Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

ähh...nyt on sit ruennu tulee limaa ja koko ajan on valuva tunne..maatessakin tuntuu koko ajan samalle ku menkkojen aikana et valuu jotain.. :| oiskai se hitsin ovistesti antanu ees vahvemman haamun jos huomenna ois ovis?
vaikka plääh..turhaan kai mä enää sitä haaveilenkaan,kuitenkin on noikin kiertopäivät sen verran pitkällä jo..

Kaa
Jeps, tuo liukkariasia oli tuttu jonkin ajan takaa. Joskus itsekkin tarkistin kaapista löytyvän merkin. Ja vaihtoon meni. :D

Mie otan nyt askeleen takavasemmalle ja painun taustalle. Palaan sitten joskus. Suuresti tärppitoiveita kaikille!

Louvre Kiitooos =) elikkäs täällä on triplaaja josta toivottavasti pian tulee tuplaaja... öö ... vai mitenkä se meni??

isännältä tuli salaperäinen hymy kun kerroin päivän selailleeni vauva sivuja mutta ei mitään kiirettä :heart:

Liukkarista vielä että itse kanssa tarkistin silloin kun jossain vaiheessa meillä käytettiin paljonkin (e-rengas aiheutti kuivumista). Nykyään ei tosin enää juurikaan. Niin tosiaan semmoinen tuli mieleen että olen kuullut että se liukkari voi olla sen takia pahasta kun "limat" eivät ole suotuisat simpoille. Eli siis eivät pääse samanlailla eteenpäin liukkarissa kuin ns. luonnollisissa limoissa. En kyllä tiedä sitten onko tuo kuinka totta, mutta tiedoksi nyt kuitenkin.

Niin ja tervetuloa vaan uusille.

Kaa: voimia :hug: poissaoleminen voi tehdä välillä ihan hyvää. Toivottavasti et meitä kuiteskaan ihan unohda!

Mitä helvettiä!?
verta...en tajuu!? äsken tossa sattui hassu juttu, kun heiluteltiin peittoja ja siippa lähti kesken käymään vessassa ja tulee ihan ihmeissään takasin et "kummastako meistä tulee verta?"..ja minustapa tietenkin.. nyt en kyllä tajua oikeesti, onko mulla kierto näin pahasti sekasin, onko tää jotain välivuotoa vai mitä ihmettä... :eek: :eek: :|

Heipähei!
Te ketkä noita teroluteja ootten syöneet ni onko menkat ollu normaalista poikkeavat kuurin aikana/jälkeen?
Mul on ollu ihan järkyt kivut nyt vissiin neljättä päivää(tuntuu kyllä pidemmältä ajalta |O ) ja pari päivää oon vuotanu ku niagaran putous! Ihan päinvastoin ku koskaan ennen! Nyt kyllä oon mielessäni manaillu et kyllä sitä on pöhkö, että omasta vapaasta tahdosta hankkii itelleen menkat... :kieh: Kaikkea sitä saakin kärsiä armottoman vauvakuumeen takia :LOL:

Santtuli: Mulla oli just toka kierto Terojen kanssa ja heti kuurin aloittamisen jälkeen vatsaa väänsi kyllä ihan vietävästi 3-4 päivää. :/ Vuoto tuli 10 pvän nappikuurin loppumisen jälkeen 2 päivää myöhemmin ihan niin kuin pitikin ja se oli kaks ekaa päivää tosi runsasta. Piti olla tuplasuojaus päällä ettei lorissut housuun... :eek: Edellisen kerran täti kyläili helmikuun alussa, joten oli aika aiheellista saada käyntiin nuokin jo pikkuhiljaa kierrosta saati oviksesta, kun ei saanut mitään tolkkua. =)

Mä oon syöny aina alkukierron MultivitaPlussaa, mut oon lopettanu syönnin ovikseen, ku oon aina ollu olevinaan raskaana(siin on A-vitamiinia)..ja jatkanu taas, ku täti on tullu..Ainakin tos MultivitaPlussas on foolihappa, joka on tärkeää oviksen ja raskautumisen kannalta.. =)

