Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

tänään tuskin jaksan itekää ku pitäis mennä sykkii pitkää päivää töihin ja siellä saa juosta pää kolmantena jalkana... :/ noo luotetaan et nuo simpat elää pari päivää, huomiseen, sillon sitte taas tarttis jaksaa. just in case ettei ovis ollukkaa vielä. on tää niin vaikeeta :ashamed:

koska testaat Louvre?

miragle88 mulla on kans ollu tuommosia tuntemuksia jo kauan ennen yrittämisen alkua. jotenkin sen vaan sysää syrjään ja toivoo parasta. mies on aikaisemmin ajatellut, että vauva saa alkunsa tyyliin yhdestä kerrasta :eek: kun selvensin asiaa ja kerroin omista tuntemuksistani niin sitä kautta tässä nyt ollaan.

Mersy ja Johanna83 ehkä se on vaan sellaista panikointia kun on niin kauan kun muistaa halunnut lapsia ja sitten kun kaikki poksahteli teininä vahinko raskaaksi niin sitten itse oli jotenki outo kun ei (tosi typerää)

Meillä tänään viimeinen bilsu käynnissä ja odottelen josko isännän mietinnät olis ohi että pääsis puuhiin... on se vaan niin turhauttavaa.. :eek:
Eilen kävi ystävä 2vkosen pojun kanssa kyläilemässä ja koko illan oli taas sellainen olo että miks miks miks ei vois jo alkaa.... sekä huomasin shoppailureissulla hypisteleväni bikinien sijaan vauvanvaatteita.. kellää lääkettä tähän hulluun kuumeeaseen? :p

Talvimamma mun kierto on 32-33 pv ja sunnuntaina olis tuo 32. Aattelin hätäisenä testata silloin ekan kerran, ellei ne menkat oo vielä siihen mennessä ilmaantuneet. Kotitesti.fi:n r-testit polttelee kaapissa.. :p
Oispa se somaa jos nyt tärppäis sillä ovulaatio osui vapun tietämiin, jolloin mulla ja ukkokullalla tuli 5v yhteiseloa täyteen ja nyt sitten testailut äitienpäivänä, ooh :heart:

Joo, eiköhän ne simpat jaksa polskutella sussa sen pari päivää, otat vain rennosti (sen mitä työnteolta pystyt) =) Toivotaan parasta! :heart:

Voi jestas sentään kun kiukuttaa. Palaveri. Oppilaan vanhempi oli sitä mieltä, ettei hän voi ottaa kokonaan vastuuta lapsestaan, kun ei hän jaksa ja pitäähän hänenkin välillä irrotella :eek:. Ihan uskomatonta ja älytöntä touhua. Miksi ja miten ihmeessä ihminen voi suhtautua omaan lapseensa noin? Siihen, jonka luulisi olevan elämän tärkein asia.

Louvre enpäs kyllä ole käynyt ja en nyt vielä ajatellut siitä suurempia paineita repiä.koitan ens kierrossa vaik niin, et alotan tikuttaa jo 8pvän tienoilla niin luulis, että se oviskin tulis bongattua..

eilen taas miehelle itkeskelin kun musta tuntuu, että kaikki mun vihaamat ihmiset mun ympärillä saa lapsia, mut mä en vaan saa..varmaan joku henkimaailman-homma, et kun oon ollu ilkee niille niin nyt sit ne kostaa tuolleen :p

emiliana: Kenen se vastuu pitäis ottaa? Lapsen itse vai kenties opettajan? Kyllä opettajan hommassa pahinta on oudot vanhemmat. Lasten kanssa pärjää aina. Maailmassa on kyllä outoja vanhempia. Pitäis olla joku lupa, kuka saa lapsia tehdä.. :/ Joskus kyllä raivostuttaa, kun näkee, kuinka paljon vanhemmat tekee pahaa lapsilleen. Mulla on kaveri ollut sosiaalityöntekijänä lasteen huostaanotossa. Ihan järkyttäviä asioita on nähnyt.

Linna: sanos muuta. Tälläkin oppilaalla on muut tutkimukset meneillään. Musta vaan tuntuu tällä hetkellä lähinnä siltä, että niiden ongelmien todelliset syyt ja aiheuttajat on jossain ihan muualla kuin tässä tytössä itsessään. Hoitoa tarvitsisi ennemminkin ne vanhemmat. Raivostuttavaa tuollainen vastuunpakoilu. Ihan kuin 13v lapsen tekemisille ei muka voisi yhtään mitään. Surullista tässä on vain se, että koulun tukitoimet on kuitenkin loppupeleissä hyvin hyvin rajalliset jos yhteistyö kodin kanssa ei kertakaikkiaan toimi. ..ja mä yritän olla viemättä näitä huolima kotiin mukanani.

Helpotti edes vähän kun sai avautua. Ja takas töihin :)

Siniviuhka joo, kyllä sen sitten itse tietää milloin tuntuu ajankohta siltä että haluu lähtä tarkastuksille, rauhassa vain :heart: =) Ja tässä hommassa kyllä todella tarvitaan piiitkää pinnaa - mistähän sellasen pinnan vois ostaa?! |O :snotty:

tuli mieleen tuosta et miks ihmiset jotka ei lapsia ansaitse saa niitä.. eilen tapahtunutta: olin ystäväni kanssa menossa autolla läheiselle metsikölle juoksuttamaan doggeja, pyörätiellä työnteli rattaita viimosenpäälle tällätty mamma about mun ikiä eli <-20->, katsottiin juuri sinne kun tämä mamma pysäytti vaunut ja riuhtas sieltä jotai ilmaan ja paiskasi takaisin, vähän aikaa piti silmiä hieroa kunnes kysyin että oliko se nukke vai? no vastaus tuli pian kun alkoi kuulua pienen hysteerinen itku ja pieni noin, 1v mukula nousi istumaan vaunuissa.. mamma ei siis välittänyt vaikka olimme suurinpiirtein pysäyttäneet auton siihen viereen.. teki mieli avata takakontti (jossa kaksi tanskandoggia) ja laskea päälle.... jos vainb osaisivat purra käskystä... no tehtiin kuitenkin ilmoitus sosiaaliviranomaisille..

ymmärtäähän sen että lapsen kanssa varmasti voi mennä hermo mutta että tuossa olisi voinu niskat katketa koko ipanalta... ja taas eikö niitä ++++++ tuulia voisi tuollaisten ihmisten sijaan puhaltaa tälle sivustolle..

miragle88 kuulostaa tosi sairaalle...

aikanaan entisellä paikkakunnalla asuessa me tehtiin kans useampi ilmoitus sosiaalitoimeen meidän naapureista..joka iltainen huutaminen (lasten hysteerinen itku ja isän raivo) kuului meille asti, vaikka he asuivat yläkerrassa eivätkä edes meidän yläpuolella..monesti kuului kun perheen äiti oli parvekkeella ja kielsi lapsia tulemasta parvekkeelle kun "isi suuttuu".ja kerranpa sitten kävi niin,että oltiin tupakalla siinä alhaalla ja kuului kun lapset tuli parvekkeelle ja isä sitten vähän raivostui.. :( ihan hirveää oli se kyllä. soitin suoraan poliisit sinne.. nyt siitä on about vuosi aikaa ja ainakin toinen lapsi on huostaanotettu.

Tulee kyl ihan fyysinen pahoinvointi pelkästä ajatuksesta, et joku vois omalle lapsellensa tehä jotain pahaa..

Noh..mä oon nyt sit kierron alusta juonu greippimehua, jos siit vaik ois jotain apua..aamulla, ku tulin yövuorosta isäntä oli juonu ne mun mehut, vaik mä olin kertonu miks mä sitä juon...hitto mikä ääliö.. :headwall: kultaseni...
:)

Meillä mies on sellanen, et haluis vaa koko ajan ja joka päivä heilutella lakanoita, joten jouduin asettaa sille säännöt ens viikoks (ovis noin 15. päivän tienoilla) ..esim. omankädenoikeus on kielletty yms.. ettei laimene tavara liikaa..myös alkoholin käyttö on ehdottoman kiellettyä! :p

Kiitos kaikille onnitteluista! Mukavaa sinänsä, että menkat alkoi, mutta välillä tuntuu, että nyt sitä tavaraa tuleekin sit yhdeksän kuukauden edestä. Mähän suorastaan uin! Ja kun pitää olla töissä koko päivä liikkeellä, niin vuoto vain yltyy. Huh huh.

Huomenna alkaa clomit. Saapi nähdä, kuin niiden kanssa käy. Diformiinit mä lopetin. Voin koko ajan niin pahoin, etten pystynyt enää niitä syömään. Yritän huomenna ehtiä soittamaan lääkäriin ja vaihtamaan ultra-ajan. Lääkäri kun laski, että menkat alkais vasta loppuviikosta, niin varasin ultran sen mukaan. Nyt pitää päästä aiemmin, koska se ultra on tehtävä kuulemma pakosti kiertopäivien 10-12 aikana. Sit ne näkee, tarviiko lääkitystä muuttaa.

"tulee yhdeksän kuukauden edestä" :LOL: :LOL: tuli hauska juttu mieleen kun kaverilla oli aikanaan kolme kuukautta menkat myöhässä, niin sit kun puhuin ukon kanssa siitä se oletti, että se veri tulee kerralla niinkuin sankosta kaatais :D :D ihana kun se oli et "entä jos se ***** on vaikka kaupassa ja yhtäkkiä on hirmu veri lammikko jaloissa" :D :D :D

Mitä tarkoittaa kun tein tänään taas ovistestin toisen kerran: eilen tuli pienen pieni haamu ja tänään ei mitään? Kiertopäiviä on 14/31-33. Samaan aikaan olen tehnyt testit. Auttakaa nyt typerää hädässä!

Yhteistyössä