Clomittaret 2013

fenixlintu ja mirjami_73, rohkaistuin sen verran, että varasin sitten ajan. Sain ajan vasta melki kahen viikon päähän ja silloin on jo kp 28. Tästä kuitenkin on tulossa yli 50 päivän kierto (terojen aloitus kp 40 + 10 pv sitten sitä kuuria + pari päivää vuodon odottelua), niin kaipa se on ihan ok. Hyvähän se on varmistaa, että mitään inhottavaa ei löydy tässä vaiheessa kun ei vielä raskaana ole, koska käsittääkseni papan ottaminen raskaana voi lisätä keskenmenoriskiä. Ja nyt kun hoidetaan, niin hoidetaan sitten kunnolla! Onhan se tärkeetä, että kaikki paikat on kunnossa jatkoa ajatellen.

• Tykkää
Reactions: fenixlintu

sunnuntai 6.1.

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta___muuta

Sarppa-71.......61/28-30.....ya4/11........tauko
Unja-O............58/32..........yk31............8.f+pr+ins
Heipa…...........42/18-41……..ya11/11......tauko (c).......2.lapsi,31v
Slartibart........42/28..........yk4/ya3/12...4.c.................pco,1.lapsi,25v
Alma*.............28/28-34.......yv2.............4.c x2
Neppu_...........26/28(34-59)..ya2010.......f+mp...............pco,1.lapsi,26v
miimuli87........25/?.............ya2008........t+m+c.............pco,1.lapsi,25v
Marjaana84.....24/28...........yv1.5..........c+ins...............1.lapsi
fenixlintu........23/29-34.......ya1/2012....1.c..................2.lapsi,36v
Matti Katikainen..23/30-50...yk6..........1.c+t..................pco,2.lapsi
hanzku_91......22/30-32.......yk23..........3.c....................selitm,1.lapsi
Miramei...........21/?.............ya6/11........1.c..................1.lapsi
Enna_.............21/35-?......yk5.............. pitkät kierrot,ovuloimattomuus
Nyysy.............19/29...........yk5......4.c+3 ins->IVF~2/03..selitm,2.lapsi.
Hydrangea......18/31-44......yk11/ya1/12...2.a...............pco,1.lapsi,26v
mirjami_73.....17/24-25......yv1.5...........tauko(c+t).........3. lapsi
Angela............16/28-32.......yv8.............2.c..................2.lapsi
luna_82..........14/~34........ya3/12.......tauko+t(3.c+pr+l).pco,1.lapsi,30v
skorppari82....14/??...........yv2..............5.f....................pco,1.lapsi
TTT................10/28............ya4/2012......1.c.....................1.lapsi,29v
Mimmuskainen_..8/28-39....ya2/09.........1.c................selitm,1.lapsi,24v
jenni_noora....7/27...........ya10/11.........tauko...................1.lapsi
titiuu85..........5/30-32......ya6/12........3.c+t................pco,1.lapsi,27v
Seemi.............4/28-41......ya11/09.......3.c.............pco(1/2),1.lapsi,31v
Hyy2..............3/28-34.......ya9/11............................2.lapsi
NiQ................1/33.............yk10.............3.c+m+t......pco(1/2),2.lapsi

lyhenteet: c=clomit, a=anazol, f=femar, g=glonal-F, m=metut, pr=pregnyl, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella

Tauolla/taustalla
Calliope, AamuTorkku, Nyrpee-81, undercovergirl, Ranskismopsi, Katrina86, toiveuni83, Ansku83, rimpatti, nellustiina, Töpöhäntä, another, 10kaks

Piinailijat
Neppu_ dpo 13
Matti Katikainen dpo 11
miimuli87 dpo 6
hanzku_91 dpo 5

PLUSSANNEET

tammikuu:

Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjät: Hydrangea ja luna_82

Viimeksi muokattu:
Omaa napaa:
Ei tuntemuksia - ei sitten minkäänlaisia. Jos tässä kierrossa ovis tapahtui, se tapahtui uudenvuoden aikaan, koska sen jälkeen möyrintä munasarjojen seudulla alkoi rauhoittua. Ensi kiertoon pitää hankkia kasa ovistestej, jotta ei tarvitse arvuutella.

Tervehdys kaikille :) Voisinpa liittyä tännekin palstalle mukaan, aikaisemmin siis liityin tuonne inseminaatio 2013 puolelle. Meillä siis ensimmäinen inssi edessäpäin ja clomit olis tarkoitus aloittaa seuraavasta kierrosta. Tukea, kokemuksia ja tsemppiä siis kaivataan :heart:

Tautaamme: Olemme yrittäneet raskautta noin 1.5 vuotta (esikoista siis) takana jo kaikki verikokeet, ultrat, siemennestetutkimukset ja pari viikkoa sitten oli avaustutkimus (joka muuten oli kivuliain kokemus tähän mennessä), jonka jälkeen oma lääkärimme kehoitti suoraan siirtymään inseminaatioon seuraavasta kierrosta. Muuten kaikki on ollut testeissä hyvin, lukuunottamatta mieheni siemennesteen tulosta, jospa selvisi että siittiöitä oli normaalia vähemmän ja niiden liike hidas. Aikaisemmin muut lääkärit ovat olleet sitä mieltä, että luomuraskauden pitäisi silti olla täysin mahdollista, mutta viimeisimmän käynnin jälkeen lääkäri oli sitä mieltä että suoraan inssiin. Liekö muut lääkärit sitten vähätelleet tuloksia ja huoli iskikin heti, että näkikö tämä lääkäri tilanteemme jo niin huolestuttavana ettei esim. clomien kanssa olisi voinut muutamaa kiertoa yrittää kotona

Mutta tosiaan, seuraavaa kiertoa odotellaan, jotta pääsen clomit aloittamaan ja sitten olisi kp 10-12 ultraan meno. Jännittää kamalasti ja varsinkin niiden ovulaatiobongausten kanssa, että löytyykö ne ovispäivät sitten että osaan varata ajan itse toimenpiteeseen. Aikaisemmin ollaan heiluteltu peittoja ilman ovismittailuja (ajattelin että lisää vaan stressiä), koska mun kierto on päivälleen säännöllinen ja ovulaatio-oireet olleet aika selviä. Lukuunottamatta tätä kiertoa, en bongannus ovislimoja ollenkaan?! Huh, tulipas nyt käytyä juurtajaksain kaikki läpi Mutta siis kiva liittyä mukaan porukkaan ja tsemppiä kaikille tulevaan... Niin, ja mulla siis tänään kp 23 / 28.

Marjaana84 Tervetuloa! Tämä on tosi kiva ja aktiivinen porukka. Itsekin olen uusi ja ensimmäinen kierto clomeja menossa. Toivottavasti teillä projekti saa nyt vauhtia ja siivet alleen, kun ongelma-aluekin on paikannettu. :)

Hyd: Kiitos kysymästä! :) Mulla ei minkäänlaisia oloja. Taino naama kukkii, ja kukkii tasan aina ennen menkkoja. Varmaan pärähtää täällä taas täti piakkoin kylään... (mulla joo tosi positiivinen asenne) Oon tänään töissä valvomassa 13h joten tuskin pystyn pidättelee aamuun (10.00) asti tarpeeks kauaa ja testailla kotona, joten taitaa jäädä testaus maanantai aamuun. Tosin näkyisköhän se ees, kun on vaan apteekin testi kaapissa. IIK!!! Josko,josko,josko olis meidän vuoro...
Ja hyvä, että rohkaistuit soittamaan ajan papaan!!

Mirjami: Oikea ratkaisu! :)

Niq: Missä ooot? Koska testaileeeet?

Marjaana: Tervetuloa! Tuosta tarinastasi tuli mieleen, kun itse sain pco- diagnoosin ja säikähdin kamalasti, ni gyne sanoi että on helpompi hoitaa lapsettomuutta, kun syy on löytynyt! Eli mun mielestä hyvä, että pääsette suoraan insseihin!

Ärsyttää oikein kun taas vähän jo miettii, että minkähänlaista sitä ois jos nyt nappais. Sit taas menee yöunet kun alkaa pohtia, että no ei varmaan tälläkään kertaa, ja niinköhän ikinä. Meneekö teillä mielialanmuutokset pessimistä optimistiseen? Mulla tuntuu heittelevän tooosi paljon. Huoh.

Muoks. Nyt muuten kun aloin miettimään että onko mulla "oloja" niin johan alka alavatsassa kipristelee menkkakipumaisesti. Eiiiii! Toivottavasti olis vaan harhatuntemuksia (tai vaikka vatsatauti kipua mielummi, hehe)

Viimeksi muokattu:
Marjaana mekin päästään heti inssiin, mutta koska laskeskelin, että joulu on käsillä eka kuurin aikaan, ehdotin, että 1-2 kiertoa pelkillä clomeilla. Se sopi. Ollaanhan me tultu sponttaanistikki raskaaksi, vaikka huonoin seurauksin, niin mahdollisuuksia on kotioloissakin! Meillä myös vähän reilu 1,5 vuotta takana yrityksen alusta.

ON: kp21, ei ovisplussaa vielä. Normiovikseen on vielä muutama päivä..josko edes aikaistuisi. Varmaan tulee kysymykseen annoksen tuplaus ensikiertoon, koska tiistaiksi on s prog-verikoe ja eihän siinä voi näkyä ovis jos se on vasta käsillä?? Flunssa on hieman iskenyt, toivottavasti se ei estä ovista. Peittoja on heiluteltu, vaikka kipeähkönä ei ehkä oo ollu korkeimmat halut. Oviksen tapahtumista ei voi tarkistaa nyt lämmöistä, kun oon muutenkin lämpöinen. Niistä havaitsen sen aina normaalisti, ilman testejä. Viimeiset kierrot oon sen myös tunnistanut oikein.

Mulle plussa raskaustestissä on vasta mahdollisuus vauvaan. Niin kovasti joutui pettymään keväällä, ettei uskalla heti siihen mahdolliseen plussaankaan uskoa :ashamed: Keskenmenossa siis oli ehitty sydämensykekkin nähdä ar-ultrassa, kaikki piti olla hyvin ja 90% mahdollisuus selviytyä syliin, mutta silti viikolla 11 todettiin sydän pysähtyneeksi :(
Itse keskenmenoprosessi oli todella raskas, kun jouduin olemaan sairaalassakin 4 päivää ja eka kierto kesti 3kk. Olin hirmu kipeä. Välillä tuntuu haluaako ottaa sitä riskiä, että joutuu siihen tilanteeseen uudestaan. Gyne silloin sanoi, että kolmen sairaalassa todetun keskenmenon jälkeen tehdään tutkimuksia. Sanoin, että luuletko, että haluan enää lapsia sen jälkeen.

Voisin kysäistä, että kuinka moni uskoo, että clomit tuo sen toivotun tuloksen?

Enna ja Marjaana tervetuloa!

Neppu toivottavasti ne on vaan jotain harhatuntemuksia tms!
Mä ainakin saan itelleni vaikka mitä vatsatuntemuksia kun oikein mietin, mutta kyllä mulla ne tietyt menkkakivut ikävän tunnistettavia on:mad:
Mulla heittelee tosi paljon pessimistisestä optimistiseen. Välillä nytkin optimisti kuiskaa mun korvaan että entä jos tässä taukokierrossa onnistus. Ja sit taas pessimisti sanoo että HAH ja että tuskin ees tulee clomit enää samalla annostuksella toimiin ens kierrossa. Vielä mulla on kuitenkin suht vahva toivo että kyllä se joskus onnistuu
mutta että miten kauan menee...:/
Sitten oon sitäkin miettiny että kirpaseeko se pettymys ees niin paljon enemmän, vaikka
ois optimistisempi, kun kirpasee se jokatapauksessa vaikka kuinka pessimistinen koittaa olla. Toki on hyvä miettiä realistisesti, ettei ihan yllätyksenä tuu huonot uutiset, mutta se nyt varmaan tässä vaiheessa kaikilla kyllä tapahtuu automaattisesti.

