Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Miten mä en oo huomannu tätä ketjua?
Saiskos uusi vauvakuumeilija ilmoittautuu tähän porukkaan? Clomiavusteista raskautta toivotaan täällä. Mulla esikoinen on syntynyt 02/07 ja nyt tää vuosi ollaan kuumeiltu sitä toista sitten. Eka raskaus sai alkunsa myös clomeilla. Mulla oli keväällä kohdunulkoinen ja se oli aika rankkaa kyllä. Mutta raskaus sai alkunsa luomusti,mitä lääkäritkin ihmettelivät :) Sen jälkeen ollaan luomuiltu ja yksi kemiallinenkin mahtuu mukaan.
Sain nyt clomit sitten 4kk:deksi ja katotaan tuoko ne mitään mukanaan. Eli mulla on clomit napsittu kp 3-7 ja nyt mennään kp 16/30-33(39) Kierto on tasottunu tuohon 30-33 paikkeille vaikka se oli vielä toissa kierrolla 39.
Juu elikkä,mulla on tänään testattu vahva ovisplussa jota on jo hyödynnetty jonkin verran,vielä muutamana päivänä varmistellaan. ;)

Käyttääkö kukaan täällä clomhexal merkkistä valmistetta? Saakohan sitä "normiclomia" jo apteekeista,tietääkö kukaan? Vaikka sama lääke on kyseessä niin kaipaa sitä tuttua ja turvallista :D
Mutta hyvää päivänjatkoa kaikille :wave:
 
Tinjamin tervetuloa mukaan! :wave: Täälläkin on juuri nuo clomhexalit käytössä, en edes ole kysynyt että joko oikeita clomeja saisi kun näilläkin on pärjätty =)

Rosetta Sulla taitaa olla aika samanlainen tilanne kuin mullakin. Eli ovulaatiota ei tapahdu ja mä oon nyt clomeja ehtinyt syömään kolme kiertoo ja samoin on tuo aukiolotutkimus nyt tehty. Tosin mulle ei tuota piikitettävää lääkettä vielä määrätty, ei ilmeisesti tarvita sitä.

Jennyli eikös tuo haamu ovistestissä voi olla hyväkin juttu? Siis joskushan ne ovistestit näyttää raskaudenkin, mutta pitääkö sen viivan olla sitten tosi vahva..?

Seurantaultrassa käyty ja yksi folli näkyi kasvaneen. Tosin ei ollut kovin iso vielä, mutta ovis voisi olla n. kolmen päivän päästä. Miehen simppatestit oli tooooosi hyvät kaikin puolin eli ainakaan simpoista ei tämä raskautuminen ole kiinni.. Taaskin lääkäri sanoi että aukiolotutkimuksen jälkeen voi olla hyvät mahdollisuudet tulla raskaaksi, joten toivotaan että nyt tärppää =) Jotenkin nuo lääkärit osaa hyvin tsempata aina (no, ei ehkä ihan aina ole osanneet, mutta kuitenkin..), nytkin tuli sellainen olo että hitsi, kohta ihan oikeasti voisikin olla raskaana! Pitää nyt kuitenkin varoa ettei liikaa innostu :D
 
Rosetta Onpas mukavaa, että saatte hommaan vauhtia ja nyt tiedätte mikä on ongelman ydin. Tässä aloin miettiin, että tekeeköhän ne mullekin ultrauksen sitten polikäynnillä (tuskin), toivossa on hyvä elää :D Lääkäri on siis tulevana torstaina, ei oo enää kauaa :)

Timjamin Tervetuloa mukaan! :wave: Aina mahtuu porukkaa, jospa tästä meidän ketjusta tulis vielä vilkkaampi :)

Lumi- Ihanaa, että miekkosen simpoissa ei ollu mitään vialla =)

Mulla oli tänään eka työpäivä ja voihan räkä.. Niitä vauvamasuja näköjään alkaa olla joka paikassa.. Töissä 2 iso masuista tulevaa mammaa, toinen jää ihan näillä hetkillä mammalomalle ja toinen jää reilun kuukauden päästä, määäki haluuun!! :D

Jennyli Jos vaan jaksat/viittit nii koristele vain, se lista minkä kerkesit tehä oli hiano!! :) Ite en osaa, joten kiva, jos joku ammattitaitoinen viitsii sen tehdä ;)
 
Alisa: Ensi käynnillekö olette menossa? Kovasti tsemppiä ja toivottavasti ultravatkin sitten =)


