Moikka kaikille pitkästä aikaa!
Ei ole joutanut kirjoittelemaan kun on ollut kaikenlaista.
Lapsimessuilla käytiin ja tutkittiin uusi äitiyspakkaus. Ja se on kyllä ihana! :heart: Ehkä vähän poikamainen, mutta sehän ei nyt tässä meidän tapauksessa haittaa
Mikä on kalenterissa viimeinen päivä, jolloin minun pitää laittaa Kelan laput postiin kun laskettu aika on se 1.8??

Kait se arkipäivä tulee olla, vai miten se katotaan?
Turvakaukalo myös ostettiin, Britaxin baby safe autoon asennettavalla telakalla varustettuna. Myyjä kehui sen maasta taivaaseen, ja haukkui Brion primo- kaukalon joka oli toisena vaihtoehtona meillä ollut. No onhan tämä Britaxin kaukalo voittanut näitä turvallisuustestejä ym. Messuhinta oli 199e, josta maksettiin käsiraha. Lähettävät sitten tänne Ouluun sen 8e postikuluilla

Eli vajaa 50e säästettiin siinä.
Joo...oon nyt tosiaan työttömänä, kun sopimus loppui, eikä työnantaja alkanut enää jatkamaan sitä tämän raskauden takia
:headwall:
Työkkäristä sitten laittoivat viikko-kaks sitten lapun, jossa mun piti ottaa yhteyttä työpaikkaan, joka avataan elokussa 2010 (päiväkoti). Soitin sinne ja sanoin etten voi hakea sitä koska la on 1.8. Ja se kyllä lukee niillä siellä tiedoissa.
No tänään sitten tuli lappu, jossa mun pitää hakea
liikuntapainotteiseen päiväkotiin lastenhoitajaksi! Arvostavat kuulemma liikunnan erityisosaamista yms. Mitenhän se minulta onnistuu, hyvä kun saan nykyään itelle kengät jalkaan!!?? :kieh:
Tukea pitää ottaa seinästä ja saa puuskuttaa ku mikäkin....ja tuo issias on vaivannu jo viikolta 20 asti...Mitähän tässä nyt pitäs tehä?
Onko muille jotka ootte tällähetkellä työttömiä, tullut näitä tämmösiä työhönosoituksia?
Selmiina ja pikku ukkeli 26+3 :heart: