Hydrangea kiitos tsemppauksesta. Otin tosiaan ne kaikki 5kpl mitkä pitivätkin ja toivottavasti antavat toivotun tuloksen
Eilen tosiaan viimisen clomin otin ja nyt vaan odotellaan, aloitin eilen jo tikuttamaan ovistakin, saa nähdä saanko sitä tikkuun tälläkään kertaan vai todetaanko taas verikokeessa, että ovulaatio on tapahtunut, mutta en tiiä koska
Osaako kukaan sanoa, onko clomeille mitään vastaavaa valmistetta? Täytyy nimittäin hieman kysellä ens viikon käynnillä, kun tuo päänsärky ei mitään lievää ollut.
Toivottavasti on ehtinyt verikokeiden tulokset tulemaan tuonne käynnille mentäessä. Mulla oli kontrollikokeet lisämunuaisarvoista ja en oo varma katsoko ne jotain muutakin, kun 7 putkea sitä verta otettiin.
Ollaan kyllä nyt laitettu joka päivä peitto heilumaan ja varmaan niin tehdään tän kierron ajan, ihan vaan varmuuden vuoksi.
Pahoittelut kaikille joilla täti on tullut kylään :hug:
Moniko teistä on yksityisellä ja moniko julkisella puolella hoidossa?
Eilen hain itselleni kaupasta 10kpl lisää ovistestejäkin, maksaa muuten 10kpl paketti prismassa pikkusen vajaa 10, en ehtinyt tähän kiertoon mistään tilaamaan ja apteekissa 7kpl paketti testejä oli reilu 40. Ens viikolla sitten käytätä lisää hakemassa jos siltä näyttää, tosin nyt on vielä eilisen jälkeen 15kpl testejä, että kyllä ne nyt muutamat päivät riittää vaikka kahestikin tikuttelis.
Olen ehkä jotenkin katkera siitä kun tuntuu, että muut tulee raskaaks kun mies pikkusen vilkaseekaan naiseen päin ja sitten ollaan me jotka saa rampata ja juosta pitkin poikin selvittämässä syytä ja hankkimassa apua, että saisi kokea sen äitiyden ja isyyden itsekin. Tottakai toivon, että menee kaikki hyvin ja olen onnellinen kun tutut, sukulaiset, kaverit saavat lapsia, en halua kenellekään mitään pahaa, mutta kyllä jokaisella on oikeus olla äiti/isä
En tiiä moniko tuttu ymmärtäisi tämän meidän tilanteen, olen kertonut vain muutamalla kaverille tästä, enkä halua muille edes puhua koko aiheesti kun en jaksa niitä kyselyjä.
Monena päivänä olen tässä miettinyt, että entä jos ei lasta saadakaan. Aina on ollut itsestään selvyys, että lapsen/lapsia haluan. Olen onnellinen jo siitä yhdestä, kun saisi edes sen yhden. Olisin silloin äiti <3
Sitten taas seuraavassa hetkessä tsemppaan itteäni ja toivon, että tämä ensimmäinen clomikierto tuo halutun tuloksen, mutta pelottaa, että joutuu TAAS kerran pettymään. Montako peräkkäistä pettymystä sitä jaksaa, mutta en halua luovuttaa!
Anteeksi tämä vuodatus.