Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

jee jee :D sain sen gyne ajan ja se olis nyt ens tiistaina elikkä..ööö...kp 12. voi kakka onkohan se liian aikasin jos pitäs munasolun kypsymistä ettiä :headwall: tai eihän sitä tiedä, kun se gyne sanoi ettei kiertopäivillä ole väliä mun hoidon suunnittelussa.

onko teillä tietoa että jos yksityisellä alottaa tero+clomi kuurit ja sitten seurataan just ultralla yms, että maksaako joka käynti sitten tosiaan sen 80 euroo, mitä mulla ainakin...?? :eek: ei tosiaan oo varaa käydä montaa kertaa :headwall:
 
pantalaimon hyvä että sulla ainaskin näkyy, mutta mitä jos mun "oikee" kierto onkin pitkä..?kuinka pitkä sun kierto on? mä oon aika varma etä mun kierto olis 32 pöivää.. oon miettinyt sitä pitkään.. mä olin ihan varma viimeks että ovis oli kp 18. mulla oli sillon ihan samanlaista limaa ja selkäjuilintaa..olis sillon myös oikeen kunnolla ryyppäämässä ja seuraava päivä menikin oksentaessa. mietin että jos sen takia kieerto jotenkin venyy elikkä ovista ei tullutkaan.. sitten kp 50 oli ovistuntemuksia ja kp 65 alkoi menkat..jos oikein laskeskelen niin sillon kp 18--->14 päivää olis kp32 ja kp 51---> 14 päivää olis kp 65, elikkä olis vaan jääny menkat pois ja alkanut kierto alusta..

ymmärsiköhän kukaan mun selitystä :headwall:
 
JJ-t kyl se varmaan aina sen maksaa.. oon ite ainakin varautunut siihen.. mäkin kauhistelin noita hintoja mitä ne maksaa mut ukko melkei hermostu mulle siitä ja sano et ei sille voi rahassa arvoa mitata.. eli me sit syödään mitä sattuu jos rahat loppuu :/ mut tostakin huomas miten paljon mein ukko jo haluu vauvan :) niin ja mullakin on muistaakseni kp12 se tuleva ultra aika missä tarkastellaan niit munasoluja..
 
JJ-t oon lukenu paljon et jos ovulaation aikaan ryyppää kunnolla niin se saattaa estää jotenkin sen ovulaation ja se siis myöhästyy et hyvinkin mahdollista.. jos se on sulla vaan venyny sen takia kierto?
 
lep joo mulla noi samat 113 egee, että kyllä hinnat vaihtelee..mietin vaan jos käyn pari kertaa kuussa esim. kolmen kuukauden ajan niin kyllä sitä hinaa tulee :kieh:

suikku joo mäkin oon lukenu että kova ryyppääminen voi sen oviksen estää, niin siks mietin...no empä hirveesti ryypiskele niin saas nähdä miten nyt käy :saint:
 
JJ-t: Niin siis mullahan ei mitään "oikeeta" kiertoa edes ole... :ashamed: Vaan kierrot on pco:n takia ihan mitä sattuu. Mutta noilla clomeilla jos saadaan aikaiseksi se ovulaatio, niin kyllä sen follin pitäisi näkyä jo alkukierrosta, vaikka ovis tapahtuisi vasta kp 18-20! Eli siis se munarakkula kypsyy siellä jo alkukierrosta ja sen koon perusteella pystytään sanomaan suurinpiirtein koska ovulaatio on tulossa. Mulla ei viimeksi näkynyt mitään tarpeeksi isoa, joten voi olla, että ovis olisi tullut joskus tässä kp 25-30 paikkeilla tai sitten ei, gyne ei osannut sanoa varmaksi.
 
JJ-t: Mulla oli ainakin niin, että kun yksityiseltä sain clomit ja seurantaultraan menin niin käyntimaksu + UÄ oli vaan 50-60?, vaikka edellinen käynti jossa tehtiin myös UÄ (ei ollut clomien seuranta) maksoi 80-90?. :eek: Minulle tehtiin vain tuossa ekassa clomikuurissa se UÄ, kun annostus oli heti sopiva niin gynen mielestä ei enää tarvinnut seurantaa.
 
mulla ollut kauheeta päänsärkyä eilen ja tänään.. eilen illalla olin ämpäri sängyn vieres ku oli tosi huono olo.. johtuukohan lääkeist vai vaan flunssaa ym.. hmm.. mulla on niin kevättä rinnassa et mietin välillä huomaamatta et mitä kukkia haluun parvekkeelle kesäks :D oon (olevinani) kauhea viherpeukalo..

