¤¤¤ ELOKUISIA 2008 ¤¤¤

Varovaisesti ilmoittudun... Eilen siis punertava viiva ja tänään toinen mokoma, joten varovasi uskallan kurkkia tälle puolelle.. menkkojen olisi ollut tarkoitus alkaa perjantaina, joten hyyyvin alussa ollaan. LA laskurin mukaan 17.8.2008 :heart:

Huomaa kyllä että jotakin hormonia on erittynyt kun syön tässä koneella kaksin käsin kanaa sormin ja mieskin sanoin minun "kiukutelleen" jo viikon verran. Painelin sitten ärrälle ja ostin rfsu:n liuskapaketin, armuuden vuoksi, mutten kuitenkaan malttanut olla testaamatta.. =)
 
Toivotaan nyt vielä parasta Pamu k! :hug:

Mulla varhaisultra torstaina ja perjantaina eka neuvola. Voi että toivon että kaikki olisi kunnossa. Olisi niin mielettömän hyvä fiilis lähteä lomailemaan lämpimään! Niin minä 30v ja mies 32
 
minulla on tänään ollu niin oireetonta, että ihan hirvittää..en uskalla kyllä vielä iloita ollenkaan, ehkä sitten jos yli puolen välin pääsee, mutta ei vielä...
aikasemmissa raskauksissa minullakin on nuo rinnat ensimmäisenä paisuneet ja kipuilleet, mutta nyt vaan muutamana päivänä on tuntunu kihelmöintiä, eikä koko ole kyllä mihinkän muuttunu...ultraan on vielä niin hitsin pitkä aika,no eihän viikkojakaan ole kuin 4+5 vasta..

synnytystavoista oli rva Pikkumyy kyselly.., eli toivottavasti alateitse.. ensimmäinen ja kuopus tuli alakautta, keskimmäinen sektiolla ison kokonsa takia(olikin 5kg, vaikka ultran mukaan piti olla 4.2kg..)

kannattaa muuten syödä marinoituja valkosipuleita purkillinen...saa mukavat ilmavaivat...mutta hyvää oli, nams...oon ku potkupallo... :LOL:

mutta nyt moi moi :wave: huomiseen
 
moi :wave:
hauska tavata teitä kaikkia! onnea kaikille eloplussaajille :flower:
kävin jo tonne keskenmenon jälkeen plussanneisiin ilmoittautumassa, mutta tuun jännäämään teidänkin kanssa :D
la 13.8., esikoinen, km 8/07, joten en uskalla vain hehkuttaa, vaan jalat on maassa vielä pitkään. mutta kyllä jänskättääkin!! oikeastaan vaan hihityttää koko ajan :D
kellekään emme kerro ennen 12 viikkoa (jollei tule pakkotilannetta), koska km takana, mutta voi pojat, joulut ja uudetvuodet tulossa, tulee viel kiperiä paikkoja...
hyvää tiistaita teille kaikille!
 
Pahoittelut Pamuk:lle ja koitahan jaksella. Itsellä sama 2kk sitten! Voimia!

Tervetuloa irtosora :heart:
Mietin myös tossa kun itse on vähän km:n jälkeen jalat maassa että koska kertoa muille. Kovat ajat on edessä ja yhdet tuparitkin jo onnistuttu huijaamaan vaikka viikkoja hurjat 4+1. Sitten tekosyitä joulunpyhiin ja uudeksivuodeksi, hmm..

No, yritetään nauttia kuitenkin tärkeimmästä, muu menee omalla painollaan! Mukavaa päivää kaikille :heart:
 
Pamu K :hug: Toivottavasti ei ole mitään vakavaa..silmät täälläkin kostuu :'(
Piti sitä vielä kehuskella että kahvikin maistuu :p Kuppi päivässä, siihen oon vetänyt rajan :D Itse olen 27, mies 35 ja pojan ja pampulan ikäeroksi tulee 3v 4kk. Ehkä minä niitten kanssa pärjään :snotty: :LOL:
Ei nyt aamusta muista kaikkea mitä piti kirjottaa..kirjottelen sitten kun tulee mieleen :D Mukavaa päivän jatkoa kaikille mahoille :heart:
 
Huomenta!

siis ollaan herätty jo ennen seittemää...ja tulin nyt pikaisesti kirjoittaan ennenkuin nuo pienet alkaa nukkumaan.

Järkky paha olo/kuvotus heti aamusta...onneksi jääkaappikylmät mandariinit auttavat hieman asiaa....mutta vain vähän aikaa...
yökötyttää koko ajan... :snotty: :x

ja aamulla heräsin siihen kun vaihdoin toiselle kylelle, niin oikeeseen tissiin sattui aivan mielenä... :/
rinnat oikeestaan nyt vasta ovat menneet TOSI kipeiksi...

