Heii!! Hirveää Omaa Napaa nyt ensin:
Nyt olis kysymys TAAS teille kanssasisarille ja paremmin tietäville.
Kun tilasin Kotitesti.fi-sivustolta raskaustestejä ja ovulaatiotestejäkin (kun en itse osaa tulkita ovuloimistani). Niin tänään kp 13 testasin ekan kerran ja tuli niin maailman pienin haamu, niin tarkoittaako se että ovulaatio on sieltä pikkuhiljaa tulossa, vai voiko nuo liuskatestit näyttää myös täysin negatiivisessa tuloksessa pienen viivanpaikan? Tiedän siis miten testiä käytetään, mutta kiinnostaa tietää, että tuleeko siihen aina joku viivanpaikka. Ja kysehän oli Kotitesti.fin liuskatesti. Kiitos paljon, jos joku osaisi vastata!
Olis pitäny jättää testaamatta, kun vasta yk 1, mutta halusin mielenkiinnosta tietää, milloin on nämä mun tärppipäivät, limojakin olen yrittänyt tulkita parhaani mukaan. Enköhän mä joskus opi!
Ai niinja edelliseen kysymykseen vastanneille, kiitos kovasti. Näitä Multi Tabsin raskausvitamiineja harkitsinkin, kovin kalliita vaan näyttävät olevan. Foolihappolisää jo syönkin, mutta jos alkaisi syömään muitakin vitamiineja, kun syöminen on välillä vähän niin ja näin :|
Kaikille hirveästi plussatuulia, oikein kovalla puhurilla ++++++
Kaunis päiväkin tulossa tänään, eikun siitä nauttimaan!!