Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Äippä-75 no on kurjaa säkää ku ei onnistu.. pidetään peukkui et äkkiä onnistaa.. (niinkuin meitä muitakin) ok.. sellainen tutkimus.. lyhenne ei sanonut mitään mut muuten tutun kuuloinen..

värjään hiuksia.. ilkeesti meinaa kutittaa..

Pantalaimon olikos se sun kierto mikä? mulla normaalisti ovis n. kp18 ku kierto on tai pitäis olla 32.. mut eipä ookaan ollu aina.. siis siinä mieles ei oo liian myöhään.. vaikuttaako noi lääkkeet muuten et ovis saattaa tulla aikasemmin?

Äippä-75 se oli joku ruskean sävy.. viimeks oli toffee suklaanruskea mut nyt otin vähän tummemman.. saas nähdä.. viimeks oli töissä lapsilta hyviä kommentteja ku olin ennen blondi ja meninki töihin brunettena ni yks tyttö rupes nauraa :LOL: ja pienemmät katsoi hölmönä suu auki :LOL:

suikku: No kun siinähän se juttu onkin, kun mun kierto on aivan mitä sattuu ilman lääkkeitä! :headwall: Että enpä tiedä koska se ovis voisi olla! :D Olen lukenut, että joillain saattaa olla melko myöhäänkin ovis, vaikka clomeja syövätkin, joten ei se välttämättä kaikilla vaikuta niin, että ovis tulee aikaisemmin. Mutta kun sitä on aika vaikea tietää. Ja gyne sanoi, että olisi ihan hyvä siinä kp 12-14 käydä, mutta kun se sattuu juuri viikonlopulle! :kieh: Kp 12 olisi kyllä perjantai, mutta jotenkin olen siinä uskossa, että sillä gynellä ei ole vastaanottoa silloin...

Äh, ei hitsi kun menee vaikeaksi. Toisaalta, mitäpäs väliä sillä tavallaan on, vaikka ovis olisi ollutkin aiemmin. Täytyy vaan pitää sitten peukut pystyssä, ettei mitään neljää ole irronnut. :LOL: Mutta kai se mahdollisuus on häviävän pieni, kun eihän mulla kypsynyt mitään yhden tabletin annostuksella...

terveisiä gyneltä :wave: mulle tuli nyt terot ja clomit hoidoksi!!! kuikas teitä on käsketty niitä ottaan ja syöttekö niitä samassa kierrossa??? mä alan terot 14 päivän kuurin kp16. lääkäri sanoi että vuoto voi alkaa kuurin aikana tai vähintään viikko sen jälkeen. elikkä kierto olis sitten maksimissaan 37 päivää :D jos ei sillon ole alkanut niin sitten se sanoi etä tee testi, jos olis vaikka raskautunut :saint:

seuraavassa kierrossa sitten vaan clomit 2kpl kp 5-9, sanoi oviksen tulevan 5-8 päivää kuurin lopettamisesta ja seurantaultra oliskin kp 13-14. näillä mennään tämä ja seuraava kierto, toivotaan ettei tarvis enempää syödä lääkkeitä, vaan näistä raskautuis :saint:

muuten gyne sanoi että kaikki mulla on erinomaisesti :D kohtu ja limakalvot todella hyvässä kunnossa ja kaikki edellytykset raskaudelle hyvät, kunhan vain hieman avittaa lääkeillä kierron oikeaa pituutta..oli huolissaan kierron pituuksista ja epäsäännöllisyydestä, muuten kaikki oiken hyvin :D

ja terot ei estä ovista, vaan ne saattaa vaikeuttaa siittiöiden pääsyä oikeeseen paikkaan, kun kuulemma limat tulee liian sitkeäksi ja simpat saattaa jäädä niihin jumiin, elikkä tää kierto nyt kattellaan terojen kanssa ja enskierto clomien kanssa toivoa täynnä :saint:

JJ-t: Mulla clomit 3.-7. kiertopäivänä. Teroja olen nyt syönyt vain siksi, kun ei ole ovista tullut, eli ollaan niillä sitten saatu kierto pysymään säännöllisenä. En sitten tiedä miten tehdään, jos tässä kierrossa ovis on. Periaatteessahan silloin ei mun tarvitsisi syödä teroja, kun menkat tulee (JOS tulee) n. 14 päivää oviksesta.

