gyne-reissu takana, ultralla katottiin munasarjoja ja siel oli yks kookas munasolu pian valmiina. Vaikka en nyt oo ees glomeja ottanut. Kiva, et välillä toimiin ilmankin. Ja nyt pitäs tikuttaa, et millon on ovis,.yks iso probleema kyl on , mies lähtee reissuun huomenna, ja on pois melkein vajaa viikon. Ovis tulee todennäköisesti maanantaina (tai tiistaina), ja oon lukenu, et siitiöt voi elää jopa 72 tuntia sekstailun jälkeen odotellen ovulaatiota. Huomenna ei oo mahista pupuilla, ennen miehen lähtöä, ei ainakaan tiedetä, et mihin laitettas noi lapset siks aikaa. joten tänä iltana viimeinen mahis. jotenkin kyllä epäilen, että ei taida meillä kyllä siittiöt jaksaa odotella mun ovista maanantaihin tai tiistaihin saakka
Gyne laittoi mulla kans lähetteen labraan progesteroni-koetta varten. Lähete ois ihan mun omaan tk:hon ja lääkäri oli hieman epäileväinen, että rupevatko edes tekemään tota testiä siellä... no niin tuskinpa onnistuu, oon jo ihan pessimistinen sen suhteen. Mut soittelenpa varalta ja kyselen kuitenkin.
Gyne laittoi mulla kans lähetteen labraan progesteroni-koetta varten. Lähete ois ihan mun omaan tk:hon ja lääkäri oli hieman epäileväinen, että rupevatko edes tekemään tota testiä siellä... no niin tuskinpa onnistuu, oon jo ihan pessimistinen sen suhteen. Mut soittelenpa varalta ja kyselen kuitenkin.