Mä näin viime yönä unta että tänne oli neljä plussa-ilmotusta tullut!
Kaikilla oli kuvat positiivisesta raskaustestistä! Mä toivon NIIIIIIN paljon että se oli enneuni lähitulevaisuudesta:)
Muiden nimimerkkejä en muista mutta yks tais olla titiuu:)

Viimeksi muokattu:
MINÄ???!!!! JOOO! Voih, kumpa oliskin ollut enne-uni! Kiitos luna kertomuksesta, piristi ihan superpaljon! KIITOS! Toivotaan, että saadaan ainakin tuo neljä positiivistä heti tammikuulle, niin saadaan kaikki uskoa ja toivoa noista plussista!

Neppu, mulla tunteet menee tosi isoa vuoristorataa ja kyselinkin siitä jo jossain vaiheessa, kun hieman pelotti omat mielialavaihtelut.. Viimeks eilen raivosin mun miehelle ettei se oo tässä jutussa yhtään mukana.. Itekki oikein säikähdin, että miten välillä oon tosi onnellinen tästä uudesta kierrosta (=mahdollisuudesta), mutta sitten eilen napsahti ja rupes taas ärsyttää koko touhu... Noh, saatiin siis sovittua ja mies lupas olla enemmän mukana tässä hengessä ja mun tsemppauksessa..

Ainii,ystävä sai just vauvan ja mä oon jotenki siitäki ihan masiksissa? Kaameeta, sanon minä! :(

Tervetuloa Marjaana! Hyvä, että teillä on lähteny hoidot eteenpäin!

Miramei, en usko, että täällä kukaan popsii clomeja ja samalla toivoo, että tulis raskaaks toivomatta, että clomeilla tulis tulosta? Tottakai on mahdollista, että ne ei auta, mutta jos lähtökohtaisesti ajattelee, ettei ne kuitenkaan toimi, ni mitä järkeä niitä on edes popsia? Mulle henk.kohtaisesti näiden hormonien syönti on mielialavaihteluiden ja kropassa tapahtuvien tuntemusten takia aika rankkaa ja jos aattelisin, että ei nää kuitenkaan tuota tulosta, ni ei ne sit varmaan tuota tulosta.. hmmm. Eli siis, toivoa pitää olla ja mun mielestä täällä sitä nimenomaan saa!

Pahoittelut miramei vielä keskenmenosta, sen täytyy olla tosi kova kolaus.

Luin jotain blogia, jossa nainen oli kärsiny kans lapsettomuudesta ja popsinu clomeja ja sit se oli kirjannu raskautumisen jälkeen juttuja, mitä se teki tai jätti tekemättä kyseisellä kierrolla.. Yks juttu jäi mieleen ja se oli sellainen, että se oli hokenu itelleen tulevansa raskaaksi tässä kierrossa.