Lumi: Mie kyllä ovuloin kait jollain lailla tai ainakin saan ovistestiin melkein jokakierrossa vahvat viivat ja ovis oireitakin on. Eilen justiinsa tein positiivisen ovistestin kp28, mutta kun ovis on näin myöhään niin munikset ei ilmeisesti ole kovinkaan hyviä tai jotain semmoista se gyne sanoi.
Itsekin jäin miettimään miksi gyne oli sitä mieltä että pitäis aloittaa jo toiseen Clomi kiertoon piikitykset lisäksi, luulis että clomit riittäisi kun muniksia kuitenkin yrittää jossain vaiheessa kiertoa irrota. Voihan olla että suunnitelmat muuttu vielä jos ultrassa näyttää siltä että clomit toimii hyvin.

Hyvä juttu että simpat priimaa, eiköhän sieltä ala tärppiäkin kohta tulla
;)
 
Saiskohan tähän ketjuun ilmoittautua mukaan..? Viikkopinoissa ei oikeen enää jaksa roikkua, kun kaikki muut alkaa raskautumaan, mutta täällä ei tärppää.
Tässä vähän tietoja.. esikoinen sai alkunsa luomusti yk 13, sitä ennen Terolutit tasoittamassa kiertoa. Kakkosta yritelty nyt 14kk eli oiskohan tämä nyt yk 15 ja tänään kp 1/31-33.
Aukiolotukimus+verikokeet otettu, kaikki kunnossa. Miehen simppanäyte myöskin ok, paitsi vähän hitaanpuoleisia.
Ongelmani on tiputteluvuoto n.11 pvää ennen menkkoja(tai ihan kunnon vuotoakin välillä) johon ei ole löydetty syytä. Sitä ollaan yritetty "hoitaa" Teroilla ja Clomeilla, ilman tulosta. Ovuloin ihan normaalisti, mutta ei siltikään tärppää...Tässä kierrossa aloitan uuden lääkkeen Femarin, jonka toivon nyt vihdoin auttavan!!!!!

Ovista ootellaan ennen uuden vuoden aattoa tapahtuvaksi, hyvä, ollaan lomalla silloin niin pääsee kunnolla hyödyntämään.. =) .
 
Kopsaan tuolta toisesta pinosta...



Aamulla testattu aivan puhdas nega!!
Eka oli tosi paha olo, mut ehkä sitä vähän lievensi se et aamulla oli myös aika Väestöliittoon. Sielä oli taas sama ihana lekuri. Ultralla katottiin ja munasarjat täynnä rakkulaa ja limakalvo VAIN 3.4 mm!!! Ja kp34 kuitenkin et eipä tuolla limiksellä kyllä tee mitään!! Sano se leurikin et ihan onneton. Sit sano et äkkiä pitäs saada painoo lisää 5-10kg et saattaa mun alipaino vaikuttaa asiaan paljon.
Inssistä se puhu heti ja se kyl oikeestaan sopii mulle kun pelkät clomit ei oikeen mulla toiminu. Tai niilläkin nyt alotetatan ja sit otetaan piikit kans heti niitten perään. Harmi vaan et tuo joulutauko nyt alkaa just ja vasta 7.pv loppuu. Et jos kuulemma menkat alkaa silleen et ehin seurantaultraan heti kierron alussa niin sit tehään inssi, mut epäilempä et kyl ne alkaa ennen joulua kun kuitenki mennään jo kp34:ssä. Eli mitä todennäkösimmin menee helmikuulle inssi. No, parempi sekin ku yrittää ihan turhaan isseksein.
Eli nyt kuuluu sekä hyvää että huonoa. Eipä täs auta ku jäädä ootteleen mitä tuo miun kroppa keksii ja millon täti päättää pyyhältää paikalle. Ehkäpä myös pieni palstatauko tekis terää...

Tervetuoloa MAM2!Sero Meil ei ainakaan tätä PCOta tai muutakaan lapsettomuutta ole suvussa...ainakaan mun tietääkseni. Äidilläni tärpännyt aina heti!
 
Tervetuloa MAM2 :wave: Muistaakseni olemmekin kirjoitelleet jossain muissakin pinoissa yhtä aikaa?!
Ja lisäksi nuo sinun tiputtelukiusat kuulostaa niin minun vaivoiltani! Minullakaan ei ole löytynyt syytä niihin! :/
Ilmeisesti en ole vain ovuloinut ja siitä tuo tiputtelu...nyt nimittäin tiputtelua ei ollut kun ovulaatiokin saatiin aikaisieksi!

