Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

ärrh....Oon ollu tänään vähän liiankin ahkera,siivonnu kuin hurjapää..Pitää yrittää ees jotain kun alkaa muutto painamaan päälle.Tänään käydään kirjoittamassa paperiasiat kuntoon niin sit kai se alkaa se ainainen pakkaaminen..Jostain syystä ei taas huvita yhtään koko muutto :| Jotenkin musta tuntuu, et tää muuton aiheuttama stressi sössii koko raskautumisen mahdollisuudet..

Toivottavasti ees ovistestissä ois tänään vahva plussa niin ois jotain iloa tässäkin hommassa.. :)
 
Nibbler: Tulipas teillä vastaukset nopeasti. Meille sanottiin että simppatestin vastauksiakin pitää odottaa pari viikkoa. Hienoa että tuli hyviä uutisia, varmaan helpottaa :) Onko teille määrätty aukiolotutkimusta?

).( Kävin äskön prolaktiini kokeessa ja nyt odotellaan niitä tuloksia. Progesteroni tuloksia kun ei ollut vieläkään tullut, niin tuossa soitin sinne ja kyselin missä viipyvät. Tulokset ovat kuulemma vasta tänään lähteneet postiin, mutta kertoi puhelimessa että arvo on ollut 53. Eli sehän meinaa että olen ovuloinut. Ainakin oman nettitohtoriuteni mukaan. Ei ne ovis tikut tosiaan totuutta kerro sillä siinä kierrossahan en saanut ollenkaan selkeää plussa viivaa (vaikka siis yleensä olenkin saanut).

Mersey: Itse otin ovistestit käyttöön ja toisesta varsinaisesta kierrosta. Ne mitä netistä olen tilannut mammaksilta ovat olleet edukkaita. Apteekissa taas tyyriimpiä. Olen saanut niiihin selkeän ovisplussan (eli siis 2 vahvaa viiva jotka kertovat LH arvon noususta, joka kertoo että ovis on ovella.) kaikissa muissa paitti kahdessa kierrossa.

Niin ja tervetuloa kaikki uudet :wave:
 
Hui kauhistus täällä tuli tänään testiin haileaa toista viivaa! :eek: Ihan oon pihalla, et onko siinä kaksi vai puolitoista vai miten. :| myös kontrolliviiva aikas haalea mut selvempi silti.
No varaan lääkärilleni ajan ja sit ollaan viisaampia.
 
Heippa, täällä on ilmoittautuu yksi kipale haaveilijoita! Ukon suostuttelu käynnissä ja jo ihan hyvällä menestyksellä kun hän jo miettii.. aikaisemmin vastaus oli että lapsia ei ennen kun naimisissa ja naimisiin ei ennen kun on ferrari.. ja minä totesin että eli ei ikinä... Mie 20 ja mies 23 sekä tanskandoggi hauva"vauva" Cassu 9kk.. perehdyttäkääs mua sit vähän näihin lyhenteisiin sun muihin..
:D tälläinen tekoäly tapaus..
 
voi helkkari taasen!
Miten tää onkaan mahdollista, et toissapäivänä ei tullu viivaa, eilen tuli haamu ja tänään ei taas mitään,tai korkeintaan joku haamunhaamu..oon IHAN varma,että ovuloinkin jo torstaina ja nyt sit on ihan turha haaveillakaan, että tästä kierrosta raskautuisin.. :|

ei ois pitäny rueta tikuttelemaan, ois vaan kannattanu luottaa siihen, että tärppää..oispahan säästyny enemmältä pahalta mieleltä.. :(
 
moikkis. tervetuloa uudet :heart:

Siniviuhka mä oon tyytyväinen et en oo pahemmin poppaskonstei ottanu käyttöön, niinku leikkimielisesti vois sanoa... ovistikkuihin en pahemmin jaksais kuseskella. toi paha mieli ei oo kiva kaveri :(
 
Uusille tervetuloa :flower:

Siniviuhka Millaisia tuntemuksia sulla on oviksen aikaan? Entä muita merkkejä siitä? Mulla äkäiset alavatsan vihlaisut, limat ja kn paljastaa sen aika hyvin. Oletko tikuttanut sitä jo pidempään? (anteeksi uteluni, olet varmaan kertonutkin siitä jo jossain aikaisemmassa postauksessa)

