Miten mä en oo huomannu tätä ketjua?
Saiskos uusi vauvakuumeilija ilmoittautuu tähän porukkaan? Clomiavusteista raskautta toivotaan täällä. Mulla esikoinen on syntynyt 02/07 ja nyt tää vuosi ollaan kuumeiltu sitä toista sitten. Eka raskaus sai alkunsa myös clomeilla. Mulla oli keväällä kohdunulkoinen ja se oli aika rankkaa kyllä. Mutta raskaus sai alkunsa luomusti,mitä lääkäritkin ihmettelivät
Sen jälkeen ollaan luomuiltu ja yksi kemiallinenkin mahtuu mukaan.
Sain nyt clomit sitten 4kk:deksi ja katotaan tuoko ne mitään mukanaan. Eli mulla on clomit napsittu kp 3-7 ja nyt mennään kp 16/30-33(39) Kierto on tasottunu tuohon 30-33 paikkeille vaikka se oli vielä toissa kierrolla 39.
Juu elikkä,mulla on tänään testattu vahva ovisplussa jota on jo hyödynnetty jonkin verran,vielä muutamana päivänä varmistellaan.
Käyttääkö kukaan täällä clomhexal merkkistä valmistetta? Saakohan sitä "normiclomia" jo apteekeista,tietääkö kukaan? Vaikka sama lääke on kyseessä niin kaipaa sitä tuttua ja turvallista
Mutta hyvää päivänjatkoa kaikille :wave:
Saiskos uusi vauvakuumeilija ilmoittautuu tähän porukkaan? Clomiavusteista raskautta toivotaan täällä. Mulla esikoinen on syntynyt 02/07 ja nyt tää vuosi ollaan kuumeiltu sitä toista sitten. Eka raskaus sai alkunsa myös clomeilla. Mulla oli keväällä kohdunulkoinen ja se oli aika rankkaa kyllä. Mutta raskaus sai alkunsa luomusti,mitä lääkäritkin ihmettelivät
Sain nyt clomit sitten 4kk:deksi ja katotaan tuoko ne mitään mukanaan. Eli mulla on clomit napsittu kp 3-7 ja nyt mennään kp 16/30-33(39) Kierto on tasottunu tuohon 30-33 paikkeille vaikka se oli vielä toissa kierrolla 39.
Juu elikkä,mulla on tänään testattu vahva ovisplussa jota on jo hyödynnetty jonkin verran,vielä muutamana päivänä varmistellaan.
Käyttääkö kukaan täällä clomhexal merkkistä valmistetta? Saakohan sitä "normiclomia" jo apteekeista,tietääkö kukaan? Vaikka sama lääke on kyseessä niin kaipaa sitä tuttua ja turvallista
Mutta hyvää päivänjatkoa kaikille :wave:




