Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

Onko teillä ollut miten yleistä pelko lapsettomuudesta jo ennen kun olette varsinaisesti aloittaneet yrittämäänkään, kun mulla on joku typerä olo että en varmaankaan voi saada lapsia, vaikka menkat on kyllä aivan normaalit ja ovikset tulee limoineen ihan normaalisti.. luultavasti se juontaa juurensa kun teininä puksi ilman suojia ja ei koskaan käynyt vahinkoa...

Entä onko kenelläkään kasvavaa riskiä saada sairas lapsi? Itsellä pikkuveli kuoli 4 vuotta sitten, vaikeasti kehitysvammaisena 8,5v iässä ja lääkärit kyllä sanoi ettei ole periytyvää mutta aina sitä on pelko perseessä...
 
Heippa minni Mä olen tilannu muutaman satsin kotitesti.fi:stä. Olen kuullut että PCO tapauksissa saattaa ovistesti näyttää koko kierron haamua. Mulla ei oo PCO niin testi ei näytä mitään alkukierrosta (ei siis haamua) ennen kuin ovis alkaa lähestyä niin testiin ilmestyy haamu, joka päivä päivältä tummuu.
 
Chamorphis
miragle88 Kyllähän se pelko siellä takaraivos siitä lapsettomuudesta on vaikka onkin vasta toinen yritys. :ashamed: Ja mitä enemmän tulee ikää niin sitä vaikeemmax tulee saada lapsia... Mä oon kuitenkin jo 29-vuotias. Tosin pakko pitää mieli avoimena! :) Mä uskon vahvasti siihen, että mut ja mun mies on tarkotettu vanhemmiksi. Ja toivon kovasti et tästä kierrosta tärppäis. :heart:
Kyllä sutkin on tarkotettu äidiksi usko pois! =) :hug: Ja nyt kun on alkanu noita plussia tulemaan niin me siirrytään kohta kaikki tonne odottajien puolelle et saadaan sama porukka kasaan!! :D
 
siniviuhka joillain tulee oviksen aikaa tuhruu tai niukkaa vuotoo..ja elä liikaa testeihi kato.joillain tulee ovis nii nopee ettei se tikkuu kerkee.. =)

Täällä on kamoja koijattu miehen luo..huomenna alkaa oviksen tikuttelu ja v.loppuna pitäs olla ovis aika.. sitä ootellessa..tai oikeestaa en oo ressannu yhtää koko vauva touhusta..tuntuu et ei meinaa ees seksi maistuu..stressii nii paljo muista jutuista..jotekii semmonen tunne et menee piitkä aika kunnes tulee tärppää :ashamed:
 
Chamorphis
tyty86 On se muuten kumma millasia stressipeikkoja me naiset ollaan! :/ Miehet vaan on tyytyväisiä kun ne saa ja nainen sit hoitaa sen stressaamisen et tärppäsköhän nyt... :eek: Voi kun ees joskus miehet joutuis naisten asemaan näis asiois... :D :LOL:
Ja yritä olla murehtimatta. Kyllä se tärppi tulee sieltä vielä. :heart: :hug: =)
 
Chamorphis kiitti =) jospa tää tästä tasottuu kohan saa muuton poijes alta ja pääsee asettuu yhtee paikkaa...pitäs vaan duunia löytää täältä..mut nyt tekis vaan mieli pitää lomaa kesäkuu,oon nii puhki..oon viime toukokuusta saakka tehny duunia sijaisena ilman lomia.. :/ alkaa loppuu voimat keske hoito alal jos ei saa lomailla välil...
 
Alkuperäinen kirjoittaja miragle88:
Onko teillä ollut miten yleistä pelko lapsettomuudesta jo ennen kun olette varsinaisesti aloittaneet yrittämäänkään, kun mulla on joku typerä olo että en varmaankaan voi saada lapsia, vaikka menkat on kyllä aivan normaalit ja ovikset tulee limoineen ihan normaalisti.. luultavasti se juontaa juurensa kun teininä puksi ilman suojia ja ei koskaan käynyt vahinkoa...
Kyllähän sitä on aina pieni pelko, mutta oon yrittäny sysätä sen taka-alalle ja keskittyä kaikkeen muuhun. Katsotaan, tuoko se haikara meille joskus nyyttiä tullessaan. :heart:
 
Chamorphis
tyty86 Tiedän tunteen! :kieh: Oon ite kans hoitoalalla ja nyt on jopa kolmas täysi kesäloma. Sitä ennen saanu olla kans kesät talvet melki töis ilman lomia. Tosin sillon vielä kyllä opiskelin. On niin syvältä että porukkaa ei vakinaisteta vaikka tarvetta on varmasti!!
Onnex mä sain loman samaan aikaan ku mies, kun ollaan kans muuttamas kamoja saman katon alle. =)
 
Chamorphis
Siniviuhka Sanos muuta! =) Mä kans toivon sormet ja varpaat ristit et nyt tärppäis. Jotenkin tos sunnuntaina oli niin kiihkeetä peiton heiluttelua, et tuli tunne et tärppäs! :p
Tosin saatto olla vielä vähä aikaseskin, mutta kuitenkin tuli sellanen tunne että täs kierros tärppää. :heart: =)
 
Chamorphis Hienoa, että luulet teillä osuneen peittojen heiluttelun oikeaan saumaan.. =)

Mä taas luulen, että itse ovuloin ke/to/pe ja perjantaina päästiin puksuttelemaan ja sillon mies ei edes tullut.Pitäis olla niiden touhusimppojen melkosia McGyvereitä, että mahdollisesti osaisivat hedelmöittääkin :D
 
siniviuhka joillain se saattaa näyttää plussaa esim.illal ja aamul haamua tai negaa..et se lh-huipun havaitseminen voi olla joillain hankalaa..mutta en ma tieda :D

chamorphis joo ei porukkaa vakinaisteta..noh pulaahan jokapaikas on hoitsuista muttaku eivät vaa ota duunii..perseestä välil tämmönen..
 
Chamorphis
Siniviuhka Joo mulla oli vihlonu munasarjoja jo muutamina päivinä ennen sitä ja tuntu olevan normaalia enemmän valkkaria, joten siitä päättelisin jotain. En oo ruvennu vielä täs vaihees tikuttaan mitään. :ashamed: No täs tulee kuitenkin vielä peittoa heiluteltua, jos vaikka se ei ollukkaan vielä sunnuntaina se ovis... Eilenkin piti taas touhata... :p Hui mitä elukoita me ollaan ku ihan vaan on SE mieles!! :LOL: :D
 
voi ei oon unohtanu tän ketjun seuraamisen kokonaan.. pidin tässä välillä pitkän tauon etten palstaillut laisinkaan.. Sivulla siis täysin väärät kp:t.. nyt siis kp21/28..tänään sain jo toisen ovisplussan tässä kierrossa.. outoa..
 
perskutti, kaipa se täytyy uskoa nyt jo, että ovis oli ja meni tai sitten en vaan saa viivaa nuihin tikkuihin..kismittää kyllä nyt..
seuraavaan kiertoon taidan rueta tikuttamaan heti toisen viikon alusta niin eipähän mene ainakaan ohi, tilaan kerralla enemmän tuolta kotitesti.fi:stä nuita liuskatestejä. niin siis jos tikutan kun ärsyttää tämä jatkuva nega..

hassua kun ukko äsken lohdutti mua ja sanoi että "teepä vaikka vaihteeksi r-testi,jos se vaikka näyttäiskin plussaa kun ei kerran ovista oo ja on tommosta tuhrua kerran tullu" :D :D söpö se kun ei ihan hoksaa :)
 

Yhteistyössä