Oon uus tällä palstalla. Mulla Pco ja harvojen nivelten reuma, joten lääkeiden kanssa joutuu taiteilemaan. Mulla kaks lasta, jotka alkaneet luomusti 6-8 v sitten. Nyt haaveissa kolmas, mutta menkkoja ei ole oikein viimeaikoina ollut. Eka vaiheessa piti yrittää jättää reumalääkitys pois, se ei onnistunut, sit reumalääkärin kans keskusteltu ja vaihdettiin sellanen lääkitys jota voin käyttää plussaan asti. Sit kävin gynellä, ja alotettiin glomit, eka gynelääkäri sanoi, että voin syödä clomeja jo ne 3 kuukautta kun vaihdan reumalääkeet turvallisimpiin. Sinä aikana ei siis saa tulla raskaaksi, ennekuin eka reumalääke on kokonaan poistunut kropasta. Sanoi, et jospa sit glomit toimii jo täydellä teholla ku olen niitä kolmen kierron ajan jo syönyt.
No, sit kävin toisellä gynellä, et katotaan onko ovulaatiota tapahtunut, ja voimmeko jo neljännellä kierrolla aloittaa yrittämään. Hän oli aivan ihmeissään! Miksi olen syönyt glomeja, jos emme ole edes voineet yrittää lasta. Ei niitä noi voi ottaa. Niiden teho heikkenee, jo niitä syö kovin kauan. Enää voit maksimissaan kaksi kierto yrittää ja sitten pitää pitää ainakin kahden kuukauden tauko. Eli 5 kk saan niitä syödä, josta vaan kaks kiertoa voimme yrittää, yks kierto enää jäljellä. Onko teille sanottu, että miten kauan glomeja voi yhteen menoon käyttää? Harmittaa jos jo heti pitää pitää taukoa ku vasta aloitettiin yritykset.
Mulle kyl tehdään noita ultra-seurantoja. Samaa mieltä ku Sandraana, nehän on se kaikistä tärkein juttu tässä! Tietää mikä tilanne siellä on
Mä jouduin turvautumaan yksityiseen lääkäriin, koska kunnallisen puolelta eivät ollenkaan noteeranneet mun menkattomuutta. Totesivat vaan, et odottele nyt vaan ihan rauhassa, tule vuoden päästä uudestaan, jos ei ole tärpännyt, katotaan sitten mitä tehdään. Vaikka kaikissa mun tiedoissa sielläkin lukee, että mulla on pco.
Mulla pitäs tällä viikolla alkaa menkat, jos ne alkavat. Vähän on kyllä jo merkkejä ilmassa, pientä tihkuvuotoa jo tuli tänään..... No, mut meillä yritykset vasta ihan alkumetreillä!