Clomittaret 2013

Matti katikainen voimia sinulle, toivottavasti kivut menevät ohi pian :hug:

Minä en jaksa odottaa enää torstaita, pelottaa mitä siellä ultrassa näkyy. Mitenkä saan nukuttua kun miestin vaan tuota käyntiä ja entä jos ei olekaan hyviä uutisia :'(

Minä nyt taas oon vähän idiootti, mutta onko siitä haittaa jos peittoa heilutellaan joka päivä? (muistelin, että jostain keskustelusta luin, että kannattais vaan joka toinen päivä tjsp.) :|
 
Voi Matti Katikainen, voimia sulle ja toivottavasti kivut pian katoaa! Inhottavaa, kun ei edes tiedä mistä johtuu.. :(

Mimmuskainen se kai riippuu sperman laadusta miten usein petipuuhat kannattaa, jos spermatuotanto on heikompaa niin ei ehdi uusiutua jokapäivä-tahdilla. Mutta käsittääkseni, jos on normaalilaatuista niin siitä ei oo haittaa. Oliko teillä tutkittu miehen spermanäytteet? Tsemppiä odotteluun, torstai on ihan kohta! :)

Neppu inseminaatio on tosi nopee toimenpide, enempi aikaa menee ultraan. Eli ensin lääkäri ultras kohdun ja munasarjat eli katottiin, että siellä on kaikki niinku pitää. Sitten spekulalla paikat auki ja ohut katedri ujutettiin kohtuonteloon, ei tuntunut ainakaan musta sen ikävämmältä kuin vaikka papakokeen otto (eli ei kivaa, mutta ei tuskaistakaan), pikkasen semmonen pistävä tunne hetken aikaa. Sit siittiöt truuttastaan sisään ja kapistukset pois ja ylös ja housut jalkaan :). Koko vastaanotolla olin ehkä max 15 min ultrineen, inseminaatioineen ja loppukeskusteluineen. Mä olin yksin, mies hoiti oman osansa aamulla, eli vei siemenesteet labraan.

Toivottavasti teillä tärppi käy ettekä joudu inssiin, mutta jos niin käy niin ei tosiaan ole mikään paha toimenpide. Ikävintä musta siinä on se, että kun ei voi etukäteen tietää koska ovis on ja ennen inssiä pitäis pidättäytyä 2-5 päivää niin sit on vähän laskeskelua ja mietiskelyä että koska voi kotona peittoja heilutella. Ja tietty sekin on ikävää, että lapsenteko ei ole intiimiä puuhaa miehen kanssa vaan että meitsiä "keinosiemennetään" jonkun vieraan toimesta, mutta sen mä nyt oon hyväksynyt jo kuukausia sitten, että meidän lasta tehdään isommalla porukalla :D, sais olla tekemässä vaikka kumminkaimat ja koko kylän väki kunhan nyt vaan tulis edes siten. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Slartibart ja Laala
Skorppari82 on tutkittu ja ilmeisesti on ihan riittävä, kun juuri paperit kaivoin esiin ja siellä mainittu; sperma riittävä, määrä 37milj, tiheys 37milj/ml, eteenpäin liikkuvia 62%, taakepäinkö ne loput liikkuu ;)

Minä en kyllä ymmärrä noista papereista muutenkaan mitään, kävin verikokeessa ja otettiin näytteet: adioni, Dheas, testo, vapaa-testo, shbg, kortisoli ja 17hprog.

Osaako kukaan sanoa mitä kokeita nuo ovat? =/ Ja onko noista mikään koe sellainen joka liittyisi lisämunuaiseen, huoh, miksei nuo voi olla selkeemmin kirjoitettu.
 
Matti Katikainen: voimia - toivottavasti saat kivut selätettyä!

Mimmuskainen: Mulle gynis sanoi syksyllä, että joka toinen päivä talletukset niin sperma parhaimmillaan. Kesälomalla innostuttiin urakoimaan joka päivä - eikä siitä tykkä ollut tulosta ja seksihalutkin olivat jo ihan lopussa, kun ovis tapahtui vasta kiertopäivänä 22 ja talletuksia alettiin tehdä kiertopäivästä 9 asti. En suosittele...

Hydrangea: mies ei tiedä konjakkilasin käytöstä, on se kyllä epäillyt joskus tiskikonetta tyhjentäessään mun käyttäneen konjakkilaseja johonkin salaiseen puuhaan...

Lisäys: Matti Katikainen: jäin miettimään - onko munuais/virtsakivien mahdollisuus rajattu pois?
 
Viimeksi muokattu:
Onpa tullu paljon tekstiä, niitä kaikkien odottamia plussia vain uupuu. ;)

Meikäläisellä on tylsää.. täytyis testata ja hakea terot apteekista aloittamaan kierto, mut jotenkin tuntuu että nyt se negan testin tekeminen on liian raskasta, joten tässä vaan mennään päivä kerrallaan ja odotellaan ihmettä.
Laihduttamisurakka on alkanut takkuillen, käsittämätöntä että vaikka painonpudottaminen olis mulla ensisijainen hoitomuoto, niin silti en vaan saa aikaiseksi! Tuntuu kamalalta, kun täällä on naisia, joilla on oikeitakin ongelmia ja mun lapsettomuus voi johtua vaan ylipainosta, enkä edelleenkään saa tuota painoa pois. :(
 
Paljon on tekstiä juu! Olen kyllä lukenut kaikki mutta en kykene kyllä kaikkea kommentoimaan... uusille joka tapauksessa tervetuloa!

Matti Katikaiselle voimia kipuiluun ja toivottavasti pian selviää mikä vaivaa ja saat helpotuksen :hug:

Täällä ollaankin näemmä pissailtu sinne sun tänne ;) Mulla on vessassa muovinen pissakuppi, taitaa olla ihan siihen itseensä tarkoitettu, olen tainnut saada sen jotain pissatestejä varten.

Mun piti Mirjamille kommentoida, että mulla ekaa raskautta yrittäessä määrättiin clomit, vaikka ovuloinkin. Kierrot oli sen verran lyhyitä ja raskautta oltiin yritetty melkein vuosi, niin gyne kirjoitti clomit ovista tukemaan. Ja tulosta tuli. Että olet kyllä käynyt vähän tylsällä gynellä kun on noin "palveluhaluton" :/ Kiva kuitenkin että jäit tänne jutustelemaan :)

Hei kertokaa mulle kuinka kauan menkkoja kuuluu odotella :( Mulla ei ole ikinä ollut näin pitkä kierto... voiko ne alkaa itestään lähiaikoina vai pitäiskö pyytää gyneltä nyt jotain lääkettä (huomenna siis kp44)? Raskaustestit tein kp28 ja kp34/35 (negat luonnollisesti), joten paksuna en ole. Voi vitsi kun kyrsii....
 
Slartibart ja Heipa voimia:hug:, toi kierron venyminen on kyllä kurjaa. Oispa niin että oisitte raskaana:/
Heipa kyllä mä ehkä jo kävisin lääkärillä ja hakisin terolut reseptin tms. Eihän siitä haittaakaan ole : / Bongasikkos sää oviksen? En tiiä onko tohon mitään sääntöä että mikä on liian pitkä kierto, mutta olettasin että jos oma kierto venyy esim viikolla tai on just yli 40 päivää niin vois jo alottaa terot jos ei halua ootella.
 
Mulla oli Heipa viime keväänä kuukautiset kadoksissa 2kk. Ennen tuota ja tuo jälkeen minulla on ollut aina päivälleen säännöllinen kierto. Voitte vain kuvitella miten hädissään olin kun yksikään neljästä raskaustestistä ei näyttänyt plussaa. Lääkärissä kävin, mutta syytä ei löytynyt, kunnes itse älysin vaatia kilpirauhaskokeisiin (minulla on arvot heitelleet joskus rajustikin ja olen lukenut miten paljon esim. vajaatoiminta vaikuttaa hedelmällisyyteen). No, sieltä löytyi syy, kilpirauhaseni oli tulehtunut ja arvot korkealla. Antibioottikuurin sain muistaakseni, mutta vajaatoimintaan en edelleenkään saanut lääkkeitä. Kontrollissa ne olivat sitten onneksi taas normaalit ja kuukautisetkin palasivat sen jälkeen normaaleiksi, mutta edelleenkin minua mietityttää miten paljon nuo kilpirauhasvaivat vaikuttavat tähän ettemme ole onnistuneet saamaan lasta. Arvot saattavat välillä olla täysin normaalit ja hetken päästä taas huonontuneet...
Oho, no nyt innostuin tilittämään omaa asiaani. Pointtini oli siis, että kuukautiset voivat siis jäädä mitä ihmeellisimmän kuuloisten asioiden vuoksi pois. Toivottavasti selviää syy tai alkaa pian tai mikä parasta, olisitkin raskaana :D
Itse en noiden lääkkeiden vaikutusta niinkään tunne, mutta ajattelin jakaa tuon oman kertomukseni, koska sen jälkeen kun asiasta luin niin selvisi että monilla muillakin on samanmoisen syyn vuoksi ollut häiriöitä ja jos hormonitoiminta ei toimi kunnolla, voi raskautuminen olla lääkkeistä huolimatta hankalaa...
 
Viimeksi muokattu:
Nega. Täysin puhdas nega. Ei taida johtua aikaisesta testaamisesta, eikö? Ei enneuni ainakaan mua koskenut...
Alottaiskoha primot vai odottais...
Vituttaa ja ketuttaa. Onneks saa tukahdetutta itkunsa. Töissä alkaa työpalaveri ja vuoro jatkuu klo 21.00 asti. Kivaa!
Miehelle en ees uskaltanu kertoa, hölmö pelkuri minä. En vaan halunnu pilata sen vapaa päivää. ): niin oaska olo...
 
Neppu eikä! :( :hug: Mä en tiedä noista testauspäivistä, kai dpo 15 pitäs olla jo ok testauspäivä kun kierto myöhässä. Mutta en mä ehkä primoja ihan heti alottas vaan pari päivää kattosin ja jos ei kierto ala niin testaisin uusiks ja ehkä sit. Halaus, noi negapäivät sais kyllä olla vapaapäiviä aina töistä, ei oo kivaa joutua pitään itteensä kasassa jos surettaa:(
 
Ois ilmeisesti pitänyt alkaa jo aikasemmin käyttään digi ovistestejä:
Aijaa.com - finally! kp23.

siinä se on, eka satavarma plussa! Tänään ois verikoe siitä, onko ovis tapahtunut..se on varmasti liian aikaisin ja saan korotuksen clomiannokseen ensikiertoon, ellei tulis joku toinenki plussa tuossaparin viikon päästä :)

..niin ja digissähän viivojenvahvuudet ei merkitse mitään? EIPÄ!
 
Voi ei neppu, voimahalit sinulle!

Voimia myös heipa ja slartibart, toivokaamme teille pientä ihmettä, tai ainakin nopeaa pääsyä uuteen kiertoon!

Onko sulla Luna mitään tuntemuksia/viivan vahvistumisia, että olisko ovis tuloillaan?

Upeeta Miramei! Toi hymynaama saa kyllä niin hyvälle mielelle!:)
 
Neppu, voihan harmitus. :( :hug:

Amalia, onpa komia plussa. :)

skorpparille onnittelut upeista ultrakuulumisista. Toivottavasti nyt tärppäis! :)

Matti Katikaiselle tsemppiä kipujen kanssa pärjäämiseen. Toivottavasti loppuis pian! :hug:

Perustin tällaisen ketjun: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2228247-pco-s-laisten-tsemppiketju-vh-ruokavalioon-laihduttamiseen/. Sinne vaan kaikki kiinnostuneet mukaan. Ite oon jo neljättä päivää vähähiilarisella ruokavaliolla ja joulusuklaatkin on saanut olla rauhassa kaapissa. :) Muuten ei mitään uutta. Kp 20 ja tätä tylsyyttä jatkuu sinne kp 40 asti, kun saan aloittaa terot. Huoh, kolme viikkoa siis vielä... Ainiin, ja sitten tietenkin vielä 10 päivää teroja ja pari päivää vuodon odottelua... :(
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta,

mulla oli virtsatietulehdus joka oli levinnyt jo ylemmäs, kun sitä on kestänyt jo viikon. Ei ihme, että on koskenut... :( Samalla voi päivittää mulle kp 1. Alkoi tänään aamulla. Aika ajoissa, oli vasta kp 25. Varmaankin teroilla vaikutusta? No, ainakin kierto lyheni ja pääsee yrittämään paljon aiemmin uudelleen kun muuten, jos jotain positiivista tästä hakee. :( Harmittaa todella paljon. Toooodella paljon. Tiputtiin korkealta ja kovaa, kun tikutin ovishymynaamatkin ja erehdyin luulemaan tuota tulehduskipua kiinnittymiseksi jne. Ihminen on "tyhmä", kun haluaa vauvaa niin kovasti. En ole aiemmin koskaan kuulostellu kroppaani enkä testaillut ennen aikojaan, tämä oli eka kerta. Mutta oli kyllä oireetkin, harmi että ne paljastui vaan ihan muuksi.

Tsemppiä muille jännääjille ja paljon plussatuulia!!! <3

Neppu: :hug:


Matti Katikainen, kp 1 / 24-30 (ei kai se teroilla sen pidemmäks veny...?), yk 7, clomit + terot kierto 2, toinen lapsi
 
Viimeksi muokattu:
Neppu ei oo mulla mitään vinkkiä ihonhoitoon. Itte kokeillu vaikka mitä... Tähän asti paras ollu riittävä kosteus ja normaali kasvojen pesu. Saattaishan apu löytyä kosmetologilta, on vaan niin pirun kalliita ne tuotteet : / Pahoittelut negasta :hug:

Matti Katikainen onneksi syy löytyi! Pahoittelut uudesta kierrosta :hug: Etkä sie tyhmä ole. Meistä varmaan jokainen, kun toivoo niin kovasti, liittää kaikki mahdolliset oireet mahdollisesti alkavaan raskauteen.

Marjaana onko sulla tutkittu tota kilppari hommaa muuten ku verikokeilla? Katottu ultralla tai otettu biopsia? Mulla on thyroxin lääkitys ja kilpirauhaset leikattu pois. Ei mun mielestä arvojen pitäs heitellä ilman syytä. Täytyy taas kysästä tota vajaatoiminta asiaa huomenna lääkäriltä on on meno kuulemaan ultra ja verikoi tulokset. On siitä kyl puhetta ollut, mun en oikein selkeää vastausta ole saanut miten vaikuttaa.

Miramei onnittelut komiasta ovisplussasta!

Slartibart voimia! Vähän sama toi laihdutus, ku mulla tupakka. Tietää miten vaikuttaa, mut ei kuitenkaan tajua lopettaa.

Voimia myös Heipalle!
 
Matti Katikainen, onneksi syy löytyi ja on varmaan hyvin hoidettavissa. :hug:

Neppu_, Pahoittelut negasta. :hug: Mä kanssa näin viime kierrossa todella vahvoja plussaunia. Siis useampana päivänä peräkkäin (vaikka kuin yritin olla ajattelematta dpo:ita ym oviksen jälkeen, etten alkais liian optimistiseksi..) ja vielä yöllä keskellä heräsin ja tajusin, että ei se oo totta ja silti jatkui unet, harmitti oikein... Kuitenkin tiputus tuli, kun heikon (vale-)haamun jälkeen alkoi vuoto 3pv myöhässä. :(

ON: Täällä taas tämän kierron Femarit aloitettu (Tai siis Letrozol Orion mulla on vaihdokkaana, mutta en mä muista tätä nimeä ikinä, nytkin piti tarkistaa läpipainopakkauksesta). Sain ultran varattua ens perjantaille. On kyllä silloin vasta kp 13 että toivottavasti jotain näkyy... Täytyy sit vaikka tikutella seuraava viikko, jos on kovin pieni folli.

Tietääkö joku, miten pitkään sperma-analyysin tuloksissa menee? Entä onko joku Turusta päin, eli kuin pitkällä varoitusajalla pitäs varata se aika (TYKSistä)? Pitäs patistella miestä sen asian hoitamisen kanssa... mut ei varmaan millään enää tulos ehtis seuraavan viikon perjantaille...?
 
Minkä vuoksi sinulta Seemi on leikattu? Ja jatkokysymys että sinunko on siis syötävä edelleen thyroxia, vaikka kilpirauhaset on leikattu? Olin jotenkin ajatellut, että leikkaus korjaa kaikki kilpirauhaseen liittyvät vaivat... Mutta siis mun kilpparit on ultrattu useampaakin otteeseen (vasemmalla puolella hyvänlaatuinen "kasvain) ja ohutneulanäytteet on otettu. Lääkärit eivät ymmärrä eivätkä käestä, ellei arvot ole yli rajojen, mulla heittelyt on pysyneet viitearvojen sisäpuolella silloinkin kun on ollut pahojakin vajaatoiminnan oireita. Mutta tuo viime keväinen kuukautisten pois jäänti oli ihan uutta, että kroppa noinkin isosti niihin muutoksiin reagoi. Siitä huolimatta en ole saanut lääkitystä, vaikka olen useaan otteeseen ottanut asian keskusteluun lääkärin kanssa.

Katti Matilaiselle paljon tsemppiä. Kurjaa ettei kivut olleetkaan raskaudesta, mutta onneksi nyt on kuitenkin syy selvillä ja hoidossa. Minulla oli "valeraskauden" oireita kanssa viime keväänä kun menkat jäi pois. Viikko ehdittiin elätellä toiveita ja koinkin kaikki raskausoireet pahoinvoinnista - vatsanipistelyihin kunnes selvisi oikea syy...
 