Minnie- itse en vielä syö kovin kummoisia, mutta tuota a-vitamiinia koitan välttää senkin takia, jos sattuisinkin tulemaan raskaaksi..ennen join aina niitä multivitamiini-poretabletteja, mutta nyt tämän vauvahaaveen myötä jätin senkin. pitää varmaan käydä apteekissa heti kunhan oikeasti testi näyttää plussaa :)

Täytyy käydä ostaa itsekin jotain foolihappoa sisältävää vitamiinilisää... kaikki keinot peliin :whistle: joku puhui et verta tullut kesken kierron. Mulla kans on tullut pari kertaa jos kovempaa sekstailua ja vehje osuu kohdunnapukkaan kovemmin.... jos on tuota kokoakin paljon miehellä niin voi käydä noinkin... ei oo tarkoitus rehvannella :ashamed: (ei se koko vaan se miten osaa käyttää...) mutta tosiasioita kai nää on :LOL: Voe, voe ku olen koukussa jääkiekkoon ja aamulla pitäis olla virkeenä :headwall:

mulla ei ole koskaan aiemmin tullut verta kesken kierron.ei edes panemisen jälkeen..
vetää mielen aika matalaksi, äsken taas sain tietää yhden toisen idiootin odottavan lasta ja sain hirveän itkukohtauksen. miks nämä pässit saa lapsia,miksen minä raskaudu heti niinkuin ne? voi vihannes kun ottaa päähän! aika pieniä murheita näillä yk:lla kun muilla on suurempiakin huoli... :( :(

Mun mielestä jokaisen huolia on kunnioitettava. Itse voin sanoa, että tosi rankkaa on. Jatkuvasta kivusta kärsin ja se rajoittaa mun elämää niin että en voi osallistua työelämään/ opiskella reippaampaan tahtiin. Tämä lapsentekoprojekti tuntuu joskus ylimääräiseltä stressiltä siihen päälle ja tulevaisuus huolettaa, miten selviäisin näillä vaivoillani raskausajan/ synnytyksen/ jaksaisin lapsen kanssa, mutta toisaalta toive omasta lapsesta on koko ajan takaraivossa. Stressiä vaan elämässä on tarjolla muutenkin riittävästi, että ihan olisi opeteltava rentoutumisen taito ja oman hyvinvoinnin merkitys... Ja jokaisen huolen aiheet tällä palstalla oon lukenut aina vakavasti. Tosin aina se päivä paistaa myrskyn jälkeen! Pienistäkin iloista voi opetella nauttimaan. T: Vielä monet itkut on edessä, mutta niin on monet naurutkin! Hyvää yötä :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Veena:
Nibbler: Tulipas teillä vastaukset nopeasti. Meille sanottiin että simppatestin vastauksiakin pitää odottaa pari viikkoa. Hienoa että tuli hyviä uutisia, varmaan helpottaa :) Onko teille määrätty aukiolotutkimusta?

no se katto sen silleen silmämääräisesti vaan :)
aukiolotutkimus? siis sellanen huuhtelu?

se siitä puhu että sellanen tehdään jos progesteroniarvot ei nouse.ku mä meen ens maanantaina verikokeisiin, ja siitä pari viikkoa niin tulee tulokset.

Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

TIISTAI 6.5.2008

..:*¨¨*:. ? Esikoisesta Haaveilevat ? ¸..°´¯ ).:*¨¨*:..

