Moikka tännekin!
Ehdin jo kirjottelemaan tonne odottajien puolelle, mutta molemmilla palstoilla oon aktiivisesti taustaillut aina plussaamisesta lähtien... on tää vaan niin jännää ja ihmeellistä!
Ihanaa lukea täällä teidän ajatuksia
Olen siis 25v. esikoisen odottaja Turusta (TYKS), l.a:sta ai ole vielä tarkkaa haisua, ensimmäinen neuvolakäynti reilun viikon päästä 12.1. mut omien laskujeni mukaan nyt mentäisiin 8.viikolla (ehkä 7+4) ja tuolloin laskettuaika sijoittuisi 18.8. paikkeille.
Kaikki tuntuu vielä uskomattoman ihmeelliselle mutta ihanalle! Yhteensä kolme testiä tuli tehtyä ja oli siinä jouluksi ihmettelemistä
Pahoinvointia mulla ei ole ollut juuri lainkaan, oksentanut en ole kertaakaan, mutta jotkut hajut ovat kyllä tökänneet inhasti nenään... Rinnat olivat alkuun tosi kipeet, nyt vain turvoksissa ja täytyykin varmaan alkaa jo pikapuoliin uusimaan alusvaatevarastoa
Naama kukki myös alkuun tosi paljon, olin ihan kauhuissani ennen plussaamista et mitä tämä nyt on...nyt alkaa myös näpyt rauhoittumaan. Oli vaan aika shokki meikäläiselle kun edes teini-iässä ei finnejä ollut juuri nimeksikään!
Vessareissuja tulee tehtyä ahkerampaan ja nyt viime viikon aikana vatta on mennyt kovalle...inhottavaa! Närästystä on myös ollut mut sen kanssa kyllä pärjää.
Joulun aikaan mahaa nippaili myös usein, nyt vähemmän mutta edelleen silloin tällöin.
Suklaata yms. makeita herkkuja ei tee yhtään mieli, sitä vastoin suolaiset herkut maistuis ja edellisviikolla elimistö suorastaan huusi salaattia yms. raikasta ja terveellistä!
On tää vaan hassua aikaa... silti jännittää kauheesti toisinaan onko siellä oikeesti ketään ja varhaisultra kiinnostaisi! Oon tässä miettinyt meniskö sinne ennen neuvolaa, tosin siihenkin on "enää" reilu viikko aikaa...hmm.
Olen kyllä mielestäni päässyt näiden oireiden kanssa niin vähällä, et ehkä siksi eniten epäilyttää onko tää oikeesti todellista ja kaikki masussa hyvin. Mut mm. oma äitini sanoi ettei hän muista odotusajaltaan oikein mitään oireita, et kai se on vaan sit uskottava et oireet on vaan yksilöllisiä...
Tsemppiä kaikille!