Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

niin on.. kunhan säilyisi hengissä kesään ja saisin sen takaisin parvekkeelle.. nyt siinä on vanhoissa oksissa ihan hirveesti uutta hentoa vartta ja näkyy jo nuppujakin =) jos säilyy hengissä niin on varmaan hankala homma saada se ehjänä parvekkeelle.. mulla on viherkasvejakin niin paljon et :ashamed:
 
Linna...................14/??.............yk 4..........esikoinen......... clomit

Nyt vasta löysin tämän pinon. Vaikuttaa juuri sopivalta paikalta mulle! Jee! Meillä on ollut yritystä lokakuusta. Viime kierto venyi melkein 80 päivään. Siihen sain Primolut-kuurin. Nyt syön pelkkiä Clomeja tässä kierrossa. Oviksen pitäis tulla huomenna, joten jännittäviä aikoja elellään! Olen siis 25.v ja mies pari vuotta vanhempi. Mulla on pco-epäily annettu jo puolitoista vuotta sitten, joten tiedettiin jo heti alusta, että saattaa kestää..
 
Moikka! Poikkesin teidän palstaan kysyy yhtä kyssää.Eli te jotka syötte teroja ni onko teillä ollu välivuotoja/tuhruvuotoo terokuurin aikana? Ite syön tässä kierrossa 10pv kuurin (2pv oviksen jälkee alotin) koska tuhrutan nykyään viikon ennen menkkoja.Nyt on tuhruttelu alkanu kahdeksantena teropäivänä ja tänään on vika tero pv.
 
Niin mulla on vielä sellainen juttu, että asun Thaimaassa, joten nää systeemit on vähän erilaiset. Se on plussaa, että yksityisessä sairaalassa gynellä käyminen on tosi halpaa (6 euroa). Aikaa ei myöskään tarvitse varata. Menee vaan paikalle ja aina oon päässy vartissa sisään. Lääkkeet on myös edullisia ja niitä määrätään helposti. Toisaalta en oikein luota tuohon gyneen, niin kuin luotan omaan gyneeni Suomessa. Mulla ei esimerkiksi ole seuranta-ultraa lainkaan.. Hänen englantinsakkin on vähän erikoista, ei kyllä mullakaan ole lääketieteellinen sanasto niin vahvasti halussa..
 
linna :wave: tervetuloa joukkoon!!

mulla huomenna se gyne ja viimeks pupuiltu perjantaina niin vois taas tänään, mutta mulla on jostain sellanen muistikuva ettei sais pupuilla ennen gynee?? onko totta, että 2päivää ennen gyneaikaa pitäs olla paikat "luonnollisessa" kunnossa..? :D
 
Tervetuloa Linna! :wave: Lisäsin sut listaan. Onko sulla mitään ovistuntemuksia?

tyty: Mulla on välillä tuhrutellut terolutien kanssa, lähinnä seksin jälkeen. Luulen, että johtuu siitä. Tämä siis niissä kierroissa missä ovulaatioita ei ole tapahtunut. Silloin kun ovis on ollut (eli kokonaista kahdessa kierrossa!) ei ole mulla tuhrujakaan. Varsin kummallista...

JJ-t: En mä ole ainakaan tuollaisesta kuullut. Vain papa-koetta ennen on sanottu, ettei saisi pupuilla. Mutta mä olen sen verran häveliäs, etten samana aamuna viitsi kiksauttaa, jos päivällä on gyne. :D

suikku: Vautsi mikä kukka! Vitsit, kun itsekin onnistuisi jotain tuollaista kasvattamaan. Meillä on vielä tuo yksi täystuho eli kissa, joten meillä viihtyy vain myrkylliset kasvit! :LOL: Niihin ei kissa koske. :D

ON: Tänään kp 1, eli kroppani toimii melkein kellon tarkkuudella näissä terolut-kierroissa. Ihan kiva. :) Keskiviikkona aloitan sitten clomit. Jee! :D
 
Pääsiäisnoita löysi paikalle se olis kp3 tänään.
Ja nyt siis luomukierto edessä kun en niitä clomeja mistään
saanut. Kattotaan mitä siellä klinikalla sit sanotaan ja miten tästä
eteenpäin jatketaan.

Tervetuloa uudet! :wave:

Pantikselle :hug: tädistä mutta hyvä kun kroppa kumminkin toimii!
Ja toivottavasti clomit tois sen plussan.
 
tervetuloa Linna sulla on ainakin halpaa siellä :) verrattuna tänne..

Pantalaimon meilläkin karvanen vauva meinaa kukat syödä.. mulla olis kauhee kissakuume (meinasin vahingossa kirjoittaa vauvakuume :D ) mut ukko on allerginen niille.. onneks ei tosta yhestä elukasta viel ainakaa kauheit oireit oo tullu..

voi iitukka tosi inhottavaa ku et saanu mistää niit clomeja.. :hug: luomukiertoon.. eihän sitä koskaan tiedä..

mulla taas ollu tänää pää kipee.. au.. toissapäivänä sit siivosin ja leivoin korvapuusteja ja juustosämpylöitä.. ihan ihmeen ylikierroksilla käyny.. ja tänään sit vaihdoin olkkarissa järjestystä.. kohta on pakko mennä huilaa tän pään takia.. nii ja oon valvonu joka ilta yli 12 vaik normaalisti nukahdan jo melkein 20.30 :eek: toivottavasti saan tänää aikasi unta ku huomen aamul aikanen herätys töihin.. onko kukaan piristyny kun syöny clomeja?
 
niin ja Pantalaimon toi on aika helppo kasvatettava.. ulkokukka siis.. tarvitsee vain vettä ja lannoitetta niin ihan hyvin mulla pärjäs viime kesän.. nyt siis eka talvetus ku asun keski-suomes niin ei pärjää ainakaan pelkässä ruukussa ulkona.. maassa ilmeisesti saattais pärjätä..
 
Moikka kaikki. Tänään onkin sit kp 1 uuteen kiertoon uudella onnella. Vielä kun niitä clomeja saisi Keskiviikkona pitäisi alottaa. Tai mulla löytyi kaapista kaksi vanhaa clomia. Niissä on vielä päiväystä jäljellä. Joten perjantaihin mennessä jos saan clomit niin on tämä kierto pelastettu.

Heti huomisaamuna pitää soittaa omaan apteekkin kun se on tänään kiinni ja kiristää niitä hommaamaan clomit mulle.

Naapurikunnan apteekkin soitin ja niil ei ole clomeja. Viimeviikolle oli luvattu mut ei ollut tullut. keskiviikkona tulee seuraava kuorma ja hyvällä tuurilla siinä on.

Tosi tuskasta jos tule luomukierto vain sen takia ettei niitä saa. Ei kestä.

Mutta onnea kaikille. Toivotaan että niitä plussia alkaisi ilmestymään.
 
Pantalaimon: Ei mitään kovin selkeitä ovistuntemuksia ainakaan, ehkäpä vähän kosteampaa. Mulla oli kokonaista kaksi ovistikkua ja tein niistä toisen tänään. Siihen tuli viiva, joka oli toisesta reunasta melko vahva jo toisesta haalea. Täytyy katsoa, miltä huomenna näyttää. Huomenna pitäisi gynen mukaan tulla se ovis.

Solina83
: Voi toivottavasti niitä Clomeja löytyy!

suikku: Sullahan riittää energiaa! Minä taas oon nukkunut oikein pitkiä öitä tämän ekan clomi-kierron aikana. Tosin olen lomaillut, joten on ollut aikaakin nukkua pitkään. Toivon, että vauvan myötä unen tarpeeni vähnee, kutne äidilläni kävi. Nukun tosi paljon..

Kiitos tervetulotoivotuksista!! :)
 
Linna joo nyt on ollut ihan kummasti virtaa.. tuntuu et käyn ihan tosissaa ylikierroksilla.. vaikka pää kipee ni silti haluis tehä koko ajan jotain.. niin ja oon heränny joka aamu 8-9 aikaan.. ihan outoa.. mulla loppuut työt kesäkuun alus.. siihen mennessä ei enää olekaan lomia.. vain jos sattuu olee pyhäpäivä arkena.. sinänsä ei pitkä aika enää.. en ole saanut pitää lomia ollenkaan.. joten rahana ne aioin pyytääkin.. vakkareilla alkaa lomat pyörii ni en mä voi mun avustettavaa jättää ja muita työntekijöitä.. täytyis vaan jutella pomon kans siitä.. ajoissa.. jaa taidan mennä ompelee verhon..
 
Kiitos suikku Tässä jo kärvistellään menkkakivuissa. Tai niiksi ainakin niitä luulen, kun alamasua eilisestä juilinut. Ei yhtään kivaa. Kp2 aina pahin mut onneks clomit vie kivut mennessään. Kärsiikö muut hirveästä alapään kuivumisesta clomien takia? Ootteko saanut siihen jotain? Mul sanottiin ettei siihen ole olemassa mitään.
Tässäkään kierrossa ei johtofollikkelia ja 2clomia/pvä. Mikäköhän pitäisi olla sen koko et on johto?
 
Ou nou! En muistanu tänne pinoon ilmottaa, että kierto alkoi alusta viime viikolla. Nyt eletään siis kp 7. Voisko joku tietsikkataituri päivittää? :D Huomenna sono-tutkimus ja toivottavasti jotain muitaki helpotuksia yrityksiin. :)
 
Äippä-75 mitä tarkoittaa sono-tutkimus? en vielä oikein tiedä näistä asioista mutta kyselemällä oppii :D

Piglet kuinka aikasin sulla menkka kivut jo alkaa? mulla onneks enintään päivää ennen menkkoja.. mä en tiedä kuinka iso sen pitää olla et on johto.. mulla on torstaina ultra jossa katotaan mun eka lääkekierron tulos.. tänään otin viimeisen femarin..
 
