity sinäkin!
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005865441.html?ref=rss
 
Valkoihoiset ihmiset ovat lampaita, jotka eivät osaa puolustaa laiduntaan (valtiotaan). Islamit ovat susia, jotka hiipivät laitumelle (Suomeen), Pörräävät lampaiden ympärillä ja hyökkäävät susilaumana valkoihoisten kimppuun tilaisuuden tullen. Valkoiset vaimot toimivat vain astinlautana laitumellemme (portti Suomeen). Niin surullista!!
 
Tää aloitus varmaan tarkoittaa niitä aloituksia joissa ei ole kyse maahanmuutosta tai suvakeista, mut joihin palstapersu keksii yhdistävän tekijän.
Uutinen jossa miestä lyötiin saa muodon suvakkien kultapoju lähes tappoi 10 suomalaista, eikä kirjoittajaa kiinnosta pätkääkään kuka tekijä on ollut.
 

Yhteistyössä