Moi vaan
mmiilia,
Marlin ja
Me9, jotka olitte mua huhuilleet, ja muutkin mammat! Tää Murske ei jotenki vaan oo "ehtiny" koneelle, ku on nauttinu täysin rinnoin IHANASTA Suomen suvesta! B) :heart: (jos sääskiä ei lasketa). Oon istunu tuossa pihalla ja ihmetelly, miten voikaan olla niin täydellinen ilma. Juhannuksenakin oli +25 asteen "helteet", silloin oli oikein mukavaa. Nyt kun ollaan alle 20:n asteen, niin paleltaa kovin... Lämmönsietokyky ei ole vielä muuttunut, kun huomaan, etten hikoa silloinkaan kun muut ovat aivan läkähtyneitä ja märkiä
Oon ottanu rauhallisesti, kun se kohdunsuuhan todettiin viime viikolla auki niin ylhäältä kuin alhaalta. Vauva tuntuu olevan tosi alhaalla, ja vain harvoin tuntuu kylkiluissa asti potku, jos se venyttää itsensä ihan suoraksi. Siellä se pieni miettii lähtökuopissaan, että milloin olisi aika tulla, ja oon kyllä kertonu sille joka ilta (ja mieskin puhelimen välityksellä ), että vielä pitäisi muutaman viikon jaksaa siellä masussa kasvaa. Kun vielä raukka niin pienikin on.
Mies sai onneksi aikaistettua tänne tuloansa viikolla, kun mulla näyttää vähän uhkaavalta tää tilanne. Eli tulee jo 3 viikon päästä!!! =)
Alennusmyynnit ois menossa, ajattelin uskaltaa lähteä käymään. Onneksi auton saa parkkiin ihan keskustaan, ja sitten rauhallisesti jos löntystelis. Eilen olin hammaslääkärissä, ja vauveli potki koko sen 45 minuutin toimituksen ajan. Hokas vissiin, että äiti on vähä jännittyny. Multa porattiin reikäkin ihan ilman puudutusta, auts!

Aluksi reikä näytti nimittäin niin pieneltä, etten ois tarvinnu puudutetta, mutta sitten se paljastuikin vähän syvemmäksi. Sanoin kuitenkin kestäväni loppuun asti ilman puudutetta, vaikka kyllähän se vihloi ihan pirusti. Lääkäri veisteli, ettei tämän jälkeen synnytys tunnu enää missään
Sirri, ihana kuulla että Anni on kasvanut ja voi hyvin!
Vilivet, voimia!! :hug: Ei varmasti ole helppoa maata siellä ja odottaa ja odottaa, mutta vauvan parhaaksihan se tosiaan on.
Viikot vaan vähenee meillä kaikilla.... Kelleköhän syntyy seuraava vauva?
- Kesästä nauttiva Murske (34+3), joka aikoo kunnostautua ja käydä vähän useammin ilmoittelemassa itsestään