S
second edition
Vieras
Taas tana aamuna totesin et lapset on ihania niin kauan kun ne on toisten. Esikoinen nimittain veti lautas/ lasin kuivaus telineen lattialle. Sirpaleita tuli niin et jos ne tuotaa onnea niin esikoisen onni on koko loppu elamaksi turvattu. Silla aikaa kun ma yritin niita sirpaleita metsastaa taan mahani yli, niin esikoinen tunki kaulaansa isansa likasia kalsareita. No onneks taa tapahtui nyt eika sit kun siina olis viela vasta syntynyt ollut kitisemassa nalkaansa... huhuh huh valillaa tuntuu et kuinka ma parjaan kahden pienen kanssa? Onko muilla toka tai useampi kertalaisilla saman moisia tunteita? Tosta sirpale sotkusta selvittiin pelkalla saikahdyksella eli esikko kerkes livistaa alta ennen kuin ne tavarat tuli alas. Vahan se oli hengastynt kun kannoin sita sirpaleettomille vesille, eli tais tajuta tehneensa jotain ei niin viisasta. Kylla se tietty ihanakin osaa olla, ettei kukaan mua nyt ajattele lapsi vihaajaksi, varsinkin kun se on oppinut kunnolla rutistus halimaan =)
Ja sit tahan raskauteen... viime yona narasti niin et jouduin istualteni paastelemaan isompia ilmoja ulos. Itse asiassa herasin siihen kun tuntui et oksennus tulee, vahan aikaa sit mietin et tuleeko vai ei mut ei se lopulta tullutkaan... Ei mulla esikoisen aikana narastanyt kertaakaan, nyt on sit siitakin edesta.
Aamulla kun katsoin pilvista taivasta ajattelin et miten erilaisesti siihen suhtautuu taalla kun suomessa. Talla nimittain oli ajatuksena AA ihanaa pilvinen paiva! =)
Jaahas mitas toi villikko nyt keksii, taidan menna vahaksi aikaa leikkimaan sen kanssa ja ottamaan pienta valipalaa, jospa se pian alkais taas paikkareille niin paasisin itsekkin lepaamaan. Aamupaiva oli nimittain tarkoitus ottaa rauhallisesti ja lepailla, mut pienten lasten kanssa ei ikina mene niin kuin suunnittelee...
Ja sit tahan raskauteen... viime yona narasti niin et jouduin istualteni paastelemaan isompia ilmoja ulos. Itse asiassa herasin siihen kun tuntui et oksennus tulee, vahan aikaa sit mietin et tuleeko vai ei mut ei se lopulta tullutkaan... Ei mulla esikoisen aikana narastanyt kertaakaan, nyt on sit siitakin edesta.
Aamulla kun katsoin pilvista taivasta ajattelin et miten erilaisesti siihen suhtautuu taalla kun suomessa. Talla nimittain oli ajatuksena AA ihanaa pilvinen paiva! =)
Jaahas mitas toi villikko nyt keksii, taidan menna vahaksi aikaa leikkimaan sen kanssa ja ottamaan pienta valipalaa, jospa se pian alkais taas paikkareille niin paasisin itsekkin lepaamaan. Aamupaiva oli nimittain tarkoitus ottaa rauhallisesti ja lepailla, mut pienten lasten kanssa ei ikina mene niin kuin suunnittelee...