Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Paljon onnea plussasta Aubrieta! :hug:

).:) Täällä otettu miehen kanssa yhteen, stressi purkaantunu oikein urakalla, mulla meinaan ollu niin kiirettä nyt viikon ajan että aivan ylikierroksilla olen jotenkin käynyt.. :ashamed:
Tikuttelin tuossa loppuviikolla ovista, muistaakseni to sain hailakan viivan, mutta sehän tarkottaa vissiin yhtä tyhjän kanssa?! :/ Viikonlopun olinkin sitten töissä reilut 20h putkeen, joten ei siinä paljoa tikuttelemaan ovista pystynyt. Ja kotiin tullessa lauantaina oli miehen kanssa semmoinen yhteenotto, ettei petihommista tullu yhtään mitään..eilen ja tänäänkin vielä riidelty oikein urakalla, harmittaa hirveästi! Mutta ukolla nyt joku kiukku-kausi menossa (epäilisin suorituspaineita, ku tyhmä menin mainitsemaan viime vkolla että kohta olis tärpit mahdollisesti käsillä...) joten sitten viime perjantain ei olla seksiäkään harrastettu! :kieh: Lauantaina ja sunnuntaina mulla oli vähän sellaisia jänniä tuntemuksia (alamahaa nippaili, melko paljon vuotoa jne), joten liekö ovis ollut silloin. Oon nyt sitten ollu kädet kyynärpäitä myöten ristissä että ne perjantaiset simpat olis jaksanu sinne asti. :heart: Mutta tosiaan unohdin sitten loppuviikonlopulta (kiitos riidan ja töiden! :headwall: ) tikutella, mutta jospa tämä tästä..

Nyt taidan lähteä selvittelemään tuon miehen kanssa noita asioita, josko se olis jo suopumaan päin... Sinänsä muutern jännä tilanne, että yleensä ikinä meillä ei olla näin pitkävihaisia. Mutta jospa tuore muuttorulianssi + muut kiireet on vaan tehnyt tälle erää tehtävänsä.

Palaillaan... :wave:

Sirpula: Harmi, että teillä on ollut miehen kanssa riitoja. :| Kuten sanoit, ehkä muuttostressillä on tekemistä asian kanssa. Toivottavasti mies olisi leppynyt :hug: ja saisitte tänään vähän sovintoa aikaiseksi. ;)

Linnalle tsempitykset piinailuun! b:)d

ON: Tänään on jo parempi fiilis. Aamulla harjoittelimme jo tulevaa ovisaikaa varten, nyt vaan pitäisi jaksaa jännätä perjantaihin asti. =)

Äippälle onnea tärppipäiviin! :heart:

ON: Mies sai kesäksi oman alan töitä Helsingistä! Olen niin iloinen! =) Ihan loistojuttu, vaikka tietysti vähän toki haikein mielin hänet sinne päästän. Nyt tulee sitten varmaan oikein kunnon tauko yritykseen kesän ajaksi, vaikka olimmehan siitä jo puhuneetkin. Täytyy toivoa ihan jättimäistä tuuria tähän kiertoon, että saisin viettää sitten kesälesken elämää nauttien raskaudesta! :heart:

hienoa, monella tärppipäivät käsillä :D itselläkin testin viiva on ollut plussan/haamun rajoilla, niin ei sitä oikeen tiedä :/ juuri äskön unohdin testata kun kävin vessassa :headwall: täytynee siirtää iltaan...

sirpula toivottavasti asiat selvii mihen kanssa :saint:

mulla on maisunut viimeset kaks päivää oikeen voimaks metallin maku suussa..olisko joku terojen sivuvaikutuksista..??osaisko joku kokemukseta sanoa??

meinaa elättelen tässä jo raskautumistoiveita :headwall: eihän sitä koskaan tiedä, ovis saatto olla jo joskus kp 12-17 siitä lähin on meinaan tuntemuksia ollut, mutta gyne ei kyllä nähnyt SELVÄÄ johtofollikkelia kp12 :headwall: oon ihan pihalla taas kaikesta, tiesin että alan kehitteleen raskausoireita ja nyt JO kp 19 :LOL:

mahotonta meininkiä :headwall:

suikku: Kyllähän se voi haalistua kuivuessaan. Että jos se eilen näytti plussalta, se oli varmasti plussa! =)

JJ-t: Enpä ole tuollaisesta sivuoireesta ole kuullut. Lukeeko siinä pakkauksessa mitään tuollaisista oireista? Heh, aika ajoissahan sä noiden oireiden suhteen olet, mutta en kyllä sua syytä! Pata kattilaa soimaa, musta kylki kumallakin. :LOL:

Täällä juhlistettiin miehen työn saantia hyvällä ruualla ja lasillisella kuohuviiniä. =) :flower:

).:) Täällä rauha maassa ja ihmiset puussa...eiku miten se meni..:LOL: Miehen kanssa sovinto tehty ja yhdessä naurettiin jälkikäteen tapahtuneelle, kuinka typeriä sitä taas ollaan oltu kun turhanpäiväisestä tapeltu ja aivan syyttä suotta! Nyt mies kuumeessa, joten selibaatti jatkuu... :headwall:

Sirpula: Hienoa, että saitte miehen kanssa sovittua. :hug: Meillä on kerran käynyt niin, että ollaan kesken riidan molemmat purskahdettu yhtä aikaa nauramaan, niin typerästä aiheesta riideltiin. :D Se oli kyllä varsin koominen tilanne.