Jotenki se tsemppas ihan hirmuisesti ja tuli fiiis, että nyt hitto tuun raskaaks. Ja kiitos lunan unen, niin nyt mulla on sellanen fiilis, että nyt uskon clomeihin ja omaan kroppaan ja hitto, tammikuulle tulee sellainen positiivinen aalto, että oksat pois ja pala latvaa! :)

Heiiii, btw, piinailijat! ootteko jo testaillu? Neppu heti sit infoot meille, mitä apteekintesti näytti! Toivotaan, että sieltä tulis ihania uutisia!

titiuu mulla myös hermot ollu kireellä. Enkä minäkään näitä huvikseen taho syödä.. siksi ollaankin heiluteltu peittoa, vaikka oon vähän kipeenä. Ja uskon kyllä, että vois auttaa. Silti pelkään huonoa lopputulosta, kun oon monessa paikkaa lukenut että lisää entisestään km-riskiä. Mutta täytyyhän se yrittää :)

NiQ
Tänne vois päivittää 1/33 yk10 ja 3.clomi. Näin täällä siis. En (o)saa kännykällä päivitettyä punaiseksi.

Tervetuloa uusille! :)

mitäs muille jännäilijöille? Toivottavasti joku muu pelastaisi hyvillä uutisilla!

Hydrangea kiitos tsemppauksesta. Otin tosiaan ne kaikki 5kpl mitkä pitivätkin ja toivottavasti antavat toivotun tuloksen :)

Eilen tosiaan viimisen clomin otin ja nyt vaan odotellaan, aloitin eilen jo tikuttamaan ovistakin, saa nähdä saanko sitä tikkuun tälläkään kertaan vai todetaanko taas verikokeessa, että ovulaatio on tapahtunut, mutta en tiiä koska :D

Osaako kukaan sanoa, onko clomeille mitään vastaavaa valmistetta? Täytyy nimittäin hieman kysellä ens viikon käynnillä, kun tuo päänsärky ei mitään lievää ollut.

Toivottavasti on ehtinyt verikokeiden tulokset tulemaan tuonne käynnille mentäessä. Mulla oli kontrollikokeet lisämunuaisarvoista ja en oo varma katsoko ne jotain muutakin, kun 7 putkea sitä verta otettiin.

Ollaan kyllä nyt laitettu joka päivä peitto heilumaan ja varmaan niin tehdään tän kierron ajan, ihan vaan varmuuden vuoksi.

Pahoittelut kaikille joilla täti on tullut kylään :hug:

Moniko teistä on yksityisellä ja moniko julkisella puolella hoidossa?

Eilen hain itselleni kaupasta 10kpl lisää ovistestejäkin, maksaa muuten 10kpl paketti prismassa pikkusen vajaa 10€, en ehtinyt tähän kiertoon mistään tilaamaan ja apteekissa 7kpl paketti testejä oli reilu 40€. Ens viikolla sitten käytätä lisää hakemassa jos siltä näyttää, tosin nyt on vielä eilisen jälkeen 15kpl testejä, että kyllä ne nyt muutamat päivät riittää vaikka kahestikin tikuttelis.

Olen ehkä jotenkin katkera siitä kun tuntuu, että muut tulee raskaaks kun mies pikkusen vilkaseekaan naiseen päin ja sitten ollaan me jotka saa rampata ja juosta pitkin poikin selvittämässä syytä ja hankkimassa apua, että saisi kokea sen äitiyden ja isyyden itsekin. Tottakai toivon, että menee kaikki hyvin ja olen onnellinen kun tutut, sukulaiset, kaverit saavat lapsia, en halua kenellekään mitään pahaa, mutta kyllä jokaisella on oikeus olla äiti/isä :)

En tiiä moniko tuttu ymmärtäisi tämän meidän tilanteen, olen kertonut vain muutamalla kaverille tästä, enkä halua muille edes puhua koko aiheesti kun en jaksa niitä kyselyjä.

Monena päivänä olen tässä miettinyt, että entä jos ei lasta saadakaan. Aina on ollut itsestään selvyys, että lapsen/lapsia haluan. Olen onnellinen jo siitä yhdestä, kun saisi edes sen yhden. Olisin silloin äiti <3

Sitten taas seuraavassa hetkessä tsemppaan itteäni ja toivon, että tämä ensimmäinen clomikierto tuo halutun tuloksen, mutta pelottaa, että joutuu TAAS kerran pettymään. Montako peräkkäistä pettymystä sitä jaksaa, mutta en halua luovuttaa!

