mulla on ollut vähän ongelmallista keksiä mitä söisin, kun sellainen kuvotus on kurkunpäässä koko ajan... silleen että jos yskisin niin varmaan tulisi puklu. täytyypä kokeilla tuota rahkaa sitten.
Mies just soitteli että jääkin ylitöihin ja tulee vasta joskus yöllä, eli saan olla pojun kanssa kaksistaan koko illan. En kauheesti tykkää noista ylitöistä ihan sen takia, että sit mies ei näe lasta ollenkaan koko päivänä, kun muutenkin näkee vaan kokeintaan pari tuntia päivässä. Mutta toisaalta, meille on ylimääräinen raha enemmän kuin tervetullutta, ja onhan kohta joulu, niin saadaan olla yhdessä kaikki kolme :heart:
Mä en ole vielä lapsen jälkeen ehtinyt niin sanottuihin omiin harrastuksiin takaisin, vaan liikuntaharrastus rajoittuu vauvan kanssa päivittäisiin lenkkeihin. Tekisi kyllä mieli mennä takaisin jumppaan, saisin myös siinä samalla hiukan omaa aikaa, olisi varmaan ihan mukavaa. Tai nyt, kun on raskaana, niin saisi aikaa masuasukin kanssa :heart:
Mä olen nyt tarpeen mukaan ottanut päiväunia sillon kun poikakin nukkuu. Aamupäikkärit on tarpeen, kun herätään kuudelta viimeistään.
Mä en vain muista sitä neuvola-aikaa tilata... joka päivä vaan huomaan että puhelinaika se oli ja meni
Huomenna täytyy muistaa.
Mulla olisi joulun jälkeen raskauden jälkeinen sokerirasitus... tosin nythän se ei olekaan raskauden jälkeinen, kun olen taas raskaana, heh! Sinne olisi pitänyt mennä jo aiemmin, mutta mä en oikein halunnut ottaa poikaa ihan pienenä mukaan mihinkään labran odotushalliin kahdeksi tunniksi... nyt kun hän on jo puolivuotias, niin jaksaa varmaan sen ajan olla =)
Ei kannata huolestua jos raskausoireita ole kauheasti, ei mulla pojasta ollut oikeastaan mitään, ja kaikki oli hyvin
Vaivat alkoi siis vasta loppuraskaudessa, kun vatsa painoi ja työt väsytti. Eikä nytkään mitään hirveästi ole, väsyttää ja hiukan paha olo, mutta ei sen kummempaa.
Mä olen muuten 27- vuotias, mies täyttää alkuvuodesta 30. Avoliitossa siis ollan, naimisiin ei olla vielä keretty
mietittiin jo, että pitäiskö hankkia kaks todistajaa ja mennä vaan ilman juhlia vihille
Ei mitenkään unelmaratkaisu, mutta kun se häiden järjestäminen on meille pulmallista, kun osa suvusta ei pääsisi juhliin.
Meidän ammateista... minä olen meikkaaja-maskeeraaja/parturi-kampaaja ja mies on sähkäri, elikäs "käsityöläisiä" jokseenkin ollaan
ja siis asutaan Turussa, tosin mä oon syntyperäinen karjalainen ja myöskin luonteeltani sellainen =)
no mutta, tulipas pitkä selostus! Toivottavasti joku jaksoi lukeakin!
vib ja mönninkäinen 5+4 ja isoveli 5kk 3vk :heart: