JJ-t: Mulla ei ole tullut teroista mitään sivuoireita! Se on varmaan kovin yksilöllistä, että miten keho reagoi keltarauhashormoniin. Mulla ei ole muutenkaan kovin pahoja PMS-oireita, jotka siis johtuu yleensä juuri progesteronista.
suikku: Oletko testannut tänään ovista? Olen lukenut täältä palstalta, että joillain näyttää vain sen yhden päivän plussaa. Sitä ennen ja sen jälkeen on ihan puhdas nega. Kannattaa testata vielä tänään ja tottakai laittaa simppoja liikkeelle kaikesta huolimatta.
Me vietimme eilen miehen syntymäpäiviä: siivoamalla!
Vaihdoimme olohuoneessa järjestystä ihan totaalisesti. Kaikki huonekalut siirtyivät paikasta toiseen. Rankkaa oli ja viisi tuntia siinä meni, mutta täytyy kyllä sanoa, että lopputulos on aivan erinomainen. =) Illalla lähdimme ulos syömään ja vähän juhlimaan. Istuimme ihan rauhassa iltaa. Yöllä tosin oli vähän tylsää havahtua siihen, että kelloja siirretään tunti eteenpäin. Yöunet jäivät sitten melko lyhyiksi. :ashamed: Mutta muuten on mukavaa, kun ollaan tunti lähempänä kesää.
Sitten vielä ON: Vatsatauti onneksi hellitti eilen. Kaikki alavatsasärytkin loppuivat sen myötä, joten nyt vaan odottelen "oikeita" clomioireita. Pienen pientä tuhrua on tullut jo keskiviikosta lähtien. Sen verran vain tulee, että paperiin jää jälki. Ärsyttävää, mutta toivottavasti loppuu kohta.