Clomifen

SAndraana Iso ja lämmin halaus :hug: Tiedän tuon tunteen. Itse en saanut mitään apua clomeista, joten nyt olen kolmatta päivää piikittellyt. Pelkään niin kovasti ettei tästäkään ole apua :ashamed: Huomenna väliultra, jossa kurkataan munisten mahdollista kasvua.. Pahoin vain pelkään, että saan taas kerran kurjia uutisia..

Voimia!
 
Kurjaa Sandraana, ettei vieläkään tärppiä!! Olen odotellut sinun päivityksiä ja toivonut, että annat meille muille positiivisen yllärin =) Uskon vahvasti, että viimeinen clomikierto tuo toivotun tuloksen, tsemppiä!! :hug:

Itse tässä odottelen, että josko ne menkat alkais, että pääsisin taas jatkamaan clomeilua... Pupuilukielto on väistynyt, jee, mutta nyt vaan odotellaan niitä menkkoja (kerrankin niinkin)!

Meidät on ympäröinyt pariskunnat, kenelle kaikille on tulossa vauva ja sekös vetää mielen matalaksi :'( Eihän se tietenkään heidän vikansa ole, että meillä ei tärppää, mutta silti se tuntuu vaan niin pirun epäreilulta, että kaikille muille tulee vauva paitsi meille :'(
En ole kertonut tästä meidän yrityksestä teidän lisäksi, kun kahdelle ystävälleni ja mieheni tuskin kenellekään... Jotenkin en vaan jaksa sitä jatkuvaa utelua lähipiiristä, että "joko tärppäs?"

Voimia nyt meille kaikille yrittäjille, kai tämä masentava jatkuva odottamisen odottaminen joskus ruhtinaallisesti palkitaan!! :hug:
 
Mizze täällä kans odottelen menkkojen alkua, pidin tän kierron taukoa clomeista ja nyt on jo kp 37, testi maanantaina negaa, en jaksa uskoo, että olis tärpänny,kun ei kerran sillonkaan mitään viä näkyny.. ei kyllä yli vuoteen oo kierrot tälläi venyny :( Kurjaa kun kroppa ei pelitä..

Luulis nyt jonkun meistä täällä onnistuvankin! Tää alkaa oleen liian masentavaa,kun ei kellään toimi.. onkohan noissa Clomeissa ollu joku valmistusvika :kieh:
 
Varppina clomeissa valmistusvika :kieh: :LOL: Ei kai tässä muuta voi enää olla. Monet meistä syö tätä ja tikutettu ovista ja vaikka mitä. Meki monta päivää pupuiltu ja mitään ei kuulu :( Mä en ovista muuten oo koskaan tikuttanu ja mietin että oiskohan mulla sitte joka kierrossa ollu ovis paljo myöhemmin.. Viimeseen kieroon pakko käyä ostamassa se kallis testi ja tikutella ja pupuilla ja vaikka mitä!! Eihän tästä tuu enää mitään kun me ei onnistuta! Mizze77 ihanaa kun sanoit että uskot vahvasti että viimesellä kierrolla tärppää. Toivon sitä totisesti!! Voi se ois onnen päivä! Mulla pitäs alkaa maanantaina menkat.. Katotaan miten käy. Pitäkää peukkuja ettei ala! Tuun ilmottelemaan miten kävi.
Tsemppiä! :heart:
 
Nyt on tikutettu koko vko, oon käyttänyt clear blueta ja nyt loppuvkosta sit "testimielessä" halpaa testii nimeltä One Step. Nyt näytti molemmat testit kaks vahvaa punaista viivaa, et ovis ois nyt tulosssa. Ilmeisesti noihin halpoihin testeihikin voi sitten luottaa, tai ainakin tohon One Steppiin. Se maksaa huomattavasti vähemmän kyl ku Clearblue, esim. 7 kpl testejä n.8? tai 21 kpl n. 19 ?. muitakin määriä kyl löytyy.
Nyt vko oltu ilman reumalääkkeitä, yllättävän hyvin viikko mennyt, tohtiskohan kokeilla toisenkin viikon ilman lääkkeitä, miettii hän.
Kunpa jollakin täällä jo tärppäis!Tai mieluiten tietty kaikilla!!
 
Murmelin Mulla nyt kiertopäivä 16, just samaan aikaan on ovis tullut muinakin kuukausina. Kierron pituus on ollut n.30-31. Eli just menee oikeaoppisesti, ovis tulee n.14 pv ennen seuraavien kuukautisten alkua.
Mä syön clomeja kp 5-9. Nyt jos ei tärpää, ois tiedossa clomi-tauko, plääh.....
 