Neppu ja Matti Katikainen - pahoittelut negasta! Minullakin Matti on runsaasti kokemusta pissatulehduksesta ja parissa viime tulehduksessa on ollut heti kättelyssä verta pissassa ja se on kyllä säikäyttänyt! lukemattomat virtsikset on tullut pidettyä, mutta nyt on eka kertoja ollut verta ja ihan sameaa pissaa... ja se tuska... voin vain kuvitella millaista se on jos tulehdus pääsee leviämään. Pikaista toipumista!

Kiitos tiedosta Heipa, en siis ollutkaan ihan tollukka clomieni kanssa, niitä siis voisi ehkä kokeilla vaikka ovis löytyykin. Käyn perjantaina prog-kokeen jättämässä (kp taitaa silloin olla 22, se on kuulemma sopiva kun minulla on lyhyt kierto) ja kunhan siitä saan tuloksen taidan kääntyä taas lääkärin puoleen. Ja en tod. sen edellisen.

Heipalle ja Slartibartille voimia odotteluun. Uutta kiertoa pikaisesti toivotan (tai tietysti! plussaa ensisijaisesti jos on pienintäkään mahkua!).

(.) Menkkoja odotellessa. Ei oo mitään fiiliksiä, paitsi että oikealle alavatsaan jomottaa niinkuin yleensä aina loppukierrosta (joka vielä vuosi sitten oli tietenkin täysin varma raskautumisoire :rolleyes:). Toisaalta taitaa olla vasta dpo 4 tai siihen suuntaan.
 
Kiitos kaikille tsempeistä ja avusta. En siis bongannut ovista tässä kierrossa ja clomeistakin oli tauko meneillään. Mutta yleensä mulla on tosi lyhyitä kiertoja, ei pitkiä. Jätin tänään soittopyynnön gynelle ja hän lähettää mulle nyt sitten terolut-reseptin ja lähetteen kilppari+prolaktiinikokeisiin. Mutta ekaks pitää kuulemma tehdä raskaustesti, argh... tiedän että se pitää vielä triplavarmistaa ennen teroja, mutta kun mä en ole raskaana. Postiluukusta kolahti just eilen pari briteistä tilattua ClearBluen digitestiä, mutta niitä en todellakaan tuhlaa. Täytyy käydä ostamassa joku halppisversio cittarista :cool:

Nepulle suuret pahoittelut negasta :( :hug:

Matti Katikaiselle pikaiset paranemiset! Onneksi syy kuitenkin löytyi. Voin vaan kuvitella kuinka kipeä pitkälle päässyt pissatulehdus on, itsellä on kokemusta vaan tavallisista versioista ja niidenkin takia on pissattu verta ja melkein pökräilty, hyh puistatus kun muisteleekin :x

Mirameille onnittelut hymynaamasta :)

Laala, mulla on vähän vanhaa tietoa kun mun mies kävi analyysissa n. 3 vuotta sitten yksityisellä, mutta kyllä niissä tuloksissa muistaakseni kesti kuukauden verran. Ehkäpä joku tietää paremmin :) Ja Turun tilanteesta en ikävä kyllä tiedä kun itse olen Tampereelta nääs ;)

Missäs päin muuten muut asustavat?
 
Viimeksi muokattu:
Laala sperma-analyysistä, muistaakseni jotkut arvot sai jo viikossa mutta kaikkien tietojen saaminen kesti noin kuukauden. Jos muistan oikein. Mutta mun mielestä jo sillon viikon päästä testistä tuli se tieto että erinomaista ainesta on, ja saatiin siten edetä suunnitellun mukaisesti (clomit, seuranta ja kotiyritykset)

skorppari ei mitään tuntemuksia, turhaa tää tikuttelu varmaan on mutta jotenkin sitä toivoo että entä jos:) Mulle tuli pregcheckit alkuviikosta postissa niin niillä nyt aloin tikuttaan aamulla niillä (ja nyt illalla:ashamed:), niin jos niitä kätsysti pystys vertaileen. Haaleet viivat tuli testeihin, mutta niin mulla aina, joten pitää koittaa kattoo lähtiskö tummeneen. Torstai ja perjantai ois niitä päiviä millon clomien kanssa on ne kaks ovisplussaa tullu. Pitää toivoo ihmettä:)
 




keskiviikko 9.1.

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta

Unja-O............61/32...........yk31...........8.f+pr+ins
Heipa…...........45/18-41……..ya11/11.......tk(c).....................2.lapsi,31v
Slartibart........45/28...........yk4/ya3/12...4.c...................pco,1.lapsi,25v
Alma*.............31/28-34.......yv2............4.c x2
Neppu_...........29/28(34-59)..ya2010.......f+mp................pco,1.lapsi,26v
miimuli87........28/?..............ya2008.......t+m+c............pco,1.lapsi,25v
Marjaana84.....27/28...........yv1.5..........c+ins.......................1.lapsi
fenixlintu........26/29-34.......ya1/2012.....1.c.......................2.lapsi,36v
hanzku_91......25/30-32.......yk23...........3.c....................selitm,1.lapsi
Miramei...........24/?.............ya6/11........1.c...........................1.lapsi
Enna_.............24/35-?.........yk5............................................pk,ovl
Nyysy.............22/29...........yk5......4.c+3 ins->IVF~2/03....selitm,2.lapsi
Hydrangea......21/31-44.....yk11/ya1/12...2.a.................pco,1.lapsi,26v
mirjami_73.....20/24-25......yv1.5............tk(c+t)...................3.lapsi
Angela............19/28-32.......yv8.............2.c..........................2.lapsi
luna_82..........17/~34........ya3/12..........tk+t(3.c+pr+l)..pco,1.lapsi,30v
skorppari82....17/??...........yv2...............5.f+ins................pco,1.lapsi
TTT................13/28............ya4/2012......1.c......................1.lapsi,29v
Mimmuskainen_..11/28-39...ya2/09.........1.c..............selitm,1.lapsi,24v
Sarppa-71.......11/28-30.....ya4/11..........2.c
jenni_noora....10/27...........ya10/11........tk.........................1.lapsi
titiuu85..........8/30-32.......ya6/12...........3.c+t...............pco,1.lapsi,27v
Seemi.............7/28-41.......ya11/09.........3.c..........pco(1/2),1.lapsi,31v
Hyy2..............6/28-34.......ya9/11.........................................2.lapsi
NiQ.................4/33............yk10.............3.c+m+t.........pco(1/2),2.lapsi
Laala..............4/?..............?..................4.f................pco,2.lapsi,28v
Matti Katikainen..1/24-30....yk7...............2.c+t.................pco,2.lapsi

lyhenteet: c=clomit, a=anazol, f=femar, g=glonal-F, m=metut, pr=pregnyl, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko

Tauolla/taustalla
Calliope, AamuTorkku, Nyrpee-81, undercovergirl, Ranskismopsi, Katrina86, toiveuni83, Ansku83, rimpatti, nellustiina, Töpöhäntä, another, 10kaks

Piinailijat
Neppu_ dpo 16
miimuli87 dpo 9
hanzku_91 dpo 8
skorppari82 dpo 2
Angela dpo 1
Miramei dpo 0

PLUSSANNEET

tammikuu:

Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjät: Hydrangea ja luna_82
 
Viimeksi muokattu:
Meillä sperma-analyysin tulokset tuli kanssa muistaakseni kahdenviikon päästä näytteen annosta. Mies kävi kylläkin yksityisellä ava- klinikalla. Muuten ollaan kunnallisella puolella tätä asiaa hoidettu. Meidän tapauksessa isännän tavara oli priimaa, eli vain minä olen viallinen vielä ainakin tuntemattomasta syystä.

Ja Heipa Tampereenseudulta mäkin! Trella käyn töissä ja naapurikunnassa sitten nukkumassa :)
 
Heipa Kuopiosta päin.

LaalaMeillä ukko soitti Kyssille ja sanoivat vaan, että tulee kuhan ehtii. Siellä hoitaja antoi näytepurkin ja tuo ukko kävi jossain huoneessa hoitamassa homman, olis kuulemma saanu mennä mukaan, mutta ajattelin, että varmaan pärjää itekseen, nyt en kyllä muista kauanko tuloksissa meni.

Vois tuo ovis alkaa pikkuhiljaa tulemaan, tosin on vasta torstaina se ultrakin, entä jos ovulaatio tulee ennen sitä?
 
Heipa mäkin oon Tampereen seudulta:)

Mimmuskainen jos bongaat oviksen ennen ultraa, niin soita ja koita saada ultra-aika samalle päivälle. Siten ultrassa ehditään ehkä vielä tarkistamaan kuinka monta irtoomassa. Tsemppiä oviksen odotteluun:)
 

Yhteistyössä