Laala...................... kp 89/??.................................... yk 1

Ouska......................kp 49/35....................................yk 3
kiharapää................kp 44/32-35(-46)....................yk 8

miracle....................kp 36/28-31..............................km 04/08
susanna85..............kp 34/28....................................yk 2
xAnnax....................kp 34/19-28 .............................yk 5
Kuumeilija...............kp 31/30-35..............................yk 3
toiveilija82..............kp 31/34-42.............................yk 9
Daadeli....................kp 31/ ??....................................yk 1
JJ-t..........................kp 30/25-65..............................yk 3

Louvre.....................kp 27/32-33..............................yk 3
Jouskari-82.............kp 25/28....................................yk 8
Sirpula.....................kp 25/34-71..............................yk 9
johanna83...............kp 24/32-40..............................yk 2
Charmophis.............kp 21/35-38..............................yk 2
tiger75.....................kp 21/28....................................yk 10
Tuulia85..................kp 21/28.....................................yk 5
Citilda......................kp21/27-28................................yk2
Peppi1981...............kp 20/28-30..............................yk 35
mami-ehdokas.........kp20/30.....................................yk4
apsu.........................kp 20/35....................................yk 2

Haidi84....................kp 19/28-29..............................yk 7
arabel......................kp 19/26....................................yk 12
Veiled87..................kp 18/28....................................yk 4
emiliana...................kp 17/28-33..............................yk 2
Siniviuhka................kp 17/29 ...................................yk 3
TinyAngel.................kp 15/28....................................yk 2
Talvimamma-09......kp 14/30-31 (-54)....................yk 2
Nanniina..................kp 14/32-34...............................yk 8
Maiza.......................kp 13/26-28...............................yk 2
mulmul.....................kp 13/27-30...............................yk 9
Minnie-.....................kp 13/31-33..............................yk 1
asty..........................kp 13/42....................................yk 15
tyty86......................kp 12/30....................................yk 3
Mersey.....................kp 11/31.....................................yk 3

Linna........................kp 9/28-78.................................yk 5
Humu82...................kp 7/27-28.................................yk 2
Veena......................kp 6/24-28.................................yk 12
Kaa..........................kp 6/31-36..................................yk 5
Daadeli....................kp 5/27.......................................yk 2
Kride........................kp 4/29-30.................................yk 2
Santtuli....................kp 3/?..........................................yk 2
HaLPe......................kp 3/24-25.................................yk 3
Kuumeilija...............kp 3/28-35.................................yk 4
simppu82................kp 1/34.......................................yk 3
della........................kp 1/?..........................................yk7

38 x 0,20 = 7,6

Taustailee:

Diodium
vinka.......................Kuumeilee!!
Alisa84....................Kuumeilee, yritys alkaa piakkoin
Emppa.....................Odotamme pikaista paluuta!
Miracle....................Toipumassa km:sta, kuumeilee silti jälleen
mimmukka81..........Palailee kesällä!
Pantalaimon............Taustailee ja toivottavasti palaa asiaan kesän jälkeen.
Ellamaaria..............Yritys alkaa keväällä -09
Nibbler....................Hoitaa ihteään.
Piglet......................Odottelee tätiä saapuvaksi (kp 40/27..yk 6)
ElinaMaria...............Palstatauko, odotamme pikaista paluuta!
Miragle88...............Miehen suostuttelu käynnissä

Haamujengi:

inkaliina-83.............kp 34/28-31.................................yk 3

Plussanneet:

miisa84........................yk 2
Marimint81...................yk 1
mouku80......................yk 4
Jonsku83.....................yk 1
Sunshine......................yk 6
Puliina..........................yk 5
Sydänkäpynen.............yk 3
ronja78........................yk 3
EAK ..............................yk 2
salamanteri85 ............yk 1
syksyinen haave .........yk 3
henni82 .......................yk ?
Fairytale84..................yk 4
Tinii..............................yk n 1v.
koiramamma................yk 1
Nauruprinsessa...........yk 1
Mayah..........................yk 1
Cora85.........................yk 2
Cristiina.......................yk 7
Novelle78....................yk 14
siniapila ......................yk 3
sanni30........................yk 4
memmy........................yk 3
LEP...............................yk 3
Daylightdancer............yk 2.......35/27
vauvahaaveita.............yk 5......28/27-30
jive-.............................yk?
Juli05...........................yk 9
kaisukka81..................yk 6.......44/38

kesk.arvo = 3,93

heippa taas! laitanpa tämän tännekin....