Nyt vaan mietin tota seurantaultraa... Sullekin oli siis gyne sanonut, että kp 13-14 olisi hyvä? Voihan video, ehkä se kp 16 on liian myöhään. Taidanpa soittaa sinne huomenna ja kysyä, jos voisin käydä ens viikon perjantaina.

pantalaimon en kyllä usko että se kp 12 on liian aikasin ajatellen että mun pitäis mennä kp 13-14 ja mä alotan kuurin kuiteski kaks päivää myöhemmin kun sä!!elikkä kaiken järjen mukaan se olis just hyvä!!! :D

joo mulle se kans sanoi ettei ole järkeä syödä teroja jos syö clomeja, sitten jos luteaalivaihe on liian lyhyt niin siihen otetaan jotkut lääkket!!

toi mun gyne on tosi suosittu ettei sille saa helposti aikoja, mutta se lupas ottaa nopeen seurannan, jos en normi aikaa sille saa :D käynti muuten maksoi 150 euroa :eek: siinä sitten säädin kolmen eri pankkikortin kanssa :ashamed: hiukan noloa, ei sitä ylimäärästä hirveesti ole :/

mitä maksaa clomit ja terot???? oon lukenut myös että jotkut ottaa vaan yhden clomin päivässä 5päivän ajan...mulle määrättiin heti kaks päivässä :/ joko niitä clomeja saa normaalisti apteekeista???

...niin ja sitä piti sanoa että johtofollikkelia ei löytynyt..millon sen pitäis näkyä?? siis jos nyt kp12, niin millon vois olla ovis, jos nyt ei näkynyt??

JJ-t: Joo, ei se kp 12 ole liian aikaisin. Mulla on aiemmin ollut just silloin. Se vaan on huono puoli tässä, että kp 12 on perjantai ja mulla on sellainen kutina, ettei sillä gynellä ole vastaanottoa silloin. :kieh: No, soittelen huomenna ja kyselen uudestaan.

Mulle gyne sanoi, että jos ei ole johtofollia kp 12, niin ei sitä kyllä sinne tulekaan. :ashamed: Tai ovis olisi ehkä voinut tulla parin viikon päästä, mutta mun gyne oli sitä mieltä, ettei kannattanut jäädä odottelemaan. Aloitin sitten terot saman tien.

Terot maksaa muistaakseni jotain 4-5 egee ja clomit 59,95? 20kpl. En tiedä nyt niiden saatavuudesta, toivottavasti niitä olisi jo. Tosin sulla ei taida vielä kiire olla, joten ehkä niitä ehtii vielä tulla, jos ei nyt ole.

JJ-t jos se un gyne epäili et sulle ei riitä yks tbl päivässä.. mä oon saanu ovistestiin plussaa ni se sano et mulla ei hirveetä ongelmaa siinä voi olla.. mut en sit tiedä.. mulla makso femarit 5tbl n.25? :| eli hurjan kalliita.. mut mitäpä sitä ei tekis.. niin ja me jouduttii ottaa lasku sielt gynelt ku sillo ei ollu rahaa :ashamed:

hyppään asiasta kolmanteen.. ostin tänään ihon kuorinta-ainetta anttilasta.. oli aivan älyn hyvää.. iho on tosi silee ja pehmeä (kaikkia kiinnostaa :) )

mulla gyne sanoi ettei selvää johtofollia näkyvissä ja siksi vasta kp 16 alotan terot...

mäkin pyysin laskua, mutta ne sanoie ttei niillä ole sitä käytäntöä niin jouduin siinä nolona miettimään millä tilillä sattuisi olemaan rahaa :ashamed: onneksi mies antoi stasen niin pärjää taas tän viikon ennen tilipäivää :D

niin se gyne sanoi hauskasti " voisin antaa sulle lääkärintodistuksen siitä että olet kaunis sisältäpäin" :LOL: aikas hauskasti sanottu, mutta tuli kiva fiilis :D

...anteeksi omanapaisuuteni, mutta oon vaan niin innoissani :ashamed:

Kiirettä pukkaa, kun ollaan muutto puuhissa... Yritän keretä tännekkin kirjoitella. :)

JJ-t: Hienoa, että sait clomit ja terot. Itselläni on vain clomit käytössä, kun mulle lapsettomuuslääkäri sanoi, että teroluteja on mulla turha syödä. Saattaa kuulema vain sekoittaa tätä hommaa... Enpä hokannut kysyä, että miten. :eek: Mutta tuokin on niin henkilökohtaista. Mulle määrättiin clomit syötäväksi kp 5-9.