Anteeksi tämä vuodatus.

Mimmuskainen apteekin ja prisman testeissä on kyllä muutakin eroa kuin hinta; digitestejä ei voi tulkita väärin, vaikka onhan ne prisman testitkin luotettavia. Itse käytän molempia päällekkäin. Digit tilasin netistä, kun oli yli 10e halvemmat kotiinkuljetettuna kuin apteekista ostettuna.
Minäkin miettinyt tuota miksi niin vaikeaa :/ itse kyllä haluaisin 2-3 lasta ihan niiden lastenkin vuoksi -olisi kurjaa jos ei olisi sisaruksia. Omanikin ovat niin tärkeitä.

Miramei & Mimmuskainen
En ole ehkä oikea henkilö lohduttelemaan tilanteessa, kun esikoista ei kuulu. Mutta yritän. Mulla on aiheesta pitkällinen kokemus. Läheisen vuosia jatkunutta taistelua lapsettomuushoidoista toiseen ei ole ollut helppo seurata.
Itsekin yli puolitoista vuotta esikoista ehdimme toivoa ja kirjaimellisesti urakoida, että tärppi vihdoin kävi. Ja siinä vaiheessa koin suoranaista huonoa omaatuntoa, että meillä plussa testiin pärähti niinkin nopeasti.

Minullekin oli taottu nuoruudessa päähän, että raskaaksi sitten voi tulla jo nuuhkaistuaan miestä - mutta eipä se tosiaan niin helppoa ollut. Ja alkoihan se hermostuttamaan, kun yli vuoden verran projekti oli ollut käynnissä ja kroppa ei suostunut toimimaan odotusten vastaisesti. Mua lohdutti kovasti silloin gyniksen toteamus, että mulla on vielä aikaa. Että 40-vuotiaaksi asti mahdollisuudet ovat hyvät. "Kyllä se sieltä ajan kanssa joskus tärppää." Ja tärppäsihän se.

Ja niin se takki kääntyy ja mieli muuttuu: Vaikka vannoin vielä ennen esikoista, että maksimissaan sen yhden lapsen elämääni haluan, nyt toivonkin hänelle sisarusta. Ja syyt ovat samat kun Mirameilla. Itselläni on sisarus ja etenkin näin aikuisiällä on valtava merkitys sillä, että on joku oikea sukulainen. Joku, joka oikeasti on ollut läheinen lapsuudesta asti. Joku jolle voi sanoa ihan mitä vain.

Ja tässä sitä ollaan. Taas on vuosi kulunut yritystä ja nyt taitaa olla jo biologisestikin aika vähentynyt. Mutta en silti halua heittäää kirvestä kaivoon. Nyt ainakin yritetään ja katsotaan, jos onni potkaisisi vielä uudelleen. Päivä kerrallaan :)

Lisäys: Minä totisesti toivon jokaiselle lasta toivovalle sen ikioman käärön syliin. Pukluineen, yövalvomisineen, väsymyksineen ja kakkavaippoineen. Kunpa kukaan ei turhaan taisteluaan kävisi.

Viimeksi muokattu:
Mimmuskainen, vaihtoehtoja clomeille on runsaastikin. Esim. femar, puregon ja mulla käytössä oleva anazol. Joten eiköhän sullekin löydy vielä sopiva lääke, jos ei tästä kierrosta tärppää. :)

ovistesteistä: Oon jo varmaan aiemminkin mainostanut, mutta itse tilailen ovistestini (CB:n hymynaamat) täältä: Clearblue Monitor - Clearblue Pregnancy Tests - Ovulation Tests - Fertility Tests - Persona Tests 20 kpl testejä suurinpiirtein samaan hintaan kuin 7 kpl Suomesta. 3-4 vrk:ssa tulee postilaatikkoon. Ite tykkään testailla PC-liuska+CB hymynaama-yhdistelmällä. Kerran saatu digillä väärä ovisplussa, joten jatkossa varmistelen kahdella eri testillä ja liuskoista parhaaksi oon todennut tuon PC:n. Lisäksi jotkut tilailee esim. Amazonista, ebaysta, huuto.netistä, raskauskeiju.fi:stä, kotitesti.fi:stä jne.

