Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Jennyli ja Alisa Mulla on myös ollut tuota hikoilua clomien kanssa, just tuolla tavalla aallottain muutama päivä sen clomikuurin jälkeen. Ja clomeja syön 3.-7. päivä. Duffy Mulle määrättiin clomit kuudeksi kuukaudeksi ja kun/jos se tulee täyteen niin sitten katsotaan lääkärillä tilannetta että mitäs sitten tehdään.. Ja nyt sitä itsekin alkaa miettiä, että mitä sitten ihan oikeasti pitäisi tehdä? Inssikö on seuraava vaihe? Entä jos sekään ei onnistu, mitä sitten yleensä tehdään?

Ja niin se vaan menee mieli täälläkin ylös ja alas.. Itekään pysy kohta enää mukana :LOL: Eilen olin tosi typerä ja testasin kun oli vasta kp 26.. Nega oli ja ärsytti suunnattomasti. Tänään oikeastaan ärsyttää vaan se, että menin tuhlaamaan yhden testin ihan turhaan :D Liian aikasin testasin, niin että sillä nyt yritän ajatella positiivisesti.. Vaikka joka päivä kyllä on näitä menkkamaisia kipuja, että varmaan aika turhaan yritän toivoa pitää yllä.. Aika varma jokaisella vessareissulla olen että nyt se täti tuli..

Ja minäkin toivon, että syksyllä saisi jäädä äippälomalle! Olishan se aika mahtava tilanne =) Välillä sitä vaan miettii, että mistä hitosta tämä tärppääminen on nyt kiinni? Kun ovis tapahtuu, siittiöt on hyviä ja ajoituskin pitäisi olla suhtkoht oikea niin miksi tämä ei vaan onnistu..?

 
Kiitos tsempityksistä :), kyllä tää nyt taas tästä..
Ja kiitos tiedoista noiden clomien suhteen. Minäki vähän sellasta ajatellu, että jos söis clomeja ja samalla olis vaikka julkiselle puolelle jonossa, ei tarttis ainakaan kiirehtiä sitten niiden hoitojen kanssa. Sen mitä oon lukenu noita lapsettomuus-keskusteluja niin muistaakseni aika isoja eroja eri "hoitoloiden" välillä, että mennäänkö suoraan ivf:ään vai koitetaanko eka inssillä, tietty siinä vaikuttaa miehen siittiön laatu vissiin.

Lumille, tsempitykset, että siellä ois pikkunen tarranu kiinni, eikä vaan vielä näy :)

Kävin tänään muuten pitkästä aikaa vyöhyketerapiassa ja ai jumaliste ku kävi kipeetä :/ Mutta hyvin se lähtee taas rullaamaan ku alkaa käydä säännöllisesti.
 




Nimi................kp:t............yk............haaveissa........apuna

MyPoodles.......73/29-?......yk 7.............................terot
Alisa................23/26..........yk 3..........esikoinen... terot
Tinjamin..........30/30-33.....yk ?..........
MAM2..............15/31-33.....yk 15........toinen.........Femar
Duffy...............13/?.............yk 8...........esikoinen....terot
Evenstar.........3/43-78.....yk 1/09......esikoinen....metut+Primolut
rusina85.........12/31...........yk 8...........esikko.........terot+clomit
Rosetta...........43/33-34.....yk 14........esikoinen....ei vielä mtn.
Piglet..............17/27-29.....yk 13.........esikoinen....Primolut
Jennyli............15/32...........yk 6..........kolmas........Terot+Clomit
Äitee73...........65/?.............yk 10..........kakkonen....terot+clomit
Lumi-..............27/30...........yk 12..........esikoinen..clomit+metut
titonia.............51/??...........yk 15..........esikoinen....clomit
Muisku78........8/40.............yk 5............toinen.........ei vielä mitn(clomit)
piksu...............?..................yk 16..........esikko.........ei vielä mitn

Taustalla
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali







Haamuilijat:




Plussanneet:



Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa


mama-84..............................................yk 25.......toinen
Hemuli1981...........................................yk 7...........?
tyty86..................2.8.2009....................yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009...................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??..........................yk?.........toinen
Lappitar...............10/1...........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1...........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...............yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009...................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009..................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009...................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009.................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008.................yk15........kolmas
Laala...................24.4.2009.................yk2..........esikoineN
Emili......................?................................yk9..........?
Aurora72..............?.................................yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?................................yk7..........toinen
huhtityttö.............?................................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi, tyttö syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, painoo 4315g ja pituutta 50cm
[/quote]