Äippä-75: Hyvä että aukkari meni hyvin ja putket oli auki. Itsekkin olen tuon aukkarin "kokenut", eikä se loppujen lopuksi niin paha juttu ollutkaan, vaikka mulle joutuivat tekemään sen toimenpiteen kaksi kertaa kun ekalla ei mennyt putket oikeaan paikkaan.

Torstaina on muuttopäivä ja kauheesti ollaan koitettu jo pakata tavaroita kasaan. Huh, että tätä roinaa on kertynyt paljon! :|

Palaillaan! :wave:

Moi kaikille! Nettipimennossa oltu taas useampi päivä, meinannut tällä uudessa asunnossa toden teolla temppuilla yhteydet! :headwall:

Solinalle kovasti tervetuloa joukkoon! :hug: =)

Niin ja tuohon mun verikokeeseen..Soittelin sitten heti viime viestieni jälkeen neuvolaan terkkarilleni ja hän perusteli ultraamattomuuden sillä, kun ko. yksikössä ei ole omaa gyneä (vaan ns. vieraileva) joten ultraan on niin harvoin mahdollisuus ja muutenkin niin tunkua niille lääkäripäiville. Sanoi, että melkeinpä varmempikin on tuo verikoe, mutta ei kai tässä auta muuta kuin toiveita pitää korkealla että pikkuinen pääsisi näiden lääkkeiden tukemana aluilleen ja kaikki menis hyvin. Ja jos sattuis kaksikin pikkuista alkunsa saamaan, niin kyllä vaan passaa, kunhan vain menis kaikki hyvin. Enempi tietty jos olis tulollaan ni riskit jo aika suuret... Oon jotenki nyt ihmeen luottavaisin mielin tämän asian suhteen, mikähän hormonihäiriö lie... :eek: mut tuskin tässä turhasta stressaamisesta ainakaan apua on. Mieluummin mä kuitenkin nyt näin yritän ja katotaan miten lähtee menemään, kuin että ei mitään apukeinoja olis käytössä.

Niin ja JJ-t: Tosi hieno homma, että teillä noin kivasti asiat lähteneet etenemään, kovasti tsemppiä! :hug: Mulle määrättiin todellakin ensin clomit kp 5-9 1 tabl. ja sitten terolut 10 pv kp:t 15-24.

Kysymys kanssasisarille: Te, joilla clomit käytössä. Kuinka nopeasti teillä on sivuoireet alkaneet seuraavissa kierroissa? Mä otin tänä aamuna n. klo 8 aikaan kaksi tablettia ja nyt alkoi särkeä nivusissa, molemmilla puolilla. :ashamed: Voiko tulla tosiaan näin nopeasti, vai onko vaan jotain menkkasärkyjen jälkikaikuja? :/ Mulla noi tätikivut loppuivat kyllä jo ma-ti välisenä yönä, eikä ole koskaan aiemmissakaan kierroissa kestäneet vuodon alkamisen jälkeen päivää kauempaa.

Viime kierrossa meni pari päivää, ennen kuin munasarjoissa tuntui mitään, joten nyt on ihan vainoharhainen olo. :ashamed:

Te, jotka syötte Clomeja, niin mitä gyne on sanonut teille oviksen ajankohdasta? Minäkin söin Clomit kp. 5.-9. Gyne sanoi, että ovis on viikko viimeisen Clomin jälkeen. Ja sitä ennen pitäis pidättäytyä yhdynnästä 3 päivää.. JJ-T:lle on näköjään sanottu, että 5-8 päivää oviksesta. Jos mulla on ovis 5 päivää lopetuspäivästä, niin se sitten missattiin.. :eek: Ärsyttävää, jos näin on käynyt.. :(

Sirpula: Mullakaan ei ole sitä seuranta-ultraa.. Kaksoset ei haittais muakaan. Jostain luin, että kaksosraskauden riski Clomien kanssa on kaksinkertainen eli 1/40. Useampisikiöiset on jo sitten kai tosi harvinaisia..