aikas hiljaista ollut täällä.. mitä kuuluu?
 
kiitos kaikille, jotka vastasi :D kp 8 ja eilen vuoto loppui, mutta tänään taas vuodan...??mitä ihmettä tää nyt taas on :headwall: onneks pääsee sinne gynelle kohta, toivottavsti sillon ei enää ole vuotoja :/ eihän tässä edes pääse harjotteleen :kieh:

on kyllä hiljaista, ihmiset viettää pääsiäistä rakkaiden kanssa :heart: meillä on täälä pieni riitä päällä, kun mies oli vähän rillumassa eilen ja suvaitsi saapua kotiin 7.00 :kieh: ja sen mielestä siinä ei tietenkään ole mitään pahaa :headwall: inhottava tilanne, aika paska fiilis, kun sitä taas kuvittelee kaikkee :/

tänään olen pessyt ikkunoita ja vähän siivoillut on niin ihana ilma, että on kyllä sisustusinto tääläkin päällä :D
 
JJ-t kuulostaa kyllä oudolle tuo sun kierto.. miten se voi taas vuotaa.. jo 8 päivää.. aika kauan.. myöhään tuli ukkos kotiin tai ajoissa.. suuttuisin kyllä minäkin hirveästi jos meillä kotiin vasta tuolloin tultais.. onko sulla jotain syytä kuvitella jotain? toivottavasti asiat selviää.. mäkin haluisin keväiset verhot, mut tietenkää sellasia ei varmaan mistään löydä ;) siis kauppaan ois päästävä :D

kävin kattoo loistokärhöä kylmäkellarissa ja ihan hulluna tehny uutta :eek: oli siinä raahaaminen tukihärpäkkeen kanssa viidenteen kerrokseen.. suht ehjänä tuli.. muutama uusi oksa katkesi.. en edes tiedä mitä sille nyt pitäis tehdä.. otin siitä kuviakin..
 
minähän kuvittelen aina pahinta, vaikka syytä ei olisi..puhuttiin asiat tänään halki, kaikki mitä mullakin ollut mielessä jo kauan. mun mies on niin kiltti ja rakastunut muhun, ettei se mitään tee, kyllä mä sen tiedän, mutta aina sitä kuvittelee kaikenmoista, se on kumminkin vaan mies :LOL: no, kaikki nyt kuiteski on ok...seurauksena aikas mahtavaa sovittelua :LOL: niin ja ei muuten vuotanut tänään kun parin tunnin ajan :/ outoo..
 
Hei kaikille. Olen Solina. Saisinko liittyä uutena mukaan ketjuunne? Olen 24v ja mies samanikäinen. Meillä on kaksi lasta. tyttö 10/2004 ja poika 07/2006 Kolmannesta ollaan haaveiltu toukokuusta 2007 asti.
Meillä ongelma on minussa. Minä en ovuloi kunnolla ( ainakaan joka kuukausi ) ja lisäksi minulla on lievästi sydämenmallinen kohtu ( ihan rakenne vika siis ) ja minulle kehittyy joka kuukausi normaalipaksump limakalvo kohtuun.
Mikä oireileekin sitten niin että menkat ovat runsaat ja kestävät 10 päivää. Sitten on parin päivän tauko ja alkaa tuhruvuoto joka kestää loppukierron. Kierto on 28päivää.

Nyt ollaan 2kk kokeiltu clomit+terot yhdistelmällä Tälläin menkat kestivät vain 5päivää ja tuhru alkoi vastak p 20. Nyt on luomukierto välissä ( pakko, clomit loppu ) Nuo clomit siis auttavat myös ohentamaan kohdun limakalvoa.
Nyt odottelen innollla menkkojen alkamista ja uuttakiertoa. Pääsee sitten taas pupuilemaan clomien avulla. Jos niitä vain saa ajoissa apteekissa... Olivat tukustakin loppu kun yritin hakea niitä sieltä. Hiukkako vituttaa jos tulee toinenkin luomukierto putkeen vain sen takia ettei niitä saa.....
Pitäkää peukkuja että saisin clomit ajoissa.
Mutta, sitten on tarkoitus 4kk kokeilla clomeja pelkästään. Jos ei tärppää niin on edessä pistoshoidot.

Tässä siis lyhyesti, tai taisi tuota tekstiä tulla aika paljon, meidän tilanteemme.
 
moikka Solina83 :wave: tervetuloa.. jos haluut tohon listalle niin ilmoita kp:t ja yk:t niin Pantalaimon sut listaan lisää.. toivottavasti saat clomit.. mullahan kävi niin (jos et kaikkea vielä lukenut) että mun piti aloittaa clomit mut en saanut niitä mistään niin vaadin toisen lääkkeen ja sain femarin.. nyt jo kolmas päivä niitten kans menossa..

nyt siivoamaan.. musiikki pauhaamaan ja sit heilumaan.. on kyllä niin kevättärinnassa kun on aurinkoinen päivä.. mitähän sitä keksis..
 
yk on nyt 10 nyt kp 24/28 Mutta koska ollut ihan luomukierto ja pupuilukin jäi vähän harvakselleen niin odottelen vain menkkojen alkua seuraavakiertoa että päästään taas tositoimiin.

Mie elättelen nyt toiveita että saisin ne clomit. Kun apteekkari ainakin lupaili et niitä pitäis ensviikolla saada. Ja mulla ei taida muut valmisteet käydä kun mulla pitäis clomien ohentaa tuota liian paksua limakalvoakin samalla....
 
Solina toivotaan parasta.. luulis niitä saavan ku mulle tällä viikolla sanottii et tukkuun ainaki tällä viikolla menee.. mut kun mun piti aloittaa jo torstaina syömään ni en viitsinyt ottaa iskiä jos en ois saanutkaa..

nyt on siivottu oikein urakalla.. pitäis viel niit uusia verhoja saada :D on niin hieno ilma et aattelin lähteä kävelylle ja kuvailee..
 
Toivotaan niin. Mie näin jo viimeviikolla painajaisia siitä etten saanut niitä clomeja. Ja kun se kamala apteekkari pölli mun reseptin niin ei voi lähteä niitä muualtakaan metsästää. Mut tuskinpa niitä muualtakaan saisi.
Nyt sitten pelottaa että entä jos menkat alkaakin aiemmin kuin yleensä. Sitten en kerkiä saada niitä ja kaikki on taas ihan sekaisin.


Mutta, toivotaan, toivotaan. Mukavaa pääsiäistä kaikille. Pitää tästä hipsiä ruuanlaittoon pikkuhiljaa. Muuttuvat nuo lapset nälkäisinä niin kärttyisäksi.
 
Solina no mulla kävi just noin et alko melkein viikon liian aikasin ja sen takia en kerenny niit saamaan.. muuten oisin luultavasti saanu..

sain just korvapuusteja leivottua.. en siis mennytkää ulos.. nyt ruokaa..
 
Solinalle tervetulotoivotus! :wave: Lisään sut listaan!

suikku: Korjattu! :)

ON: Tänään tulimme isovanhempien luota. Oli tosi mukava viikonloppu, tuli syötyä ja juotua hyvin. ;) Serkkujen kanssa kävimme eilen istumassa iltaa. Sain myös juteltua siskoni kanssa, joka vaikutti ihan ok:lta. Tänään alkoivat alavatsakivut, joten huomenna pitäisi tädin kurvata paikalle. Silloin neljä päivää viimeisestä terosta. Tiistaina pitäisi sitten soitella taas aikaa seurantaultraan.
 
Tervepä terve =) Miten pääsiäinen etenee? Onkos täällä ollut munarikasta? Mä viihdytän itseäni työmaalla, eli aika arkisissa merkeissä..
Tervetuloa joukkoon, Solina! Mäkin viime viikolla metsästelin clomeja, ja kävin kolmessa apteekissa ja soitin kahdeksaan. Sattumalta oli sellainen päivä käsillä että ajelin 150km matkan, niin siinä osui aika monta potentiaalista apteekkia matkan varrelle josta kysyä. Lopulta sit löysinkin yhden paikan vimeisen paketin, sattui vielä oleen meidän kotia lähinnä oleva pikkuapteekki kun maalla asutaan. No, nyt mulla on kuitenkin jo 8. terokuuripäivä menossa eikä tädistä tietoakaan, kai se sitten alkaa vasta kun kuuri loppuu. Gyne kyllä varoitteli että voi se alkaa kuurin aikanakin. Toivotaan nyt että niitä clomeja ilmestyy apteekeihin, onhan se nyt kerrassaan viheliäistä että ihmiset joutuu toimitusvaikeuksien vuoksi menemään luomukierroilla vaikka reseptit on avustettuihin kiertoihin olemassa... (siinähän se tuli oma napakin samassa...)
 

Yhteistyössä