Argh, auttakaa nyt aivotonta. Nokiasta iphoneen siirtyminen ja puhelinmuistio?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nöppönen

Aktiivinen jäsen
13.05.2005
22 173
1
36
Pitäis saada siis muistikortilta numerot koneelle, jotta ne voi sit siirtää iphonelle. Piuhaa ei satu hommaan olemaan, onnituuko mitenkään bluetoothin avulla? Ja jos joku on kyseisen operaation tehnyt niin voisiko ystävällisesti selittää silleen vaihe vaiheelta :ashamed: Toki vois toimia paremmin jos olis se piuha..
 
Ei onnistu :(
Mä olen siirtänyt numerot sen mukaan, kun olen tarvinnut, mutta mulla kulkeekin aina sekä E7 että 4S mukanani, joten ei ole aiheuttanut sen enempää harmaita hiuksia.
 

Yhteistyössä