Clomifen

Heish !

Mulla eka clomikierros vaikuttaa hyvalta ainakin ekassa ultrassa oli molemmilla puolilla isohko folli ja oikealla kaksi pienempaakin. Menen maanantaina verikokeeseen varmistamaan onko ovulaatiota ylipaansa ilmaantunut vaiko ei. Ja sitten viela reilu viikko karvistelya etta miten tassa nyt sitten taas kay......

Relish : ei mullakaan (pitaisi) olla mitaan haikkaa ovulaatiossa ja silti sain clomit. Kasittaakseni silla meidan tapauksessa yritetaan vaan suurentaa raskaaksi tulemisen mahdollisuutta kun on tod nakoisesti useampi folli joka voi hedelmoittya.

On muuten tosi kivaa kun olette kaikki taalla "langoilla", tuntee olonsa paljon vahemman yksinaiseksi.

Palaillaan taas ja tsemia kaikille !!!

 
Moi!

Kiitos kozmic kommentistasi. Kiva kuulla, että tälle lääkitykselle löytyy selitys ;) ja että siitä on sinulle ollut jo selkeää hyötyäkin! Nyt vaan peukutetaan oikein todella, että tuottaisi tulosta.
Oletteko hoidossa yksityisellä vai kunnallisella puolella? Mietin tuota verikoetta, että pitäisikö itsekin pyytää sellainen ja tekevätkö ylipäätään kunnallisella puolella? Liitettiinkö teillä hoitoon inseminaatio?
 
Heippa taas.. Eli viime perjantaina kävin clomifenin tarkisus ultrassa. Se meni hyvin (mitä nyt aina nipistää ja inhottavalta tuntuu, mutta tämmösen takia kestää vaikka mitä vaan)
Elikkäs ultrassa näkyi yksi 17mm follikkeli!! :) jesss! olin mielissäni! =) Lääkitystä ei tarvinu nostaa ollenkaan eli 1 tabletti 5päivänä on mulle oikea annos!! Ei onneksi mene enempää rahaakaan.. Lääkäri sanoi että vknloppu on otollista aikaa!! No lauantai ja sunnuntai iltana pupuiltiin.. Toivotaan parasta että tärppää!! Tuntuu uskomattomalta ja leijun ihan pilvissä.. Jotenkin sitä ajattelee että ehkä nyt on meidän aika.. Mitä ootte mieltä tuosta 17mm. Mitä se meinaa ja entä sitte se että olikohan mulla ovulaatio nyt vknloppuna??! Alkaakohan mulla varmasti menkat jos en oo raskaana?? Ja vastaavasti ei tule jos ootan.. Tottakai :) tuntuu ouolta kun olen joutunut napsimaan terolutteja vuosia.. Nyt lääkäri lupasi ne lopettaa..
Pitäkää mulle peukkuja :D

Mitä teille muille? Onko mitään uutta! Tsemppiä ja jaksamisia lähettelen teille kaikille :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja sandraana87:
Heippa taas.. Eli viime perjantaina kävin clomifenin tarkisus ultrassa. Se meni hyvin (mitä nyt aina nipistää ja inhottavalta tuntuu, mutta tämmösen takia kestää vaikka mitä vaan)
Elikkäs ultrassa näkyi yksi 17mm follikkeli!! :) jesss! olin mielissäni! =) Lääkitystä ei tarvinu nostaa ollenkaan eli 1 tabletti 5päivänä on mulle oikea annos!! Ei onneksi mene enempää rahaakaan.. Lääkäri sanoi että vknloppu on otollista aikaa!! No lauantai ja sunnuntai iltana pupuiltiin.. Toivotaan parasta että tärppää!! Tuntuu uskomattomalta ja leijun ihan pilvissä.. Jotenkin sitä ajattelee että ehkä nyt on meidän aika.. Mitä ootte mieltä tuosta 17mm. Mitä se meinaa ja entä sitte se että olikohan mulla ovulaatio nyt vknloppuna??! Alkaakohan mulla varmasti menkat jos en oo raskaana?? Ja vastaavasti ei tule jos ootan.. Tottakai :) tuntuu ouolta kun olen joutunut napsimaan terolutteja vuosia.. Nyt lääkäri lupasi ne lopettaa..
Pitäkää mulle peukkuja :D Millon mun aikasintaan kannattas testi tehdä?

Mitä teille muille? Onko mitään uutta! Tsemppiä ja jaksamisia lähettelen teille kaikille :heart:
 
Moro! Me käytiin eilen clomien tarkistusultrassa ja siellä möllötti 20 mm johtofolli oikealla puolella ja vasemmalla 11 millinen. Tänä aamuna (kp. 13) ovistesti näytti plussaa ja käytiin inssissä. Näytti kuulemma olevan ihan räjähtämäisillään se iso folli. Tässä illan mittaan on ollut vähän tuntemuksia, joten jospa siellä jotain tapahtuisi :) Nyt alkoi piinaava peukutus ja sitä samaa teille kaikille!
 
Sandraana87: Toivottavasti teillä tärppäsi tällä yrittämällä! =)
Relish: Myös sinulle tarrautumis onnea! =)

Itsellä on nyt menossa kp27 menossa ja ikäväksi huomasin, että alkaa ole sellasia fiiliksiä, että täti olis tulossa taas :'( Kierto on pidentynyt nyt clomeilla, mutta en ole vielä uskaltanut kokeilla testiä ja vaikuttaa siltä ettei tarvitsekaan...

Toivon muille hirmuisesti plussa onnea! :hug:
 
Moikka kaikille!

Täällä uusi "Clomeilija", kunhan seuraava kierto alkaa.

Kävin pari viikkoa sitten gynellä ja miulla on hieman PCO-tyyppiset munasarjat, joihin sitten lääkäri määräs Clomit. Kierrotkin on ollu keskenmenon jälkeen piiiitkät, joten ei tiedä yhtään miten kauan tässä nyt menee kunnes pääsen nuo napit aloittamaan.

Kesä mennään näillä ja jos ei mitään ei tapahdu, syksyllä polille sitten.

Kerran on siis tärpännyt, mutta raskaus oli tuulimuna :'( Sitä ennen kierrot oli ~30pv ja mutta nyt sitten ihan päälaellaan. Johtunee tuosta lääkkeellisestä tyhjennyksestä, oletan...

Tärppionnea kovasti kaikille =)
 
Mizze77 kiitos kiitos!! harmi jos ei tärpänny. Ehkä sitte enskerralla! Toivon parasta!!

Kipinäkenkä: Toivottavasti clomit auttais sulle! Tärppionnea todellakin ihan kaikille teille :heart: Mutta osaatteko siis sanoa että millon aikasintaan voisin testin tehdä..? Jotenin kyllä tuntuu ettei todellakaan ole mitään tapahtunut.. En voi jotenkin uskoa että niin kävis kun on tätä lapsettomuutta takana kuitenkin jo niin kauan.. Toisaalta sitten ajattelen niinkin että vastahan hoidot aloitettiin ja eka clomi erä menossa..

Relish ONNEA ONNEA ONNEA!! Toivotaan että jotain tapahtuu!! Pidän peukkuja sulle varmasti pystyssä! jos en ihan kokoajan jaksa pitää niin mielessä ainakin :LOL:
 
Kiitos sandraana, täytyy tässä ottaa ihan rauhassa, kun tosiaan itselläkin eka clomikierto takana =) Ei ole täti vielä tullut, joten kaikki on vielä vähän auki..

Tosta testauksen ajankohdasta en kyllä osaa sanoa, kun se on varmaan aika yksilöllistä. Eiköhän kumminkin kannata odottaa ihan seuraavien menkkojen oletettuun alkuun ja jos niitä ei näy, niin sitten testata. Tosin malttamattomalle se saattaa olla liian kaukainen ajankohta :LOL:
Itsellä on ovistestin plussasta kulunut nyt 14 päivää, mutta en vielä halua testata, koska eihän noi menkat oo koskaan ollu ilman Teroja säännölliset...

