Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

aubrieta paljon onnea :flower: :flower: toivotaan kovasti että pikkuinen pysyy matkassa :saint:

alotan clomita vasta ens kierrossa kp 5-9, huomenna alotan 14 päivän tero kuurin..on alkanut hieman mietityttään toi terojen syönti, kun on kovia ovis tuntemuksia..tuloillaan varmaan parin päivän sisään. kun se gyne sanoi että terojen kanssa siittuöiden voi olla vaikee päästä sitkeestä limasta läpitte :/ mitäs sitten jos onkin ovis tulossa ja mä teroilla sen pilaan?????

kaikkee sitä miettii :headwall: :headwall: :headwall: ehkä sitä vaan pitäs luottaa lääkäriin ja popsia niitä niinkun se määräs :kieh:

JJ-t luulis et niitä ruvetaan syömään sit vasta kun ovis on menny.. mut mulla ei kyl tietoa ole.. jos se lääkäri on sun oletetusta ovisajasta laskenu aloituspäivän? varman ovistestit ois hyviä käyttää..

Aubrieta: Mahtava yllätys! :D Oikein paljon onnea ja paljon vauvaliimaa mukaan! :heart: Ihanaa, saan laittaa ekan plussanneen meidän pinon plussalistaan! :D

JJ-t: Niin, vaikeaa tuo on. Toisaalta, jos saisit miehen kellistettyä tänään, niin ehkä ne simpat eläisivät vielä parin päivän päästäkin, vaikka aloittaisit terot. ;)

se sanoi ettei näy selvää johtofollikkelia niin eikös se sillon tarkota ettei ole ovista aikoihin tulossa??? sillon kp 12. kummiskin pitää alotta terot kp 16 eikä sillon heti, niin kai siinäkin joku järki täytyy olla??? sitten sanoi että viimestään viikon päästä terojen jälkeen jos ei menkat ala niin pitää tehdä testi, että luultavasti on raskaana, ei siis sanonut etteikö ovista olisi :kieh: oon ihan pihalla, aina sitä unohtaa kysyä kaiken mitä on mielessä ja nyt pommitan teitä kysymyksillä :ashamed:

JJ-t: Niin mullekin gyne sanoi, että kun kp 12 ei ollut johtofollia näkyvissä, ettei ovis ole vähään aikaan tulossa. Joten sinuna aloittaisin ihan huoleti ne terot. Ja voithan tosiaan tulla teroista huolimatta raskaaksi (kuten Aubrieta!). ;) :heart: Mulla alkoi menkat ihan normisti terojen jälkeen, kun viime kierrossa ei sitä johtofollia näkynyt. Tosin, mä aloitin ne niin aikaisin, että mahdollinen ovis jäi kyllä välistä kokonaan. :ashamed:

Aubrieta: Olitko sä ilmoittanut missään vaiheessa kiertopäiviäsi tai yk:ta mulle? Mietin vaan, kun en löytänyt sua tosta meidän listasta. :ashamed: Sori kun näin kyselen, varmaan mun moka, etten ole sua listaan lisännyt. :ashamed: Laitoin sut nyt kuitenkin plussanneisiin! :heart:

Kiitos kaikille :hug: Jos vauvaliimaa sais kaupasta, niin ostoslista olisi jo valmiina...

Pantalaimon: En varmaankaan sit ollut ilmoittanut. yk oli keskenmenon jälkeen kolmas, ja ehkäisy oli alun perin jätetty pois heinäkuussa. Tänään oli vissiin kp 56 tai jotain sinne päin.

JJ-t: kyllä teroja pitäisi alkaa syömään vasta oviksen jälkeen, jos ihan eksaktisti halutaan nimenomaan tukea alkuraskautta. Mutta sinänsä (näin mulle sanoi gyne) ne eivät estä hedelmöittymistä jos ovis niiden aikana sattuu tulemaan. Toisaalta vissiin ne tiivistää kohdunkaulan limaa, ettäsinänsä reitistä voi tulla kyllä simpoille vähän hankalampi.

kiitos!! :flower: kiva kun vastailette tyhmälle :D niinhan se munkin gyne sanoi ettei ovis miteenkään esty, mutta simppojen on vaikeempi päästä perille.. onneks mies kehuu että sillä on supersimpat :LOL:

pantalaimon monen päivän tero-kuuri sulla oli ja koska alkoi menkat niiden jälkeen?? mulla 14 päivää ja max 21 päivää niin pitäs menkat alkaa..näköjään menen jo vähän asioiden edelle :headwall: :headwall: pitäs nyt vaan rauhassa jaksaa olla ja odottaa :saint: ei onnistu multa, ei :kieh: jokaista tuntemusta pitää spekuloida, huh huh!!!

JJ-t: Mulla on aina (ne kolme kertaa) ollut 10 päivän kuuri, jonka jälkeen menkat ovat tulleet melkeinpä kellon tarkasti neljäntenä päivänä vikasta pilleristä. Eli siis jos torstaina olen ottanut vikan pillerin niin maanantaina on menkat alkaneet. On muuten jännää, että mulla toimi kroppa samalla tavalla myös e-pillereiden kanssa. Eli neljä päivää vikasta e-pilleristä tai renkaan poisottamisesta alkoivat menkat. :)

Etkä sä mitään tyhmiä kysy, mua on askarruttanut samat asiat! =) Hyvä kun nyt sai tietoa, ettei terot tosiaankaan estä ovulaatiota. Mulla vaan ei ole tainnut ovista koskaan tulla terojen kanssa, koska menkat ovat tulleet niin tarkasti niiden jälkeen... :ashamed:

huomenta kaikille! täällä just lopetin venyttelyn ja kyllä siitä tulee hyvä olo :) nyt pitäis ruveta siivous rumbaan.. tosi ihana ilma mut tuulee kovasti.. mulla sattu aamulla alavatsaan ihan ku menkat alkais.. voiko olla munasolun kasvusta johtuvaa samanlaista kipua?

suikku: Täällä kanssa siivousurakka edessä. Lakanatkin pitäisi vaihtaa ja pyykkiä pestä monta koneellista. Ihana ilma tosiaan, jospa veisi pyykit ulos kuivumaan, niistä tulee ihanan raikkaita! :)

Hauskaa lauantaita teille kaikille! :wave:

Hyvää sunnuntaita kaikille.. kertokaas.. mulla tuli kunnon ovis "jutut" aamulla mut eilen testi näytti ihan tyhjää.. joten voikohan ovis olla vaik testi ei näytä.. vai voiko ovis"jutut" tulla ennen ovista?

suikku kirjottelin sulle tonne talviunelmiin tosta :D onko sulla muuten nyt clomit käytössä??? jos on nin aikas varmasti se ovis sieltä tulloo :D mulle gyne sanoi että 5-8 päivää vikasta clomista tulee ovis..

minkäslaisia sivuoireita teille on tullut teroista?? eilen alotin ja gyne sanoi ettei kannata pelästyä jos tulee jotain oireita. olis kiva tietää millasia on ollut etten sitten taas ala kehitteleen raskausoireita sitten loppukierrosta :headwall:

Aubrieta: Paljon onnea! :heart:

Suikku: Me tultiin tänne töihin. Meillä loppuu työsopimus kesällä ja sitten palaillaan Suomeen.

Oon ollut viikonlopun reissussa työn merkeissä. Ihan kiva reissu kyllä oli. Mulla on nyt tässä kierrossa ollut kuumia aaltoja, naama kukkinut ja koko ajan sellainen krapulainen olo. Luulisin, että on noiden Clomien sivuoireita. Ei onneksi mikään noista oireisto oo kovin paha.

JJ-t: Mulla ei ole tullut teroista mitään sivuoireita! Se on varmaan kovin yksilöllistä, että miten keho reagoi keltarauhashormoniin. Mulla ei ole muutenkaan kovin pahoja PMS-oireita, jotka siis johtuu yleensä juuri progesteronista.

suikku: Oletko testannut tänään ovista? Olen lukenut täältä palstalta, että joillain näyttää vain sen yhden päivän plussaa. Sitä ennen ja sen jälkeen on ihan puhdas nega. Kannattaa testata vielä tänään ja tottakai laittaa simppoja liikkeelle kaikesta huolimatta. :D

Me vietimme eilen miehen syntymäpäiviä: siivoamalla! :LOL: Vaihdoimme olohuoneessa järjestystä ihan totaalisesti. Kaikki huonekalut siirtyivät paikasta toiseen. Rankkaa oli ja viisi tuntia siinä meni, mutta täytyy kyllä sanoa, että lopputulos on aivan erinomainen. =) Illalla lähdimme ulos syömään ja vähän juhlimaan. Istuimme ihan rauhassa iltaa. Yöllä tosin oli vähän tylsää havahtua siihen, että kelloja siirretään tunti eteenpäin. Yöunet jäivät sitten melko lyhyiksi. :ashamed: Mutta muuten on mukavaa, kun ollaan tunti lähempänä kesää. ;)

Sitten vielä ON: Vatsatauti onneksi hellitti eilen. Kaikki alavatsasärytkin loppuivat sen myötä, joten nyt vaan odottelen "oikeita" clomioireita. Pienen pientä tuhrua on tullut jo keskiviikosta lähtien. Sen verran vain tulee, että paperiin jää jälki. Ärsyttävää, mutta toivottavasti loppuu kohta.

Aubrieta :hug: paljon onnea ja tarrasukkasia!!

JJ-t minäkin aikoinaan yhden terokuurin söin ja mulle
tuli siitä tissit kipeiksi, ihan niikun sitten kun tulin raskaaksi!

suikku mulle on käynyt niin että ei ole alkanu tikkuun ilmestymään
viivaa ollenkaan ja clomeja kumminkin söin, sitten kp13 tikutin aamulla,
päivällä ja illalla ja tohon viimeseen sain sit plussan. Muuten testeissä
ei näkynyt mitään, ei edes seuraavana päivänä. Ja siinä kierrossa
vielä ultrassa varmistui että ovis oli tapahtunut..
Että mä en hirveenä testeihin luottas, ei muutakun simpat kytikselle
niinku ootte jo tehneet!

ON: Meillä on nyt sitten tämmönen huilikierto menossa. Ei yritetä
ollenkaan. Siis pupuillaan kun siltä tuntuu ja jos tärppää niin hyvä,
mut mitään paineita ei oteta. Viikonpäästä on se klinikkakäynti
ja siellähän se sit selviää kuinka tästä eteenpäin.

Onko kellään tietoa reagoiko kroppa samaan tyyliin näihin pillereillä avustettuihin hormoonimuutoksiin ja raskauteen? Mulla kun on kovin kovin pukannut näitä oireita, jotka on aika tyypillisiä raskausoireita. Onkohan sitten samanlaisata, kun/jos on raskaana..

Pantalaimon: Kunnon siivoaminenhan on oikein hyvä tapa viettää synttäreitä! Jälkeenpäin on niin hyvä mieli! Munkin kyllä pitäis siivota..

Rouva Pikkumyy: Vähän jo jännittää.. Mulla on tosi toiveikas olo tän kierron suhteen! Raskausoireita en kyllä pääse tarkkailemaan, kun nämä Clomi-oireet on niin mahdottomat. :eek: Ootko jo päättänyt, koska testaat? =)

Lista päivitetty! =)

Linna: Toi on kyllä niin häiritsevää, kun ei tiedä mitkä oireet ovat clomeista, mitkä mahdollisesta raskaudesta johtuvia. Toisaalta, kaikki oireet voi laittaa clomien piikkiin, niin ei ainakaan tule ihan kauheasti nostettua toiveita...ehkä. :LOL:

ON: Mulla oli tänään aika p*ska päivä, suoraan sanottuna! :kieh: Tästä ei oikeasti voi kuin viikko parantua. Täytyy toivoa, että mun paha karma on tältä viikolta käytetty ja perjantaina tulee vain hyviä uutisia. :D Olen ollut niin kiireinen/vihainen/surullinen tänään, etten ole edes noteerannut mitään oireita. No, valkkaria tulee aika runsaasti, mutta niin se oli viime kierrossakin.

Nyt lukemaan tenttiin...

Yhteistyössä