Tinttu: Tsemppiä muuttoon! Meillä on kohta kanssa pakkailut edessä, kun pitäis lähettää ne etukäteen Suomeen. Ja sitten pitäis miettiä, mitkä kamat jättää siihen 20 kiloon, jonka saa lentokoneeseen. Mulla on ihana mahdoton valita, kun oon jonkinlainen käsilaukku ja kenkäfriikki.. :whistle:

Mulla on jotenkin hirveän toiveikas olo tän kierron suhteen. Aikaisemmissa kierroissa, en ole juuri edes pettynyt, kun menkat ovat alkaneet, kun yritystä on kuitenkin ollut vasta niin vähän aikaan. Megakierron kuukautiset otin suorastaan riemulla vastaan. :D En tiedä, mitenköhän käy sitten, jos nyt ei tärppää. No kunhan tulis plussa tai menkat, eikä taas sitä mieletöntä odottelua..

suikku: Minä kävin eilen yhdellä klinikalla sellaisessa hoidossa, jossa kuoritaan ilmeisesti oikein olan takaa. =) Jotain muutakin viiden kerran hoitojaksoon kuuluu. Anyway, täällä kanssa ihastellaan siloista ihoa.

Linna: Hienoa, että on positiivinen fiilis! Plussatuulia sulle paljon! ++++ :whistle: Paljonko teillä maksaa noiden tavaroiden lähettäminen sieltä Suomeen? Meinaatteko rahdata lentokoneessa vai laivassa?

Mäkin haluan sileän ihon! Mitä kuorinta-ainetta suikku ostit?

Pantalaimon: Mullakin viisureiden poisto joskus tulevaisuudessa edessä. Kaikki neljä vielä tallella... :/ Ja noista sivuoireista... Mulla aika vähän tullut clomeista sivuoireita, mutta ne vähäisetkin tais tulla joskus niillä main kun olin clomeja lopettelemassa eli kp 9 (?). En kyllä mee varmaksi sanomaan.

Linna: Mulle ei gyne puhunut erikoisemmin puhunut oviksen ajankohdasta... Ekassa kierrossa kun kävin kp 14 seurannassa niin siinä gyne sanoi, että luultavasti muutaman päivän päästä on ovis. Ja niinhän se olikin kp 16-17. Tässä toisessa kierrossa en seurannassa käynyt ja luulin jo etten ovuloi, kun ei alkanut ovisplussaa näkyä... Viimein se tuli kp 20. Ja kiitos muutto tsempeistä! Samoin myös teille. =)

Nyt on hampu poissa. Puudute vielä vaikuttaa, joten puhe on ihmeellistä puuroa. :D Vähän päätä särkee, mutta muuten ihan hyvä fiilis.

Sain vaihdettua seurantaultra-ajan ens viikon perjantaille. Jee! Eipähän tartte sitten pähkäillä, että koska ovis on tai muutakaan.

Tää oli tällainen pikavisiitti vaan, palailen illalla myöhemmin. Nyt miehen kainaloon! :heart:

Linna mulla on kans ollu tosi toiveikas olo tän kierron aikaan.. mikä on kyllä niin alussa et huh.. mut jospa se tässä apukeinoilla onnistaa.. muutatteko takas suomeen? jos saan udella ni miks te ootte siel Thaimaas?

Pantalaimon tässä kuorinta-aineen purkissa lukee et Mediterranean spa, salt cream body scrub with olive oil.. on tosi hyvää.. sit oli tollast samanlaist mut siinä ei ollu oliivi öljyä vaan appelsiinia ja jotai.. onneks meni hampaan poisto hyvin.. mä kammoan ihan hulluna hlääkäreitä :$ :x :ashamed:

mulla on ollut tänään ihan hirvee päivä.. aamulla herätessä pää oli jo kipee.. otin 2 särkylääkettä mut ei auttanu.. klo 11 aikaan rupes oksettaa.. töissä otin kolmannen särkylääkkeen ja onneks pääsin nukkarii hetkeks ni pääkipu vähän hellitti.. mut sit se alko taas.. nyt ei enää pää kipee mut oksettaa ihan hirveesti.. tuntuu vähän välii et kohta juoksen vessaan :(

Hei
Saiskos liittyä seuraan? Meillä yritetty kolmatta lasta 01/2007. Itsellä alkaa olla toivoton olo. Toinen terolu kuuri menossa, mutta en jaksa uskoa raskautuneeni. Vaikka kovasti kolmosta toivomme yritän hokea itselleni ettei meille sitä suoda.

Olen kunnallisen puolelta pyytänyt avut ja epätoivoiselta tuntuu. Saiskos apuja yksityiseltä nopeammin ja kalliimmin? Ovatko yksityisellä "halukkaita" auttamaan?

Yhteistyössä