fenixlintu minulla myös lähipiirissä/-suvussa heitä, joilla on kestänyt todella pitkään saada vauva. Setäni vaimolla meni 9 vuotta ja tädilläni 20vuotta (endometrioosi). Minulla on myös ystäviä joilla kestänyt jotain 3 vuotta jne. Toki uskon, että he eivät samantien hakeutuneet hoitoihin ja tiedän ettei meitä ole vielä tuomittu mihinkään. Silti raastavaa. Heistä kenelläkään ei tosin ole ollut keskenmenoja. Äidilläni on yksi km ja yksi ku, mutta hän on raskautunut aina tyyliin yk3. Ja saanut myös lapsensa kolmikymppinenä, sen molemmin puolin (itse täytän kohta 25v) eli mulla pitäis olla paremmat mahdollisuudet. Yritys siis aloitettu ajoissa.

Hyd multakin kiitos vinkistä, tilailin kans nyt totla digejä. Liuskoja tilasin nyt eka kertaa raskauskeijusta.
Tähän asti oon menny apteekin omilla ja cb:n digeillä ja ostanu molemmat apteekista mutta pitää tässä
jo alkaa vähän kattoo säästöasioitakin..

Varsinkin kun äsken menin tekemään yhden ovistestin! Ei mitään järkeä, kp 14 ja ei clomeja tässä kierrossa ja niidenkin kans ovis tullu vasta kp 18 ja 19. Itsekurini on kyllä mahtava:) Ajattelin että jos siä jo joku tummeneva viiva alkas näkyä mutta kuten oli odotettavissa niin joku normaali hailuviiva näky vain.

Onpas täällä aktiivista :)

Tervetuloa uusille, pikaista visiittiä toivon teille!

Pahoitteluni uuteen kiertoon joutuneille.. :hug:

Toivottavasti lunan uni tietäisi hyvää!! :)

Luna toi on niin tuttua, ei vaan malta olla testailematta liian aikaseen niin ovista kuin raskauttakin.. toivottavasti sulla taukokierrossakin viiva sieltä vahvistuu!

Mä täällä tikuttelen jo aamuin ja illoin, saapa nähdä tuleeko tulosta, ei vielä mitään merkkejä. Jotain juilintaa kyllä muniksissa ollut, mutta niihin tuntemuksiin ei ennenkään oo voinut luottaa. Jännää, taas kerran. :)

Miramei Enpä tajunnutkaan kattoa, että ne oli digitestejä apteekissa, kun ihmettelin vain tuota isoa hintaeroa, mulla ei oo ollu koskaan käytössä muita kuin noita liuskoja.

fenixlintu Tiiän, mullakin on aikaa vielä. Se vaan, että mies on jo yli kolmenkymmenen niin minä en haluaisi, että saadaan ensimmäinen lapsi kun mies on nelikymppinen :(
Toivottavasti teillä vielä onni potkaisee!

Hydrangea Jospa olis mullekin sitten joku sopivampi vaihtoehto olemassa.
Ajattelin itsekin seuraavakaan kiertoon netistä ostaa testit, tähän kiertoon ne ei ehkä olisi ehtineet tulemaan, kun tajusin asian liian myöhään.