 
Mizze77 Niinpä.. Oon ihan malttamaton :) mutta teenpä niin että kattelen alkaako menkat.. Pettymys on tietty suuri kun/jos alkavat :( Mutta eihän onhan se pettymys sekin jos testin tekee eikä plussaa näy.. Pitää siis ootella vielä muutama viikko. Pelkään jotenkin vaan sitä että ku täällä on puhuttu että clomi kierto myöhästää menkkoja niin sit jos ne ei heti ala niin oon ihan onnessaan ja sit ne alkaaki parin päivän päästä nii se on ihan kamala tunne varmasti :'( Mutta pitää varautua kaikkeen! Mulla sama juttu että terolut ollu ennen aina käytössä ja nyt sitä ei oo niin ne menkathan voi tulla ihan eri aikaan. Kierto mulla terojen kanssa oli 27.. Mut katotaan.. Voimia sullekin ja tuuthan heti ilmotteleen tänne!!
 
Uskon todella, että jännität sandraana, sama juttu se on täälläkin! :D
Tein eilen päätöksen, että testaan juhannuksena, jos ei täti ole tullut kyläilemään...
Yritän nyt ajatella realistisesti (vaikka pirun vaikeeta onkin B) ), että tämä on nyt eka clomikierto, et jos nyt ei tärppää, niin ehkä elimistö ei ole vielä niin valmis tai jotain... Ja ehkä se sit onnistuis seuraavasta kierrosta!!

Toivotaan nyt kumminkin, että me kaikki epätoivoiset nyytistä haaveilijat saisimme oman pikku nyytin aikaiseksi näillä hoidoilla, ilman suuren suuria tuskailuja :hug:
 
Kiitos Mizze77 ja sandraana87 onnen toivotuksista ja peukutuksista, niitä tarvitaan =)

Sandraana87: Kyllähän 17 mm folli hyvältä vaikuttaa, tikutitko ovulaatiota viikonloppuna? Herkimmät raskaustestit lupaavat melko varmaa tietoa jo jopa 3 päivää ennen, kun kuukautiset pitäisi alkaa (esim. Acon, First Signal, babyplus.fi:n erittäin herkkä raskaustesti) . Tuskin itse maltan odottaa siihen, että ovat myöhässä. Eivät ne testit niin kauhiasti kustanna, joten otetaan sitten vaikka useampana päivänä tarvittaessa. Mä oon nyt jo ihan malttamaton, vaikka on vasta pp 2!!! Samoin pidän peukkuja täällä teille, että onnaisi!

Mizze77: Peukutan sulle ihan hirmusesti, ettei täti löytäisikään tietään luoksesi! Ihailtavaa malttia! Tossa vaiheessa oisin varmaan itte testannut jo kolme päivää... :whistle:
 
No niin, tulihan se täti sitten lauantaina sotkemaan viime kierron toiveet... :(
Nyt ei sitten muu auta, kun aloittaa uudestaan eli uusi kierto ja uudet kujeet :D

Missäs tilanteessa muut ovat, tärppejä??

Nyt voin sen sitten todeksi todeta, että clomit pidensi ainakin minun kiertoni ja todellakin vuoto alkoi ovistestin plussasta tarkalleen 2vkon kuluttua..
 
heips! uutena liityn tänne joukkoon. eli takana 1,5 vuotta yritystä saada toinen lapsi. clomifenia olen syönyt viimeksi 3tbl/vrk kp 5-9, ultra oli kp16 eikä ollu kasvanu ku 12mm folli. lievä pco todettu puolisen vuotta sitten. ens kierrosta clomit nostetaan vielä 4tbl/vrk ja jos siitä ei hyötyä nii sit pistoshoitoihin...

mulla clomit aiheuttanu päänsärkyä ja aah sitä kiukkua kyllä riittää... oireet alkaa jo seuraavana päivänä kun olen aloittanut clomien popsimisen, onneks mies osaa varautua tilanteeseen...
 
Heippa taas!
Meillekin tuli täti kylään juhannuksena. Hitsi, olin jo ihan pilvessä pari paivää kun oli menkat myöhässä...
Mun tokassa ultrassa (20 kiertopäiva) lekuri havaitsi että molemmilla puolilla on ollut ovis. Toivottavasti nyt tokalla clomikierrolla olisi parempi tuuri! Voisivat vaikka molemmat hedelmöittyä :D
Jos ei nyt sitten tästä hoidosta tule mitään, niin tiedättekö mitä sitten seuraavaksi mahtaa tapahtua? Lekuri sanoi että jotain piikkeja pari kuukautta, mutten tiedä mitä niillä halutaan saada aikaan.

Odottelen kovasti tärppiuutisia teiltä!!
 
:wave: Täällä kans eka clomikierto meni ilman toivottua tulosta.. kierron pituus 30pv.. Nyt taas sitten odotellaan seuraavaa tärppihetkeä ;) Tässäkierrossa ei sovittu mitään ultria, mutta ajattelin kokeilla ovistikkujen kans, että tulisko niillä mitään osviittaa oviksen ajankohdasta. Mä en ole koskaan elämässäni saanu ovistestiin plussaa..muutaman kerran olenkin niitä vasta käyttäny.. mutta jospa nyt clomien avulla... varmaan piakkoin saa alkaa testaileen,kun kierrot on vaihdellu 28--> tilasin aikakasan jotain halpistikkuja netistä ja on tuo clearbluenkin digi-testipakkaus vielä tuolla kaapissa.

Tänään on vasta kp 7, viimeinen clomi otettu ja yöt menny kuumien aaltojen ja hikikohtauksien saattelemana. Parikertaa viimeyönäkin heräsin ihan otta märkänä. uus oire on nyt rinnat jotenki kovasti aristaa..kai sekin clomeista johtuu, viimekierrossa ei kyllä ollut, ja ei yleensä muutenkaan näin alkukierrossa.

Olis kyllä aika positiivista,jos joku meistä nyt jo onnistuisi!!
++++++++++++++ :whistle:
 
Aurinkoista huomenta kaikille B) Tulihan se kesä vihdoin!

...mutta on tämä sietämätöntä odotusta - tänään pp 14, eli tätiä odottelen kylään huomiseksi. Testit eivät ole näyttäneet mitään, joten toivo alkaa olla mennyttä. Monethan plussaavat jo viikko oviksesta :(.

Tämä on siis ollut eka clomikiertoni, annostuksella 1 tabl. 3-7 päivä. Kiertoon yhdistettiin inssi (kp 13). Selkein ero aiempiin kiertoihin on tuhruvuodon katoaminen. Aiemmin on tuhrutellut aina kierron viimeisellä neljänneksellä enemmän tai vähemmän. Nyt ei niin mitään. Onko muilla ollut tällaista vaikutusta clomeista?

Tärppionnea kaikille!
+++++++++ :whistle:
 
Huomenia vaan kaikille!

*Avautuminen alkaa* Piti tulla purkautumaan ku vituttaa niin paljon. Taas vaihteeks. Eilen sattui pieni äksidentti (koira tönäs päällään miun kättä, ja tän *itun reuman takia tuollaset tönäsyt/töksähdykset tuntuu samalta kuin pajavasaralla lyötäis ranteeseen...) ja aloin sen myötä ajattelemaan että hitto, kuinka kauan mie kärsin näiden kipujeni kanssa kun kukaan ei ota miun tilannetta tosissaan ja mennään vaan tälleen "No kunhan tämä kesä katsellaan..." meinigillä. Hitto mie oon jo kohta vuoden vaan katsellu ja tulos on mikä on.

Lääkäri ties ja ainakin sanoin hänellä pitkistä kierroista mutta eipä jooseppi ottanu mitään kantaa. Resepti kouraan Clomeille ja ulos.Tekis mieli antaa palautetta tuosta gynellä käynnistä, sen verran tympeä käynti oli. Lääkäri ei puhua pukahda, ei selitä mitään.

Nyt on kp39 ja ei mitään merkkejä että menkat alkais lähipäivinä. Testejä tehty ja negaa näytti viimeisin parin haalean haamunhaamun jälkeen. Liekkö olleet sitten testiajan ulkopuolella tulleita nekin, en ihan minuutilleen kattonu kellosta aikaa.

Saisinkohan jostain reseptin niille Teroluteille että sais ne menkat alkamaan ja edes mahdollisuuden tulla raskaaksi....?

Vakavasti mietinnässä on aloittaa reumalääkkeet uudestaan ja katella tätä asiaa uudestaan sitten joskus, ja toivottavasti paremmin mietittynä.Niin että kierrot on asialliset ja säännölliset kun saadaan lupa yrittää puolen vuoden varoajan jälkeen.

Mutta, toisaalta kun ei haluais ehkä kuitenkaan luovuttaa vielä, eihän sitä tiedä jos vaikka pian tärppäiskin. Mutta kun sitä ei tiedä kuinka kauan tai vähän aikaa siihen menee. Mutta hukkaan menis kuitenkin nää kärvistellyt kuukaudet ja ne varoaikasysteemit ois taas edessä. Helvetti. Mitä mie teen...? Oon ihan kujalla... :/ *avautuminen loppuu*

Tärppionnea muille jo Clomien kanssa "hikoileville" ;)
 
Ai, mulla taas menkat on kutistunut noin päivään entisen 3 sijasta.

Vähän nyt ärsyttää kun sain tänään verikokeen tulokset ja progesteron on ihan pilvissä (ennen normaali). En tiedä mistä johtuu eikä vaikuttanut gygykään tietävän, se ehtii ensi viikon tapaamista ennen mietiskellä. Sanoi kuitenkin että täytyy syödä tämä toinen kierros loppuun ; mutta mättää kun kuvittelen että näillä hormooneilla ei kyllä varmasti tärppiä tule.

Ajattelin että voisi olla liian iso satsi kun aloitti hoidon heti 2 per päivä annoksella.

Ihanaa kun olette kaikki täällä langoilla, helpottaa kovasti :flower:
 
Argh, taas on hermot riekaleina.... :(
Tikuttelen tän kierron ovista, mut ei vaan näy eikä kuulu... Nyt jo kp 17 menossa!
Jotenkin tuntuu, et epäonni alkaa heti, ku lääkärit on lomalla :(

Progestron oli viime kierron 21 pvä 50 ja hoitaja sanoi sen olleen tosi hyvä, et ovis on tapahtunu, mut harmi, kun ei tärpänny..

Mitens teillä muilla menee, joko on tärpänny?
Plussaonnea kaikille :hug:
 
Täällä kans ovista metsästetään.. alotin tikuttelut kp 10, ja hailua viivaa oli kp 12 ja 13 ja sitten tänään kp 14 ei viivan viivaa.. vatsassa kyllä tuntuu aivan siltä kun ovis olis just nyt päällä.. mutta outo juttu ettei tikut sitten näytä mitään?? Mua on kovasti huimannu melkein koko tän toisen clomikierron, ja muutenki ollu aika paljon sivuvaikutusta. Meinannu ihan tosissaan hermot mennä ihan pienestäkin asiasta, oikeen itteenikin pelotti yks päivä kun olin niin raivona miehelle ihan mitättömästä.. Sanoinkin sille, että kyllä ens kuu on pakko pitää taukoo näistä pillereistä, että mä en oikeesti tapa ketään.. Jotenkin mä en vaan usko, että tääkään kierto tärppiä tois, viikonloppuna kyllä pupuiltiin, mutta nyt mies on työmatkalla ainakin muutaman päivän, että jos tää nyt olis ovis,niin ei sitten enää ehdi kun se tulee takasin..

Jotenkin ottaa päähän tää koko touhu.. miksei kroppa vaan voisi toimia niinkun pitää ja ovis olla aina säännöllisesti joka kuukausi ilman tälläsiä hormooneita.. epäreilua :(

Olis niin ihana lukee, että edes joku onnistuis näillä pillereillä!!!
++++++++++++++ :whistle:
 
Mizze77 ja Murmelin: Voi harmi :( Millä ovistesteillä testailette? Mietin vaan ainakin sinnuu, Murmelin että voisko olla vaan testeistäkin kiinni että ovis ei näyttäydy? Tuli joskus luettua netistä paljon noista ovistesteistä ja monilla tavalliset liuskatestit ei ollu bongannu ovista kun taas digitesti oli.

Toivottavasti teillä molemmilla kuitenkin vielä viivat testiin napsahtaa ja sitten eikun tärppionnea vaan :)

).( Kp1 ja ensimmäinen Clomikierto on tulossa tästä. Odotukset on korkeammalla kuin normikierroissa olleet, mutta pessimisti kun olen niin, eipä tästä kuitenkaan mitään tulosta synny vaikka kuinka nappeja popsisin...

 
Saakos joukkoon liittyä uusi tulokas?

Mun tilanne pähkinänkuoressa:
31v, ehkäisyrengas jätetty pois 10/2008, "tosissaan" yritystä 02/09 asti, viime viikolla todettu ultralla+labroista "PCO-tyyppiset munasarjat" ja määrätty Terolut+Clomifen-yhdistelmä, kun viime kierto venyi yli 60 päivään. Terot aloitin viime torstaina, clomit pitäisi aloittaa sitten seuraavan kierron 3. pv.

Menin toissa viikolla gynen vastaanotolle siinä toivossa että mitään "vikaa" musta ei löytyisi, vaan että kuukautiskierto olisi heittänyt vain stressin vuoksi (keväällä häät=iloinen stressin aiheuttaja, mutta lisäksi töissä yt-neuvottelut eli stressiä siitäkin). Mutta diagnoosi olikin PCO ja kouraan tero+clomi -reseptit... Kun kysyin clomien riskeistä liittyen monisikiöraskauksiin, gyne vaan tokaisi että riski on tosi pieni (noin 2-4%) eikä määrännyt seurantaultraan. Aion kuitenkin varata tuon seurantaultran.

Ihmettelin muuten vielä gynelle sitä, miksi määräsi mulle clomit kun olen onnistunut joka kierrosta, jossa olen ovista tikutellu, bongaamaan oviksen (eli 3 kiertoa). Gyne sanoi että testeihin ei PCO-henkilöillä voi luottaa, koska LH-pitoisuus virtsassa voi kohota ilman että ovulaatio tapahtuu, ja ovistesti tulkitsee tuon hormonin nousun ovisplussana. Toi oli ainakin mulle uusi tieto, ja antoi luonnollisen selityksen sille miksi mulle määrättiin clomit.

Kiitos kun sain vuodattaa teille tarinaani. Kerron sitten jatkossa huonot tai hyvät uutiset tuosta ekasta clomikierrostani. On tosi helpottavaa lukea teidän kaikkien kokemuksista - samassa veneessä ollaan!

Aurinkoa meille kaikille!

-Puppe78-
 
Kesäpäivää länsirannikolta,

Olemme käyttäneet clomeja inssissä (1 tai 2 /pv) ja IVF:ssä (2 kpl /pv). Alussa eli 2006-07 tehosivat vielä hyvin, mutta enää ei toivottua tulosta tule.

Nyt on takana 3 vuotta yritystä ja 8 keskenmenoa/keskeytystä genetiikan takia (ikä ja geneettiset virheet). Viimeisin spontaani keskenmeno tämän viikon maanantaina. Tässä viimeisimmässä "onnistumisessa" käytettiin Femarea Clomifenin/Clomihexalin tilalla ja saatiin oikein hyvin onnistumaan kaksi hienoa munasolua, mutta ehkäpä taas geneettiset ongelmat tulivat mukaan (mahdoton sanoa). Ovulaatio Femarella oli huomattavasti "kivuliaampi" kuin Clomilla tai ilman ja rakkulat olivat ainakin silmämääräisesti ultrassa jopa säännöllisempiä ja "kauniimpia" kuin clomilla. Itse kauhistuin ensin Femarea kun luin netistä, että ko. lääke on rintasyöpälääke, mutta kuulemma niin on ollut clomikin aikaisemmin.

Haluaisin vielä aihetta sivuten suositella kaikille, että mikäli ongelmia raskaaksi tulemisessa on niin ei pidä jäädä odottelemaan ja kuuntelemaan lääkärien puhetta tilastoista, vaan pitää vaatia kokeita ja hoitoja, ettei sitten tarvitse myöhemmin jossitella kuten me nyt. Jokainen on yksilö ja meillä ainakin on mennyt jo usko kaikkiin tilastoihin kun näitä epäonnistumia on ollut kohtalaisesti.

Meille tuli nimittäin aivan yllätyksenä, että meillä molemmilla on geneettinen "virhe". Näitä asioita kun ei testata mitenkään automaattisesti vanhempien verestä otettavista testeissä (meillä otettiin veritestit kolmannen keskenmenon jälkeen). Joten geneettinen virhe paljastui vasta neljännessä raskaudessa genetiikan labrassa, kun raskaus oli jouduttu keskeyttämään viikolla 22, koska lapsen elinajanennuste syntymän jälkeen olisi ollut 0 / muutamaan tuntiin. :'(

Lisäksi suosittelen kaikille joilla on ollut keskenmenoja keskustelemaan lääkärin kanssa mahdollisista veren hyytymistekijöistä. Itselläni niissä raskauksissa, jotka eivät päättyneet spontaanisti (eli geneettinen keskeytys), tukena käytettiin Klexanea ohentamaan verta.

Jos olisimme tienneet jo kolme vuotta sitten näistä ongelmista, niin olisimme heti lähteneet "raskaampiin" hoitoihin eli IVF:n ja pakastaneet niin monta alkiota kuin mahdollista, että olisi sitten mistä ottaa. Elokuussa jatkuu taas Femare + menopur kuuri (viimeinen kerta) ja sitten vielä yksi munasolu pakkasesta ja jollei vieläkään tärppää niin sitten lähdemme Tanskaan hoitoihin (luovuttajamunasolut).

Jaksamisia kaikille ja onnea yrityksiin =)
 
:wave:
Kertokaas kaikki te clomeja popsivat/popsineet, onko ollu oviksen jälkeen jotain sivuvaikutuksia/tuntemuksia jotka mahdollisesti olis clomeista johtuvia? Mulla ehkä dpo3, eilen alko tissejä aristaan ja nyt kuumottaa koko kroppaa..ja on jotenkin huono olo.. voihan tää kaikki olla ihan vaan keltarauhasen aikaansaamaa, mullakun ei kovin montaa ovista oo tapahtunu, joten jos nyt oikeesti ovuloin, niin ehkä nää sit on sellasia oireita.. Mulla oli kyllä ma-ti niin kipee maha, että jos se ei ollu ovista,niin sitte joku cysta puhkes.. vaikka o-testit ei kyllä näyttäny kun haaleeta viivaa..

Mä oon niin pessimisti luonne, että en voi uskaltaa antaa itteni uskotella, että nyt olis tärpänny.. viimeks tärppi kävi toisessa clomikierrossa ja sen mä muistan, että tissit tuntu just tältä.. voi apua, pudotus tulee korkeelta ja kovaa jos nyt alkaa edes hiukan haaveileen..

Kertokaas nyt te muut tuntemuksianne clomioviksen jälkeisiltä ajoilta!!
 

Yhteistyössä