Juu, valmistusvika ihan selvästi :p Taas tuli täti, meillä siis oli toinen clomikierto yhdistettynä inssiin. Vielä kerran ainakin tätä samaa yhdistelmää kokeillaan.
Ja meidänkin kaikilla tutuilla on tullut vauvoja ihan liukuhihnalta parin viimeisen vuoden aikana! Kolme tuttavaparia on onnistunut hoidoilla ja loput n. 10 tuttua luomusti, mukana parit kaksoset. Nyt on pomokin siunatussa tilassa! Onneksi osaan ainakin vielä iloita heidän onnistumisistaan, näyttävät meille hyvää esimerkkiä ja pitävät toivoa yllä.
 
Soitin eilen lääkäriin ja kysyin, miten edetään, jos ei nyt menkkoja ala kuulumaan... Ihmeellistä jo sekin että pääsin heti ekalla yrittämällä läpi, normisti kestää ikuisuuden tai ei onnistu ollenkaan!! Sieltä hoitaja vaan sanoi että voin alottaa Teroluteilla taas stimuloimaan menkkoja ja siitä sitten jatkaa Clomien kanssa.. Onneks sattu olemaan vielä yks liuska Teroja kotona!!

Jotenkin haluisin vielä hetken odotella, jos vaikka vuoto alkais ilman Teroja, mut toisaalta siihen menee taas turhaan aikaa.. Äh! :headwall:

Onko teistä kukaan julkisella hoidossa vai onko kaikki yksityisellä? Itse olen julkisella ja huolestuttaa hieman mihin tahtiin hoidot jatkuu, jos Clomeista ei apua :/
 
Mizze Mulla oli aikoinaan eka käynti yksityisellä, josta gyne siirsi mut julkiselle (on ite myös siellä töissä). Mulla ei tosiaan ollu clomeista apua ja soittelin polille, että nyt tarvis jotain uutta, että homma etenee. Sain heti soittoajan yhdelle gynelle muutaman päivän päähän. Kun soittoaika oli, sanoin asiani ja gyne lupasi ottaa minut muutaman päivän sisällä vastaanotolleen ja niinhän siinä kävi, että pistoshoidot aloitettiin heti tuon käynnin jälkeen. Eli tosi nopsaa ainakin meillä päin hoitu homma :)
 
Mulla eilen piti alkaa menkat, mutta ei oo vielä ainakaan kuulunu mitään. Toivottavasti ei kuulukkaan. Mutta toisaalta nämä menkkaoireet on! :/ Ajatelkaa, mulla eka clomi kierto oli 28 päivää. Toinen 29 ja sitte 30 ja nyt kp on 31.? voikohan se sitte tuollai heittää? Mulla rinnat kyllä tosi arat ja tuntuu että on munasarjoissa sillai repiny .. Testiä en oo ajatellukkaa tehä. Menkat varmana alkaa pahaksi onneksi illalla tai huomena :/ voi itku!

Joo mä oon kans julkisella puolella. Clomien jälkeen kuulemma alotetaan pistoshoidot. Toivottavasti se on sit nopeeta toimintaa! Osaako kukaan sano paljonko ne maksaa? Oon joskus kuullu että ne ois tosi kalliita! Pitääköhän paikkaansa?
 
Me ollaan kans hoidossa julkisella puolella...eka käynnin kävin yksityisellä. Meille määrättiin 4 clomi kiertoa ja sen jälkeen jos ei raskaaksi ole tullut niin yhteinen aika minulle ja miehelle ja mietitään mitä hoitoja jatkossa. Mullakaan ei menkat tullut pelkkien clomien avulla ku kerran ja sillon kierto oli sen 33 päivää...toisella clomi kierrolla ei menkkoja ollenkaan ja jouduin teroja popsimaan hoitajan ohjeen mukaan. Huomenna pitäs alottaa kolmas clomi kierto. Mietin vaan et ku mulla oli tuo kierto sillon ku cloimeilla menkat tuli niin sen 33 päivää ja sit terojen ohjeessa lukee et pitää syyä kierron 15-24 päivä niin kummastelen sitä et noin aikasin ku kierto ollu pitkä. kannattaakohan mulla nyt alkaa sit kp 15 syömään noita teroja vai ootastelenko jonku aikaa et tulisko menkat clomien avulla. Jos alan syömään jo 15 päivä teroja niin kerkeekö ovulaatiota tapahtua ollenkaa??? aikas sekavaa tekstiä mut toivottavasti joku ees ymmärsi :LOL:
 
mikä on: Mulle sanottiin aikoinaan julkisella että jos teroja alkaa syödä ennen hedelmöittymistä, niin ne estäis raskauden kehittymisen. En tiedä siitä sen enempää. Itse olen aikoinaan saanut esikoisen raskauden alkuun pelkän tero-kierron aikana...
 
sandraana Mulla pistoshoidot ekaa kertaa menossa ja lääkkeisiin mennyt nyt noin 270? eli hintavia ovat. Menopur, jota pistelen, on niitä halvimpia. 5ampullin pakkaus maksaa kelakorvausten jälkeen 90?. Riippuu jokaisesta montako pakkausta noita joutuu ostamaan eli sen mukaan menee sitten rahaa.
 
Alisa84: Miten siulla menee nyt nuo seurantaultrat, miten usein niitä on/on ollu?

Mie kattelin netistä noiden lääkkeiden hintoja ja kyllä kävi suorastaan vituttamaan kun pitää olla näin vaikeeta tää raskautuminen ja jotkut vaan napsahtaa raskaaks, kerta toisen jälkeen. Katkeroittaa välillä niin pirusti.

Kp30 ja ei mitään menkkaoireita. Yleensä alkavat kolmekin päivää ennen varsinaista kp1. Että taitaa vaan kierto venyy.
 
Sandraana ja muutkin - tilannepäivitystä??? Pliis.

Me ollaan kanssa julkisella puolella (aloitettuamme yhden inssin luomukiertoon yksityisellä). Eilen juuri kyselin asiaan ja ilmoittivat sieltä, että on 6 kk:n jonot IVF-hoitoon. Näihin inssi- ja varmaan pistoshoitoihinkin pääsee kyllä nopeasti.
 
Heissan taas kaikille, vähän olen kirjoitellut mutta lukenut sitäkin enemmän. Mulla menossa nyt kolmas clomikierto, ekalla ei mitään ka tokassa kierrossa tärppäs. Km 7+3 (4.6.) vasta 10.8 alkoi kuukautiset sen jälkeen (norm. heikommat ja kovin limaiset). Mutta ennen 10.8 alkavia menkkoja oli 7pv aikaisemmin ihan selvä ovis, jonka tikutinkin. Kierto sekaisin. Nyt menossa kp18 ja clomit 3-7kp kaks päivässä. Ovis tuli tikutettua su aamulla ja eilen oli kovia vatsakipuja jotka jatkui vielä tänään, mutta paljon miedompina. Voisko ovis tulla plussan jälkeen vasta kolmantena päivänä?
Ollaan kyllä nyt sitten pupuiltu kunnolla pe, su, ma ja ke. Vaan toi kipu mua ihmettyttää. Vatsa on turvoksissa ja kuin olis ilmaa täynnä vaan mitään ei tule ulos. Hiukan etova olo ollut jo la asti. La ja su oli tosi kova päänsärkykin.
Toivotaan nyt että kaikilla tulis niitä plussia testeihin mahdollisimman pian.
 
:wave:
Täällä alko omaehtoisen taukokuukauden jälkeinen tälläerää kolmas clomikierto, viimenen tabletti kurkusta alas hetki sitten... Tuleeko teille muille jo tässävaiheessa kiertoa (kp7) vatsakipuja, paineentunnetta, vessassa saa ravata.. ilmeisesti jotain kasvukipuja taas, koska ei ovis millään viä vois olla.. kumpa ne nyt sitte kasvais ja irtois.. Mitään seurantaa ei siis ole, kp10 eli sunnuntaista sitten ajattelin alottaa tikuttelun.. kierrot clomeilla nyt viimeks oli 30 ja 29 päivää.. ilman clomeja 37päivää... toivottavasti nyt kierto venyis yheksään kuukauteen :)

Tsuba mä olen huono neuvomaan ovistestejen kans,en oo käyttäny ku pari hassua mitäänsanomatonta kertaa.. mutta kai siinäkin vaihtelua voi olla, vaikka niissä kai sanotaan,että munasolu irtoaa 12-48tunnin kuluttua ovisplussasta..? Mutta ei kai mikään niin varmaa tietoa ole.. Toivottavasti pupuilut sopi oikeeseen saumaan ja tulis hieman positiivista tuulta tänne!!
 