Mitenkä se on mahdollista, että tikkuun ei saa plussaa oviksen aikaa, mutta sitten verikoe näyttää, että olis ovuloinut? :|

jeejeejee, äsken iltatestissä sit pärähtikin kaksi viivaa ja digillä vielä varmistin ja hymynaamaa näytti. Tuosta hymynaamasta tulee kyllä aina niiin hyvälle mielelle ja on toivo huipussaan. Eilen peitot heilui ja huomiselle koitan saada aamulla inssiajan, eli tänään ei voi kotikonsteja käyttää. Nyt jännittää mennä inssiin, kun ei ollut kontrolliultraa lainkaa, eli ei mitään tietoa mitä siellä näkyy.. hui. Oon niin innoissani ja iloinen, en voi uskoa, että saan taas jännäillä, olin henkisesti varautunut ettei ovista edes tapahdu, ikinä ei ole näin montaa "onnistunutta" kiertoa ollut putkeen, lääkitys taitaa olla nyt kohdillaan ;D. Pitäkäähän mulle peukkuja, että saisin ajan ja että inssi menis hyvin. Ainiin, mulle tosiaan vois tohon listaankin lisätä, että inseminaatio tehdään tässäkin kierrossa.

• Tykkää
Reactions: Hydrangea

maanantai 7.1.

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta___muuta

Unja-O............59/32..........yk31............8.f+pr+ins
Heipa…...........43/18-41……..ya11/11......tauko (c).......2.lapsi,31v
Slartibart........43/28..........yk4/ya3/12...4.c.................pco,1.lapsi,25v
Alma*.............29/28-34.......yv2.............4.c x2
Neppu_...........27/28(34-59)..ya2010.......f+mp...............pco,1.lapsi,26v
miimuli87........26/?.............ya2008........t+m+c.............pco,1.lapsi,25v
Marjaana84.....25/28...........yv1.5..........c+ins...............1.lapsi
fenixlintu........24/29-34.......ya1/2012....1.c..................2.lapsi,36v
Matti Katikainen..24/30-50...yk6..........1.c+t..................pco,2.lapsi
hanzku_91......23/30-32.......yk23..........3.c....................selitm,1.lapsi
Miramei...........22/?.............ya6/11........1.c..................1.lapsi
Enna_.............22/35-?......yk5.......................................pk,ovl
Nyysy.............20/29...........yk5......4.c+3 ins->IVF~2/03..selitm,2.lapsi.
Hydrangea......19/31-44......yk11/ya1/12...2.a...............pco,1.lapsi,26v
mirjami_73.....18/24-25......yv1.5...........tauko(c+t).........3. lapsi
Angela............17/28-32.......yv8.............2.c..................2.lapsi
luna_82..........15/~34........ya3/12.......tauko+t(3.c+pr+l).pco,1.lapsi,30v
skorppari82....15/??...........yv2..............5.f+ins..................pco,1.lapsi
TTT................11/28............ya4/2012......1.c.....................1.lapsi,29v
Mimmuskainen_..9/28-39....ya2/09.........1.c................selitm,1.lapsi,24v
Sarppa-71.......9/28-30.....ya4/11...........2.c
jenni_noora....8/27...........ya10/11.........tauko...................1.lapsi
titiuu85..........6/30-32......ya6/12........3.c+t................pco,1.lapsi,27v
Seemi.............5/28-41......ya11/09.......3.c.............pco(1/2),1.lapsi,31v
Hyy2..............4/28-34.......ya9/11............................2.lapsi
NiQ................2/33.............yk10.............3.c+m+t......pco(1/2),2.lapsi
Laala.............2/?...............?...................4.f..............pco,2.lapsi,28v

lyhenteet: c=clomit, a=anazol, f=femar, g=glonal-F, m=metut, pr=pregnyl, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus

Tauolla/taustalla
Calliope, AamuTorkku, Nyrpee-81, undercovergirl, Ranskismopsi, Katrina86, toiveuni83, Ansku83, rimpatti, nellustiina, Töpöhäntä, another, 10kaks

Piinailijat
Neppu_ dpo 14
Matti Katikainen dpo 12
miimuli87 dpo 7
hanzku_91 dpo 6

PLUSSANNEET

tammikuu:

Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjät: Hydrangea ja luna_82

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä