Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

No onnea vaan kaikille plussanneille!

Itelle vois päivittää noita tietoja että tänään menossa kp 5/31 yk 8. Nyt taas clomit käytössä sen km:n jälkeen. Näin Jouluna se taas alkaa tuntumaan pahalta kun ei mitään elämän lahjaa masussa kasva, vaikka sellainen siellä joskus oli.
Rauhallista joulua ja koitetaan viimeistään ens vuonna kaikki plussata. Minä alan koristelemaan joulukuusta ja kuuntelemaan joululauluja.
 
Voi rusina, halit! :hug:
mamalle suuret onnittelut haamusta! :flower: Eiköhän se tarkoita että raskaana oot. Ihana joululahja!!

Täälä tuhru hieman voimistunut, mutta tämä on taas tätä tyypillistä ruskeeta vuotoa mitä mulla menkat on. Eli siis viime kierto oli sit 40pv ja tänään kp1. Mun kierrot olleet nyt siis n.25-40pv.
Nyt sit pitäs jaksaa ootella jonnekin helmikuun puoleenväliin sitä inssiä, ennen sitä ei tapahdu mitään. Voi miten mä jaksan??? :|
 




Nimi................kp:t............yk............haaveissa........apuna

MyPoodles.......67/29-?........yk 7.............................terot
Alisa................17/27............yk 3..........esikoinen... terot
Tinjamin..........24/30-33.......yk ?..........
MAM2..............9/31-33.........yk 15........toinen.........Femar
Duffy...............7/?................yk 8...........esikoinen....terot
Evenstar.........38/43-78......yk 1/09......esikoinen....metut
rusina85.........6/31..............yk 8...........esikko.........terot+clomit
Rosetta...........37/33-34.......yk 14........esikoinen....ei vielä mtn.
Piglet..............11/27-29.......yk 13.........esikoinen....Primolut
Jennyli............9/32..............yk 6..........kolmas........Terot+Clomit
Äitee73...........59/?.............yk 10..........kakkonen....terot+clomit
Lumi-..............21/30...........yk 12..........esikoinen..clomit+metut
titonia.............45/??...........yk 15..........esikoinen....clomit
Muisku78........2/40.............yk 5............toinen.........ei vielä mitn(clomit)
piksu...............?..................yk 16..........esikko.........ei vielä mitn

Taustalla
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali







Haamuilijat:




Plussanneet:



Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa


mama-84..............................................yk 25.......toinen
Hemuli1981...........................................yk 7...........?
tyty86..................2.8.2009....................yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009...................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??..........................yk?.........toinen
Lappitar...............10/1...........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1...........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...............yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009...................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009..................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009...................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009.................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008.................yk15........kolmas
Laala...................24.4.2009.................yk2..........esikoineN
Emili......................?................................yk9..........?
Aurora72..............?.................................yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?................................yk7..........toinen
huhtityttö.............?................................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi, tyttö syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, painoo 4315g ja pituutta 50cm
[/quote]




 




Nimi................kp:t............yk............haaveissa........apuna

MyPoodles.......69/29-?........yk 7.............................terot
Alisa................19/27............yk 3..........esikoinen... terot
Tinjamin..........26/30-33.......yk ?..........
MAM2..............11/31-33.........yk 15........toinen.........Femar
Duffy...............9/?................yk 8...........esikoinen....terot
Evenstar.........40/43-78......yk 1/09......esikoinen....metut
rusina85.........8/31..............yk 8...........esikko.........terot+clomit
Rosetta...........39/33-34.......yk 14........esikoinen....ei vielä mtn.
Piglet..............13/27-29.......yk 13.........esikoinen....Primolut
Jennyli............11/32..............yk 6..........kolmas........Terot+Clomit
Äitee73...........61/?.............yk 10..........kakkonen....terot+clomit
Lumi-..............23/30...........yk 12..........esikoinen..clomit+metut
titonia.............47/??...........yk 15..........esikoinen....clomit
Muisku78........4/40.............yk 5............toinen.........ei vielä mitn(clomit)
piksu...............?..................yk 16..........esikko.........ei vielä mitn

Taustalla
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali







Haamuilijat:




Plussanneet:



Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa


mama-84..............................................yk 25.......toinen
Hemuli1981...........................................yk 7...........?
tyty86..................2.8.2009....................yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009...................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??..........................yk?.........toinen
Lappitar...............10/1...........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1...........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...............yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009...................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009..................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009...................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009.................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008.................yk15........kolmas
Laala...................24.4.2009.................yk2..........esikoineN
Emili......................?................................yk9..........?
Aurora72..............?.................................yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?................................yk7..........toinen
huhtityttö.............?................................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi, tyttö syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, painoo 4315g ja pituutta 50cm
[/quote]


 
Mitenkäs teidän joulu sujui? Täällä se on menny oikeestaan kyläillen vähän jokaisella. Kauheen nopsaa päivät menee, kun joutuu joka paikassa käymään, kotona ei saa yhtään rauhoittua, mutta ihanaahan se on nähdä lähimmäisiä. Omistaako täällä kukaan koiraa?

Muiskulle Pahoittelut tädin tulosta! :hug: Mikäs siinä oli, että inssi menee vasta helmikuulle? :/ oot varmasti sanonu, mut en muista. Onneks tuo aika menee nopsaa vaikka se nyt varmasti pitkältä ajalta tuntuukin.
 
Täälä sama rumba :) Ihan kivaa se on kerrankin kiertää kaikki paikat kun on oikeen lomaakin töistä ja aikaa....tosin ois kiva kyl olla möllötellä kotosallakin.
Alisa Niin kato meijän inssi toteutetaan kuten esikoisestakin eli eka syön clomit ja siihen perään muutama päivä piikkejä sit viä irrotuspiikki ja inssi. Ja nyt kun klinikalla joulutauko niin en pääse ultraan ens viikolla ja se on ihan välttämätön kun syön clomeja ja sit lisänä viä noi piikitettävät hormonit. Eli tähän kiertoo sitä nyt ei voida tehdä, ja se menee sit aikasintaan tonne helmikuulle sitten seuraava mahdollisuus (tietty siinä on sit aina ne et kasvaako follit ja ettei tuu hyperii jne.).
Tällä hetkellä en muuta kun odotan vaan tuota helmikuuta. Ihan turhaa ees yrittää luomuna mitään.
 
Moron kaikille! Onko tullu kinkut ahdettua nassuun nyt kunnolla? tääl ei oo... ollu aika vähäsellä jouluherkkujen syönnillä tää neiti,ei vaan oo oikein maistunu. Mökillä ollaan vielä ja huomenna pitäis kotiapäin lähteä ajelemaan,pitkä matka edessä.
Mulla on sellanen olo että olis pissatulehdus..tai sit paikat on jotenkin herkistyny liiallisesta höyläämisestä.. ;) Mutta menkkoja odotellaan saapuvaksi kun lämmöt ei oo oikeestaan koholla yhtään. Mä luulen että täs kierrossa ei oo ovuloitu ollenkaan. Hitsi vie. :|

Alisa meillä on koira,kuinka niin? :)

Nyt nukkuun :wave:

T. tätiä ootteleva tinjamin (alkas ees ajoissa niin pääsis uuteen kiertoon)
 
Kyläillessä täälläkin on menny joulu =) Ja on ollut ihan kivaa, oikeestaan kerran vuodessa tälleen kyläilee kunnolla, ihan ajan kanssa. Ja meidän osalta kyläilyt jatkuu vielä tänään ja huomennakin :D Ja todellakin on syöty ja paljon! Huh! On niin paljon kaikkea hyvää ja ruokapöydässä niin montaa eri sorttia että väkisinkin lautanen tulee ahdettua liian täyteen.

Meilläkin koira on, vähän on saanut olla lapsen korvikkeena aina silloin kun hoivavietti on ottanut valtaansa :whistle: Mutta onneksi tuo vaan nauttii siitä hemmottelusta :D

Täällä on menkkakipuja!! :| Kovasti toivon, että menkkoja ei tulisikaan, mutta on niin tyypilliset tädin oireet, että vaikea tässä on uskoa enää mitään. Vaikka kovin aikasessa täti olisi kyllä tulossa, jos jo nyt tulee, kp 25 menossa.
 




Nimi................kp:t............yk............haaveissa........apuna

MyPoodles.......70/29-?........yk 7.............................terot
Alisa................20/26............yk 3..........esikoinen... terot
Tinjamin..........27/30-33.......yk ?..........
MAM2..............12/31-33.......yk 15........toinen.........Femar
Duffy...............10/?...............yk 8...........esikoinen....terot
Evenstar.........41/43-78......yk 1/09......esikoinen....metut
rusina85.........9/31..............yk 8...........esikko.........terot+clomit
Rosetta...........40/33-34.......yk 14........esikoinen....ei vielä mtn.
Piglet..............14/27-29.......yk 13.........esikoinen....Primolut
Jennyli............12/32..............yk 6..........kolmas........Terot+Clomit
Äitee73...........62/?.............yk 10..........kakkonen....terot+clomit
Lumi-..............24/30...........yk 12..........esikoinen..clomit+metut
titonia.............48/??...........yk 15..........esikoinen....clomit
Muisku78........5/40.............yk 5............toinen.........ei vielä mitn(clomit)
piksu...............?..................yk 16..........esikko.........ei vielä mitn

Taustalla
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali







Haamuilijat:




Plussanneet:



Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa


mama-84..............................................yk 25.......toinen
Hemuli1981...........................................yk 7...........?
tyty86..................2.8.2009....................yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009...................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??..........................yk?.........toinen
Lappitar...............10/1...........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1...........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...............yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009...................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009..................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009...................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009.................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008.................yk15........kolmas
Laala...................24.4.2009.................yk2..........esikoineN
Emili......................?................................yk9..........?
Aurora72..............?.................................yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?................................yk7..........toinen
huhtityttö.............?................................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi, tyttö syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, painoo 4315g ja pituutta 50cm
[/quote]


 
Helou :wave: :xmas:

Täällä on kyläreissut takanapäin ja jouluruokakiintiö täynnä :x Mukavaa ja leppoisaa kyllä ollut =)
Harmiksi vaan toinen pojista tosi yskäinen ja flunssainen ja viimeyökin meni valvoskellessa |O
Nyt ei viitsi lähteä uloskaan mutta onneksi täällä sisälläkin riittää leikkimistä, pojat sai nimittäin niin paljon lahjoja että osa avattiin vasta joulupäivänä :eek: :whistle:

).( Kp 12 menossa ja oviksen tikuttelu aloitettu. Saas nähdä löytyykö tässäkuussa ovista ollenkaan...nyt ei ole ainakaan sellaisia kipuja kuin viimekuussa!!

Alisa meillä on koira...kohta 8-vuotias rotikka tyttönen. Meillä oli kaksi rotikkaa mutta kun pojat syntyivät toisesta oli pakko luopua :( Ja hyvän kodin sille kyllä löysimme!
Bongasitkos sinä muuten sitä ovista? Tärppionnea+++++++++++++ :heart:

Muisku
oletteko missä hoidossa? Yksityisellä vai julkisella? Onko teidän esikoinen myös inseminaatiolla aikaan saatu? Monesko kerta tärppäsi? Tuliko teille kalliit kustannukset?
Minähän olen tuota inssiä myös suunnitellut ja helmikuulle se sitten menisi jos ensikiertoon tehtäisi.

Lumi
toivottavasti menkkatuntemukset johtuisi alkaneesta raskaudesta+++++++++++ :heart:

 
Täällä ainakin on syöty jouluruokia ihan riittämiin. Omaakin kinkkua vielä jälellä :p

Koiraihmiset Sen vuoksi kyselen, että onko teidän koirillanne koskaan ollu kuumetta? Jos on, mitn kauan parantumiseen on menny? Eilen koira oli koko päivän vaisu, väsynyt ja apaattinen, ihmeteltiin, että mikä sitä oikein vaivaa. Illalla tajusin mitata lämmön ja samantien mittari pamahti 39,9 (normilämpö n. 38,5).. Toinen on niin raukkeli :ashamed: Tänään kävin hakeen sille antibioottikuurin, jospa se tois helpotusta oloon. Tänäänkin koira ollu tosi vaisu ja väsynyt. :( No joo, menipäs nyt aivan koiravouhottamiseks...

Muisku Tärppäsikö teille ensimmäinen heti ekasta inssistä? Käyttekö yksityisellä vai ihan julkisella puolella? (näköjään tuli samat kysymykset kuin jennylillä :D )

Jennyli Toivottavasti saat oviksen bongattua ja käytetyyä hyväksi ;) Itse en ovista sen kummemin bongaillut, verikokeisiin meen taas maanantaina, josta sitten kahden viikon päästä selviää oliko sitä ovista vai ei. Ajattelin, että ehkä ensi kierrossa voisin sitä yrittää bongailla =)

Jokos te immeiset ryntäsitte heti alennusmyynteihin? :p Ite piti mennä, mut tuli suunnitelmiin muutoksia, huomenna sitten sormet syyhyten ihmisten sekaan.
 
Pjuuh,mulla on ainakin kauhee kestoähky koko ajan päällä :x Mutta on se kumma kun suklaaseen ei kyllästy koskaan vaikka nytkin sitä on ahdettu kilo kaupalla :whistle: ;) :D

Kinkku ei enää maistu joten ajattelin tehdä lihapullia. Peruna ja porkkanalaatikkoa löytyy kyllä :p

Alisa ehkäpä on parempikin ettei sitä ovista kyttäis niin kauheasti...toivottavasti teillä on tärpännyt+++++++++++ :heart:
Mä en muistaakseni ole koskaan mitannut meidän koiralta kuumetta. Mutta esim. kun sillä oli kohtutulehdus niin varmasti oli myös kuumetta, oli niin vaisu eikä syönytkään mitään!
Käytitkö eläinlääkärissä teidän koiraa? Hyvä että saitte antibiootit ja saatte koiran taas terveeksi =)
Onko teillä menkä rotuinen koira?

Ja alennusmyynneistä...olishan se hienoo päästä shoppaileen ja tekeen löytöjä mutta nyt on talous senverran kuralla että eipä auta :/
 
Täälä kans syöty monta suklaarasiaa ja lisäks oon nytkin eilen ja tänään käynyt vielä hakemassa lisää karkkia. Ihan ähky olo, mut lisää vaan on mätettävä :ashamed:
Alisa ja Jennyli Mein likka siis sai alkunsa ensimmäisestä inseminaatiosta ja Väestöliitossa oltiin hoidoissa. Samassa paikassa siis nytkin. Mie jos tos aiemminkin muistelin noita hintoja, mut ei kyl oo tarkkaa mielikuvaa mitä se sillon 2v sitten makso...riippuu tietty monessa ultrassa käy jne. (mullakin esim. yks ylimääränen gynekäynti ja ultra normi inssiin verrattuna) mut oisko ollu joku 200e ja rapiat. Aina maksoin joka käynnin yhteydessä sen kertasen maksun niin jakautu vähän.
Nyt miul on vähän ristiriitaset fiilikset...meinaan sillon esikon aikana meille sanottiin et yleensä inseminaatiolla ei oo kovin suuri onnistumisprosentti ja siks olin yllättyny et heti ekalla tärppäs. Ja nythän siis ois jo ihan tilastollisestikin mahdotonta et taaskin tärppäis eka inssi. Eli jotenkin on jo valmiiks sellanen olo et kaipa tämä eka inssi on vaan käytävä läpi tuloksetta, samoin ehkä toinenkin...sitten kolmas saattas jo tuoda plussan, jos sekään. Joo, eihän noin sais ajatella, mut väkisinkin sitä miettii et ei niin hyvä tuuri voi olla kellään - varsinkaan mulla!! :(
Mie niin olin suunnitellut että (jos siis ite sais tällaset asiat päättää) lapsien välillä ois maksimi 2v ikäeroo...no, nyt se on jo mennyt umpeen se mahdollisuus. Sitä aina asettaa itelleen sellasia tavoitteita, niinkun esim. nyt mulla on sellanen et kesään mennessä mun on PAKKO jo olla raskaana. Sit joutuu aina pettyyn. Onks teil muilla tollasta??
 
Niin eihän noissa inseminaatioissa ole onistumisprosentti kai sen parempi kuin normaali yhdynnässäkään?!
Mutta aika monelle on plussa tullut ensimmäisestä tai toisesta inssistä kun olen lukenut tuolta lapsettomuus puolelta.
Itselle se toisi siinä mielessä lisää toivoa että ainakin ajoitus olisi oikea...meillä kun saan aina jännittää kiinnostaako miestä hempeily just silloin kun pitäisi :ashamed:
Viimekierrossa mies oli kyllä yllättäin täysillä mukana mutta nyt taas jännittää mikä on tämän kierron kohtalo :/

Mulla nää kierrot menee aina sillain että alkukierrosta olen tosi positiivisin mielin ja päätän että tässä kierrossa plussaan!
Sitten kun ovisaika lähestyy,alan ahdistua siitä että onko mies mukana :ashamed:
Iloitsen hyödynnetystä oviksesta mutta n. viikko ennen menkkoja iskee pessimistisyys ja varma tunne että ei ole tärpännyt...itkettää,masentaa ja suututtaa :/
Ja eihän tärppiä ole tullutkaan :ashamed:

Mä asetan kans omassa mielessäni tavoitteita...jouluun mennessä plussaa ei tullut, eikä taida ennen kun täytän 30 olla kolmonen vielä syntynyt...mutta kesään mennessä olen minäkin päättänyt plussata,mieluiten jo keväällä :D

Poikien kanssa mulla kyllä kävi niin kuin olin ajatellut,opiskelin silloin ja haaveilin että olisi mukava odottaa koulun loppuessa ja niin kävikin :heart:

Onhan sitä mukava haaveilla ;) :heart: Pettymykset on vaan aina yhtä karuja palautumisia maan pinnalle!!
 
Jennyli Sitten kun tuota listaa taas päivittelet niin laitatko mulle kierron pituudeksi 26 päivää. Onkohan liian lyhyt? :| Koiraa en käyttäny eläinlääkärissä, kun päivystävä oli 40km päässä sillon pe iltana. Soittelin hänelle kuitenkin ja silloin hän sanoi lähettävänsä reseptin lääkekuurista seuraavana aamuna meidän apteekkiin. Huolestuttaa vaan edelleen, ku koira on tosi vaisu ja väsynyt, ei oikein syö kunnolla. Eihän toki lääkettäkään oo saanu vasta ku 1,5 päivää. Rotu on Coton De Tulear, sellanen pieni, valkoinen ja karvainen :D Tsemppiä sullekin tähän kiertoon, toivotaan, että se ovis olis hyödynnetty just parhaaseen aikaan ;) Plussa puhuriiii ++++++++++++++ :whistle:

Muisku Mulla on samanlaisia mietteitä, että eihän mulla voi olla niin hyvä tuuri, että voisin plussata pelkästään terojen avulla. En kyllä jaksa uskoa minun kohdallani clomienkaan voimaan. Jotenkin sitä on vaan niin pessimisti, itse kyllä pidän itseäni ennemminkin realistina.
Ja täällä kans mietitään noita tavoitteita vähän liiankin innokkaasti.. Jo kauan sitten päätin, että ennenku oon 25 vuotta mulla pitää olla vähintään 1 lapsi, mielellään 2. Rajapyykki lähenee uhkaavasti eikä mitään kuulu. Sitten tavotteena on tällä hetkellä ehkä se, että toivon mukaan ens vuonna jossain vaiheessa olisin raskaana. Oikeestaan ajatukset on ollu jo siinä, että saisin jäädä syksyllä töistä mammalomalle, mut taitaa olla toiveajattelua :ashamed: No eihän sitä koskaan tiedä mitä elämä tuo tullessaan.
 




Nimi................kp:t............yk............haaveissa........apuna

MyPoodles.......71/29-?......yk 7.............................terot
Alisa................21/26..........yk 3..........esikoinen... terot
Tinjamin..........28/30-33.....yk ?..........
MAM2..............13/31-33.....yk 15........toinen.........Femar
Duffy...............11/?.............yk 8...........esikoinen....terot
Evenstar.........42/43-78.....yk 1/09......esikoinen....metut
rusina85.........10/31...........yk 8...........esikko.........terot+clomit
Rosetta...........41/33-34.....yk 14........esikoinen....ei vielä mtn.
Piglet..............15/27-29.....yk 13.........esikoinen....Primolut
Jennyli............13/32...........yk 6..........kolmas........Terot+Clomit
Äitee73...........63/?.............yk 10..........kakkonen....terot+clomit
Lumi-..............25/30...........yk 12..........esikoinen..clomit+metut
titonia.............49/??...........yk 15..........esikoinen....clomit
Muisku78........6/40.............yk 5............toinen.........ei vielä mitn(clomit)
piksu...............?..................yk 16..........esikko.........ei vielä mitn

Taustalla
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali







Haamuilijat:




Plussanneet:



Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa


mama-84..............................................yk 25.......toinen
Hemuli1981...........................................yk 7...........?
tyty86..................2.8.2009....................yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009...................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??..........................yk?.........toinen
Lappitar...............10/1...........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1...........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...............yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009...................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009..................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009...................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009.................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008.................yk15........kolmas
Laala...................24.4.2009.................yk2..........esikoineN
Emili......................?................................yk9..........?
Aurora72..............?.................................yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?................................yk7..........toinen
huhtityttö.............?................................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi, tyttö syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, painoo 4315g ja pituutta 50cm
[/quote]




 
Alisa muutin kiertosi 26 pvän mittaiseksi. Mutta eikös sinulla ollut ovis vasta hiljattain,muistelisin niin? Joten kiertosi saattaa kyllä hieman pidentyä. Menkat alkaa yleensä n. 12-16vrk kuluttua oviksesta.
Onko teidän koira tyttökoira? Jos on niin tuli mieleeni että voisiko kyseessä olla kohtutulehdus? Kannattanee kyllä viedä joka tapauksessa lääkäriin jos olo ei kohene! Kyllä noiden eläintenkin kanssa saa välillä olla tosi huolissaan :(

).( Tänäänkin ovistesti vielä nega mutta oireet alkaa oleen jo sellaiset että parin päivän päästä voisi plussa tulla...toivottavasti db! Nipistelee,polttelee ja jomottaa tälläkertaa vähän molemmilta puolilta :whistle: Pääasia kuitenkin että ovulaatio tapahtuis!! Tää on nyt tällaista kun ei ollut seurantaultraa, ei hajuakaan mitä alakerrassa tapahtuu!!|O
Tänään on alkanut myös lievä kuvotus mitä mulla on oviksen aikoihin, lisäksi hikoiluttaa aina välillä!! Hikoilu näillä clomeilla onkin vaan voimistunut...siis tulee sellaisia kuumia aaltoja ja hikikohtauksia :/
Mutta mitä sitä ei vauvan eteen tekis ;)

Plussaonnea meille kaikille++++++++++++ :heart: Sen tiedän että ensivuonna plussaamme kaikki!! ;)
 
Ah, joulu onnellisesti ohitse ja kyläilyt käyty..! Eilen illalla havaitsin jo kananmuna limat ja tänään oli hirveä kiire kaataa mies petiin(oltiin vielä mun vanhemmilla kylässä :whistle: ), nyt ilalla limailut jatkuu runsaana ja tein ovistestin jonka aattelin jo näyttävän plussaa, mutta siihen tuli just ja just haamu!!! Höh! No, Femarit ilmeisesti toimii ja tulossa on oikee megaovis..kunhan ne hitsin simpat sit tajuis mihin suuntaan uida :LOL: !
 
Jennyli: Mulle määrättiin femaria samoilla ohjeilla kuin clomit, paitsi otan nyt 2tabl./pvä eli kierron 3-7 pvä . En tie määrätäänkö femaria aina ottamaan sen 2tabl./pvä..oon yrittäny kysellä tuolla lapsettomuus-puolella, mut en saa vastauksia. Ilmeisesti vielä aika "tuntematon" lääke. Oli kallis, 3 kk kuuri makso 104 e .
 
Heips!

Toivottavasti kaikilla meni joulu kivasti =)

:hug: tädin yllättämille ja negan saaneille, jos sellaisia oli :D

Täällä on menty melko matalalentoa viime päivät, viime kierron pettymykset on tehny sen, että oon alkanu ajattelemaan, ettei me koskaan sitä vauvaa saada :( Ahdistaa kun suku ja kaverit lisääntyy, mutta itelle ei kääröä kuulu. Sitäki oon miettiny, että kuinka pitkälle me näissä hoidoissa mennään. Nyt on toinen terokierto menossa ja niitä clomeja kai sitä sitten aletaan syömään..

Hei oliko niin, että clomeja syödään yleensä se 3 kiertoa kans, vai pidempi aika? Ja entä jos ei oo tullu tärppiä sen 3 kierron aikana niin vaihdetaanko lääkettä vai passitetaanko heti esim ivf:ään? En haluais välttämättä tohon ivf:ään ihan vielä lähteä...