Muisku hienoa kuitenkin että teillä on jo suunnitelmia eteenpäin ja pääsette inssiin! Niilläkin kuitenkin saatu hyviä tuloksia aikaiseksi! =)
Minähän olen myös suunnitellut että hakeudun yksityiselle jos tässäkään kierrossa ei tärppiä tule. Inseminaatiota olen itsekin ajatellut =)
Paljonko väestöliitossa maksoi lääkärikäynti+ultra? Entä oletko inseminaatiohinnoista perillä?
Olen itse myös väestöliittoa miettinyt,toinen vaihtoehto olisi ovumia...
 




Nimi................kp:t............yk............haaveissa........apuna

MAM2..............1/31-33.........yk 15........toinen.........Femar
Duffy...............31/?...............yk7...........esikoinen....terot
Evenstar.........30/43-78........yk1/09......esikoinen....metut
rusina85.........66/30............yk6...........esikko.........terot+clomit
Rosetta...........59/33-34.......yk14........esikoinen....ei vielä mtn.
Piglet..............56/29............yk12.........esikoinen....terot
Hemuli1981....23/28-36.......yk7...........?.................clomit+terot
Jennyli............1/32..............yk 6..........kolmas........Terot+Clomit
upelankali.......52/21-39......yk?............kolmas........clomit+luget
Äitee73...........51/?.............yk10..........kakkonen....terot+clomit
mama-84........22/28...........yk 25.........toinen.........ei vielä mtn
Lumi-..............15/30.............yk12..........esikoinen..clomit+metut
titonia.............37/??...........yk15..........esikoinen....clomit
Muisku78........34/?.............yk4............toinen.........ei vielä mitn(clomit)
piksu...............?..................yk16..........esikko.........ei vielä mitn

Taustalla
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )






Haamuilijat:




Plussanneet:



Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa


tyty86..................2.8.2009....................yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009...................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??..........................yk?.........toinen
Lappitar...............10/1...........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1...........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...............yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009...................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009..................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009...................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009.................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008.................yk15........kolmas
Laala...................24.4.2009.................yk2..........esikoineN
Emili......................?................................yk9..........?
Aurora72..............?.................................yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?................................yk7..........toinen
huhtityttö.............?................................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi, tyttö syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, painoo 4315g ja pituutta 50cm
[/quote]

 
Heippa!

Tervetuloa uudet :flower:

Muisku, mulla kans pco, mut meillä ei tietääkseni sitä suvussa. Ainakin mun äiti on raskautunu heti ja niin muistaakseni täditkin.

Joo hei tytöt, missä minun kuukautiset on?! Kp31, 6pv terojen lopetuksesta eikä niitä näy. Sunnuntaista asti tullu ihan haalean vaaleaa ruskeaa valkovuodon seassa, niin vähän ettei edes pikkuhousunsuojaa tarvi. Clearblue tänään nega, tosin pissa oli rakossa vaan 2 tuntia, että en tiedä vaikuttaako. Heräsin äsken päiväunilta ja ihan hirvee olo :x mahtaa olla valeraskausoireita :headwall:
Kuvittelis, että jos ois raskausoireita niin siihen testiinki ois tullu ainaki haamu.

Millon tero-naiset teillä on alkanu kuukautiset tero-kuurin jälkeen?[b/]
 
Jennyli :hug: tätipahoittelut!
Mulla makso käynti 106e korvauksen jälkeen, mut siin oli lekurikäynnin ja ultran lisäks verikokeet (infektionäytteet).
Meillehän tehtiin inssi siis kohta 2 vuotta sitten, mut en oikeen muista mitä se makso. Riippuu tietty siitä monessako ultrassa joutuu käymään, mut itse se toimenpide ja simppojen pesu tais yhteensä olla joku reilu 100e:n luokkaa. Siihen sit pari ultraa päälle ja se suunnittelukäynti. En mä sitä kauheen hintasena pitäny. Väestöliiton sivuilla on kyl hintatiedot kaikista hoidoista.
Duffy Mul joskus sillon alko menkat jo ennenku ehin nappasta viimesen teron nassuun. Toivottavasti se täti nyt löytäis perille pian, jos sen on pakko tulla :D
 
Meilläkään ei ole suvussa lapsettomuus ongelmia muilla ollut. Äiti on tullut aina nopeasti raskaaksi.
Kerroin muuten äidille ekan poli käynnin jälkeen näistä meidän ongelmista. Vähän se oli jo arvannutkin , että jotain tälläista on tulossa, mutta oli viisasti ajatellut etä kerron sitten itse kun olen siihen valmis.

kp30/43-45
 
Jennyli:joo, ollaan kirjoiteltu muissakin ketjuissa! Ja just tästä tiputtelusta...mulla tulee sitä vaikka oon ovuloinutkin, ei yhtä runsaana niissä clomi avusteisissa kierroissa, mutta kuitenkin sen verran että tietää ettei taaskaan tärpänny...
Ja lämmöt nousee joka kierrossa ovulaation jälkeen(eli ilmeisesti ovulaatio tapahtuu..) vaikka ei oiskaan hormooni avusteinen kierto!
Tänään taas oli niin rankka päivä esikoisen kanssa, jolla nyt siis pahin uhmaikä menossa, että ajattelin jo kaks kertaa alotanko ne Femarit vai en...huh,12h KIUKUTTELUA!!! siinä sitte vaan yrität olla suuttumatta,vaikka menkkojen aikana menee pienimmästäkin jutusta hermot ni saatikka sit uhma lapsen kanssa....No joo, kyllä mä ne Femarit kuitenkin alotan..oishan se kiva saada leikkikaveria pojalle, joka jatkuvasti vinkuu äitiä kanssaan leikkimään...taitaa vaan ikäerosta tulla niin suuri, että saas nähä....kun naapureillakaan ei ole lapsia ja sukulaiset asuu tooosi kaukana...huaaah... :whistle:
 
Heips!

Tänään se täti sitten tuli, eli mull saa päivittää kp1/?, yk8 Hieman ketutti ja meinas tippaki tulla linssiin, mutta kyllä mä sitten nousin suosta taas kerran :D jos jotain hyvää niin saapahan syödä jouluna mitä haluaa :D :D ja taidan muutaman joulu-olusenkin ottaa hih.
 
Rosetta Kävin tossa kuukaus sitten yksityisellä ja siellä sillon ultrattiin ja sain ne terot kiertoa ylläpitämään, mutta tonen naistenpolille meen ekaa kertaa ja kuulemaan samalla ne verikokeiden tulokset. Jännitää kyl vähäsen.. Oon jo käyny läpi kaikki ajatukset, esim. että lekuri sanoo, ettei meillä oo mitään mahiksia edes hoitojen avulla saada lasta :ashamed: Ehkä meen kuitenkin vähän asioiden edelle. Olis kyllä kiva, jos se ultrais siellä niin näkis samalla, että onko siellä mitään munarakkuloita kehittymässä ovulaatioksi asti.

MAM2 TErvetuloa mukaan! :wave:

Muisku78 :hug: Negasta, ei muuta kuin myrskyä päin tavoittelemaan uusia tuulia eli plussatuulia. :) Toivottavasti saisitte jotain apuja tuohon tilanteeseen.

Jennyli Pahoittelut tädin tulosta :hug: SAmat sanat kuin muiskulle. Ens kierrossa sitten kiukulla eteenpäin ;) Netistä löytyy aika hyvin eri yksityisten hintoja. Kiitos muuten hienosta listasta, mut on vaan varmaankin unohdettu sieltä pois, Kp olis tänään 11.

Duffy Mulla menkat alkanu toisena päivänä teroista. Ajatellaan positiivisesti, onneks ne menkat tuli kuitenkin ettei kierto alkanu temppuileen. Mutta olis se täti voinu kurvata ihan muualle ja enemmin sen kyytiläisen ois voinu ottaa masuun matkaan :)
 
Omaa napaa: Sain iloisia uutisia naistenpolilta tänään. Verikokeiden arvot kaikki ok, paitsi ovista ei ainakaan todennäköisesti ollu tapahtunu. Sitten mut ultrattiin siellä ja toisella puolella mulla lillu 9mm folli *tuulettaa*. Nyt vaan saa sitten jännätä, että miten käy, lähteekö se irtoamaan sieltä. Lääkäri sano, ettei nää mitään syytä miks ei se irtoais, mutta kun ikään ei voi tietää. Pitää käyttää kyllä tilaisuus ihan varuilta hyödyks. ;) Meen kuitenkin kp 23 verikokeisiin, josta sen irtoaminen pitäisi käydä ilmi (siis jos irronnu). Jos irtoamista ei oo tapahtunut saan aloittaa clomit (reseptin sain jo). Clomeja syön 4kk ja sen jälkeen, jos ei oo tärpänny, laitetaan lähete 200km päässä olevaan kaupunkiin järeämpiin hoitoihin.