).( Uusia huomioita: Olen oppinnut jopa aidosti tykkäämään greippimehusta, sehän maistuu jopa _hyvältä_! Mistä johtuen sitä onkin tullut menneenä viikonloppuna litkittyä aika lahjakkaasti (kunnes sitten mokoma oli päässyt loppumaan mökkipaikkakunnan kaupasta, höh). Ovis tuli, oli ja meni -asiaan kuuluvan ihanan yrityksen ja peittojen heiluttelun kera tietenkin ;). Vaikka toiveet tärppäämisestä ovatkin korkealla, pelottaa miten tässä käydään. En uskalla edes ajatella, millainen joulukuusta voi pahimmillaan tulla, erityisesti päivästä, jolloin piti olla la. Tieto siitä, miten yleisiä km ovat ei oikeastaan lohduta, lähinnä vain pelottaa. Täytyy yrittää olla stressaamatta ja nauttiä näistä ihanista kesäisistä säistä.
 
Heipsan. Uusi pino löytyi.

Tervetuloa uudet kuumeiset :wave:

Mersey mä tilasin kotitesti.fi sivuilta ison kasan ovistestejä sai aika edukkaasti. Ennen olen käyttänyt mammaksilta tilattuja.

Viikonloppu nautittu kauniista ilmasta enkä siksi ole kerennyt kirjoittelemaan. Äsken tein mammaksin ovistestin johon ilmestyi pitkittäin viiva joka häipyi mutta jäi kontrolliviivan päälle yhtä vahvaksi kuin itse viiva. Haamua se näytti eli odotellaan ja testaillaan.
 
emiliana: niitä tuntemuksia on paha mennä sanomaan..viime kierrossa huomasin ihan älyttömät limat, mut nyt ei oo ollu niitäkään,paitsi sillon helkkarin torstaina vähäsen..kn oon koittanu seurailla, mut siinäkään ei oo mitään uutta,ei oo pehmee eikä mitään..
tikuttanu oon tosin vasta tässä kierrossa, mutta jos näin pahaa mieltä joka päivä niiden takia joutuu potemaan,niin jätän tikutukset sikseen.. :| :|
 
Täällä on ehkä ollut jo ovis... Perjantaina tuli peittoja viimeks heiluteltua, että ei mitään hajua tärppimahdollisuuksista. Nyt ollut hiljaista sillä saralla muutaman päivän. Mun tuurilla se ovis on sit juuri kun ei ole ollut toimintaa vällyjen välissä :kieh: No, täytyy ens kierrossa alkaa käyttää ovistikkuja, viime kirto tosiaan veny sellaiset 5 päivää ja luulin jo olevani paksuna, mut sitten tuli menkat. Haamunhan se testi silloin antoikin.. mut menkkojen jälkeen tein varmuustestin ja nega... En usko et meillä helppoo se raskauuminen, mut mies ei suostu tutkimuksiin. Jos kesän aikana ei tärppää mä pakotan sen antaa simppatestin :whistle:
 
Miragle88 tervetuloa :flower: Listasin sinut taustailijoihin =) Nostin ja hieman muokkasin pinoa: "Palstaslangia uusille". Sieltä voi tsekata jos joku lyhenne tms. ihmetyttää tai kummastuttaa. http://kaksplus.fi/keskustelu/t1039442
 
Hei auttakaas tyttöset mua!!! Kuulin tänään erään naisryhmän keskustelun työpaikkani ruokalassa. He puhuivat lapsen yrittämisestä yms... Ja he olivat sitä mieltä, että liukuvoide hidastaa ja vaikeuttaa simppojen etenemistä!!! Onko tämä totta??!!? :eek: Nimittäin minulla ja miehelläni ei peitton heiluttaminen onnistu ilman liukkaria.. :ashamed:
 
Daadeli aika jännä, en oo tommosesta kuullutkaan..paitsi tietenkin niistä,missä erikseen mainitaan, että "tappaa siittiöt".. aika hassua kun sen aineen tarkoitustan ois just helpottaa liukumista,nii mikähän siinä niitä simppoja sit pidättelee :D :D
 

Yhteistyössä