Kipinäkenkä Mulla oli eka ultra muistaakseni jo kp 8 tai 10. Siitä sitten noin 4 pvän välein katsottiin, että miten lääkkeet vaikuttaa. Tänään vika ultra, jossa munikset ja limakalvo vahvistuneet, sunnuntaina laitan irrotuspiikin ja maanantaina on sitten h-hetki :p :whistle: Jep, kyllä se vaan niin pistää ketuttaan, ku huumehörhöt ym. napsahtaa heti raskaaks.. tai ainakin siltä se tuntuu.. :(
 
Heippa kaikki rakkaat ihmiset!!!

Tein eilen illalla raskaustestin ja vahva plussa pärähti! Ajatelkaa. Musta tulee äiti. Tämä tunne on uskomaton! 3 vuotta pettymystä ja vaikeaa ja nyt elämä hymyilee oikein olan takaa! en viime yönä oo nukkunu, mietin vaan kaikkea. Mä oon niin onnellinen etten osaa sanoin kuvata. Rakastan tätä tulevaa lasta. Ei voitu kun itkeä illalla onnesta.. 6 raskausviikko pyörähti nyt käyntiin. Päänsärky ja etova olo lisääntyy päivä päivältä, mutta mua ei haittaa!! :LOL:

Mulla siis oli neljä päivää menkat myöhässä kun tein testin. Näytti tosiaan ihan vahvat viivat ja muutama päivä ollukki huono olo ja rinnat on tosi arat. Luulin niitä vaan menkkaoireiksi. Tosi samallaisia oireita, ainut että alamahassa kiertelee sillai jännästi.

Mä oon jotenkin silti tosi pelokas. Voi kun tämä pieni lintu pysyis matkassa. Jotenkin pelkää kaikkea sitäkin että mitä tässä tehään. Mitä mun pitää seuraavaksi tehä. Huolettaa kun mulla on tämä kilpirauhasen vajaatoiminta ja tärkeää olisi että lääkitys olisi aivan kohdillaan!!Oottehan kaikki mun tukena! Mäkin oon teidän! :heart:

Haluan nauttia joka ikisestä hetkestä, joka ikisestä tunteesta ja ihan kaikesta tässä raskaudessa!

Mä vahvasti uskon, että tekin saatte sen oman plussan vielä. Minäkin sain, vaikka olin jo melkeen varma että lapsettomiksi jäädään. Mutta elämä on niin ihmeellistä. Tämä on suuri lahja ja toivon sydämmessäni, että te kaikki saatte lapsen. Olette mielessäni ja tulen välillä tänne kirjottelemaan kuulumisia!

Rakas Taivaan Isä.
Miksi äiti itkee?
Miksi isällä on niin raskaat askeleet?
Minäkö heille olen surua tuottanut,
kun vain katselen täältä kaukaa
enkä tule vaikka he odottavat niin kovasti,
että raskain sydämin käyvät iltaisin nukkumaan.

Voitko, Taivaan Isä,
äitiä lohduttaa,
pyyhkiä kyyneleet hiljaa pois?
Voitko isän olkaa taputtaa,
ettei niin kumarassa hän ois?
Kerro heille, Taivaan Isä,
etten ihan vielä ole valmis syntymään maailmaan.
Kerro, että jotkut lapset taivaassa
niin rakkaita Luojalleen on,
ettei heitä malttaisi millään antaa pois.

Huomaisipa äiti,
kun hänen luokseen
lennän perhosena ikkunaan.
Tietäisipä isä,
miten tuulen mukana
hänen poskeaan silittää saan.

Vielä joskus saan
siemenenä kasvaa äidin vatsassa
ja isän vahvat käsivarret ympärilläni tuntea.
Ja kun vihdoin kohtaamme,
löytää tarkoituksensa pettymys jokainen.
Ne on kestettävä, jotta juuri minä syntyisin.
Niin ikävä on kaukana täällä äitiä ja isää.

Koska saan mennä, Taivaan Isä,
joko pian pääsen omaan kotiin?

Toivotan teille kaikille oikein paljon jaksamista ja tärppionnea!
Siirryn tuonne odottajien puolelle!
 
Onnittelut sandraana :heart: :heart:
Kiitos,kun toit meille hieman taas toivoa omastakin onnistumisesta :heart: Paljon tarrasukkia ja liimaa ja kaikkee mukaan matkalle äitiyteen :heart: Toivottavasti perästä tullaan!
 

Yhteistyössä