Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Marlin:Täällä kans värjäilty hiuksia, niin esikoisen aikaankin kuin nytkin. Viimeks lauantaina vedin värin päähän.
Mun mielestä se vadelmanlehtitee maistuu normiteelle, ehkä siinä on vivahdus jotain "luontomaista" makua. Kannattaa makeuttaa sitä jollain, muuten saattaa olla aika mautonta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Me9jaBonus:Alkuperäinen kirjoittaja Marlin:Täällä kans värjäilty hiuksia, niin esikoisen aikaankin kuin nytkin. Viimeks lauantaina vedin värin päähän.
Mun mielestä se vadelmanlehtitee maistuu normiteelle, ehkä siinä on vivahdus jotain "luontomaista" makua. Kannattaa makeuttaa sitä jollain, muuten saattaa olla aika mautonta![]()
Tähänkin vielä...
ehkä kuitenkaan ei kannata kamalasti maustaa makealla,kun teho voi kärsiä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Me9jaBonus:Alkuperäinen kirjoittaja Marlin:Täällä kans värjäilty hiuksia, niin esikoisen aikaankin kuin nytkin. Viimeks lauantaina vedin värin päähän.
Tähänkin vielä...
ehkä kuitenkaan ei kannata kamalasti maustaa makealla,kun teho voi kärsiä![]()