 
Lumi- Toivotaan, että teillä olis pikkuinen kyydissä *peukkuja* =) Porskuttaakohan ne siittiöt vain suoraan eteenpäin, kun sinne naisen uumeniin syöksähtävät ja löytävät munasolun, jos siellä sellainen on? :LOL: Ainakin jossain ohjelmassa oikein havainnollistettiin tuo ko. tapahtuma ja siinä ne pikku veitikat uivat vain eteenpäin. Harva niistä perille pääsi munasolun kimppuun. Naisella tais olla jotain värekarvoja? jotka vaikeutti niiden matkaa. En mää tiedä/muista :D :D

Duffy Määki kokeilin tuota vyöhyketerapiaa 5 kertaa, jos ne olis saanu menkat alkaan, mut tuohon viiteen kertaan sitten loppu mun kärsivällisyys :D

Täällä on paineen tunnetta tuossa häpyluun yläpuolella eli varmaan sitten se täti kurvaa 3 päivän päästä paikalle. :kieh:
 
Alisa, mulla oli ensimmäinen lyhyt/normaali kierto vyöhiksen alottamisen jälkeen (32pv), seuraavaan alotin sit terot. Tiedä sitten johtuko vyöhiksestä vai mistä, mut kyllä ainaki nippailee tuolla alhaalla aina sen jälkeen :D

Jennu, voithan sä kokeilla testata vaikka keskiviikkona, mut ei siinä välttis vielä mitään näy.
 
Lumi Ei ollenkaan tyhmä kysymys...enhän mäkään tiedä vastausta tohon. Kaipa se "suuntavaisto" on niillä vaan valmiina.
Jennu Ei nuo sun oireet voi raskaudesta johtua. Jos niitä on jatkunu jo pari viikkoo ja menkat pitäs tulla vasta sunnuntaina niin ethän sä oo pari vko sitten ees voinu olla viä raskaana (tosin mä en tiedä yhtään miten toi ehkäsyrengas toimii, et sen puolesta en kyl voi sanoo mitään) Testaa ihmeessä jollain tosi herkällä testillä, mut uskon mäkin et vaikka oisitkin raskaana niin välttämättä ei vielä näyttäs sitä.
 
Jennyli komea ovisplussa :) Ei muutakuin peitot heilumaan ja peukut pystyyn!! :LOL: Plussa tuulia ++++++++ :whistle:

ON: Täällä vatsa turvoksissa ja kovasti on tuntemuksia tuolla alavatsalla/nivusten lähellä eli varmasti täti kurvaa ylihuomenna paikalle :ashamed: Ainut mikä vois viitata raskaueteen on väsymys, mutta sekin on selitettävissä aikasilla aamuherätyksillä. Toinen on sitten kahtena viimeyönä yllättynyt pissahätä. Yleensä en ikinä joudu nousemaan yöllä vessaan (taitaa olla toiveajattelua) :whistle: Eilinen pissahätään herääminen selittyy kyllä myöhäsillä reeneillä ja paljolla juomisella, mutta toisaalta onhan niitä reenejä ennenkin ollu myöhään.. Pitää nyt oikein elätellä toiveita, taitaa tulla aika hyvin nenille ylihuomenna, jos ei jo huomenna..
 
heissan,

oon tainnut jäädä vähän taustalle, mutta nyt piti tulla taas kirjottaan kun niin ärsyttää...

Edellinen kolmas varsinainen clomikierto venyi 48 päivää pitkäksi, tänään sitten kp 3. Soitin jo Jorviin että kantsiiko silti jatkaa samalla annostuksella, mutta ei siellä ollut lääkäreitä paikalla ennen kun ens viikolla. No päätin sitten jatkaa entisten ohjeiden mukaan, mutta eipä onnistukaan kun sekä clomhexalit että clomifenit on apteekeista ja tukusta LOPPU! :eek:
 




Nimi................kp:t............yk............haaveissa........apuna

MyPoodles.......3/29-?......yk 7...............................terot
Alisa................24/26..........yk 3..........esikoinen... terot
Tinjamin..........31/30-33.....yk ?..........
MAM2..............16/31-33.....yk 15.........toinen........Femar
Duffy...............14/?.............yk 8..........esikoinen....terot
Evenstar......... 4/43-78......yk 1/09.....esikoinen....metut+Primolut
rusina85.........13/31...........yk 8..........esikko.........terot+clomit
Rosetta...........44/33-34.....yk 14........esikoinen....ei vielä mtn.
Piglet..............18/27-29.....yk 13.........esikoinen....Primolut
Jennyli............16/32...........yk 6..........kolmas........Terot+Clomit
Äitee73...........66/?.............yk 10........kakkonen....terot+clomit
Lumi-..............28/30...........yk 12........esikoinen....clomit+metut
titonia.............3/??...........yk 15..........esikoinen....clomit
Muisku78........9/40.............yk 5..........toinen.........ei vielä mitn(clomit)
piksu...............?..................yk 16........esikko.........ei vielä mitn

Taustalla
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali







Haamuilijat:




Plussanneet:



Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa


mama-84..............................................yk 25.......toinen
Hemuli1981...........................................yk 7...........?
tyty86..................2.8.2009....................yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009...................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??..........................yk?.........toinen
Lappitar...............10/1...........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1...........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...............yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009...................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009..................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009...................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009.................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008.................yk15........kolmas
Laala...................24.4.2009.................yk2..........esikoineN
Emili......................?................................yk9..........?
Aurora72..............?.................................yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?................................yk7..........toinen
huhtityttö.............?................................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi, tyttö syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, painoo 4315g ja pituutta 50cm
[/quote]



 
Alisa sulla on kyllä lupaavat oireet :heart: Toivottavasti pieni ihmisen alku olis saanu alkunsa+++++++++++ :heart:
Hierveän monihan noista repäisykivuista puhuu, että niitä on ennen plussausta. Ja mulla ei kyllä oo ollu noita tuntemuksia näissä negakierroissa. Siitä jotenkin sitten arvannutkin että ei oo tärpänny kun masussa ei tunnu miltään!

Kyselit clomien sivuvaikutuksista...mulla ainakin ehkä häiritsevin sivuvaikutus on hikoilu. Ei jatkuva mutta sellaisia kuuma/hikikohtauksia ja niitä on oviksen tuntumassa molemmin puolin. Oviksen aikoihin mulla on myös lievää kuvotusta! Muutoin en ole huomannut mitään erikoista tai poikkeavaa. Rinnat kipeytyy oviksen jälkeen mutta se johtuu kaiketi keltarauhasesta.

Ihanaa, pojat saatu unille ja nyt alkaa sitten isännän viettely :p :whistle: :D Minähän päätin plussata tässä kierrossa ;) Toivossa on hyvä elää....
 
Jennylille tärppionnea sitten tähän kiertoon!! :) Samoin tietty muillekin!!!
titonia Siis ei oo totta!! :eek: Voi vitsit mikä tuuri!! :( Sanoko ne siä apteekissa et koskahan niitä tulee lisää?? Miten ne tukustakin on loppu??
Tarvii varmaan mennä kans ite jo aiksin kyseleen kun ens kierrossa pitäs ne clomit alottaa. Tosin nyt vasta kp9 ja tästä saattaa tulla taas piiiiitkä kierto!
Tiedä viittiikö tikkujakaan tuhlata nytten kun ootan vaan sitä inssiä ja tiedän muutenkin etten kuitenkaan ovuloi. Kattoo nyt...
 
Kyllä on outoo...limoja nyt siis tullu jo lauantaista asti, ovistesti vielä eilenkin iltapvällä negaa, mutta oviskivut alkoivat illalla ja nyt jomottelee ja polttelee vieläkin. Tänään pitäs testin sit viimestään olla plussaa...
Oon kirjautunu tonne Yourdays sivuille ja siellä se kalenteri anto ovispäiväksi just tän päivän ja näytti et hedelmällinen kausi alko lauantaina! Aika hyvin piti paikkansa!!!
Taitaa olla miehen simpat vaan jo aika vähissä kun ollaan sunnuntaista asti lähetelty niitä matkaan... :whistle:

Hyvää Uutta Vuotta kaikille!!!
 
Mua huolestuttaa kanssa tuo clomien tilanne!! :eek: Kävin ennen joulua jo apteekissa ja tuolloin clomihexalit oli loppuneet tukustakin! Clomihexalia ei enää pitäisi tullakkaan koska clomifenia pitäisi taas tulla markkinoille. Lupailivat että alkuvuodesta sitä olisi saatavilla mutta kyllähän se pelottaa ensikiertoa ajatellen saako niitä vai ei!! :/
Parin viikon päästä olisi taas ajankohtaista niiden aloittaminen...vaikka toivonkin että niitä ei enää tarvitsisi aloittaa ja pieni ihme olisi saanut alkunsa :heart:

Tänään onkin ollut tärähdyskipua alavatsalla joten munasolu on varmaankin lähtenyt matkaan. Illalla pöllyytimme peittoja ja josko tänään vielä saisin miehen innostumaan varmistelusta ;) Loppu jää sitten korkeimpiin käsiin...voi kumpa :heart:
 
Minkä ihmeen takia ne clomhexalitkin on nyt lopussa? Minkäs takia ne clomifenit on ollut poissa apteekeista näinkin kauan? Toivottavasti niitä pian tulee, ikävää jos lääkkeiden puuttumisen takia jää yrityskiertoja väliin!

Täällä mahakivut on jatkunut ja tein nyt sitten uudestaan testin, jotta tiedän uskaltaako tänään pari ottaa vai ei.. Ja negahan se oli, joten se siitä tässäkin kierrossa :/ Noista repäisykivuista niin minulla niitä on ollut tässä kierrossa, mutta on kyllä ollut joskus aiemminkin enkä siis koskaan ole ollut raskaana kuitenkaan.

Hyvää Uutta Vuotta kaikille! Kovasti toivon, että ensi vuonna tärppää kaikilla!!
 
Onnentäyteistä ja plussarikasta Uutta Vuotta kaikille!!! :heart:



Teidän kanssa on ollut tosi mukavaa jakaa ajatuksia ja vertaistuki tässä vauvahaaveilussa on ollut tosi tärkeetä!! Iso :hug: siis kaikille :heart:
Sekä erityis :hug: Lumille negasta :( Tosin niin kauan on toivoa kun ei ole tätiä ;)

Me lähdetään viemään pojat kohta mummulaan ja taidetaan isännän kanssa tänään vähän kilistellä :saint:
Muutenkin rauhoitun taas loppukierroksi ja saapi kropan kyttäilyt jäädä vähäksi aikaa...niin varmaan :whistle: :LOL:
Tänään on vielä varmisteltu ja nyt sitten vaan odotellaan mitä tuleman pitää..*haaveilee* :heart:

Mulla on ollut tänään tosi oksettava olo ja päätäkin särki koko aamupäivän. Siitä syystä mun olikin pakko ottaa särkylääke ja nyt on vähän huono omatunto...mahtaakohan se olla haitaksi hedelmöitymiselle? Jotkuthan käskevät särkylääkkeitä välttämään oviksen ja kiinnittymisen aikoihin :/ Luulen että tämä oksetus johtuu näistä clomeista,tais olla viimekierrossakin :kieh: Tosin mitäs tässä valittamaan kun raskauspahoinvoinnin ottaisin vaikka heti vastaan jos sellainen vaan suotaisiin!! ;)
No nyt on olo onneksi aika ok!
 
Jennyli Ihme tuntemuksia kyllä tuolla alavatsalla ollu :eek: En vaan yhtään muista onko niitä kahdessa edellisessä kierrossa ollu näin ennen menkkoja. Pitäs vissiin alkaa pitämään jotain kirjaa noista tuntemuksista ja "oireista" kierron erivaiheissa niin ei tarvis ihmetellä ja elää turhassa toivossa. Toisaalta, jokainen kiertohan voi olla erilainen.. Sun clomi-oireet tuntuu ihan siedettäviltä, kun joskus lukenu mitä kaikkea ne voi aiheuttaa. Tuli noista sun tärähdyskivuista mieleen, että mulla oli niitä tuossa toissapäivänä.. Niin outoa.. Nyt on oireet lähes laantuneet, vatsassakaan ei tällä hetkellä tunnu oikeastaan miltään, mutta tätiä "odottelen" huomiseksi. Voi kunpa se ei yllättäis.. :whistle:

Lumille pahoittelut negasta!! :hug:

Mitenkäs kaikki on juhlinu vuoden vaihtumista?? Ite olin kaverin kans baarissa ja join kyllä jonkun verran :ashamed: Mun tuurilla sitten huomenna täti ei tulekkaan ja plussa paukkuu ruutuun, sitten saan koko raskauden kieriskellä oman tunnon tuskissa, että pitikö tuokin mennä tekemään ja toivottavasti ei vaavi oo mitenkään vahingoittunut. Ehkä turhia murehdintoja, mutta.. Ja jos nyt sattuu, että täti ei saavu, niin oon päättänyt testailla vasta su tai ma.

