heipsan tytöt
olen pysytellyt poissa, koska olen päättänyt, etten enää raskauden takia stressaa.
saatiin miehen kans puhuttua tästä "projektista".. kun mulla on ollut välillä sellainen fiilis, ettei se lasta haluaisikaan, mutta vannoi minulle, että haluaa sitä enemmän kuin mitään, muttei ymmärrä mun höösäämistä ja se kuulemma vie halut. Hyvä että tuli selville... Mun mies kun ei oikein osaa puhua tunteistaan/muustakaan, ellei sitä vähän kisko...
sanoin, että olen muutenkin jo lopettanut turhan stressaamisen.
pitäisi kohta soittaa terveyskeskukseen. vappuaattona liukastuin suihkussa ja nilkka on edelleen turvonnut ja musta... eilen olin töissä, mutta sanoivat, että kannattaisi hakea sairaslomaa, että jalka tervehtyisi kunnolla.... en vaan osaa olla sairaslomalla, jos en ole oikeasti kipeä.... noh, katotaan mitä tohtori sanoo. samalla mainitsen noista pitkistä kierroista, vaikka uskon, että ne johtuvat stressistä....
niin ja :hug: kaikille, jotka täti on yllättänyt ja :heart: kaikille plussanneille ja haamuilijoille.... =)
kun ei jaksa millään lukea kaikkia, kun edellisestä kerrasta on niin pitkä aika....