Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

Moi! Kyllä mie oon vielä täällä, vaikkakin vähän taustalla.

Oon nyt syönyt niitä teroja ja diformiineja. Ja kärsin aivan järjettömästä pahoinvoinnista diformiinien suhteen. Kohta en enää pysty niitä ottamaan. Ei taida soveltua mulle. Menkkoja odottelen..!
 
ElinaMaria uutisesi olivat jotain aivan odottamattomia... Sinulle juuri olisin sitä lasta toivonut.. :'( enkä tosiaan keksi mitään lohduttavia sanoja etten hörisis kliseitä.. Jaksamisia :hug:

omanapa: eilinen meni pitkä päivä töissä ja ilta kaverien kanssa ja Suomi-Saksa peliä seuraten miehen kanssa... kp 12 ja viikon sisällä varmaan ovistelen.. jos ovistelen. tällä kertaa sais munis kyllä irrota..! =)
 
Kaunista sunnuntai päivää kaikille! Jos siitä voisi nauttia täältä sängynpohjalta!

Ja sittenpa päästäänkin jurnuttamaan: Eli siis täti ollut nyt kolmatta päivää kylässä ja hermo on tiukilla todenteolla. Eilen alkoi järkyttävä mahakipu, Sängystä ei meinaa päästä ylös ollenkaan ja jos pääsee niin pyörryttää. ja alkuyöstä sitten pyörryin vessan lattialle. kipulääkkeinä ainostaan panacod on ainoa joka vie kivun pois..
Tänään kivut eivät ole olleet niin pahoja, et on voinut käydä jopa ulkoiluttamassa koiruuksia, mutta silti vetää väsymys sänkyyn.

Nyt alkaa muistumaan miksi aloitin 6v. sitten pillerit. Niitä ennen tämä pyörtyily ja järkyttävät kivut oli kuukausittain. En jaksaisi enää.
 
Täällä taas. Takana pitkä viikonloppu mökillä miehen kanssa, osuivat sopivasti oviksen kanssa samaan aikaan :D.

ElinaMaria: ei saa olla totta!!!! Miksi tämän pitää olla niin epäreilua, miksi lapsen saaminen on juuri silloin niin mahdottoman vaikeaa kun sitä toivotaan ja yritetään? Mistä ihmeestä me kuumeilijat aina, jokaisen pettymyksen jälkeen, löydetäänkin sen usko ja toivo, että tää onnistuu? :hug:

Toivottavasti niitä +++ alkaisi pikkuhiljaa ropista.
 

:'( nyt se kulti sit lähti reissutöihin...seukin kerran nähään vasta kahenvkon päästä |O ovista koitin tikuilla metästellä mut eipä ole näkyny tietty löytyy joskus sillä välin ku olen yksinäni täällä eikä sinne monen saan kilsan päähän niin vain lähetä sit ku viivat pärähtää... :'( mut toivottavasti se olis nyt huomenna tai sitä sukkina päivänä niin olis vielä mahiksi saaha se tammivaava... :whistle:
 
moikka kaikille pitkästä aikaa!!

Mä oon käynyt täällä välillä lukemassa juttuja, mutta pääasiassa oon puuhaillut kaikkea ihan muuta...tehnyt pihaa ja kutonutkin...pitää saada ajatukset tästä vauvan teko puuhasta pois.Menee muuten turhaksi hössäämiseksi, aika matelee hitaasti ja sitten kuitenkin vain pettyy niin kamalasti kun menkat saapuukin... Koko ajan kyllä toivotaan että raskautuisin, mutta päätettiin nyt lopettaa turha itsensä "piinaaminen" ja keskittyä kaikkeen muuhun. Pakko myöntää että näin naisena se on melkein mahdotonta, kun kuitenkin tässä kropassa on pakko asustella...heh! :LOL:

Toivon niiin kovasti ettei täti tulisi kylään enää!!...mutta päivä kerrallaan tässä mennään...meillä vasta yk2, mutta pakko myöntää etten jaksaisi enää odottaa yhtään... :D
 
Siniviuhka mulla ovistestit toimi todella selkeästi viime kierrossa.

Ensin ei haamua, sitten parin päivän päästä ilmesty haamu. Pari päivää haamusta testiviiva yhtä tumma kuin kontrolli ja seuraavana päivänä testiviiva tummempi kuin kontrolli.

Tässä kierrossa ei tullu samanlaista viivasarjaa ku ekassa, vaan eräänä päivänä testiviiva oli puolestavälistä ylöspäin tummempi ja puolestavälista alaspäin haamu. Tiedä sitten erittykö horppaa tarpeeks ja ovuloinko ollenkaan.. No sen näkee viikon kuluttua B)
 
no mä olisin halunnu tehdä vaikka mitä, mut kaikki tuli mieleen niin kauheen myöhään :ashamed: mökille lähtö tuli mieleen kahdelta, ja ruissaloon lähtö kuudelta... :( noo menee tää näinki.

eiks toi luteaalivaihe oo 14-16 pvä... melko perus se 14.. poltteleeks testit :p
 
Hellouh!

Pikainen ilmoitus huomisen päivitykselle :) Kp 2/28-35, eli täti löysi tiensä kolmisen päivää aikasessa ja H******in runsaana :/ no mut positiivisin mielin kuitenkin, tästä eteenpäin alkaa mahdolliset äitiysloman alut oleen ens vuoden puolella joka tietää paljon parempaa rahaa :) Kun v. 2007 oli todella hyvä rahallisesti :D:D :LOL: :LOL:

Mutta mukavat viikonalut kaikille!!
 
Louvre no jos noin lyhyt luteaalivaihe sillä on ni sehän meinaa et kohdun limakalvo ei ehdi pysyä kunnossa niin kauaa et alkio sais yksiönsä sisustettua... voihan se vaihdella, että ovis on viivästyny ja kys. hlöllä kiertokin venyy sen mukaisesti :)

vitsi mä oon viksu =)
 
tosta äippärahasta... mä lueskeskelin joskus aikoi sitte ku miettisin kans et oon aloittanu työnteon syksyl lokakuus 2006 + 2006 kesätyöt, ni jos sen mukaan mulle ois äippäraha laskettu, ni enpä ois paljoa saanu... mut siel sivuil luki, et jos tulot ovat oleellisesti muuttuneet voi pyytää uusien tulojen mukaista.. siis mä oisin automaattisesti pyytäny vuoden 2007 tulojen mukaan ku tuli melkoisen mukavasti tienattua...
 

Yhteistyössä