Piglet: Tervetuloa! :wave: Mulle gyne sanoi, että johtofollin pitäisi olla yli sentin, mielellään 1½ cm siinä kierron puolivälin paikkeilla. Mulla alkaa menkkakivut yleensä päivää ennen vuotoa ja kestää sen pari päivää. Se on muuten hassua, että kivut vaihtelee mulla aika hurjastikin kierrosta toiseen. Viime kierrossa ei ollut yhtään kipuja, ei siis nippauksen nippausta ja nyt taas ihan normaalit kivut. Mulla on ollut ainakin ihan tasaisen kosteaa, eli ei ole clomit vaikuttaneet mitenkään. Harmi, että sulla on noin. :/ Ei muuta kuin liukkaria peliin, vaikka se onkin aika tylsää...

Äippä-75: Päivitetty! Onko sono-tutkimus joku kaikututkimus? Mitä sillä tutkitaan?

Solina83: Mehän mennäänkin ihan samoilla kiertopäivillä! :) Saadaan jännäilläkin sitten (toivottavasti!) samaan aikaan. :D Täällä peukut pystyssä, että saisit niitä clomeja! b:)d

suikku: En ole huomannut tuollaista virtapiikkiä! Mulla tosin on tullut hirveän vähän oireita clomeista, vain niitä alavatsakipuja silloin tällöin. Tosin, olin silloin alkukierrosta niin kipeä, että osa oireista on tietysti voinut jäädä siinä huomaamatta.

Nyt kouluhommiin! :wave:
 
Lista päivitetty taas! Huomenia vaan kaikille! :)

Dreamer taitaa olla siellä reissussa? Löysiköhän täti sinne ulkomaille asti? Aika hurjat noi kiertopäivät!

Omaan Napaan ei mitään erikoista. Kivut onneksi loppuivat, joten nyt vaan odottelua huomiseen ja sitten clomeja nassuun. Mulla on huomenna hammaslääkäri, viimeinen viisaudenhammas poistetaan. Vähän jännittää, se on vielä alahammas, joten luultavasti joutuu yhden tikin laittamaan. :/

Hauskaa tiistaita kaikille! :flower:
 
Pantalaimon tikin? kuulostaa hurjalle.. varsinkin kun on hammaslääkärikammo..

Täälläkään ei mitään uutta.. arkeen palattu.. eilen vaihdoin järjestyksen olkkaris.. vai jokos kerroin.. ja vaihdoin verhot.. tänään sit töissä.. loppu illan ottas rennosti..
 
Iltaa! Nyt on sono takanapäin. Se oli siis se virtaustutkimus, että onko munatorvet tukkeessa vai ei. Eli keittosuolaliuosta ja ilmaa ruutattiin vuoronperään kumpaanki munatorveen ja katottiin meneekö läpi. Vähän kirpas, kun jännitin niin kovasti, mutta kyllä siitä selvittiin. Eikä ollu putket tukkeessa! :D Hormoniarvojen perusteella oviskin tapahtuu normaalisti ja johtofollikkeli näky selkeesti ultrassa. Lekuri anto Clomifen-reseptin, mutten voi sitä vielä alottaa. Sanoi kyllä, etten varmaankaan tarvis koko lääkettä. Näyttäis vaan olleen huonoa säkää, kun ei oo onnistunu raskautuminen. :| Pitäis kait saada miehen sperma parempaan kuntoon. Se on kyllä kovasti kiinnittäny huomioo elämäntapoihin (ruokavalio, liikunta, kofeiini...), että nyt vaan lisää yritystä peiton alle. :whistle: :) Tulipas nyt vuodatusta... Mukavaa loppuiltaa, kohtalotoverit!!
 
Äippä-75:lle onnittelut vielä tähänkin pinoon! Tosi hyviä uutisia sait, loistavaa! :flower:

suikku: Joo, mulle laitettiin viimeksi yksi tikki tuonne vasemmalle puolelle alas, kun sieltä revittiin viisaudenhammas. Eipä se sen kummemmin sattunut, mutta tylsää oli kun se ei sulanut vaan piti käydä poistattamassa.

ON: Varasin tänään ajan seurantaultraan, mutta sain sen vasta kp:lle 16. Onko se teistä liian myöhään? Aloin vasta myöhemmin miettiä, että mitäs jos ovis on jo kp 14-15? Noh, täytyy nyt miettiä, että soitanko sinne uudestaan vai en. Täytyy varmaan tikuttaa ovista sitten, jos en muuta tuota aikaa.
 

Yhteistyössä