ON: Tänään aamulämmöt olivat vain 36,6, vaikka muina aamuina olleet 36,9. No, täytyy pissiä ovistikkuun tänään ja katsoa mitä se sanoo. Ei mulla kyllä mitään ovisoireita ole, eikä clomioireitakaan. En sitten tiedä onko se hyvä vai huono merkki, kun munasarjoja ei ole tässä kierrossa nippaillut juuri ollenkaan. Gyne kertoi viime ultrassa, että ne nippailut voi johtua niistä useista rakkuloista, joita viime kierrossakin vaan näkyi. Ehkä tämä oireettomuus on siis hyvästä, vaikka jotenkin siihen on vaikea uskoa. :ashamed:

Tietääkö kukaan auttaako normaalipainoisilla pco-vaivoihin ja raskautumiseen myös laihdutus? Lueskelin taas kaikkea netistä ja hirveästi puhuttiin vain laihdutamisesta, mutta mulla on painoindeksi normaalissa. Pitäiskö laihduttaa normaalin alarajoille?

Linna: Enpä usko. Luulen, että se koskee vain (meitä ) ylipainoisia. Monessa paikassa olen lukenut, että pco:ta esiintyy myös normaalipainoisilla, mutta niissä yhteyksissä ei ole puhuttu mitään laihduttamisesta.

Itse olen ymmärtänyt asian niin, että pco ei sinänsä aiheuta ylipainoa, mutta että alttius 2-tyypin diabetekselle olisi jotenkin kytköksissä pco:hon. Diabetesalttius taas on usein yhteydessä ylipainoon. Ylipaino taas (sokeriaineenvaihdunnan häiriön muodossa) vaikeuttaa pco-oireita, joten siksi olisi hyvä päästä normaalipainoon. Pitkä vaikutusketju, josta ei tosiaan vielä ihan tiedetä miten syy-seurasusuhteet (jos sellaisia on) menevät. Ei se normaalipaino tietenkään takaa oireettomuutta, mutta itseni kohdalla ainakin uskon, että mitä lähemmäs pääsisin normaalipainoa, sitä lievemmät oireet olisivat. Eihän mulla ole kuin se viisi kiloa enää normaalipainon ylärajalle...

Pantalaimon: Juu kyllä oli eri kiva mennä nukkumaan miehen viereen kun sopu oli saatu aikaiseksi! :heart:

).:) Tosiaankin eilen illalla kun menin nukkumaan (mies oli mennyt vähän minua aiemmin), sain kohta huomata miehen tulevan takaapäin lähemmäksi aivan koko "komeudessaan".. :D Sainkin sitten parasta seksiä aikoihin! ;) :whistle:

Minäkin täällä taas :ashamed: Olen pahoillani, en ole ehtinyt mitään lueskelemaankaan joten kommentoin nyt vain omaa tilannettani.. Sain vihdoin eilen Gynelle ajan, ja hoitoonhakeutumisen syyksi laitettiin terkkarin kanssa "ei onnistu raskaaksi tuleminen" joten josko vaikka nyt alkais lyyti kirjottamaan! Ensviikolla siis lääkäriin, voi olla että minäkin niitä Teroja alan sitten syömään. Hih, on muuten Teron nimipäivä silloin :LOL:

Lappitar: Hienoa, että alkaa homma luistamaan. :hug:

Linna: Lähetä tänne vähän sitä pirteyttä! :LOL:

ON: Tänään lämmöt olivat sitten nousseet 37,1:en. Tosin, enpä oikein tiedä onko noihin lämpöihin luottamista, kun ovistestit kuitenkin näyttävät negaa. Tänään sain ehkä hieman tummemman viiva kuin eilen, mutta vielä nega silti. Huomenna en ehdi testailemaankaan ennen gyneä, mutta sieltä kuullaan sitten lopullinen tuomio. :ashamed:

Tänään on vähän heikohko olo, kun olimme eilen tyttöjen kanssa vähän juhlimassa. :ashamed: Oli tosi hauskaa, mutta se kyllä kostautuu sitten tänään...

Hei taas pienen hiljaiselon jälkeen :wave: Täällä vaan ootelaan et se tätsy tulis, vedän tänään viimesen terolutin ja sit toivottavasti alkas pian et pääsee vihdoin seuraavaan kiertoon.

Teillä jotka teroja käytätte ni onko teillä kellään alkanu menkat ennen viimestä pilleriä? Mulla tuli eilen (ällövarotus!!!!) seksin yhteydessä sellasta tuhrua, sit ei enää mitään. Viimeks mulla alko terojen jälkeen kahen päivän päästä menkat.

Aubrietalle PAAAALJON onnea plussasta! Hienoa!!!!! :flower: :flower: :flower: :flower:
:hug: kaikille piinailijoille!

Lappitar hienoa et rupee homma edistyy..

Linna minähän se täällä puhuin siitä pirteydestä.. olin kans aamuisinki ihan hirveen pirtee.. nyt en kyl enää oo ollu.. oli vaan niiden lääkkeiden aikaan.. nyt ollut kamala nuha ja vetää röörit ihan tukkoon yhtäkkiä.. ollut hankala nukkua ja töissä ollut hankalaa..

Pantalaimon vai krapula päivä ollut :LOL: (vahingoniloinen) musta vesi maistuu aina ihan hirveelle krapulapäivänä.. vaik mulla ei niitä olekaan ollut sitten marraskuun ja joulusta asti oon ollu ihan tipaton.. en vaan enää tee mieli juoda mitään.. joskus tulee tunne et vois lähteä jonneki viihteelle mut sit ei kuitenkaa.. jääkaapissa ollu joulukuusta asti siidereitä enkä oo juonu.. eipä se näytä ainakaan raskautumismahdollisuuksiin paljoa vaikuttavan :( no rönsyilipäs liikaa :ashamed:

täällä onkin loppukierto menos ja ootellaan tuloksia.. jotenkin vaan sellainen takaraivossa kolkutteleva ajatus että ei tule vieläkään mitään.. jotenkin pelottaa että me joudutaan käymään kaikki hoidot rankimman kautta.. inhottavaa kun sellainen kolkuttelee takaraivossa.. tai että ei ainakaan ennen töiden loppua onnistu kun siellä on ilmeisesti hometta joka tekee mut jatkuvasti kipeeks.. tälläinen olo välillä :'(

pilvilinna: Mulla tuli kanssa tuhrua terojen aikana. Just seksin jälkeen. Kunnon vuoto kyllä alkoi sitten vasta neljä päivää vikasta pilleristä.

suikku: Saa olla vahingoniloinen! :D Itseaiheutettua. Joskus vaan on ihan hauskaa "nollata". Tiedän tuon tunteen, kun on ihan varma, että joutuu käymään hoidot sen vaikeimman kautta. :ashamed: Eipä siihen oikein muu auta, kuin yrittää ajatella positiivisesti. Ei se etukäteen murehtimalla parane. Kannattaa muuten toi home ottaa vakavasti! Se nimittäin saattaa aiheuttaa lapsettomuutta! :eek:

linna mulla tänään seitsemäs tero päivä ja tosiaan ei pirteyttä ole vaan aivan kamalaa väsymystä |O

pantalaimon voi kun niin tuttu tunne tuo morkkis ja ei olis pitäny ja muuta :LOL: en olekkaan kuukauteen ollut ryypiskelemässä, muuten ehkä kerran kuussa tai kahdessa..kotona kyllä tykkään yksinäni juoda viiniä, siitä kun ei pahempia krapuloita tule, pysyy rajoissa :D

suikku :hug: saanko kysyä (oot varmaan jo kertonut) kauan olette yrittäny ja onko jotain diagnoosia esim. pco ja mitä lääkkeitä popsit?? itelläkin hirveä pelko ettei onnistu :/

odotan kovasti ens kiertoa kun saan clomit..toiveet on tosi korkeella kun olen kuullut että hyvin moni on raskautunut ekasta clomikierrosta :saint:

mulla oli eilen muutaman tunnin ajan oikeen kunnon menkka kipuiluja..kuuluukohan teroihin..? mä alan taas elätteleen toiveita :headwall: viimeksi tunsin kiinnittymiskivut ja tää oli aikas samanlaista..ovista en ole saanut tikkuun, mutta mahdolliset ovis oireet olis ollut 4 päivää ennen eilistä kipuilua, toisaalta tänäänkin on alaselkää juilinut niinkun viimeksi ovisaikaan..en tiä :headwall:

JJ-t mulla on lievää pco tyyppistä rykelmää munasarjoissa, lievä endo.. piti syödä clomeja mut söis ekaks femaria kun ei mistää clomia saanut.. ens kierrossa otan clomit.. nyt seuraan luteaalivaihetta jääkö liian luhyeksi.. jos jää ni siihen hormooneja.. kohta vuosi ollaan yritetty :(

Pantalaimon kysyin gyneltä siitä homeesta ja sanoi ettei ole todistettu että vaikuttais raskautumiseen.. mistä oot kuullut että aiheuttaa lapsettomuutta? hätä iski :eek:

Yhteistyössä