Kiva oli eilen kun käytiin mun vanhemmilla ja äiti eikä isä tiedä vielä tästä raskaudesta, niin mulla oli ihan mielettömän paha olo siellä..yritin sit peitellä mahdollisuuksien mukaan sitä...kaikki hajut teki pahaa...ja nyt mulla on tuolla jääkaapissa jänis, joka pitäis laittaa..siis se on kokonainen ja se pitäis ositella yms...saa nähä kuinka monta kertaa käyn oksulla sen aikana... :x

PamuK: Voi ei...mie niin toivoin että kaikki olis vaan pahaa unta... :hug:

 
Irtosora: ihanaa nähä sua tällä puolen.... :heart: :heart: Onnea kovasti ja tarrasukkia paljon pienelle/pienille!!! :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
varovasti tulen kurkkaamaan tänne,vielä en uskalla liittyä mukaan.Vauvaa yritetty luomusti 3,5 vuotta ja nyt ensimmäistä kertaa on menkat myöhässä 4 päivää.Eilen iltapäivällä ja tänään aamulla testattu apteekin omalla ja saatu hailakan haaleat viivat molempiin testeihin =) Ihmetyttää vaan kun viiva ei yhtään vahvistunut vaikka tänään tehty aamupisusta.Ja nyt sit mietityttää josko oli vaan viivanpaikat.vai voiko noissa testeissä olla viivanpaikkaa...kääk mä oon ihan sekaisin täällä kun en yhtään uskalla iloita vielä....jännittäääää!!!!
 
Vieläkö mahtuu mukaan? Plussasin yli viikko sitten tosi haaleesti ja oon siitä asti seurannut elokuisten keskusteluita uskaltamatta silti heti teihin liittyä. Sain yli kk sitten km:n heti alkuraskaudessa ja raskauduin heti uudestaan, joten se on hieman jarrutellut minua hehkuttelemasta ihan heti. Mutta jos nyt uskaltaisin toivoa jo parasta... Viikkoja siis samat kuin Pikkumyyllä, jos oikein huomasin eli 5+1. Synnäri Tays ja ikää minulla 25 ja miehellä 27. Ennestään meillä on jo suloinen yksivuotias tyttö.
Mutta nyt se tyttö kutsuukin jo..joten myöhemmin enemmän kirjotuksia..
Hyvää vointia kaikille!
 
Täysi peesi Milban kirjoitukseen; kirjoituksianne on seurattu ahkerasti =) ..mutta kun takana juhannuskm (5+2), niin päällimmäinen tunne on ollut pelko :ashamed:

Palailenpa tarkemmin, kun työtilanne sallii :whistle:

Mukavaa päivää kaikille!! :wave:
 
pamuk :hug: mulla km kesällä ja alko tuhrulla. tuhrua 2 vkoa ennekuin meni kesken, mut gyne kysissä sano et monilla on alkutuhrua ja silti raskaus jatkuu, toivottavasti on pelkkää harmitonta.

Ja tervetuloa uudet mukaan pinoon :wave:
täällä on jo vakiintunut et yöllä juostaan vessassa sen yhen kerran ja valvotaan se yksi tunti kun ei unta saada vaikka kuinka väsyttäisi |O
Ainii ite olen 27v ja mies 26 (nuorempaa lihaa :LOL: ) mies ei yhtään tykkää kun kiusaan sitä et olen saanut nuorempaa miestä, tosin meillä ei ole ikäeroa kuin se puolivuotta ;)
Esikoinen täyttää nyt helmikuussa 4v ja poika täytti vasta 2v joten ihan hyvä ikäero.
Muuten harrastatteko minkälaista liikuntaa nytte? Ite käyn vesijuoksemassa, tosin eilen en uskaltanut lähteä kun tuohon alamahaan ja alaselkään sattu. tänään aion mennä polskimaan, varoitan siihen saattaa jäädä koukkuun :saint:
Mut nyt imuroimaan :wave:
 
Huomentapäivää!

Ukko tuli vähän aikaa sitten yötöistään ja paineli nukkumaan. Jahka poju on syönyt niin mennään ostoksille...

Synnytystavoista... Poika syntyi normaalisti alakautta. Oli muutenkin koko synnytys kuin oppikirjoista kestoltaan ym. Toivottavasti tämä seuraava menisi samalla lailla, mutta tuskimpa... Pojan kohdalla olin varautunut varmuuden vuoksi kaikenlaisiin ongelmiin ihan vain varoiksi ettei tarvitsisi olla pettynyt tms. Tällä kertaa en oikein osaa odottaa ongelmia kun viimeksi meni niin hyvin, joten kai niitä sitten tulee kaikista ovista ja ikkunoista :LOL:

Oikeasti en välitä siitä millä tavoin synnytän, kunhan lapsi ja minä säilytään hengissä ja terveinä =)

Liikunnasta... Liikun työn puolesta niin paljon ja monipuolisesti että ei tarvitse eikä jaksa vapaa-ajalla paljon liikkua. Teen ns. "miesten työtä"... =) Minun pitääkin luultavasti jossain vaiheessa raskautta jäädä saikulle ennen äippälomaa kun työni on välillä todella raskasta fyysisesti, varsinkin kun olen pienikokoinen... Tarvitsee sinnitellä mahdollisimman pitkään kuitenkin ettei liikaa vaikuttaisi äippärahaan :/ Lapsen terveys on siltikin tärkeintä!!!


 
Taisi olla mulla vaan väärä hälytys :( oon saanut siis 2 haaleeta viivaa apteekin omalla,eilen ja tänä aamuna.Äsken sitten aattelin kokeilla muuta testiä ja tein aconin early detectionin.....ja se oli aikas puhdas nega :( Nyt en siis tiiä kumpaan luottaisin enemmän,ja voiko joku toinen testi antaa plussan ja samanaikasesti toinen negan..outoo_Oireita kyllä on ollut jo reilu viikon ajan.Taidan odotella nyt useemman päivän ja jos täti ei yllätä niin testaan vasta sitten.Tää on piinaavaa :/
 

Yhteistyössä