Mulla keskiviikkona kp15, mut en tiedä taaskaan milllon teroja alkasin syömään, ovista en oo tikuttanu. No samapa se millon niitä teroja syö ku ei sitä tärppiä tuu kuitenkaan.
Anteeksi nämä mieltä alentavat ajatukset, mutta ei oikein nyt paista aurinko tähän risukasaan :ashamed:
 
Duffy Halit :hug: sinne huonoon päivään! Tätähän tää on, ala- ja ylämäkee vuorotellen.
Muistaakseni clomeja saa syödä sen 6kk putkeen, sit on pidettävä taukoo jonka jälkeen voi kyl taas jatkaa. Ite söin aikoinani muistaakseni just ton 6kk...tai siis eka 5kk jollon yhtenä tai kahtena kiertona saatiin ovis aikaseks. Sit kuudenteen clomikiertoon tehtiin inssi ja sillon ei taas saatu vastetta clomeille joten niitten päälle sit viä piikitin itteeni. Eli kyllähän noita lääkkeitä yksistään ensin voi syödä ja sitten koittaa vaikka inssiä enneku noita rankempia hoitoja kannattaa aatella - tai tietty jos on jokin oikee syy et vain esim. keinohedelmöitys kannattais. Ite ainakin sillon aattelin et halun ehdottomasti kokeilla kaikki muut ensin. Ja inssihän sit tärppäs kun vaan saatiin munikset kasvaan. Jaksuja sulle!! :)
Täälä just alkoi kp7. Ihmettelen vaan kun nyt illalla on toisesta munasarjasta nippaillut. Mitähän se vois olla?? Ei kai ovis voi vielä mitään ilmotella ittestään?? Ai niin, mut eihän mulla ikinä tapahdu ovista :LOL: Tuhrukin jatkuu edelleen. On tää merkillistä vuotoo...ihan ruskeeta tuhrua jonka seassa pikkusen sellasia venyviä hyytymiä. Ihan vois kuvitella et limakalvon palasia. Siis pikkuhousunsuojalla pärjää, mut kyl sitä joutuu vaihtaan ihan säännöllisesti. Eikä tää nyt taas tunnu loppuvan ollenkaan. Ei voi ymmärtää tät mun kroppaa!!! :/
 
Jennyli Kiitos listan päivityksestä! =) No mitään varmaa ovista ei oo ollu, koska en sitä mitenkään oo testaillu. Oireet oli siihen suuntaan, mutta enpä jaksa uskoa, että sieltä mitään olis irronnu, jotenkin sellanen fiilis. :/ jos sattuu, että menkat ei ala perjantaihin mennessä niin ehkä se ovis sitten tosiaan oli silloin. Tänäänhän kävin siellä verikokeissa, mistä katotaan oonko ovuloinu, mutta tulokset saa tietää vasta 2 viikon päästä :| Ei millään malttais oottaa. Ja jos sitä ei oo ollu niin sitten saan hyökätä clomien kimppuun.
Ja koirasta vielä sen verran, että poika koira on. Tänään ollu jo lähes oma itsensä, luojan kiitos, joten eiköhän se tästä =) Minkäslaisia oireita clomit on sulle kaikenkaikkiaan aiheuttanut, entäs muille?

Mam2 Toivottavasti sun oireet viittas ovikseen ja kerkesitte sen hyödyntää ;) Plussa onnea sinnekin!

Duffy Välillä itellekin tulee samanlainen olo, että ehkei meillä oo toivoakaan, välillä taas fiilis on ihan positiivinen. Mulle gyne sano, että syön muistaakseni 4 kiertoa clomeja ja jos ei sen jälkeen oo tärpännyt joudun lähtemään hoitoihin tuonne 200km päähän. Varmaan ekana yrittävät sitten inseminaatiota. Aattelin kyllä, että jonoon mennään heti ku mahdollista ja siinä samalla odotellessa söisin sitten noita teroja ja clomeja, jos vaan mahdollista. Ei tieten sais elää taas elämää eteenpäin, mut näin ne mun ajatukset risteilee.

Minä kierron päivinä syötte clomeja tai muita vastaavia lääkkeitä?
 

Yhteistyössä