Kaikille oikein hyvää ja plussa rikasta uutta vuotta 2009!! Nyt jos koskaan on meidän aika. =) ++++++++++++++++ :whistle:
 
Hei
Ja oikein hyvää uutta vuotta kaikille tähän pinoon


Saisko liittyä kuumeilemaan teidän kanssa????
Meillä esikoinen tuli luomusti mutta nyt apuja tarvitaan.

shenda81.....kp 8/28-32.....yk6.....toinen haaveissa...femar käytössä
 
Shenda81 Tervetuloa mukaan!! :wave: =) Milloin oot oottanu tuon femarin käyttöön? Mihin se vaikuttaa, tuo on ihan outo lääke mulle :/ Onko jotakin sivuoireita? Millä yk:lla saitte esikoisen? Kauhee kysymys tulva heti alkuun :D

Tuli vain mieleen tässä, että toissailtana, kun makasin sohvalla ja yskin, niin mulla vihlas niiden yskimisten aikana tuonne alavatsaan. Mitähän tuokin tarkoittaa? Oon tässä alkanu jo pelkäämään, että mulla on joku kysta kehittymässä tuonne :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alisa84:
Shenda81 Tervetuloa mukaan!! :wave: =) Milloin oot oottanu tuon femarin käyttöön? Mihin se vaikuttaa, tuo on ihan outo lääke mulle :/ Onko jotakin sivuoireita? Millä yk:lla saitte esikoisen? Kauhee kysymys tulva heti alkuun :D

Tuli vain mieleen tässä, että toissailtana, kun makasin sohvalla ja yskin, niin mulla vihlas niiden yskimisten aikana tuonne alavatsaan. Mitähän tuokin tarkoittaa? Oon tässä alkanu jo pelkäämään, että mulla on joku kysta kehittymässä tuonne :eek:

Tämä on nyt toinen kierto kun käytän tuota lääkettä.Munisket ainakin kasvaa tosi hyvin mutta silti nega oli testissä.Se auttaa kait kasvattamaan noita muniksia..uusi lääke,toimii samanlailla kuin clomit mutta vähemmän sivuvaikutuksia.Eka tuli ihan heti....
Femarista mulla sellaisia sivuoireita että mulla on ihan sika kuuma koko ajan ja näppylöitä ihossa tosi paljon mm.yläselässä ja naamassa

Onko MAM2:lla joatin oireita femarista????
 
Tervetuloa Shenda81 mukaan! :wave:

Alisa Mä oon ajatellut ihan samaa, että pitäis pitää kirjaa näistä omista tuntemuksista kierron eri vaiheissa, kun ei niitä vaan muista enää kuukauden päästä =) Ja kierron pituuttakaan en ole tarkkaan laskenut, mutta sen voinkin vaikka kohta laskea näitten vanhojen kirjotusten perusteella =) Ja minäkin kyllä otin eilen muutaman ja silti mietitytti vaikka sen negan eilen testistä sainkin.. Mutta turhapa tuota on miettiä sen enempää; jos sitä olisikin raskaana niin ei sen alkoholin pitäisi vaikuttaa mitenkään näin alkuvaiheessa!

Jennyli Mulla on myös ollut clomien myötä pientä pahoinvointia oviksen tienoilla, nyt vasta muistin tuon kun tuosta kirjoitit =)

Äh, täällä sitä nyt vaan tätiä odotellaan. Laskin äsken että viime kierto oli sen 31 päivää, joten tätiä voisi odotella vasta lauantaille ehkä. Menkkamaiset kipuilut jatkuu ja kovasti mietin, että mistä tämä voi johtua jos raskaudesta ei ole kyse? Nyt on siis ollut jo viikon tätä kipua.
 

Yhteistyössä