Jokos muuten ootte kaikki joululahjat ostanu? Itellä vielä jotain pientä hankkimatta :ashamed:
 




Nimi................kp:t............yk............haaveissa........apuna

Alisa................12/?..............yk ?..........
Tinjamin..........19/30-33.......yk ?..........
MAM2..............4/31-33.........yk 15........toinen.........Femar
Duffy...............2/?................yk 8...........esikoinen....terot
Evenstar.........33/43-78......yk 1/09......esikoinen....metut
rusina85.........69/30............yk 6...........esikko.........terot+clomit
Rosetta...........32/33-34.......yk 14........esikoinen....ei vielä mtn.
Piglet..............59/29............yk 12.........esikoinen....terot
Hemuli1981....26/28-36.......yk 7...........?.................clomit+terot
Jennyli............4/32..............yk 6..........kolmas........Terot+Clomit
upelankali.......55/21-39......yk?............kolmas........clomit+luget
Äitee73...........54/?.............yk 10..........kakkonen....terot+clomit
mama-84........25/28...........yk 25.........toinen.........ei vielä mtn
Lumi-..............18/30...........yk 12..........esikoinen..clomit+metut
titonia.............40/??...........yk 15..........esikoinen....clomit
Muisku78........37/?.............yk 4............toinen.........ei vielä mitn(clomit)
piksu...............?..................yk 16..........esikko.........ei vielä mitn

Taustalla
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )






Haamuilijat:




Plussanneet:



Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa


tyty86..................2.8.2009....................yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009...................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??..........................yk?.........toinen
Lappitar...............10/1...........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1...........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...............yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009...................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009..................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009...................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009.................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008.................yk15........kolmas
Laala...................24.4.2009.................yk2..........esikoineN
Emili......................?................................yk9..........?
Aurora72..............?.................................yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?................................yk7..........toinen
huhtityttö.............?................................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi, tyttö syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, painoo 4315g ja pituutta 50cm
[/quote]

[/quote]

 
Alisa hyviä uutisa olet saanut =) Follin kasvuvauhdin perusteella sulla vois olla ovis 6-7 pvän päästä =) ++++++++++++puhureita! :heart:

Lahjahankinnat alkaa olla tehtynä. Viikonloppuna pitäisi käydä vielä viimeiset ostokset tekemässä. Peruna ja porkkanalaatikot pitäis myös valmistaa.
Ja ehkä siivotakin mutta mitään stressiä en ota, oon töistä niin väsy etten jaksa murehtia kaapeista tai muista :/ Ja me ollaan ihan omalla porukalla kotona joten mitä sitä suotta ;)

Halaukset kaikille tädin yllättämille :hug: Ensikierrosta plussataan kaikki!! :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jennyli:




Nimi................kp:t............yk............haaveissa........apuna

Alisa..........12/27.......yk 3(yritys aloitettu 3/08)...esikoinen... terot
Tinjamin..........19/30-33.......yk ?..........
MAM2..............4/31-33.........yk 15........toinen.........Femar
Duffy...............2/?................yk 8...........esikoinen....terot
Evenstar.........33/43-78......yk 1/09......esikoinen....metut
rusina85.........69/30............yk 6...........esikko.........terot+clomit
Rosetta...........32/33-34.......yk 14........esikoinen....ei vielä mtn.
Piglet..............59/29............yk 12.........esikoinen....terot
Hemuli1981....26/28-36.......yk 7...........?.................clomit+terot
Jennyli............4/32..............yk 6..........kolmas........Terot+Clomit
upelankali.......55/21-39......yk?............kolmas........clomit+luget
Äitee73...........54/?.............yk 10..........kakkonen....terot+clomit
mama-84........25/28...........yk 25.........toinen.........ei vielä mtn
Lumi-..............18/30...........yk 12..........esikoinen..clomit+metut
titonia.............40/??...........yk 15..........esikoinen....clomit
Muisku78........37/?.............yk 4............toinen.........ei vielä mitn(clomit)
piksu...............?..................yk 16..........esikko.........ei vielä mitn

Taustalla
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )






Haamuilijat:




Plussanneet:



Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa


tyty86..................2.8.2009....................yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009...................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??..........................yk?.........toinen
Lappitar...............10/1...........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1...........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...............yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009...................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009..................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009...................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009.................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008.................yk15........kolmas
Laala...................24.4.2009.................yk2..........esikoineN
Emili......................?................................yk9..........?
Aurora72..............?.................................yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?................................yk7..........toinen
huhtityttö.............?................................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi, tyttö syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, painoo 4315g ja pituutta 50cm
[/quote]

[/quote]

Mää kokeilin muokata tuota omaa kohtaa :D
 

Yhteistyössä