taas mä opin jotain uutta internetin ihmeellisestä maailmasta! jos ovislimaa ei tunnu/näy olevan ollenkaan saattaa se johtua kehon nestevajauksesta --> aika loogiselta kuulostaa

täytyykin taas keskittyä paremmin tuohon juomapuoleen ;)

oma napa: paleltaa ihan sikana! täällä mittari kainalossa ja kyllä tuo täytyy tulkita 37,2 (digitaalimittari näyttää 36,2 muistaakseni siihen piti lisätä se aste? korjatkaa jos olen väärässä) täytys vissiin hakea apteekista se perinteinen kuumemittari ni ei tarttis arvailla!

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
Alkuperäinen kirjoittaja Veena:
Nibbler: Tulipas teillä vastaukset nopeasti. Meille sanottiin että simppatestin vastauksiakin pitää odottaa pari viikkoa. Hienoa että tuli hyviä uutisia, varmaan helpottaa :) Onko teille määrätty aukiolotutkimusta?

no se katto sen silleen silmämääräisesti vaan :)
aukiolotutkimus? siis sellanen huuhtelu?

se siitä puhu että sellanen tehdään jos progesteroniarvot ei nouse.ku mä meen ens maanantaina verikokeisiin, ja siitä pari viikkoa niin tulee tulokset.
Juu sellainen joku huuhtelu se on, pelottaa se ihan pirusti. Mulla on se seuraavana vuorossa. Mulle lääkäri sanoi että the Progesteroni kertoo siitä että onko ovulaatio varmasti tapahtunut (ja mulla vissiin oli kun soittelin eilen labrasta vastauksia =) ) ja siinä aukiolotutkimuksessa selviää onko "putket" auki. Prolaktiini kokeissa kävin kanssa eilen. Nyt ootellaan niitä vastauksia. Ja mies on menossa torstaina tekemään oman osuutensa :D

Heii!! Hirveää Omaa Napaa nyt ensin:
Nyt olis kysymys TAAS teille kanssasisarille ja paremmin tietäville. :D Kun tilasin Kotitesti.fi-sivustolta raskaustestejä ja ovulaatiotestejäkin (kun en itse osaa tulkita ovuloimistani). Niin tänään kp 13 testasin ekan kerran ja tuli niin maailman pienin haamu, niin tarkoittaako se että ovulaatio on sieltä pikkuhiljaa tulossa, vai voiko nuo liuskatestit näyttää myös täysin negatiivisessa tuloksessa pienen viivanpaikan? Tiedän siis miten testiä käytetään, mutta kiinnostaa tietää, että tuleeko siihen aina joku viivanpaikka. Ja kysehän oli Kotitesti.fin liuskatesti. Kiitos paljon, jos joku osaisi vastata!

Olis pitäny jättää testaamatta, kun vasta yk 1, mutta halusin mielenkiinnosta tietää, milloin on nämä mun tärppipäivät, limojakin olen yrittänyt tulkita parhaani mukaan. Enköhän mä joskus opi!

Ai niinja edelliseen kysymykseen vastanneille, kiitos kovasti. Näitä Multi Tabsin raskausvitamiineja harkitsinkin, kovin kalliita vaan näyttävät olevan. Foolihappolisää jo syönkin, mutta jos alkaisi syömään muitakin vitamiineja, kun syöminen on välillä vähän niin ja näin :|

Kaikille hirveästi plussatuulia, oikein kovalla puhurilla ++++++ :whistle:

Kaunis päiväkin tulossa tänään, eikun siitä nauttimaan!!

ON: hmmp..Tänään ei sitten ole tullut verta enää ollenkaan..Sehän loppuikin lyhyeen kuin kananlento. Eilen illalla tuli vielä sen verran ruskehtavaa töhnää, että pöksyille asti, mutta tänään ei mitään,ei ees pyyhkiessä..

johanna83 aika hullua olis ajatella, et pitäis tuota nestetasapainoa yllä greippimehulla, minkäköhänlainen tulva olis sitten housuissa :D :D

Yhteistyössä